Kohta alkaa koulut!

Hokasin tässä että ens viikollahan on mentävä kouluvaate ja tarvike ostoksille sillä koulu alkaa täällä jo 7.8!

On se kumma kun ei vois koulua käydä esim. kesäkuun puoleen väliin ja sit olla kesälomalla syyskuun alkuun. kun tämä suomen kesä on tämmönen "vähäluminen""""""""!
 
Turkilmas
Meillä alkaa myös 12. päivä ja mä olen jo ihan kauhuissani. Miten ihmeessä selviän siitä saattamisesta?? Meillä miehelläkin on lomaa silloin, eli viedään poika kouluun koko perheen voimin. Ja voin vaan kuvitella miten uskomattoman vesiputouksen mä saan aikaiseksi pillittämiselläni :snotty: . Parempi olis jos jäisin kotiin vaan ettei pojan tarvis hävetä äitiään, mutta enhän mä mitenkään voi.

Saisko siis jostain itkunestolääkettä B) ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Meillä alkaa myös 12. päivä ja mä olen jo ihan kauhuissani. Miten ihmeessä selviän siitä saattamisesta?? Meillä miehelläkin on lomaa silloin, eli viedään poika kouluun koko perheen voimin. Ja voin vaan kuvitella miten uskomattoman vesiputouksen mä saan aikaiseksi pillittämiselläni :snotty: . Parempi olis jos jäisin kotiin vaan ettei pojan tarvis hävetä äitiään, mutta enhän mä mitenkään voi.

Saisko siis jostain itkunestolääkettä B) ?
Siellä nieleskelee suurin osa äideistä. Helpottiko?
 
ei tuossa ois itelläkää pitkä aika enää ku pitäis lähteä vika vuotta lukees ja pojalla ei oo ku 3 viikkoa ku aloittaa eskarin
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Meillä alkaa myös 12. päivä ja mä olen jo ihan kauhuissani. Miten ihmeessä selviän siitä saattamisesta?? Meillä miehelläkin on lomaa silloin, eli viedään poika kouluun koko perheen voimin. Ja voin vaan kuvitella miten uskomattoman vesiputouksen mä saan aikaiseksi pillittämiselläni :snotty: . Parempi olis jos jäisin kotiin vaan ettei pojan tarvis hävetä äitiään, mutta enhän mä mitenkään voi.

Saisko siis jostain itkunestolääkettä B) ?
Siellä nieleskelee suurin osa äideistä. Helpottiko?
Ei helpota |O . Kun mä en vaan nieleskele. Mä oon niin järkkyherkkä. Viimeks pojan joulujuhlissa piti lukittautua vessaan kun aloin parkumaan oikein ääneen enkä pystynyt lopettamaan :ashamed: :ashamed: . Kun mua niin harmitti että myöhästyin niistä juhlista olosuhteiden pakosta ja missasin pojan tärkeän esityksen. Se harmitus ja muuten vaan se ihana tunnelma...no...avasi padot :snotty: .

Niin että jos toiset nieleskelee ja mä parun ääneen, niin onkohan sama asia :ashamed: ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Ei helpota |O . Kun mä en vaan nieleskele. Mä oon niin järkkyherkkä. Viimeks pojan joulujuhlissa piti lukittautua vessaan kun aloin parkumaan oikein ääneen enkä pystynyt lopettamaan :ashamed: :ashamed: . Kun mua niin harmitti että myöhästyin niistä juhlista olosuhteiden pakosta ja missasin pojan tärkeän esityksen. Se harmitus ja muuten vaan se ihana tunnelma...no...avasi padot :snotty: .

Niin että jos toiset nieleskelee ja mä parun ääneen, niin onkohan sama asia :ashamed: ?
Mä olen ihan samanlainen :LOL: .

Muut osaa itkeä sivistyneesti ja tirauttaa pari kyyneltä Nessun kulmaan.
Kun mun itku alkaa, se ei lopu seuraavaan puoleen tuntiin ja räkä vaan valuu kun tyrskin ja koitan saada itseäni kokoon :D .
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Ei helpota |O . Kun mä en vaan nieleskele. Mä oon niin järkkyherkkä. Viimeks pojan joulujuhlissa piti lukittautua vessaan kun aloin parkumaan oikein ääneen enkä pystynyt lopettamaan :ashamed: :ashamed: . Kun mua niin harmitti että myöhästyin niistä juhlista olosuhteiden pakosta ja missasin pojan tärkeän esityksen. Se harmitus ja muuten vaan se ihana tunnelma...no...avasi padot :snotty: .

Niin että jos toiset nieleskelee ja mä parun ääneen, niin onkohan sama asia :ashamed: ?
Mä olen ihan samanlainen :LOL: .

Muut osaa itkeä sivistyneesti ja tirauttaa pari kyyneltä Nessun kulmaan.
Kun mun itku alkaa, se ei lopu seuraavaan puoleen tuntiin ja räkä vaan valuu kun tyrskin ja koitan saada itseäni kokoon :D .
Siis mä en ole ainoa maailmassa :eek: ? Ihanaa :D :hug: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Siis mä en ole ainoa maailmassa :eek: ? Ihanaa :D :hug: :flower:
Hyvin se menee :hug: .
Vaikka se on niin liikkistä, kun pieni ihminen taapertaa reippaasti luokkaan numeroa liian iso reppu selässä hölskyen ja vilkuttaa sulle peräpulpetista, että äiti, kyllä mie pärjään... :D .
 
Täällä kanssa alkaa 12.8. Kuopus onkin jo odottanut ja kysellyt pidemmän aikaa, että koska se koulu alkaa. Äitiäkin vähän jännittää, kun ei olla nyt taksikuljetusta hankittu, vaan pojan pitäisi opetella matkat kävelemään itse. Voin vaan kuvitella miten monta kertaa mä täällä odottelen poikaa sydän kurkussa, kun on jäänyt jonnekin luuhaamaan. Onneksi mulla alkaa äitiysloma 15. päivä, niin pääsee aina saattamaan ja vastalle jos siltä tuntuu.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Siis mä en ole ainoa maailmassa :eek: ? Ihanaa :D :hug: :flower:
Hyvin se menee :hug: .
Vaikka se on niin liikkistä, kun pieni ihminen taapertaa reippaasti luokkaan numeroa liian iso reppu selässä hölskyen ja vilkuttaa sulle peräpulpetista, että äiti, kyllä mie pärjään... :D .
No nyt jo alkoi itkettää tuo luomasi mielikuva :snotty:
 

Yhteistyössä