Hakutulokset

  1. J

    VVO: tapetti ja seinämaalimallisto....

    on ihan helevetin surkee |O Lapselta itku pääsi valintojen jälkeen, kun oli niin odottanut että saisi mieleisensä tapetit ja maalit valita. Iteltä meinas päästä valitessa :'(
  2. J

    Lapsen kaveri kertoi tänään saamistaan rangaistustavoista.

    Niitä on: Viikkorahan menettäminen Karkkipäivän peruutus Kotiaresti Vyöllä piiskaaminen
  3. J

    Mistähän noita idioottiäitejä oikein tulee?

    Mulle sanoi tänään lapsen uusi kaveri, että hänen äitinsä sanoi hänelle; Jos sulle tulee nälkä, niin sä voit syödä sitten Hannalla(eli meillä). No arvatkaa vain uskoinko. Mutta, kutsuin tytön ruokapöytään kun omanikin piti tulla. Sitten huomasin illalla seitsemän aikaan, että äidin sanoma...
  4. J

    Hyi stana kun tärisyttää vieläkin.

    Naapurirapun skitsofreenikko kävi äsken pimpottelemassa, ja kyselemässä voiko tulla kahville |O Nyt se saatana on ottanut mut tosissaan kohteekseen, tytärtä se on jututtanut jo useamman kerran pihalla :/ Hitto, mä pelkään että mitä se vielä keksii. Se tuntee mut nuoruusvuosilta, mutta ei...
  5. J

    Edullisia lahjavinkkejä 10-vuotiaalle tytölle!

    Antakkee, pliis!
  6. J

    Ihan hemmetin kiva yhdistelmä.

    Limaset yskänpuuskat ja kauhea kurkkukipu. Kaiken lisäks kun yskäsee, niin kusetkit lirahtaa housuun :snotty:
  7. J

    Kalluppii! Minkäväriset Hai-saappaat sulla on?

    Ei nimittäin ole tullut minkäänvärisiä vastaan. Mulla ihkauudet viininpunaiset, mutta haluisin keltaiset tai turkoosit.
  8. J

    Eilen oli lehdessä hauska nimi...

    Tosin kuolleissa... Varma Aate Oiva *****sson. Piti muutaman kerran lukasta, ennen kuin uskoin silmiäni :)
  9. J

    Mulla on kiva ex-mies...

    Toi Virosta metsästysreissulta mulle syntsälahjaksi litran Dooley'sin. Antoi just halauksen kera, kun haki tyttäremme luokseen. Hän tietää, että tykkään tosi tosi paljon tuosta :heart:
  10. J

    Piski söi justiinsa nyörin, mitäs nyt?

    Semmonen pehmolangasta tehty n. 15 cm pitkä. Tuleekohan se ulosteen mukana, vai voiko se jotenkin kiertyä tuolla suolessa johonkin?
  11. J

    Ihan h*****n kivaa...

    Aina kun yskäsee, niin kuset tulee housuun :snotty: Miten hemmetissä mä kehtaan kaupoille lähteä huomenna |O
  12. J

    En tämmöistä ongelmaa arvannut tulevan...

    Koira kusee juoksuaikasuojaan, kun ei tykkää pitää sitä :| Onneksi side imee kaiken kusen. Jaiks, milllähän tämä ongelma nyt sitten ratkaistaan? :headwall:
  13. J

    Koiralle ruokaa vatsataudissa?

    Mitäs ruokaa sitä varais pyhiksi tuolle 8-kuukautiselle koiralle, jos sillä on pitempään tuo pahaolo? Oksensi ja veti ripulit nyt aamulla... Se oli siis keitetty riisi ja ? En vain muista...
  14. J

    Apujaa!!!!! (ruumiista ja terveysriskistä)

    Faija oli viikon kuolleena kämpässään, ennen kuin löysin hänet. Siivottiin kämppää tänään, ja mietittiin ollaanko voitu saada jotain pöpöjä siellä? Siellä oli sohvalla ja matolla ruumiinnesteitä...semmosta mustaa... Mitä sairauksia meille voi tulla nyt?
  15. J

    Löysin tänään...

    faijan kuolleena kotoaan. Että hyvää isänpäivää :'(
  16. J

    Jee, kohta lenkille kun aurinko nousee

    Uusilla lenkkareilla ja paidalla :)
  17. J

    18 tunnin yöunet...

    viime yönä. Heräsin tänä iltana just ennen klo 18. Kuis moni pystyy samaan? :laugh:

Yhteistyössä