eipä oo ihme jos äiti on "vähän" väsyny!

Kun katsoo tuota putkiaivokkaan touhua. tulee valmiille ruualle, syö ja lukee ajatuksella (yksin), syö jälkiruokaa nautinnolla (yksin) ja katsoo televisiota sohvalla (yksin)...


kun äiti taas on käyny lasten kanssa lenkillä, tehny ruokaa ja käyny kaupassa, imuroinut, tiskannut, on jopa itse hätäisesti syönyt (ei ihan yksin), huoltanut pyykit, pesettänyt lapset, vaatettanut lapset puhtaisiin ja siistiin vaatteisiin......


huoh! |O
 
sillä on just todettu aikuisiän diabetes ja se raukka luulee et sen hoitona on lepo. olen kyllä ilmoittanut et tauti pahenee jos sitä ei hoida mut tälle aivokkaalle se ei mee jakeluun... kaikki pitäis olla valmiina nenän edessä(hemmoteltu kakara)

|O
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
sillä on just todettu aikuisiän diabetes ja se raukka luulee et sen hoitona on lepo. olen kyllä ilmoittanut et tauti pahenee jos sitä ei hoida mut tälle aivokkaalle se ei mee jakeluun... kaikki pitäis olla valmiina nenän edessä(hemmoteltu kakara)

|O
Lakkaa paapomasta ja sano, että hoitaa itse itseään ja opettelee tekemään ruokavalionsa mukaista ruokaa ja alkaa olla vähän kiinnostuneempi terveydestään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
sillä on just todettu aikuisiän diabetes ja se raukka luulee et sen hoitona on lepo. olen kyllä ilmoittanut et tauti pahenee jos sitä ei hoida mut tälle aivokkaalle se ei mee jakeluun... kaikki pitäis olla valmiina nenän edessä(hemmoteltu kakara)

|O
Lakkaa paapomasta ja sano, että hoitaa itse itseään ja opettelee tekemään ruokavalionsa mukaista ruokaa ja alkaa olla vähän kiinnostuneempi terveydestään.

luuletko et edes kuuntelee? no ei tod!!!!!!!!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Äiti vähän väsy? Eihän tuo kuulosta kuin ihan tavalliselta arkipäivältä...?
JOo mutta on se arki rankkaa lasten kanssa silti, ja miksi ei saisi olla väsynyt? tavallinen päivähän tuo oli.

Tekisi niin mieli itsekin joskus odottaa, että mies tulee töistä ja käy kaupassa ja tekee sen ruoan perheelleen ja laittaa kaikki tarvikkeet pöytään mutta sitä ennen kuolisi nälkään. Saisi vaan joskus itse syödä. ja toisen laittamaa.
 
missulissu
täällä sitä vasta väsyny äippä onkin... =( ukko töissä aamu kuudesta ilta 8 joka pvä.
oon raskaana 35+3 ja anemiasta kärsin vaik kuin syön rautaa.kaks muksuu ennestään,vanhempi vietävä joka aamu eskariin ja herätys 7 joka aamu.sitten tuo 5v pojanviikari pitää huolen etten saa nukuttua pvällä...tekemistä täytyy keksiä ja tietty laittaa ruokaa ja siivota jne jne...sairasta hommaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ukko käy valmiila ruualla 4maissa ja painuu takas töihin vaikkei ois etes pakko,on ite hommannu lisätöitä että kerkeis tienata mahollisimman paljo säästöön ennenku vauva syntyy...sinänsä järkevää mut mä oon ihan loppu

huoh...
 
missulissu
en ees muista millon ois ollu edes muutamaa tuntia vapaata lapsista.ja kauppareissut hoidan minä vaikka lekuri kielsi kaiken nostelun ja kantelun supistelujen vuoks mut eipä tuo paskiainen siittä välitä niin teen kaiken sitten ihan uhallakin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja missulissu:
en ees muista millon ois ollu edes muutamaa tuntia vapaata lapsista.ja kauppareissut hoidan minä vaikka lekuri kielsi kaiken nostelun ja kantelun supistelujen vuoks mut eipä tuo paskiainen siittä välitä niin teen kaiken sitten ihan uhallakin...
No tuossa sie teet hallaa vaan pahimmillaan omalle lapsellesi....
 

Yhteistyössä