Hakutulokset

  1. P

    Millaiset talvivaatteet ekaluokkalaisellasi on/oli?

    Pitäisi vissiin tällä viikolla vielä hakea talvivermeet kaupasta.
  2. P

    Mitä syötävää tarjoaisin?

    Miehen "bestis", teiniaikojen kaveri, jonka kanssa hän on viime vuosina nähnyt vain harvoin, tulee meille lauantai-illaksi. Ohjelmassa lienee saunomista ja oluen/viinin juomista. Jotakin syötävää nuo miekkoset varmaan myös tarvitsisivat... Antakaapa hyviä vinkkejä, mitä illalla olisi kiva syödä...
  3. P

    Tyttäreni rakko

    Taas on poistuminen vaikeaa. Teistä eroaminen on niin haikeaa; en millään haluaisi mennä. Mutta nyt on pakko. Ellen petiin lennä, en nukkua ennä, ennen kuin yöllä meinaa poksahtaa tyttäreni rakko. Ja jos silloin ei oo reilusti unta takana, en herää ajoissa, vaan aamulla pitää pestä...
  4. P

    Vaihteeksi taas tulee Sinisilmä-Mickey

    Ei kai se oo tullut tänä vuonna vasta kuin noin 12 kertaa.
  5. P

    Avioparien suosituin asento

    Viimeiset tutkimukset avioparien seksiasennoista kertovat,että suosituin asento on koira-asento: mies istuu ja kerjää, ja vaimo kääntyy kyljelleen ja leikkii kuollutta.
  6. P

    Millä te olette suojanneet auton penkin lapsivedeltä?

    Siis matkalla synnärille? Mulla on ollut tulokkaan Libero housuissa :xmas:
  7. P

    Kevennys

    Hullujenhuoneella on lääkärikierros. Potilas Niukkanen istuu huoneessaan lattialla kattilankansi kädessä ja pärisee. Lääkäri kysyy: "No mitäs se Niukkanen touhuaa?" "Ajan autolla lappiin" Niukkanen vastaa. Toisella puolella huonetta potilas Möttönen istuu lattialla ja vetää käteen. "No...
  8. P

    Kiva kauppareissu 1 v 9 kk ikäisen kanssa...

    Tyttö huuteli kovaan ääneen, että "Pylly haisee" ja "Paskaperse" (herttainen ekaluokkalainen isoveli opettanut |O ). Tuon ensimmäisen jutun kohdalla yritin aina paikkailla, että ei kyllä yhtään pulla haise, mutta tuo "paskaperse" kuulosti tuon ikäisen suusta niin älyttömältä, etten saanut...
  9. P

    Kun nyt uskonnosta ja homoista ja lesboista puhutaan niin...

    Laitoin tämän jo tuonne pitkään ketjuun, mutta se hukkui sinne... Tri Laura Schlesinger on yhdysvaltalainen juutalainen fundamentalistipastori, joka jakaa ohjeita ihmisille, jotka soittavat hänen radio-ohjelmaansa. Kerran hän sanoi, että homoseksuaalisuus on iljetys viitaten 3. Mooseksen...
  10. P

    Joko ootte kytsineet Anitra Ahtolan talon etuovi.comista?

    Vaíhteeksi taas sellainen huusholli, jossa sisustus on mun makuuni. Eikä puutu kuin vajaa milli, että voisin ostaa tuon talon :laugh...
  11. P

    Mikähän siinä on, että

    Mikähän siinä on, että... Kun olet sinkku, vonkaajat ovat järjestään hirvityksiä tai sitten niitä ei ole ollenkaan. Kun olet varattu, vonkaajia tunkee ovista ja ikkunoista ja muutama lupaavakin uros on joukossa. Kun yrität laihduttaa, lihot. Kun tarkkailet syömistäsi ja liikut runsaasti...
  12. P

    Mulle tuli nyt niin paha mieli...

    noista harmaan yök-nimimerkin jutuista, että lähden kyllä sänkyyn itkemään itseni uneen enkä enää palaa palstalle - ainakaan ennen aamua! Ja jos en saakaan itkettyä itseäni uneen, tarjoan miehelleni nänniä. :xmas:
  13. P

    Oletteko säästäneet vanhat päiväkirjat?

    Mulla on yksi pahvilaatikollinen vanhoja päiväkirjojani tuossa vieressä. Mua on pitkään hirvittänyt, että kuolen jossakin kolarissa tms., ennen kuin ehdin karsia noista älyttömimmät jutut pois. Ihan kaikkea en kertakaikkiaan voi jättää perinnöksi jälkipolville :laugh: Todella moni päiväkirja...
  14. P

    Mä oon kamala äiti

    Hain pakastimesta poikani ainokaisen jäätelön :p
  15. P

    Entinen harmaa tervehtää

    Musta tuli mustuainen. :wave:

Yhteistyössä