Hakutulokset

  1. Inia

    Pitkän vs. lyhyen kaavan piikitykset?

    Kiitos toivis! Ja kovasti onnea sulle passiin! Onko muilla kenties erilaisia kokemuksia?
  2. Inia

    Pitkän vs. lyhyen kaavan piikitykset?

    Hei sinä, joka olet käynyt läpi sekä pitkän että lyhyen IVF-hoidon! Olisin erittäin kiitollinen jos saisin vastauksia seuraaviin kysymyksiin pitkästä kaavasta: 1) Viivyttivätkö sumut menkkojen alkua? 2) Minä päivänä pitkässä kaavassa aloitettiin piikitykset? 3) Miten follisi kasvoivat lyhyeen...
  3. Inia

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    :heart: Hirmusti onnea oivikki pikkuisesta prinsessasta! :heart: Ja voimia vauva-arjen alkutaipaleelle!
  4. Inia

    punktio+ei siirtoa ja progeja - milloin vuoto alkoi?

    Ok, kiitos Nonna ja wabisabi kommenteista! Mulla on ollut punktion jälkeen kipua alavatsalla vuodon alkuun asti, ei aiemmissa ole ollut. Toivottavasti nyt helpottaisi...
  5. Inia

    punktio+ei siirtoa ja progeja - milloin vuoto alkoi?

    wabisabi, miten sulla meni sitten se alkanut kierto. siis punktion jälkeinen (milloin oli ovis ja alkoi seuraava vuoto)? Mietin vaan että onko kroppa nyt pidempäänkin sekaisin vai voiko jo odottaa normikiertoa tästä...
  6. Inia

    punktio+ei siirtoa ja progeja - milloin vuoto alkoi?

    Hei, onko kenelläkään käynyt näin, että punktion jälkeen ei ole päästy siirtoon eikä sitten progesteroniakaan käytetty? Milloin vuotosi alkoi? Mulla nyt tuo tilanne, ja vuoto alkoi kp23 (normaalisti kp27/28). Vähän oudolta tuntuu... Jos sulla oli poikkeava kierto, niin miten sitten tapahtui...
  7. Inia

    sijais vanhemmuudestä

    Ihana kun löysin tällaisen ketjun! Vieläköhän kukaan teistä sijaisperheeksi ryhtyneistä lukee tätä? Me mietimme sijaisperheeksi ryhtymistä. Olisi kiva kuulla lisää kokemuksia, siitä miten on lapsen/lasten kanssa mennyt (esim. mitä ongelmia on ollut, mitä ei osannut odottaa jne.) sekä miten...
  8. Inia

    Munasolut ei hedelmöity. Onko kellään muulla kokemusta tästä?

    hanskis, ikävää että olet joutunut tuon kokemaan :hug: Musta toi vastaava kokemus oli kamalin meidän tähänastisessa hoitohistoriassa. Meillä on takana jo 4 ivf:ää, ja yllättäen viimeisessä ei yksikään munasolu hedelmöittynyt! Mutta ei tietoa syystä, munasolut näyttäneet olevan ok, ja simpat...
  9. Inia

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    nillanilla, ihanaa! Olen niin kovasti toivonut sulle tärppiä, että nyt ihan liikutti ihanat uutisesi! Onnea kovasti matkaan, että kaikki menisi hyvin! lumettomalle myös onnea, ihanaa että pääsette kuitenkin siirtoon! Terrillä ja Mahdotontakolla myös lupaavaa... peukkuja!
  10. Inia

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Kiitos kaikille myötäelämisestä! :hug: Ei päästy siirtoon, mutta sitä en odottanutkaan. Ei siis tuonut enää lisää murhetta eiliseen katastrofiin... Olen jotenkin aina ajatellut (kun ihmisten kohtaloita olen lukenut), että tuo on varmaan hoidoissa kamalinta, jos ei edes tuoresiirtoon pääse. Ja...
  11. Inia

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Kiitos teille kaikille ihanille osanotosta! :flower: Ei päästy siirtoon, mutta sitä en odottanutkaan. Ei siis tuonut enää lisää murhetta eiliseen katastrofiin... Olen jotenkin aina ajatellut (kun ihmisten kohtaloita olen lukenut), että tuo on varmaan hoidoissa kamalinta, jos ei edes...
  12. Inia

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Kiitos haleista! Täällä edelleen jossain syvällä tarvotaan... jos vaikka yksi kyytiin saataisiin, niin aika kallis alkio olisi. Vaikka en nyt jaksa uskoa että saataisiin... Maitoparta, meillä siis tehtiin nyt vain IVF. Kerran on kokeiltu puolet ivf:llä ja puolet icsi:llä, eikä...
  13. Inia

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Eilen punktiossa saatiin 17 solua, mutta tänään VAIN 1 oli normaalisti hedelmöittynyt (ja kaksi epänormaalisti)! Ihan tyhjä olo. Tuntuu että kaikki vaiva on ihan turhaan nähty. Eikä tietenkään voi tietää miksi nyt noin huonosti kävi??? En oikein jaksa uskoa että huomenna päästäisiin siirtoon...
  14. Inia

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Punktio meni, nää kax vikaa on olleet kivuliaampia kuin ekat. Mutta kestäähän tuon kun ne kivut on sellaisia lyhytaikaisia vihlontoja. Munikset on nyt olleet kipeät, yöllä meni monta tuntia valvoessa (kun parempi olo pystyasennossa). Kumma kyllä sitä menkkakipujen kaltaista selkäkipua ei nyt ole...
  15. Inia

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Tää lähtee nyt punktioon. Ihana kun pääsee kivistävistä muniksista eroon! Ei oikein kunnolla pysty nukkumaankaan. Siis sikäli kun mitään on jäljellä, oon ihan varma että ne on jo suurin osa karanneet! (eilenkin taas nipisti ovismaisesti)
  16. Inia

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    BB, hyvän saaliin olette saaneet, toivottavasti jatkokin sujuu hyvin! Onnea siirtoon! Miksi muuten ette ekassa hoidossa saaneet alkioita, en nyt muista? Ottis :hug: Kyllähän sä sen tiedät, ettei sun tarviikaan aina taipua! Miten joku voi ajatella, että on oikeus loukata toista??? Ei kai se...
  17. Inia

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    liiza, :hug: tädistä, ja paljon peukkuja juhlakiertoon!!! Terri, noin kyllä, että ne miehen lähentelyt täytyy sitten ajoittaa ennen progen laittoa :) Joo, kun monia muniksia kasvattaa, niin ongelmahan on se kun ovat niin eri kokoisia. Että sitten jonkin suuremman ja sopivan kokoisen joukon...
  18. Inia

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Mites loppupiinailijat, nainen, Peppiina ja Marjainen? Eikö kukaan ole vielä testannut? Maitoparta, vaikka jo 4. punktio, niin TAAS pelottaa että munikset karkaa ennen aikojaan! Eilen oli selvä ovisvihlaisu, ja tänään rusehtavaa valkkaria. Tosin voi olla että suurin folli sieltä on...
  19. Inia

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Hystis ja Raputar, onnea kyytiläisistä, ja rentoa piinisaikaa! ;) :laugh: Ottis :hug: Vielä simppatesteistä: määrä ei kerro laatua, voi olla hitaasti liikkuvia, epänormaalin muotoisia, tarrautuvia, vaikka mitä! Terkkuja miehellesi ;) Mutta oikeesti, kuulosti siltä että hänellä ei ole...
  20. Inia

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Hystis, hyvä kun ratkesi tuo ongelma "itsestään", ja siirtoon pääsette! Meillä tuo 1/2 siirto on ollut lääkäristäkin kiinni, toinen siirsi kahtakin, toinen ei. Mutta itselläni oli vähän epämukava olo tuon kahden siirron kanssa, joten nykyään suosimme itsekin yhtä. Tietty jos tuo tilanne on, että...

Yhteistyössä