Hakutulokset

  1. U

    Helmitaaperot -09 ~elokuussa 2010~

    Hei kaikki En tiedä, että muistaako mua täällä edes enää kukaan, mutta yht'äkkiä tuli tämäkin forumi mieleen ja halusin sanoa hei :) Jostain syystä kirjoittelu jäi kuin seinään vuosi sitten. Toivottavasti teillä ja vauvoilla (kröhöm) on kaikki hyvin! Useammallakin taitaa olla perhe...
  2. U

    Kaksplus-keskustelu: Mitä mieltä perhevapaauudistuksesta?

    Minusta tässä uudistuksessa on sellainen hyvä puoli, että se tekisi miehistä samanlaisia "riskejä" työmarkkinoilla, kun naiset tällä hetkellä ovat. Monet firmat miettivät kahteen kertaan haluavatko palkata noin 30-vuotiaan lapsettoman naisen. Tämän uudistuksen ansiosta miehet ja naiset olisivat...
  3. U

    Helmivauvat 2009 ~heinäkuussa~

    Rosinante, joo ehdottomasti tarviitte! ;) Me ei eilen löydetty matkarattaita, mutta toiv tänään. Kaikki sanoo, että pitäisi ostaa Mc Larenit, kun ne on kuulemma niin hyvät.. Noh katsotaan että raaskitaanko vai iskeekö pihiys :) Tossa Semperin puurossa mitä mä olen antanut parina päivänä...
  4. U

    Helmivauvat 2009 ~heinäkuussa~

    Aah niin Jonniina sähän pääsit sinne kouluun, onnea!! Mene ehdottomasti!! Kyllä ne sun vanhemmat varmasti pitää lapsesta huolen.
  5. U

    Mitä häälahjaksi?

    Joku "elämys", ravintola tms... Tai sitten ns. erilainen lahja eli lahjoitatte rahaa jonnekin ja ostatte näin parille vaikkapa vuohen (tai mitä vaan). Jos kyseessä on noin kauan yhdessä ollut pari, niin tavaraa on varmaan ehtinyt kertyä ihan tarpeeksi! Tai sitten jos haluatte antaa ihan käteen...
  6. U

    lastenvaatekauppoja netista

    www.sucette.fi
  7. U

    Helmivauvat 2009 ~heinäkuussa~

    Jospille tsempit!! Meillä on käynyt ihan päinvastoin kuin monilla muilla. Yht'äkkiä vauva vaan on alkanut nukahtamaan itsekseen tutti suussa (omaan sänkyyn) vaikka mä ekat kuukaudet aina annoin nukahtaa tissille ja nukku perhepetissä. Noh enpä valita :) Eilen tuli meidän tanikallekin eka...
  8. U

    Helmivauvat 2009 ~heinäkuussa~

    Tuiskunen, hui!! Muakin alkoi nyt kyllä jännittää.. Täytyy todellakin miettiä näitä puuroja uusiks. Onneksi selvisitte säikähdyksellä.. Vaunuista lentokoneessa (Tyyppiläinenkö sitä kyseli?) Mä olen nyt kolme kertaa lentänyt vauvan kanssa (kylläkin vaan Suomi-Ruotsi väliä) ja mulla on ollut...
  9. U

    Helmivauvat 2009 ~heinäkuussa~

    Te olette tehokkaita naisia kirjoittamaan :) Pikasesti lähinnä merkkiä.. Mä selvisin ajomatkasta!! Olen erittäin ylpeä itsestäni sekä vauvasta, joka huusi vain kerran koko 650km (siis paluumatka) aikana. Very nice. Mies hoiti pellen viran mainiosti ja viihdytti pientä takapenkillä koko...
  10. U

    Helmivauvat 2009 ~heinäkuussa~

    Unohdin kommentoida Almaa, nappiin sanottu! Juuri noin meilläkin käy välillä. Mua sylettää kanssa tosissaan se, että kaikki (including isä ja äiti itse), jotenkin automaattisesti odottaa äidin reagoivan. Ja tulee sitä usein reagoituakin nopeammin. Kaippa sitä herkistyy vauvan signaaleille, kun...
  11. U

    Helmivauvat 2009 ~heinäkuussa~

    Siitä kirjasta, mun kirjan enkunkielinen nimi on "Why They Cry". Onko se sama kuin sulla Lentis? Ruotsiksi se on "Växa och upptäcka världen". Me päätettiin nyt lähteä vlopuksi reissuun (ajetaan siis pe-su aikana 1300 km). Saatiin onneksi yksi kaveri mukaan menomatkalle eli en joudu ihan koko...
  12. U

    Miten on muilla, hoitaako naiset kodin siivouksen ja ruuanlaiton ?

    Minä äitiyslomalainen hoidan pyykit, muuten siivotaan yhdessä vloppuisin/iltaisin. Ollaan sovittu, että kotonaolijan tärkein tehtävä on kuitenkin hoitaa lapsi (mies tulee olemaan yhtä kauan isyyslomalla) eikä olla siivooja. Siivous ja ruoanlaitto on yhtälailla molempien vastuulla. Meillä siis...
  13. U

    Wow riippuvuus

    WoW on monien tutkimusten mukaan se kaikkein koukuttavin peli... Kuulostaa siltä, että teidän (tai siis miehesi) pitää hakea ammattiapua. Peliriippuvuus on riippuvuutta siinä kuin mikä tahansa muukin (alkoholismi, huumeet..). Alkoholismista puhuttaessa sanotaan usein, että tiedät juovasi liikaa...
  14. U

    Helmivauvat 2009 ~heinäkuussa~

    Hei taas (nyt mä alan aktiiviksi heti taas) Te autoilevat, kuinka pitkiä matkoja olette ajaneet vauvojenne kanssa? Kuinka usein olette pitäneet taukoja? Me oltaisi lähdössä vlopuksi pohjoiseen ja matkaa tulisi yhteen suuntaan reilut 600km. Kaiken lisäksi meistä vaan mulla on ajokortti, joten...
  15. U

    Helmivauvat 2009 ~heinäkuussa~

    Hei kaikki pitkästä aikaa!! Mulla on jotenkin jäänyt palstailu tässä kesän aikana, kun ollaan jatkuvasti oltu jossain menossa.. en siis ole edes lukenut kesäkuun juttuja. Nyt tässä kahlasin läpi heinäkuun. Ihana taas lukea kuinka muilla on samanlaista. Mä ostin yhden kirjan, joka taitaa...
  16. U

    Helmivauvat 2009 ~kesäkuussa~

    Multa jäi koko toukokuun loppupino ihan väliin, kun meidän elämästä on tullut yhtä elokuvaa.. Mies sai reilu viikko sitten töissä nimettömän tappouhkauksen ja sen takia ollaan sitten vietetty nyt koko aika maanpaossa ja nukuttu kavereilla sekä väärillä nimillä hotellissa. Aivan hirveää sotkua ja...
  17. U

    Helmivauvat 2009 ~toukokuussa~

    Kiitoksia avusta! Mä googletin vähän tota imukausijuttua ja siltä se vaikuttaa. Eli siis koitan rauhoittaa oman pääni ja imetänimetänimetänimetäimetänimetänimetänimetän ja imetän vielä vähän aikaa.. Jos ei muutaman päivän päästä helpota niin sitten saa kyllä jotain muutakin. Viikon päästä taas...
  18. U

    Helmivauvat 2009 ~toukokuussa~

    Ruoka-apua kaivataan!! Musta alkaa oikeasti tuntua, että tuo nappula ei saa tarpeeksi energiaa. Muuta selitystä en keksi. Se heräilee nyt päivisin tunnin välein ja olis jatkuvasti syömässä. Kun maitoa ei tule niin se vaan huutaa rinnalla ja repii sitä... Koitin tuossa pumpata (sain kaverilta...
  19. U

    Helmivauvat 2009 ~toukokuussa~

    Tsempit Purille ja Lentikselle!!!!!!!!!! Ei tämä äitiys ole mitään ruusuilla tanssimista...
  20. U

    Helmivauvat 2009 ~toukokuussa~

    "olevan riistämällä" ?? En osaa kirjoittaa tänään.. Olen riistämässä piti siis sanomani...

Yhteistyössä