40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
liiza, :hug: tädistä, ja paljon peukkuja juhlakiertoon!!!

Terri, noin kyllä, että ne miehen lähentelyt täytyy sitten ajoittaa ennen progen laittoa :) Joo, kun monia muniksia kasvattaa, niin ongelmahan on se kun ovat niin eri kokoisia. Että sitten jonkin suuremman ja sopivan kokoisen joukon mukaan mennään. Ja toivotaan ettei isommat puhkee ja pienemmät ehtisi kasvaa tarpeeksi...
 
Kiitos Oivikki :flower:.

Kiitos Raputar :heart: Koitetaan kärsiä piinailu valoisin mielin. Mulla eka Lugestroneannos (3tabua emättimeen) eilen illalla aiheutti järkyttävän turboamisen ja vatsankivistykset. Tänään aamulla laitoin aamusatsin (sama 3), eikä toisteiseksi ole tullut oireita. Aiheuttaakohan se yleensä pahoja oireita? Miten sulla, Onks sulla kans Luget? Entäs Terri, millainen annos sulla on ja mihin ”vaivaan”? Sorry kun en oo kärryillä. Laita kännykkä muistututtamaan sua niistä. :)

Kiitos Inia. Ja kuule: ei ne siun munat mihinkään karkaa, oot vaan luottavaisin mielin :)! Järkevä päätös, ehkäisy onkin ihan tyhmää (siis meijän kohdalla). Suojaamatonta seksiä vaan ja paljon =D

Liiza Voihan Esterin pe**e sentään :(. Kyllä nyt myrkyn taas lykkäs. :hug: sulle ja uutta kiertoa kohti TÄYSILLÄ.

Ottikselle erityistsemppihalaus :hug:

Ja mur-murille :flower: ihan vaan siks kun on niin mur-mur.

Ainakin Mahdotontako, mur-mur, mä, Raputar ja nillanilla(ja kuka vielä?) ollaan jännäysviikoilla, joten r-plussaa siis koko porukalle.

Ovistelijoille ovisplussaa ja kaikille kaikenlaista elämänplussaa :heart:.

Koitan rajoittaa netissä (lähinnä täällä teidän kanssa) olemisen 2x20minuuttiin/pvä, mutta veikkaan sen olevan vaikeaa... koska mä oon tullut riippuvaiseksi teistä:O:D, Raputtaren sanoin: lämpimistä ja elämää nähneistä viisaista naisista :) :heart: (tähän meni se toinen 20minuuttinen ja vähän ylikin... pitäisköhän mun pidentää aikaa 2x30min.) :p:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Hysteria: Maksimiannos muistaakseni saa olla 200mg kerralla, minulla ennen vain 100mg/vrk, nyt tuo 200mg, siirroissa määrät usein korkeammat.
,
Välillä vihlasee aika ikävästi, huimausta, mutta ei muuta kummempaa;=)

Tällä kerralla ei valu, se on ihmeellistä;=)

Inia: Toivotaan, että kaikki pysyvät tallella!

Mukavat pvn jatkot kaikille tasapuolisesti!
 
Ihan ekaksi liizalle myötätunnon halaus ikävän naikkosen vierailusta. Mutta toisaalta, eikös kunnon menkat ole hyvä merkki. On ainakin limis kasvanut kunnolla ja ehkä jotakin yritystäkin on ollut. Mutta epämukavaa se kyllä on.

Hysteria, mä laitan 2 x 200 mg eli kaksi kapselia iltaisin Lugesteronia. Ei mulla mitään vaivaa ole, mutta siis vaan tukemaan tätä hormoniavusteista yrityskiertoa. En ole huomannut mitään erityistä oiretta lugeista tulevan. Kierron lopussa alkaa sitten tuhruttamaan päivää paria ennen kuin kunnon vuoto alkaa. Normaalisti mulla ei mitään tuhruja ole.

H, varaa vaan sen 2 x 30 minuuttia per päivä ja jos se ei riitä, voit aina laitana aikaa tulevaisuudesta :-D

Inialle vielä ekstratsempit huomiselle.
 
Nyt vaan ihan pikana tilannetietoutta. Biologi soitti ja kertoi, että 7 (out of 10) munasolua oli hedelmöittynyt. Huomenna näkee sitten, että miten ovat jakautuneet ja sitten huomenna on se siirto.
Olen niin iloinen jo tästä (kun vertaan viimekertaista hedelmöittyneiden määrää: 0/10) että voisin pomppia kattoon. Eli ainakin olen jo varovaisen toiveikas tässä vaiheessa :) (vaikka täältähän voidaan tulla kovalla ryminällä alas tietenkin).
Aamun haastattelu meni hyvin, maanantaina on jatkohaastattelu...

Pikaisiin palaamisiin...
 
Ottis
Hysteria Kiitos opettavaisesta tarinasta. Meidän kohdalla tosin en usko, ett koskaan voisin miestä enää säväyttää niin, että hän tuntisi saati näyttäisi tunteitaan jotenkin.

mur-mur Olisi kyllä ollut ihan kohdillaan tehdä niinkuin vihjasit: Kalauttaa miestä vastatyhjennetyllä punkkupullolla päähän :LOL:.

Kiitos myös teille Inia, mahdotontako, liiza ja terri symppauksesta.

Kyllähän tämä tilanne tuntuu aivan käsittämättömältä. Aivan kuin mies olisi tappanut kaikki tunteet sisältään. Eilen hän kävi kotona kahden maissa, jutteli kovasti ja keitteli päiväkahvit, mutta kun en alakerrassa käynyt, lähti takaisin töihin ja sieltä tultuaan tilanne olikin jo aivan toinen. Mies takuulla tiesi, ett jokin kalvaa minua ja mm. syötyään painui melkein kahden tunnin päikkäreille vältelläkseen keskustelua. Mutta en todellakaan ymmärrä, että miksi minun pitäisi aina taipua (vaan ei taittua), antaa periksi ja myötäillä häntä. Tuntuu oikeasti kamalalta, että minulle maailmassa tärkein ihminen loukkaa ja satuttaa ihan tarkoituksella, eikä meinaakaan pyytää anteeksi. Tiedän miehen olevan niin jäärä, että jos laitan anteeksipyynnön suhteen jatkumisen ehdoksi, suhde päättyy tähän, sillä mies ei tule pyytämään anteeksi, vaan kokee, että hänellä on oikeus loukata minua. Ja taaskaan en ymmärrä miksi minun pitäisi alistua tällaiseen suhteeseen.

Ei päätös lopettamisesta ole helppo, enkä sitä halua, mutta näillä eväillä en näe muuta vaihtoehtoa.

ON Taitaa olla noi Davidin o-testit vähän vaikeasti tulkittavissa, sillä tänään dippasin vihoviimeisen kotitestiltä tilaamistani herkistä o-testeistä ja siinä ihan selvää viivasta näkyy, ei plussaa kuitenkaan, eikä plussaa lähipäivillekään, mutt on hyvä ja huojentavaa elää uskossa, että se ovis sieltä tulee ja joskus menkatkin.
 
Ottis
BB Onnittelut :flower: 7:n munasolun hedelmöittymisestä =). Yksi siis siirretään huomenna? Tarrautukoon se lujaa ja sitkeästi kiinni.

Liiza Pahoittelut tädin vierailusta. Sulla kuitenkin ihan kunnon vuotoa, joten mun edellisiin 'menkkoihin' verrattuna tilanne ainakin selkeä. Eiku täysillä uutta kiertoa ja yritystä päin :heart:.
 
:flower:Heips!!:flower:

BB siis aivan ihana saalis - 7!!!:heart: Nyt kovat peukutukset d=)b jokaiselle munasolulle!!:heart:

Hystis Juuu, Terrin sanoin: "lainaa vaikka hieman sitä aikaa tulevaisuudesta jos 2x20min/vrk palstailuun kanssamme ei riitä"?!..;)

liiza voi surku:hug:..mutta 30krt on varmasti SE juhlakierto!!!:wave::heart:

Mahdotontako peukuttelen edelleen d:)b:heart:

Terri en mie mikään multasormi ole, mutta tykkään kyllä kukkasia joka kesä laitella partsulle ja pihalle=)
Nyt syksyllä ehkä pallo krysanteemeja jos laitteleis ja värikkäät Callunat on kanssa kivoja!
..ja tuo ihana marjakanerva!!
marjakanerva - Google-haku

Hyvää mieltä&plussia kovasti kaikille!!:wave::heart:

 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Mur-mur:wave:..Kaikille olisi kiva saada kunnon plussat!!:heart:

Oma napa: Pissasin jo purkkiin, kun luulin ovistestien tulevan..hain postin niin eihän ne olleetkaan tulleet:D, Kahvi haisee tosi pahalle..taas näitä kuvitelmia, mutta nyt ei särje pää, se on mukavaa!
Humenna heti dippaan testin, kun tulevat, siis jos tulevat;=))

Ovatko ne Ottis tälläisä ne sinun testisi?
Herkk ovulaatiotesti -puikko- (6kpl) - Ovulaatiotestit- puikko | Raskauskeiju.fi, muistaakseni minulla juuri tässä jättioviskierrossa ne käytössä, edellisenä pvnä ihan hailukkaa, sitten suraavana täys ovisplussa ja seuraavana jälleen hailukkaa.
 
Ottis
Kiitos mur-mur ja mahdotontako Annoin miehelle vartin aikaa päättää mahotteleeko minua vielä vai valitseeko seinästä kohdan, josta on 7 hirttä poikki ja kuului alkavan syömään. Voi taivas ku pääsisin joskus selvyyteen tästä.
 
Mahdotontako myönnänpä samoin joskus muinoin tehneeni:whistle:..:D
Löysin tästäkin tietoa myöhemmin: Ei kerta käytön jälkeen voi käyttää enää - testiviiva EI reagoi enää, vaikka olisikin raskaana!!
..taisi olla ulkolaiselta sivustolta(englanti)

Mutta se O-testi VOI antaa pientä viitettä jo, jos tärppi käynyt!:)..Plussatuuuuuuliaaaa!!!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Ei osaa ainakaan anteeksi pyytää eikä näemmä osaa omia polkujaankaan kulkea. Aiempaan vinkkaukseeni lähteä vartin aikana jos ei lopeta mahottelua, reagoi alkamalla syömään eli kai se pitää tulkita sanattomana lupauksena parantaa tapansa. Huippua on kuitenkin, ett sen mielestä oli ihan ok katkoa antennipiuhat eikä kuulema ollut pahasti humalassakaan. Herreg gud, ku perään lähdettiin alle puolen tunnin ja kun mökiltä tullessa kävin toimistolla, siellä hän retkotti tuolissa suu ammollaan. Ei ollut siis pienintäkään epäilystä, ettei ollut humalassa. Niin juu ja väittää minun nimitelleen ensin, vaan eipä reppana muista sitäkään, ett minä olin paljon paljon selvempi kuin hän ja muistan kyllä. Saatoin sanoa, ett ei hän ole edes mies, kun oikein riehui, mutt se ei ole mitään mahoon verrattuna, vaikka onhan sekin saattanut loukata, kun on kyse miehisestä kunniasta :ashamed:, jota on monilla epäonnistumisilla tässä vauvapuuhastelussa kolauteltu. Alan siis pikkasen ymmärtää miestäkin, mutt en todellakaan tiedä onko se tarpeen.

Jotenkin on sellainen olo, ett mun sisällä on kaikki kuollut. En välitä oikeastaan mistään. Toisaalta vain ajattelen, ett ero on vaikea ja toivon, ett olisi tapa päästä nopeasti kaiken kiusallisen ja ikävän ohi. Laiskako olen?

ON Tänä iltana alkoi epäilyttää, ett olisko mulla ollut ovis silloin su-iltana ku niin masua juili, ku tänään alkoi illasta niin viluttaa. Mutt ei se voi olla mahdollista ku o-testi näytti lauantaina tuskin mitään. Oli miten oli, mutt toisaalta hyvä, ett ainakin tämä kierto menee huti. Saan olla piinailematta.
 
Mahdotontako Ahaa, maksimeilla siis mennään, No, se on hyvä se:). Ja ei mullakaan pahemmin valu. Aamulla laitoin luget sisään ja lähdin reippaalle 3km kävelylenkille. Ei ollu valunut, eikä valunut sen jälkeenkään. Onkohan ne muuttanut koostumusta? Tai sitten se imeytyy kaikki sinne jonnekin sisuksiin… :O

Terri Ahaa, hormonijelppikierto. En mä sillä vaivalla tarkoittanutkaan mitään vaivaa - muuta kuin tää vauvanhaluamisvaiva :D. Uskotaan, että luget jelppii sen plussan tässä kierrossa! Ja hyvä idea toi tulevaisuudesta varastaminen :).

Ballerina Bolero LOISTAVAA, UPEETA, MAHTAVAA! 7 hedelmöittynyttä on hyvä saalis ja siinä on sen verran varaa, vaikka siitä joku matkan varrelle jäisikin. Onnea huomiseen ihan mielipuolisen hirveästi! Jaahas, rouva Bolerolla näyttäis pukkaavan uutta duunia.. Voipi hyvin olla, että kun palkaavat sinut, ne saakin kaks samaan hintaan :).

Ottis On sulla vaikea paikka nyt. Eikä vain nyt, vaan edelleen. Sun vaan täytyy nyt tutkailla tunteitas, ajatuksias, motiivejas, kriteereitäsi, kypsytellä ratkaisua, mielikuvitella erilaisia vaihtoehtoja ja koittaa päästä käsiksi todelliseen ytimeen, koittaa nähdä sinun omaan sydämeesi, koska se tietää. Tärkeää on myös antaa tälle prosessille niin paljon aikaa kuin tarvitset. Päätöksen tekeminen, puoleen tai toiseen, ei ole helppo, eikä sen päätöksen toteuttaminen varsinkaan. Kyllä sä sen ratkaisun löydät, se on varma. Se voi viedä hetken, mutta se tulee. Ole siis luottavainen, elämä kantaa:heart:! Rakkauden vastakohta ei ole viha vaan välinpitämättömyys.

Mur-mur, The Värikäs :flower:-lady :). Juu, teitin kans aika menee kuin siiiiiivillä :D
 
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

liiza (44).....................kp3/24-27........yk30.................4.
tirulii (42)...................kp8/30-34........yk2...................2.yht.
ulla4 (40)...................kp10/35-45........yk2...................4.
Ottis (43)...................kp13/23-28.......yk15..................1.
wiiwi67 (42)................kp13/25-32........yk26 (km3/10)....4.
Inia (43).....................kp13/26-30........yk26.................1.
Iida-Karoliina (45).........kp14/23-29........yk16..................5./1.yht.
mur-mur (45)...............kp14/25-28........yk17(km2/10)......3./2.yht.
Ämy (41)...................kp15/27-30........yk3....................4.
Ballerina Bolero (40)......kp15/25-28........yk33..................3.
Raputar (40)................kp16/27.............yk3...................2.
Hysteria (42)...............kp16/25-29.........yk6...................1.
Mahdotontako (45).......kp20/29.............yk3...................1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp21/28.............yk2...................2.
onlydream (37)............kp21/23-29.........yk?...................3.
haave2010(44)............kp22/29............yk4(km6/10)......4./1.yht.
haave3 (41)...............kp49/28-36.......y2v...................3.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1....................2.
taavi166 (39).............kp62/28-42.......yk16...................3.
ikiemo (45).................kp85/20-50......yk?.....................4.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11..................1.



RKTT

mahdotontako (45).........dpo7
mur-mur (45).................dpo2
Hysteria (40)..................pp2


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Hysteria Kiitos viisaista sanoistasi. Tänä aamuna heräsin omatunto kolkutelleen vintiltä nukkumasta ja jotenkin tuli sellainen olo, ett kyllä minä vielä joskus halua alakertaan miehen viereen nukkumaan. Eilisen kun minä olen asioista taas puhunut ja antanut miehen kuunnella lienee aika pelata edes yhden illan ajan tätä peliä hänen tavallaan. Eli tänäänpä en möksötäkään tai nosta vaikeita asioita pöydälle, vaan yritän unohtaa pahan mielen ja katsotaan miten sitten käy. Alkaako arki näyttää yhtään valoisammalta?
 
BB, hyvän saaliin olette saaneet, toivottavasti jatkokin sujuu hyvin! Onnea siirtoon! Miksi muuten ette ekassa hoidossa saaneet alkioita, en nyt muista?

Ottis :hug:
Mutta en todellakaan ymmärrä, että miksi minun pitäisi aina taipua (vaan ei taittua), antaa periksi ja myötäillä häntä. Tuntuu oikeasti kamalalta, että minulle maailmassa tärkein ihminen loukkaa ja satuttaa ihan tarkoituksella, eikä meinaakaan pyytää anteeksi. Tiedän miehen olevan niin jäärä, että jos laitan anteeksipyynnön suhteen jatkumisen ehdoksi, suhde päättyy tähän, sillä mies ei tule pyytämään anteeksi, vaan kokee, että hänellä on oikeus loukata minua. Ja taaskaan en ymmärrä miksi minun pitäisi alistua tällaiseen suhteeseen.
Kyllähän sä sen tiedät, ettei sun tarviikaan aina taipua! Miten joku voi ajatella, että on oikeus loukata toista??? Ei kai se mitään rakkautta ole?

Ei osaa ainakaan anteeksi pyytää eikä näemmä osaa omia polkujaankaan kulkea. Aiempaan vinkkaukseeni lähteä vartin aikana jos ei lopeta mahottelua, reagoi alkamalla syömään eli kai se pitää tulkita sanattomana lupauksena parantaa tapansa.
Mun mielestä ihmissuhteessa ei TARVITSE tulkita toisen sanattomia viestejä! Kyllä sitä pitää osata puhua. Varsinkin anteeksipyyntö!

Jaksamista sulle vaikeaan tilanteeseen! :hug:

Vielä David-testeistä: Muistaakseni ne oli niitä joita sai mammaksiltakin? Mulla ne ei toimineet, aina näyttivät kontrolliviivaa hailakampaa testiviivaa, vaikka ovis tapahtuikin (jossain vaiheessa testasin rinnakkain eri testeillä +ultrattiin inssejä varten). Tummeni kyllä, mutta ei tarpeeksi. Eli mä en enää tilannut niitä.
 
Tää lähtee nyt punktioon. Ihana kun pääsee kivistävistä muniksista eroon! Ei oikein kunnolla pysty nukkumaankaan. Siis sikäli kun mitään on jäljellä, oon ihan varma että ne on jo suurin osa karanneet! (eilenkin taas nipisti ovismaisesti)
 

Yhteistyössä