Hakutulokset

  1. A

    Nasolin ja raskaus

    mä ainakin muistan että siinä pakkauksessa lukee että ei suositella raskaaana oleville.. lueppas ohjeet.
  2. A

    Näkyykö kihomadot aina...

    No tätähän minäki ekaksi aattelin!Mitään hajua ei öttiäisistä ollut,mutta ansolla kun ensin tytön tarhakavereilla huomattiin,ja sitten myös omalla tytöllä,niin joaps alkoi luikerrella minullakin!Ikinä en oo kyllä mitään tonkiessani löytänyt,mutta kamala tunne silti vaan taas tulikin.Ja tytyn...
  3. A

    Näkyykö kihomadot aina...

    no juu nuo Pyrvinit tuli kaks purkkii maksan vajaat 60 euroa,mutta tämä reseptillä satava Vermox maksoi van oisko ollut 14 euoroa paketti. Mutta nyt mulla siis on aivan hirvee vaino päällä,kun kuvittelen kaikennäköisiä tuntemuksia.Vaikka siis just otettiin Vermox-tehosteet.Eli periaatteessa...
  4. A

    Näkyykö kihomadot aina...

    no voi apuuva........ Ja kun ei nimenomaan KUTISE vaan sellate epämääräinen tunne.... Ja mulla on kyllä pukamia ollut aiemmin... Voihan kökkö.Ja siis kun kuuria ei olla varmuuden vuoksi haettu,vaan meillä tytöllä oli kihoja.Mutta hälläkään ei ainakaan enää näy....
  5. A

    Näkyykö kihomadot aina...

    niin mutta vaikka justiinsa ois ollut tuo tunne ja meen isolle asialle vassaan,niin siinä kun otan tarkasteluun,paperilla,niin mitään ei näy.Ei vaikka kuinka tutkisi.(siis ällöttävän noloa kysellä ja kuvailla,mutta kun on pakko)Ja ei kait pitäisikään kun olen jo ottanut Vermoxiakin kaksi kertaa...
  6. A

    Näkyykö kihomadot aina...

    ulosteessa?Siis jos on tartunta,niin näkyykö niitä aina ulosteessa? Ja jos näkyy,niin liikkuuko ne? Kun mulla välillä päivällä on sellanen outo aavistuksenomainen tunne..Ei kutise illalla/yöllä eikä muutenkaan.Joskus päivällä van tulee sellainen "tunne".Mutta kakassa ei näy sitten niin...
  7. A

    Pelkosektion vastustajat!

    Tätä aihetta sivutaan monessakin ketjussa ja on varmasti monia koskettava ja kovaa väittelyä aiheuttava. En tuomitse pelkosektioita kun ne tehdään lääkäetieteellisistä syistä, eli voimakkaan todellisen synnytyspelon vuoksi (esim. edellinen traumaattinen kokemus) mutta hyvin paljon niitä tehdään...
  8. A

    Äitiysrahasta

    Ja se tuli sitte kaks kertaa.. Sori.
  9. A

    Äitiysrahasta

    Kuinka kauan pitää olla töissä, että saa sitä korotettua äitiysrahaa? Vai mikä sen nimi nyt olikaan.. En Kelan sivuilta löytänyt vastausta.
  10. A

    Äitiyspäivärahasta

    Kuinka kauan pitää olla töissä, että saa sitä korotettua äitiysrahaa? Vai mikä sen nimi nyt olikaan. En Kelan sivuilta löytänyt vastausta.. Kiitos jo etukäteen :)
  11. A

    ei pelkosektiota, miten synnytys?

    Selviät varmasti hienosti. Paljon auttaa oma asenne. Ota sellainen lähtökohta, että minähän pystyn tähän, lääketieteellisesti siihen ei ole mitään estettä, niin varmasti pystytkin. Sitten voit etukäteen koittaa luoda itsellesi positiivista kuvaa synnyttämisestä. Sehän on ainoa asia, missä...
  12. A

    maksaako synnytys, sairaalassaolo ?

    \ Luulen, että Helmiäinen tarkoitti vaan sitä että kyllähän se "Kaarina maksaa penniäkään". Itse asiassa aika monta senttiä. Todellisuudessa se teille itselle jäämä maksu on hyvin pieni. Se ei ehkä kata kun ruuat vuorokaudelta. Sitten voi miettiä kuinka paljon maksaa esim. kätilön ja lääkärin...
  13. A

    elektiivinen sektio ja lapsen vauriot

    \ Totta, heh. Näillä sivustoilla tehdään kuitenkin tärkeätä tutkimustyötä :laugh:
  14. A

    elektiivinen sektio ja lapsen vauriot

    \ Kiitos asiallisesta tiedosta! Tätä vastaan ei voi ainakaan kukaan maallikko vängätä omien tai kavereidensa kokemusten pohjalta. Mäkin olen aina ajatellut että sektiothan ovat henkilökunnalle "käteviä" hoitaa, mutta äidille ja lapselle huonompi vaihtoehto eikä niitä siksi jaella kaikille...
  15. A

    Paljonko jäi kiloja raskaudesta

    muksu 5kk ja nyt kiloja on saman verran ku tulin raskaaks.palaudin ihmeen nopeesti, nyt oon ollu n.2kk samanpainonen. :) onneksi
  16. A

    x-adventure twinco

    \ suomessa ei ole enää maahantuojaa ja sen vuoksi niitä ei ole liikkeissä. happy baby on itä-eurooppalainen, joten ei suomalainen vaunufirma
  17. A

    synnytys

    elikkä onko teillä jotka olette jo synnyttäneet, niin vatsa ollut löysällä muutamaa päivää ennen ku on ruvettu tosi toimiin? mulla on alkanu nyt vattassa kiertään ja tänäänkin olen ollut kolme kertaa isolla hädällä. sitten alavatsaa kipristelee ja lapojen seutua juimii..?? torstaina alkaa RV37
  18. A

    valmennus

    onkos ketään menossa ensi viikolla Vammalaan valmennukseen? Onko tietoa mitä kaikkea siä käydään läpi?
  19. A

    SYNNYTYSVIDEIOTA

    onko niitä netissä jossain, että vois kattoo...tai sitten kirjastossa. olen varmaan hullu ku haluaisin katsoa... ;)
  20. A

    supistuksista

    nii ja tosiaa viikkoja 33. ei niinkään tartte pysähtyy, toki se helopttaa oloa kun on hetken aloillaan. mutta mää tarkkailen ja onneks kahen viikon päästä on neuvola, niin otan asian puheeks. mutta jos jatkuu, soitan sinne. :) kiitos kaikille vastauksista. öitä!

Yhteistyössä