Hakutulokset

  1. Hysteria

    40+ so what wol.12

    Hei Putunen ja halaus :hug:. Joo, sekoilin teissä, mutta nyt muistan. Onnea onnea vaan yhteiseen tupaanne ja eloonne. Ja plussa sen kruunatkoon! Mafinka, sinä toinen muuttolintunen, onnea sulle ja iloa, rakkautta ja positiivisia säteitä :kiss:! Voi Oliivitar, oon NIIIIIIIN pahoillani...
  2. Hysteria

    40+ so what wol.12

    Mur-mur, voi sinä ihuna mur-mur! Halaus kultainen SÄ! Oikein positiivinen halaus! ONNEA Mindy! Tarraa, Post-it-lappuja, liimaa, nastoja ja kaikenlaisia kiinnitysviritelmiä sulle. Ja kukkia!:flower: Wisky Beat Samat systeemit sinulle! :flower: Ottis-kattis, mun eritysspesiaali...
  3. Hysteria

    40+ so what wol.12

    Hei pitkästä aikaa Ottis, mur-mur, Pikkurtirri - ja kaikkille uusillekin kans heit. Taitaa olla monta kuukautta mennyt kun olen tääl viimeksi käynyt. Niin, ennen reissuun lähtöä se tais olla, huhtikuun alkupuolella. En siis lainkaan tiedä teidän vaiheista tässä välillä, mutta surukseni...
  4. Hysteria

    40+ so what wol.12

    Hystis täällä taustalla, olkkarin nurkkatuolissa toivottelee hyvää iltaa (tai yöhän nyt jo on) teille ihanaiset virtuaaliystävän :heart:. Paljon on ehtinyt parissa viikossa tapahtua, niin täällä teillä kuin mullakin. Mur-mur ainakin oireita odottelee ja kuulostelee - kunpa nyt vihdoin...
  5. Hysteria

    40+ so what wol.12

    sarppav Tjottailu kuulostaa positiiviselta :). Tuu mun kanssa tänne olkkarin nurkkaan, ni taustaillaan yhdessä täältä lattiatyynyjen päällä löhöten :).
  6. Hysteria

    40+ so what wol.12

    Voi Minttunen, paaljon jaksamista ja voimia sulle :hug:! Toivon kovasti, että tuo rääkki on äkkiä ohi. Mulle tehtiin kaavinta eikä mitään sanottu että pitäis odottaa ennen uutta yritystä. Netistäkin luin että kaavinnan jälkeen jopa raskautuis helpommin, joten voihan se sama päteä tuohon...
  7. Hysteria

    40+ so what wol.12

    Joo, karaokevehkeet ehdottomasti mukaan, ni mur-mur ja muut laulaa, mä oon se yleisö :).
  8. Hysteria

    40+ so what wol.12

    Nytsis tää Hytsis poistuu bunkkaan (vai onks se p:llä?). Hyvyöt tytöt!
  9. Hysteria

    40+ so what wol.12

    Mulle syyskuussa puolenvälin jälkeenainakin sopii :), ellei aikaisemminkin (en tiedä viel mistää mitää). Mut jihuu, ihanaa; mökki, vene ja te :) :heart:!
  10. Hysteria

    40+ so what wol.12

    mur-mur Mökkimajoitus (mielummin järven rannalla :)) on oivallinen. Sit voidaan vuokrata/lainata/pölliä lainaks tai muuten hankkia meille vene ;)! Mun pitää myös mennä yrittämään koisimista. Hyvää yotä ja kivoja unia Ottis ja mur-mur. Oli kiva jutustella teitin kans, kiitos :). Kaikille...
  11. Hysteria

    40+ so what wol.12

    Ottis Ei tienny googlekaan :)! Se vaan oli siin sun listassa ja kuulosti niin hauskalta :D! Mun on pian mentävä nukkumaan, vaikka nyt ei nukuta vaikka väsyttääkin. Te voitte mur-murin kanssa jatkaa paikanvalintaa ja etsiä sähköpäiväkirjaa, hihhii. Ottis, kivasti sanoit tuol aiemmin mua...
  12. Hysteria

    40+ so what wol.12

    Jyväskylähän on vallan vilkas opiskelijakaupunki, eiks ni? Mut kuulkaa Ottis ja mur-mur, missä on toi Sarin sähköpäiväkirja... :confused: Kyselee tonttu :xmas:
  13. Hysteria

    40+ so what wol.12

    Sarin sähköpäiväkirja kuulostaa kivalta :). Jos satun olemaan vaikka Afrikassa silloin, niin teen pahvista suihkukoneen ja lennän mukaan.
  14. Hysteria

    40+ so what wol.12

    Mur-mur Joo, reissussa penniä kyllä palaa. Mä elän käest suuhun ja vyötä kiristän reissussakin, vaikka se tarkoittaakin sitten vettä ja leipää vaan. Kotimaan kohde olis ihan yhtä hyvä, voidaan sit sisustaa se paikka laivaks ja puhutaan kaikilla tietämillämme kielillä :) Ottis Miksi ei sais...
  15. Hysteria

    40+ so what wol.12

    Mun puolesta vois tietysti olla kaupungissakin, miksei. Mut missä maassa... :D? Nythän sulla, mur-mur, olis oiva syy hankkia vähän lisää reissukilometrejä :)
  16. Hysteria

    40+ so what wol.12

    Ei unohdeta Ottis, ei! Laivatreffit on loistava idea.
  17. Hysteria

    40+ so what wol.12

    mur-mur Hattuun noussut punkkunen on vain hyvä ja rentouttava asia :D! Junamatkat kulkee nopsaan ja junassahan on hauska matkustaa. Puheliaana ja sympaattisena ihanana sinuna sun ei kyllä varmanakaan tarttis olla viittä minuuttia ilman juttuseuraa junassaKAAN :)!
  18. Hysteria

    40+ so what wol.12

    Voi nenäkkeli Ottis, on siitä aikamoinen matka, läpi koko maan. Vitsi olis kyl ollu iha superia se, siis tulla sua moikkaamaan sinne teidän (sun ja siskos) lomalle! Pidän kuitenkin mielessä, koska eihän sitä hysteriana voi tietää varmaks mistään mitään. :)
  19. Hysteria

    40+ so what wol.12

    Ottis Sit kun/jos jossain vaiheessa tiedän mitä aion ja miten kauan aion sitä jotain mitä en tiedä mitä aion, niin sit tuut sinne, joo! Joo, vaihdetaan nummerot ja s-postiosoitteet, perinteisethän meil on jo :)!
  20. Hysteria

    40+ so what wol.12

    Ottis Lähen Etelä-Eurooppaan, sen maan naapurimaahan, johon sä lähdet viikin päästä. Tule sinne :)!!! Nyt budjailen mun veljen luona. Kyl mua vähän hirvittää lähtee, ku en oikein tiedä miks meen ja minne sinne, mut mun vaan on mentävä, niin sanoo levoton sieluni.

Yhteistyössä