Hakutulokset

  1. L

    Bushin refleksit

    Mitäs mieltä reflekseisttä? Aika nopsaan väistetty :D
  2. L

    Känny, riippuvuus

    Tuossa lueskelin ketjua, jossa kesken 'tuoksinnan' piti jonkun ukon vastata puhelimeen.. Ja jotkut selitti, että selitti soittaessaan, et oli ollut jotain tekemässä.. Hallitseeko känny teitin elämää niin paljon, että pitää vastata, oli missä vaan? Vai pitääkö teitin selitellä, miksi ette...
  3. L

    cf gtnjm

    l
  4. L

    'myydään' palstasta..

    Tänään laittoin myyntiin sinne vaatetta ja nyt ajattelin sittenkin siirtää huutikseen myyntiin ne. Mikä ois sellainen 'sovelias' aika poistaa ne sieltä. Mulle on muutama kysely tullut noista mekoista.
  5. L

    Onkos täällä palstalla nyt miehiä? Miksei naisetkin ;) makuasiaa..

    Mies tulee toooodella pitkältä työmatkalta ja ajattelin ihastuttaa häntä tällä Ei mulla ikävä ole, ei suinkaan :whistle: Oisko Hot?
  6. L

    Maskusta, onko tavallista, vaiko tavatonta?

    Meillä kun anoppi meni hakemaan lapsille ostettuja sänkyjä, niin oli hoksannu lastauslaiturilla sohvaryhmän.. Utelias kun on anoppi, niin oli kysyny, että miksi täällä kylmässä pidetään. Myyjät olivat sitten kertoneet, että sohvat on lähdössä kaatopaikalle, kun niissä oli tekovirheitä. Anoppi...
  7. L

    Ohlalaallaaa

    http://www2.victoriassecret.com/collection/index.cfm?&rfnbr=1939&cgname=OSPTYANGZZZ&cgnbr=OSPTYANGZZZ&page=2 kuka tykkää nuista victorian vaatteista? Itse oon ihan hulluna. Jospa pukki tois :D Tai sit ostan ihan muutenvain palautuksilla itselle
  8. L

    auts (nikki siis )

    Laitoinkohan sulle sitä viestiä? Vai unohdinko painaa 'lähetä'nappia? Uus lääkitys ja sivuoireina on ajatteluvaikeudet ja ajatuksen katkeaminen :D
  9. L

    Pingu lastenohjelmat

    Minkäikäiset noita katsoo? Löytyi kaapin perältä, eikä hajuakaan mistä tulleet.. Ajattelin jollekin lapselle laittaa
  10. L

    Joku jolle lupailin katsoa vaatteita

    Olin poistanu sun yv:n, eikä millään muista nikkiäsi. Nyt vasta pääsin etsimään vaatteita ja löytyhän niitä, laitatko vielä kokotietoja?
  11. L

    Kinkku ja yleensäkkin jouluruuat (leivinuunin omistajat)

    Kuinka moni tekee jouluruuat leivinuunissa? Meillä itsellä on leivinuuni, enkä vois enää ikinä kuvitella tekeväni sähköuunissa ruokia. Aivan ihanaa, pehmeää ja maukasta tulee kinkusta ja laatikkoruuat myös <3
  12. L

    Keittiönoita!

    Heips! Kertoisitko tarkemmin 'pidetään huolta'-kerhosta? Nyt on miun vuoro tullut auttaa vähävaraisia, kuten me saimme aikoinamme apua.
  13. L

    Yksityisviesteistä

    Laittakaas joku ystävällinen sielu yksäriä, nii näen millä tavalla nuo toimii ja millä tavalla näkyy.. Tuleeko popuppina, niinkuin useimmilla foorumeilla
  14. L

    sdfkm

    dfk
  15. L

    Vesa-Matti Loiri

    Onko muita, jotka on ihan hulluna Veskun Sydämeeni joulun teet - joulumusiikkiin? Mun mielestä veskulla on aivan mahtava ääni, kun laulaa näitä. Pääsen aina tunnelmaan, kiitos Veskun <3 Varsinkin Varpunen Jouluaamuna..
  16. L

    Ateisti paikalla, saa kivittää

    Nonnih, heitelkääs ne loppukivet minuun, nii saa rauhan jo näistä 'uskonasioista'
  17. L

    J harmaana on nyt älliä *3

    Meinaan nääs, kun harmaat on alinta kastia, enkä halua kuulu aniihin ^_^

Yhteistyössä