Maskusta, onko tavallista, vaiko tavatonta?

LLL
Meillä kun anoppi meni hakemaan lapsille ostettuja sänkyjä, niin oli hoksannu lastauslaiturilla sohvaryhmän.. Utelias kun on anoppi, niin oli kysyny, että miksi täällä kylmässä pidetään. Myyjät olivat sitten kertoneet, että sohvat on lähdössä kaatopaikalle, kun niissä oli tekovirheitä.

Anoppi soitteli matkalla tänne, että haluatteko sohvaryhmän, kun kerta ilmaiseksi sai.

Ja nyt meillä on sitten uudet sohvat. On tässä ollut tarkoitus käydä ostamassa jo pitemmän aikaa, mutta saatiin taas lykkäystä. Onhan nuo nätit, muttei mun makuun. Mutta ilmaisesta ei saa valittaa <3
 
LLL
Hirveän huono olen selittämään, mutta koitetaas :D
Eli toisessa käsinojan reunalla oli liikaa kangasta, joten se kohta on ryppyinen ja toisesta sohvasta oli jalka huonosti kiinni, senhän sai, kun mies ruuvas paremmin :) Sitten oli myös musta viiru sohvan takana, sen sai pesemällä pois

http://masku.com/tuote.html?tid=60700181 tuonlaiset, mutta väri eri
 
LLL
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
No hieno juttu, nuo eivät kuulosta kovin pahoilta virheiltä, älytöntä olisi tuosta syystä viedä kaatikselle.
Niinpä ja anoppi oli poislähtiessään huomannut, että siellä ois ollu lisääkin tavaraa, muttei ollut enää kehdannut kysyä, kun oli myyjät hieman kylmentyneet anoppia kohtaan.. :D
 
LLL
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
hsss.... ei niin kovasti! Toi mein ukko on kuitekii ens yönä maskus roskapöntössä |O :LOL:

Meil kun ois tarvetta 2 istuttavalle soffalle :whistle:

Siis nuo viat, mitä noissa sohvissa on, niin mun on pitäny kertoa erikseen ystäville, kun eivät ole niitä vikoja huomanneet.
Täysin käyttökelpoista tavaraa. Harmi, ettei ihan meidänlaiset sohvat ole
 

Yhteistyössä