Hakutulokset

  1. R

    mitä ruuaksi tänään?

    ehdotuksia. =)
  2. R

    kavereita seinäjoelta ja lähistöltä

    täällä olisi viiden lapsen kotiäiti seinäjoen nurmosta.kavereita olisimme vailla!!!olis kiva saada juttukavereita itelle ja leikki kamuja lapsille.kirjottele yv:tä jos kiinnostaa!!!! =)
  3. R

    2 sektion jälkeen uusi raskaus

    kauhee vauvakuume.onko kellään kokemusta 2 sektion jälkeen kuinka pian uskaltaisi raskautua?
  4. R

    musta varpaan kynsi

    kenkä hinkkasi pikkuvarpaan kynteni mustaksi ja on ihan musta sielä kynnen altakin...osaako joku sanoa kauanko on musta...ei oo kiva sandaaleita pitää,ku ruman näköönen...=( kipeä ei oo...monta viikkooo ollu jo tommone...
  5. R

    haluun niin kuudennen...

    niin...mutta mies ei haluu...ja se surettaa niin,että olen ihan lamaantunut eikä mikään huvita... :'(
  6. R

    stressi ja hammassärky...

    voiko stressi aiheuttaa hammassärkyä...olen jo vuoden huomannut että aina stressin yhteydessä alkaa migreeni johon liittyy hammassärky...olen jo useasti maininnut asiasta hammaslääkärille,muttei hampaassa ole vikaa...
  7. R

    millaset raidat laittaasin?

    hiukseni ovat pitkät ja tummat...olisko vinkkejä millaset raidat laittaisin? =)
  8. R

    miten saisi kermavaahdosta värillistä ja silti pursotettavaa?

    olen kaupasta ostanut elintarvike väriä mutta se on nestemäistä ja näin ollen kerma ei enää kovin hyvin pursotettavaa...onko muuta vaihtoehtoa värjäämiselle?
  9. R

    outoja punaisia näppyjä 4kk vauvalla

    tänää ilmestyi pojalle outoja punasii näppyi päänahkaan,mahaan ja kylkiin...oli päivällä hiestä märkä ku riisuin toppahaalarin,elikkäs voisko olla hikinäppyi.kui kauan ne on jos niitä?vai voisko korvike tehä vaikka jo kolme viikkoo antanu ilman mitää oireita...
  10. R

    mitä mieltä soda streamista?

    olen hankkimassa kyseistä laitetta ja haluaisin tietää,ootteko tykänneet laitteesta ja olis kiva saada vinkkejä mitä mehuja ja esansseja kannattaa koittaa yms.
  11. R

    suurperheen äiti kaipailis tosi ystäviä seinäjoki+lähiympäristö

    hei!!!! ystäviä kaipailis suurperheen äiti seinäjoen alueelta...meillä on viisi lasta.9v,7v,4v,2v ja 2kk.olis kiva tutustua...kirjoita aluksi yv:tä.
  12. R

    feissi kamuja?

    löytyskös täältä facebook kamuja kohta neljän lapsen äipälle?laita yv:nä jos kiiinnostaa!!!!! =)
  13. R

    kokemuksia seat alhambrasta?

    olisko kellään kokemusta seat alhambran tila-autosta?onko tilava jne? meillä on viisi lasta ja tilava auto olis hankinnas.ollaan käyty kattoos tommosta seattii ja vaikutti ihan hyvältä mutta haluttais kokemuksii?
  14. R

    kelan asiaa?

    Olikos se niin että äitiysraha kaudella ei saa kotihoidon tukea muista kotona hoidettavista lapsista?ja vanhempainrahakaudella saa?en muista millään vaikka tässä tilanteessa oltu jo muutaman kerran. =)
  15. R

    apua,mitä rinnastani vuotaa...

    olen 22 viikolla raskaana ja toisesta rinnastani vuotaa orannsista(ehkä vähän ruskahtavaa mukana)nestettä...voiko olla esimaitoa?
  16. R

    oisko hyvää reseptii broilerin ohutleikkeestä uunissa?

    minulla ei hyvää grilliä ja pannulla paistuu nii kuivaksi aina,nii haluisin hyvän helpon ohjeen broilerin ohutleike fileestä(kermaisen pippurinen)uunissa tehtynä...kiitos jos joku vaivautuu laittaa ohjetta.=)
  17. R

    ensimaito?

    kertokaa ny rakkaat,minkä väristä ensimaito on?voiko olla ruskehtavan oranssista?mua pelottaa onko normaalia...ja kun vain toisesta rinnasta tulee...olen paniikkihäiriöinen niin tätä murehdin tosi paljon...neuvolasta sanottiin että keltasta...mutta tää on enemmän tosiaan ruskean oranssista...
  18. R

    hiusväristä kutinaa

    minulle laitettiin perjantaina kampaajalla hiusväri...sillon ei kirvelly ei mitään.tänään alkoi kamala päänahan kutina...onko allerginen reagtio...mitä pitää tehä?
  19. R

    äitejä seinäjoki,nurmo ja lähiseutu.

    haluaisin lisää ystäviä muista äideistä...itse asustan nurmossa,mutta auto käytössä.kirjoita privana niin kerron meistä lisää!!!!!
  20. R

    haluisin niin viidennen vaavin mut synnytys pelottaa...

    Olen synnyttänyt kolme alateitse ja viimesimmän sektiolla perätilan takia...haluisin niin vauvan vielä mut synnytys pelottaa todella...Haluaisin sektion...Minulla on verenpaine noussut joka raskaudessa ja pelkään että jos nytkin kävisi niin ja jouduttaisiin käynnistämään olisi kohdun...

Yhteistyössä