Hakutulokset

  1. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut kesä ja heinäkuussa

    Onnea Jennylille ja Santulle ihanista vauvauutisista :heart: :flower: Viimeksi kirjoitin, että typy hakee konttausasentoa, niin parissa päivässä oppikin pysymään siinä hienosti ja samalla oppi sitten ryömimäänkin. Nyt on jo kontannutkin pikkupätkiä eteenpäin, mutta sitten kyllästyy, kun...
  2. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut kesä ja heinäkuussa

    Varovainen tervehdys :wave: Muistaakohan mua enää kukaan, kun viimeksi vissiin helmikuussa on tullut jotain kirjoiteltua? Hiukkasen kiirettä pukkaa koko aika ja ne lisäksi nämä ärsyttävät nettiongelmat, niin siinähän ne sitten menikin... Koitan taas hypätä joukkoon ja pikkuhiljaa lukea...
  3. M

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    Onnea Annsku :flower: :heart: Ja onnea myös Ellenin perheelle hyvistä ultrauutisista :heart:
  4. M

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    Onpas juttuja, suurin osa taas unohtuu kiitos tämän äitiysdementian :laugh: G: Ainakin kotona olemiseen piti kommentoida, että haluaisin pitää nuorimman kotona sinne 3 vuotiaaksi asti. Samalla olisi tietty vanhempikin siinä leikkiseurana, jotain kerhoa lukuunottamatta. Esikoinen oli...
  5. M

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    Soseista: Tein esikoiselle itse paljon soseita ja alkuun pelkkiä maisteluannoksia pakkaseen. Esim. pakastemaissin keitin ja soseutin ja sen jälkeen pakastin jääpalamuotteihin. Ymmärttäkseni se kuumentaminen siinä välissä ratkaisee eli voi pakastaa uudelleen. Peruna menee sohjoksi pakkasessa...
  6. M

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    Mä en kestä :heart: :'( :heart: Esikko: meillä kasvetaan siis pelkästään korvikkeella, mutta tosiaan 150-200ml kerrallaan 5-6 kertaa/vrk. Ihan parissa viikossa kasvoi määrät huimasti, kun pitkään söi desin verran kerrallaan ja yhtäkkiä sitten tuplaantui :o
  7. M

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    :hug: kaikille, jotka tarvitsevat! Erityisesti Pikkuihra, Peggy, Ninni, Saya... Pikkuihralle vielä sen verran, että musta tuntuu, että mielialakyselyihin ei paneuduta yleensä tarpeeksi. Niin kuin joku toinen kirjoittikin, ettei lääkäri edes ollut katsonut lomaketta :o Mun mielestä siis...
  8. M

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    Päivärytmi vaihtelee vielä vähän, mutta periaatteessa noustaan siinä 7-8 maissa, esikoinen yleensä herättää meidät. Vauvalle aamupullo ja pesut tai toisinpäin, riippuu milloin on viimeksi syönyt. Yleensä aamupäivä on semmoista uniaikaa ja muuten on päivällä 1,5 tunnin pätkiä hereillä ja nukkuu...
  9. M

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    :wave: Mukana siis, tytön nimeä tai mittoja en halua tuonne etusivulle, mutta täällä ollaan kuitenkin =) Kylpemisestä: Tyttö nauttii kylpyhetkistä ja nukkuu sen jälkeen vielä paremmin kuin normaalisti :) Korvikkeesta: Nannilla mennään ja sitä menee nykyään 130-200ml kerrallaan. Kakka...
  10. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    Voimia kaikille valvojille ja Rota-rokotteesta kärsiville :hug:
  11. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    Meilläkin tutti on unileluna, sängystä löytyy kyllä leluja, mutta ei tyttö niitä vielä mielestäni edes sen kummemmin katsele :D Esikoinen söi tuttia 1,5-vuotiaaksi ja siinä vaiheessa vasta tuli unilelut tosi tärkeiksi. Meillä menee tosi hyvin arki tällä hetkellä, tyttö on perustyytyväinen...
  12. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    Kiva kuulla PB kuulumisia =) Marihoille :hug: Iltakitinöistä en tiedä, meillä on meinaan kunnon raivarit vikalla pullolla! Luulen, että typy on jo liian väsy, niin pitää sitten kävellä ja syöttää siinä liikkeessä. Menkat on tullut jo kahdesti, mutta tätähän se on. Ihanuus kesti...
  13. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    Merkkailen vain :wave: Täällä ei ihmeempiä...
  14. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    Tulipa mieleen, että mitenhän Planbabyn pieni jakselee? Toivottavasti saitte vihdoin apua vaivoihin :hug: Munkin on pitänyt velleistä kysyä, kun esikoiselle ei ikinä tullut niitä aloitettua, mutta ajattelin tämän nuoremman kanssa kokeilla. Valkoilija jo valaisikin asiaa, mutta muistelen...
  15. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    Tervetuloa uusille =) Mm: En mäkään alussa saanut tarpeeksi tiukkaa pakettia, mutta sitten sain kädestä pitäen neuvoja siihen ja nyt kapalo pitää. Tosin on se edelleen sen verran löysästi, että pahimmat ähinät saattaa aukaista sen, mutta ihan hyvin on tehonnut just siihen...
  16. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    "Sonja R miehen tulevan vaimon polttarit??? :o :D " Samaa ihmettelin hymyillen :D Mm: meillä on tyttö nukkunut kapaloituna melkein alusta lähtien juurikin viuhtovien käsien takia. Oli tosi levottomia öitä ennen kuin tuota kokeiltiin ja nyt nukkuu parhaimmillaan 9 tuntia =)
  17. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    Ihania kuvia teidän lapsosista Taaperot! Mun mielestä löytyy samaa näköä, mutta mä oon yleensä huono sanomaan esim. näyttääkö lapsi isältä vai äidiltä. Tuo maksamisen unohtaminen, ikinä en ole unohtanut, mutta se on yksi asia mitä mietin usein. Pelkään myös sitä, että unohdan vauvan jonnekin...
  18. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    Tsemppiä Planbaby! Ymmärrän kyllä huolenne ja lääkäreidenkin pitäisi muistaa, että lapsen paras asiantuntija on useimmiten vanhempi :hug: Toivottavasti pikkasen vaivat selviää!
  19. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    Hyvää Uutta vuotta! Rota-rokotteesta piti kommentoida: Meille th varoitteli, että voi tulla jopa kahden viikon ripuli eli todellakin voi aiheuttaa vaikka ja mitä :o Lisäksi muistutti extra-hyvästä käsihygieniasta, koska rota-virusta erittyy vauvan kakkaan ja korkeimmillaan pitoisuus on...

Yhteistyössä