Hakutulokset

  1. V

    Rattijuoppouden rangaistuksia kovennettava aloite

    Kansalaisaloite.fi:ssä on aloite jota toivon palstalaisten käyvän kannattamassa. Sen ovat laittaneet alulle vanhemmat joiden lapsi kuoli Lapinlahdella rattijuopon naisen tappamana ja toinen lapsi loukkaantui. Nainen sai lievän tuomion koska "oli liikkeellä päiväsaikaan eikä ollut ajomatkan...
  2. V

    Kertokaas kaikkee mitä tarvis ottaa huomioon kun perustaa yritystä :)

    Elikäs ihan kaikkea mitä tullee mieleen. Oon harkinnu kahvilan ostamista, se on valmis yritys ja omistaja myisi sen mulle kaikkineen. Mut vinkkejä otetaan vastaan, et mitä kaikkee tarvis ottaa huomioon kiitos =)
  3. V

    Lääkäristä valitusta ja kysymys uskottavuudesta

    Mulla on ollu pitkäaikais sairaus jo 15v. Olen saanut ohjeet sen hoitoon viimeeksi erikoislääkäriltä viime vuonna. No nyt kävin tk-omalääkärillä jonka mielestä se erikoislääkäri on neuvonut aivan päin honkia. Että hän ei ole kyllä koskaan näin tätä hoitanut, ja että hänestä on kyllä todella...
  4. V

    Pakko kehua ifiä siis vakuutusasiaa

    Mun kuivurille kävi onnettomuus kun lapsi pudotti sellasen lasilämpömittarin missä oli sisällä mineraalitärpättiä. Pestiin sitä sitte froteeräsyillä ja nakkasin ne pyykkikoneeseen suoraan ja teini purkas sen ohjeman jälkeen kuivuriin ja kuivuri päälle :/ No sitte huomattii että sekä pesukone...
  5. V

    Turhin vauvatavara joka teillä oli/on vain koska sellainen "kuuluu" hankkia

    Meillä oli varmasti pinnasänky, jota ei ole käytetty ollenkaan. Tuttipullot ja tutit, joita varsinki mun mies osti mielellään monia ja erilaisia ja erivärisiä koska vauvoilla kuuluu olla tutti suussa :D neljästä yksikään ei oo halunnu tuttia ollenkaan :D
  6. V

    Mitäs tänään ohjelmassa?

    Meillä on kohta ulkoilua, popkorninsiementen ostoa samalla reissulla kun pienillä tekee kauheesti mieli poppareita :D Sitte iltapäivällä marjojen poimimista tädin pensaista :D Mitäs muilla on suunnitelmia?
  7. V

    :o sekosko mun kone vai näkykö muilla sellanen kipee teksti tos eka sivulla?

    :o ei oo ennen käyny tollasta joku uhkas tappaa kaikki ja sellasta :x
  8. V

    Teinit aarrgh (sisältää valitusta)

    Meinasin tossa mattorantaan lähteä. Teinit mukaan ja pienet =) toinen isompi auttaa mattojen kanssa ja toinen kun ei saa nostella mitään urheiluvamman vuoksi saa katsoa pienten perään. Mutta mutta niiden pitää käydä ensin suihkussa ja föönata tukka siis föönata tukka ja käydä suihkussa |O...
  9. V

    Nyt kyllä nolottaa

    Asun vuokralla ja jääkaappi on temppuillu. Soitin isännöitsijälle että jääkaappi pakastaa ruuat, et vihanneset jäätyy pilalle. No joku ukko kävi sitte vaihtamassa termostaatin ja näytti mulle että tästä kun säätää suunnillee tähän ni pitäis nyt olla hyvä. No nyt se jääkaappi sitte pakastaa...
  10. V

    On tuo taikasieni vaan ihan uskomaton

    Lapsi piirteli tussilla keittiönkaapin oviin "hienot" taideteokset. Oon yrittäny jynssätä niitä vaikka millä. Luulin et maalata pitää, mut tänää osu kaupan hyllyssä kätee tollanen taikasieni pakkaus ja voi ihme :o sellanen jo pitkään seinässä ollu tussi lähti pois :D :D :D Mahtava keksintö!
  11. V

    Ketä muuta ärsyttää neuvolan?

    Siis neuvolan lyhyet soittoajat? Aivan älytöntä kun aika on 12-12.30 arvaa onko aina just joku kotiprobleemo siihen aikaan, lounas, nukutus tai muut ruljanssi ja nytte oon taas monta päivää ollu hollilla et kohta soitan ja seuraavaks kello onki jo puoli 2 :kieh:
  12. V

    Ottiko tiukille tänä aamuna herätä kun kesäaikaan siirrytty?

    Meillä otti :D kerho aamu pojilla eikä niitä meinannu saada hereille millään. Kuopuksen kävin lopulta nostamassa potalle niin heräs vasta siihen, vaikka oli kolistellu puurokeitossa makkarin ovi auki :laugh: ja kello tuli siis jo kahdeksan.
  13. V

    G: Vaivaatko taikinaa molemmat kädet kulhossa vai toisella?

    Siinäpä se kysymys :D
  14. V

    Moi

    Moi :wave: päätin mustua :D mitäs tänne?

Yhteistyössä