Ateisti paikalla, saa kivittää

Minde
No mitä sitten, vaikka olet ateisti? Onko siinä jotain ihmeellistä? Uskokoon kuka haluaa, ei sun ole pakko uskoa. Taidat olla masokisti-ateisti, kun haluat kivitystä.....heh.
 
LLL
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja LLL:
Hei siskot, siskot. Nyt pilaatte mun marttyyriyden :/. Olisin ollu eka ateistimarttyyri
Mut jos ne kivittää sut ekana? Ja sitten vasta meidät? :D
Okei, diili syntyi!
Ootte sit mun opetuslapsiani, seuraatte mua, uskotte kaiken ja teette kaiken mitä minä haluan.. (näin aluksi riittää, että laitatte mulle reimateceihin rahaa )

 
Alkuperäinen kirjoittaja LLL:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja LLL:
Hei siskot, siskot. Nyt pilaatte mun marttyyriyden :/. Olisin ollu eka ateistimarttyyri
Mut jos ne kivittää sut ekana? Ja sitten vasta meidät? :D
Okei, diili syntyi!
Ootte sit mun opetuslapsiani, seuraatte mua, uskotte kaiken ja teette kaiken mitä minä haluan.. (näin aluksi riittää, että laitatte mulle reimateceihin rahaa )
tietysti,olen aivan aivopesty ateismillasi,teen ihan mitä haluat :ashamed: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Miksi sinut pitäisi kivittää????musta on ihan sama mihin ihmiset uskoo tai usko.Vaikka pikkuvarpaaseen jos siltä tuntuu :kieh:
ootko vastarannan kiiski?
No en ole.Miten niin?????????
no ei muuten,vaan kun tänne kivitettäväks ilmottaudutaan ja sie heti nouset takajalolles,elä ota liian vakavasti :D ,Se on kato sillai niinku Nykäsen Masa tuumas"et missä me ollaan ja oonko mäkin siellä?"-meininkiä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Miksi sinut pitäisi kivittää????musta on ihan sama mihin ihmiset uskoo tai usko.Vaikka pikkuvarpaaseen jos siltä tuntuu :kieh:
ootko vastarannan kiiski?
No en ole.Miten niin?????????
no ei muuten,vaan kun tänne kivitettäväks ilmottaudutaan ja sie heti nouset takajalolles,elä ota liian vakavasti :D ,Se on kato sillai niinku Nykäsen Masa tuumas"et missä me ollaan ja oonko mäkin siellä?"-meininkiä ;)
oliko otsikossa ilmoittaudu kivitettäväksi?????
 

Yhteistyössä