Hakutulokset

  1. S

    3-vuotias täysissä vaipoissa!

    Meillä tyttö täytti pari viikkoa sitten 3 vuotta ja on edelleen ihan täysissä vaipoissa. Ei minkään laista älyä että vois potalle mennä. Ilman vaippaa kastelee housut vaikka kymmenen kertaa päivässä. Sanoo oho ja repii housut pois ja käskee laittaa uudet. Minä hoputan potalle mutta ei. Käy...
  2. S

    Lasten allergia testit!!??

    Meillä on 2.5 vuotiaalla tytöllä astma epäilyjä ja vihdoin päästiin astma ja allergia testeihin. Tai siis jonossa ollaan 1-2 kuukauden päästä pitäis sinne päästä. Mielenkiinnosta kysynkin, mitenkä ne testit tehdään noin pienelle?? Allergia testit tehdään ainakin aikuiselle niin että...
  3. S

    Onko muita!? (Kuopiolaiset!!)

    Onkos täällä muita jotka ovat osallistuneet lääkäri keskus cantin ehkäisy tutimukseen. Olis kiva kuulla muiden mielipiteitä tästä testattavasta kierukasta!?
  4. S

    Kuopiossa muita jotka ehkäisy tutkimuksessa mukana!?

    Aloitan tän tänne kun tuntuu ettei tuolla ehkäisy puolella kaikki käy.... Siispä, onkos täällä muita jotka ovat mukana lääkäri keskus cantin ehkäisy tutkimuksessa?? Haluaisin kuulla muiden mielipiteitä tutkimuksesta ja tästä asennetusta kierukasta...
  5. S

    kierukka+alavatsa kipu

    Minulle laitettiin parisen viikkoa hormoni kierukka, kaikki meni hyvin ja vuoto loppui pari päivää laiton jälkeen. Nyt minulla on muutaman päivän ollut koko alavatsa kosketus arka. Epäilin jo kohtu tulehdusta, mutta kuumetta ei ole eikä mitään muutakaan oireita. Myös istuessa tuntuu...
  6. S

    Hormoni kierukka!?

    Mä oon aatellu että haluaisin ottaa hormoni kierukan. Kertokaapas nyt sellaset ihmiset jotka sen on ottanu, sattuuko sen laittaminen? Hinnaksi olen kuullut 120 eur, onko näin? Ärsyttää noita pillereitä ostella ja aina muistaa ottaa.... Ja sit kun oon kuullu että kierukalla saattas jäädä...
  7. S

    Reilu kaksi vuotias kiinni tutissa!

    Meillä on 2v2kk tyttö ja ihan kauheesti kiinni tutissa. Söisi sitä ihan koko ajan jos vaan annettais. Olen jo pitkän aikaa rajottanut tutin syöntiä vaan nukkuessa, mutta aina ei onnistu. Uhmaa ja omaa tahtoa on aika tavalla.... Uni rätti myös erittäin rakas eikä tuttia voi syödä ilman rättiä...
  8. S

    Kohta 11 kk, ei nouse itse istumaan!

    Meillä poika kohta 11 kuukautta. Ryömii aika kyytiä eteenpäin, mutta ei vielä nouse itse istumaan (ei edes minkäänlaista yritystä että nousis istumaan) eikä pysy itsekseen istuallaan vaan kellahtaa hetken päästä selälleen. Ei siis konttaa. Jossain vaiheessa yritti paljon nousta itse kontalleen...
  9. S

    SIILINJÄRVI !

    Löytyykös täältä Siilinjärven äitejä? Minä olen 24 vuotias ja lapset tyttö 1v10kk ja poika 8kk. Leikkikavereita ja äipälle lenkki seuraa? =)
  10. S

    1v9kk EI JUO MAITOA!

    Siis onko ketään muita jonka lapsi ei juo maitoa! Meillä neiti veti tuttipullosta ihan onnessaan maitoa, kolmekin pulloa meni päivässä.... Koskaan ei ole nokkamukista maito kelvannut. Siis yritin jo paljon paljon aikasemmin antaa mukista maitoa ennenkun jätin pullon pois. Mutta ei. Mehut ja...
  11. S

    Poika kastettiin!

    Meidän poika kastettiin ja sai nimen Topias Niko Valtteri :heart: poju nyt 6vk. Isosisko Ronja Ella Amanda 1v3kk :heart:
  12. S

    Istukan käsin irroitus

    Mulla on nyt kaks synnytystä takana. Sain tytön 9.heinäkuuta 05. Istukka jäi kiinni ja se irroitettiin nukutuksessa. Vuosin neljä litraa verta. Sain kyllä tilalle uutta, en olis muuten pystyssä pysynyt kun hemppari laski 50:een. Nyt syntyi poika, viikko sitten. Neuvolasta lohduttelivat ettei se...
  13. S

    Heippa vaan kaikille taas=)

    Kirjoitan tänne saman kun mitä plussa puolelle... Tänään testasin, ja plussahan se oli... niinku jo arvasin.... Meillä tyttö tänään tasan 4 kk ja kakkosen laskettu tulee sit heinäkuun loppuun..... että aika lähelle vuosi tulee ikäeroa.... silleen meillä=) voi olla vilskettä kotona vuoden...
  14. S

    Taas täällä.....

    Tänään testasin, ja plussahan se oli... niinku jo arvasin.... Meillä tyttö tänään tasan 4 kk ja kakkosen laskettu tulee sit heinäkuun loppuun..... että aika lähelle vuosi tulee ikäeroa.... silleen meillä=) voi olla vilskettä kotona vuoden päästä.... mutta hyvillä mielin lähden taas...

Yhteistyössä