Hakutulokset

  1. Kaalimaan kakarat

    siitä eilisestä ketjusta jossa en saanut esikolle avattua pankkitiliä..

    ... en tietenkään haulla enää löydä. mutta, tänään siis olin s-pankkiin yhteydessä ja niin se vain menee etten saa esikon nimellä sitä avattua ellei ole isän valtakirjaa tms. ja mistäs me sellanen saatais kun isästä/isän asuinpaikasta ei ole tietoa kun ei missään yhteydessä olla. no kävin...
  2. Kaalimaan kakarat

    en siis saanut esikolle tiliä avattua...

    ...koska pitää olla alaikäisen molempien edunvalvojien suostumukset! en siis yksin saanut tiliä avattua koska kukaan meistä ei tiedä exän osoitetta saatikka puhelinnumeroa enkä edes halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan. avasin sit itselleni toisen tilin jota esikko rupeaa...
  3. Kaalimaan kakarat

    Mut kyykytettiin taas tänään täysin!

    |O
  4. Kaalimaan kakarat

    meillä on maailman vittumaisimmat naapurit!

    rokki jytisee, autot on poikittain parkkipaikalla, pennut juoksee rallia yölläkin, karaokea on laulettu useita kertoja, tavarat on meidän pihalla, rouva kävelee meidän pihan poikki saatana etteivät voi ottaa toisia huomioon! ja ihan aikuisia ihmisiä ja vielä vanhemmaksi ovat tulleet.
  5. Kaalimaan kakarat

    miten mä voinkin tuntea vihaa tuota miestä kohtaan!

    Se ei yhtään ajattele toisten tunteita ja ajatuksia (tässä lähinnä tarkoitan itseäni naisena). että kaikki mitä muut tekee tai sanoo ni hän vastustaa, kieltää, puhuu päälle, ei kuuntele.... mutta hänet ja hänen vaivansa yms. on minun otettava huomioon kuin pikkulapsen...... hemmoteltu...
  6. Kaalimaan kakarat

    Kohta alkaa koulut!

    Hokasin tässä että ens viikollahan on mentävä kouluvaate ja tarvike ostoksille sillä koulu alkaa täällä jo 7.8! On se kumma kun ei vois koulua käydä esim. kesäkuun puoleen väliin ja sit olla kesälomalla syyskuun alkuun. kun tämä suomen kesä on tämmönen "vähäluminen""""""""!
  7. Kaalimaan kakarat

    Mistä mä saan sen marimekon kassin?

    Kun ei ees kankaan kuvaa löydy mistään et vois kysellä. marimekon myymälässä ja tehtaanmyymälässä ei oo eivätkä ees tiedä koko kassin olemassa olosta..... väriltään kassi on ruskea oranssi, pohjaväri valkoinen. toine väri on ruskea turkoosi, pohjaväri valkea. mä haluun...
  8. Kaalimaan kakarat

    Minulla on ONGELMA ja tarvitsen siihen teidän apuanne!

    Meillä on erittäin kauniit mutta erittäin vaikea hoitoiset parkettilattiat. Lattia on väriltään tumma pähkinä joten kaikki tahrat ja pölyt näkyy tosi herkästi. miten usein pesette lattianne ja miten? Itse olen imuroinut joka päivä mutta tuo pyyhkinen on niin vastenmielistä puuhaa. Mulla on...
  9. Kaalimaan kakarat

    Onko tää jotain esimurrosikää vai mitä? oon ihan ulkona!

    Neiti 9 v tekee salaa niitä kiellettyjä asioita täällä yksin lomalla kotona ollessaan. tekee, vaikka on kielletty asia. änkää vastaan joka ikisestä asiasta. ei kuuntele, ei tee sovittuja kotihommia yms. oon niin väsyny tähän! mitä pitää tehdä?
  10. Kaalimaan kakarat

    Onks kukaan menossa lauantaina PAMin treffeille särkänniemeen?

    :wave: nähdään!
  11. Kaalimaan kakarat

    nyt haluaisin kuvia/vinkkejä lasten/nuoren huoneen verhoihin!

    Kuukausi ollaan asuttu tässä uudessa ja verhot on vielä hankkimatta. toinen tyttö on 4 v ja siellä värimaailma v.punainen ja prinsessaa kovasti hankittu siihen huoneeseen. verhotkin vois olla prinsessaa. mutta...kappa tökkii kovasti, ihan täyspitkiä taas ei voi laittaa kun on sähköpatterit...
  12. Kaalimaan kakarat

    kertokaas nyt....!

    mikä on mp-3 soitin ja miten toimii. ja miten siihen saa ladattua musiikkia? tyttö sai kaveriltaan moisen vekottimen ja enhän mie oo ees koskaan kuullutkaan... oispa vielä vanha c-kasetti se ykkönen... :headwall:
  13. Kaalimaan kakarat

    eipä oo ihme jos äiti on "vähän" väsyny!

    Kun katsoo tuota putkiaivokkaan touhua. tulee valmiille ruualle, syö ja lukee ajatuksella (yksin), syö jälkiruokaa nautinnolla (yksin) ja katsoo televisiota sohvalla (yksin)... kun äiti taas on käyny lasten kanssa lenkillä, tehny ruokaa ja käyny kaupassa, imuroinut, tiskannut, on jopa itse...
  14. Kaalimaan kakarat

    taas tärkeä viikonloppu ja putkiaivokas temppuilee ku pikkukakara!

    ei helvetti ymmärrä et mullla on siinä järkkäämisessä oma homma. Joulut, pääsiäiset yms jo kyllä tietää ja arvaa. mut nyt "vain" lasten synttärit mut oishan se pitäny arvata et tähän se taas menee :headwall: :headwall: mistä löytää kunnolla käyttäytyvän miehen?
  15. Kaalimaan kakarat

    mitä tekisit? kyssä miehen aikaansaamattomuudesta

    et meillä on varaava takka jolla voitas tasata sähkölaskua eli mitä enemmän lämmittäs takkaa, sitä pienempi sähkälasku tulis... mutta meillä ei ole puita. mies lupasi ostaa vanhemmiltaan mut kävi ilmi et ne olis liian pitkiä eli ei sovi meidän takkaan. sanoi et pitää sahata. mutta... kun ei...
  16. Kaalimaan kakarat

    lattialämmityksestä!

    voiko lattialämmitteisen laattalattian päälle laittaa millaisen maton tahansa? esim. tarttuuko bukleematosta pohja kiinni jos esim. kastuu? tulevassa kodinhoitohuoneessa siis tälläinen lattia ja mietin mattoa kun kuitenkin siitä kuljetaan sisään ja lapset saattaa olla hyvinkin märkiä....
  17. Kaalimaan kakarat

    viherpeukalot

    jos kaivan viimesyksynä istuttamani kukkien sipulit (krookus) ylös ni miten säilytän vai istutanko ne samantien uuteen paikkaan? nim. muutto edessä
  18. Kaalimaan kakarat

    HobbyHall vastasi puhelimeen alle 20 s!

    Mutta epämääräisen vastauksen sain kun kysyin et miks tulee ensin lasku ja EHKÄ vasta sitten tavara. yleensä toisin päin..... mulle siis tuli lasku mutta tavara on vielä tulematta... :whistle:
  19. Kaalimaan kakarat

    JJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!

    me saatiin se! :D
  20. Kaalimaan kakarat

    pitäkää meille peukut ja varpaat pystyssä!

    et saadaan se asunto hyvillä ehdoilla ja pitkällä sopimuksella. olen niin väsynyt tähän asunnon etsintää! |O

Yhteistyössä