Hakutulokset

  1. Bubble Bob

    työstrssin hoito

    Hei Töissä alkaa olemaan ongelmia, jotka kaantuvan minun hoidettavaskeni nyt niin paljon, että hiuoman oma terveyteni pettävä. Onko täällä jotku linjoilla joka osaisi auttaa, miten lähteä omaan pahaa oloa purkamaan, enne kuin päädyn burn outin takia saikkarille? Omaa työtaakka olen...
  2. Bubble Bob

    Mistä saa Coca Cola pulloja joissa on ihmisten nimiä?

    Kuka tietää mikä kauppa myy jo niitä Cola-pulloja joissa on ihmisten etunimiä Cokis-login tilalla? Onko joku nähnyt niitä kaupassa jo Turun seudulla? Näitä siis: Yleisimmät suomalaisnimet saavat omat Coca-Cola -pullot - löytyykö oma nimesi joukosta? - Ajankohtaista - Ruokala - Ilta-Sanomat
  3. Bubble Bob

    Mökin lopputarkastus tekemättä

    Meillä tilanne on se että ollaan sisarusten kanssa osatamassa vanhemmiltamme suvun kesäpaikkaa ja nyt kävi ilmi että mökkiä ei ole koskaan lopputarkastettu. Mitä ongelmia odotettavissa? Tietääkö kukaan mitä vaatii 20 vuotta sitten rakennetun mökin lopputarkastus?
  4. Bubble Bob

    Haavistoa äänestävät, miksi äänestätte Haavistoa?

    Mä kun en millään käsitä miksi ihmiset tällä palstalla jaksaa kampanjoida Haaviston puolesta. Ja kukaan ei oo perustellut miksi sitä pitäisi äänestää. Kertokaa nyt miksi se on niin hyvä PRESIDENTTI. Täällä jaksetaan haukkua Sauli Niinistöä päivästä toiseen ja Ylistää Haaviston erinomaisuutta jos...
  5. Bubble Bob

    Mikä on ulsteri?

    Joo mä tiedän että se on takki, mutta millanen? Mikä tarkalleen tekee takista ulsterin? Tietääkö joku? Linkittäkää vaikka kuvia ulsterista. Kun googlettamalla ulsteria tulee niin laidasta laitaan takkeja trenssejä, duffeleita... Mikä oikeesti erottaa ulsterin teidän mielestä muista takeista...
  6. Bubble Bob

    Onko kakkoskierroksella ennakkoäänestys?

    Ja jos niin koska? Vai pitääkö raahautua silloin kahden viikon päästä sunnuntaina?
  7. Bubble Bob

    Influenssa-paniikkia lietsotaan taas

    Kattelen tässä aamu-tv:tä ja taas telkkarissa näköjään lietsotaan jotain kauheeta influenssapelkoa. Vaarallisempi kun sikainfluenssa ja leviää taas niin hulluna kaikkiin ja... MÄ EN JAKSA NÄITÄ ENÄÄN! Miksi joka talvi pitää aloittaa nää rairauspeloittelut? Juuri kukaan saanut sitä...
  8. Bubble Bob

    Liikkeellä makakuumetta?

    Kaikki tuntuu suunnittelevan ulkomaanreissuja. Palsta ja FB täynnä matkasuunnitelmia. Itsekkin varasin viikon Kööpenhaminan matkan maaliskuuksi enkä enään jaksaisi odottaa! Minne muut on matkalla? Ja mua kiinnostaa mihin te muut matkustatte talvea pakoon? Mulla on vielä viikko...
  9. Bubble Bob

    Faceboo ei toimi!

    Miksi mun FB ei toimi? Toimiiko muiden? Ei toimi koneella, ei kännykällä. Tylsää...:mad:
  10. Bubble Bob

    Uudenvuodenlupaus:

    Käsi sydämmällä lupaan vuonna 2012: Mä lupaan poistaa hetkeksi palstan pikalinkin tästä läppäristä. Ei tästä työ ja koulujuttujen tekemisestä tule mitään kun palsta ja FB kutsuu koko ajan. Ja mä lupaan lopettaa tupakanpolton työpaikalla. En kokonaan, mutta töissä. Varaan itselleni oikeuden...
  11. Bubble Bob

    Joko saa laittaa jouluvalot?

    Mä virittelin innoissani äsken jouluvaloja pihapuuhun. Mulla olis jo vaähän joulufiilis, mutta kun kattelin niin yhdelläkään naapurilla ei vielä näy valon valoa. Oonko mä ihan kylähullu jos nyt käyn vetasemassa töpselit seinään ja valot palamaan? Nyt on sentään marraskuun loppu jo. Eikö nyt...
  12. Bubble Bob

    Huomenna H&M:lle!

    Ai että oon odottanut. Huomenna tulee myyntiin Versace. Pitää huomenna herätä huikan aikaisemmin ja mennä Heman kautta töihin. Olis munkin pikkujouluvaateongelma ratkaistu jos vaikka joku kiva mekko tarttuis tuolta mukaan.
  13. Bubble Bob

    Mistä saa juhlavaatteita netistä?

    Mistä te ostatte juhlavaatteene netistä? Onko jotain hyviä nettikauppoja jossa olis oikeesti hienoja ja terndikkäitä juhlavaatteita? Ollaan saatu kutsut pariin juhlaan joihin ei oo mitään aikomusta mennä missään H&M/vila mekoissa. Samperin hienostelujuhlat aiheuttaa päänvaivaa... Tai...
  14. Bubble Bob

    Miksi jumala vihaa Suomea?

    Lukekaa tätä keskustelua! Mä oon tätä nyt tunteja lukenut ja nauranut. Miten tyhmiä on Amerikkalaiset taas.:laugh::laugh::laugh::laugh:
  15. Bubble Bob

    Lomapäivien kertyminen

    Hei tietääkö joku varmasti miten noi lomapäivät kertyy. Tuli tässä väittely kaverin kanssa ja nyt alko epäilyttään. Eli lomia kertyy 2-2,5 päivää kuussa jokaiselta kuukaudelta kun on ollut töissä vähintään 14 päivää. Mutta onko oikeesti osa-aikaisille joku eri sääntö? Onko täällä esim kaupan...
  16. Bubble Bob

    Go America! Mitä idiootteja!

    FB kommentteja japanin tuhoista
  17. Bubble Bob

    Raskaustesteistä taas...

    ...Mut nyt on pakko ihmetellä. Täällä palstalla pauhataan aina ton digitestin nimeen. No mäpäs tei sellasen. Eilen näytti EI raskaana ja tänään siinä samassa testissä vilkkuu teksi raskaana 1-2???:O No miten luotettavi nuo nyt sitten on? Ei yhtään sen parempia kun halvat liuskatestit. Ihan...
  18. Bubble Bob

    Näkeekö mistään enään Tuksun häitä?

    En pysytnyt kattoon niitä kun hävetti sen Tuksun puolesta, mutta nyt töissä oli niin paljon puhetta niistä että tahtois sittenkin kattoo. :D Näkeekö niitä enään mistään? Miltä kanavalta ne tuli?
  19. Bubble Bob

    Onko joku käyttänyt sisustussuunnitteliaa?

    Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että oon pitkäään haaveillu pyytäväni sisustussuunnittelinjan apuun ton olkkarin sisustuksen kanssa. Te jotka ootte käyttäneet suunnittelijaa, niin mitä makso ja mitä ne teille suunnitteli sillä rahalla? Ja ennen kaikkea tuliko siitä suu nnitelmasta...
  20. Bubble Bob

    Etsintäkuulutus!

    Tietääkö kukaan mikä kauppa myy tiilikuvioista tapettia? Hinnalla niin väliä, kunhan on mahdollisimman aidon näköistä. Tarttis yhteen tapahtumaan somisteeksi enkä ehdi työkiireiltä kierteleen koko kaupunkia läpi. Kiitos jo etukäteen jos joku tietää niin olis ISO apu.

Yhteistyössä