Hakutulokset

  1. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Onnea jokaiselle omasta nyytistä, ja tsempit vielä yhdessä koossa oleville :heart: Onko joku jatkopaikka jossa vauvautuneet jatkavat höpöttelyä vai siirryttekö kaikki vaan facebookkiin? Minä kun en siellä ole.. Jos näin on niin kiitos kaikille vertaistuesta raskauden joka hetkessä, olette...
  2. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Juuri kun sain koneen auki, luettua viimeisimmät uutiset ja ajatuksena kirjoittaa synnytystarinaa...niin meidän uusi blondiantero jo huuteloo tuolla. Sen verran taysin tilanteesta että ite tosiaa maanantai aamuna mentiin, ja suoraa saliin pääsi. Siell puhuttiin että joudumme kanssa sinne 4...
  3. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    KILLI12: Muistan tuon esikoisen ajasta kun ihmiset päivittelivät että ai teille menee vasta se ja se koko....inhottaa tämän uudenkin kanssa kun tietää että jokaisen ihmisen ensimmäinen kommentti on että voi kuinka pieni. Kyllä pieni ja erittäin rakas sellaisenaan. Meillä ei kummankaan pojan...
  4. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Pikainen päivitys... Meidän BLONDI poika päätti syntyä maailmaan 24.9 maanantaina, synnytys lähti käyntiin lapsivesien menolla ihan normaali pissalla käydessä. Siitä vasta tunnin päästä alkoi supistelut. Kerron synnytystarinaa ajan kanssa. Synnytyksessä vasta huomattiin että istukan suonet...
  5. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Viimeinen lääkäri oli tänään ja kohdunsuu pehmeä ja sormelle auki!! Lääkäri veikkas viikkoa tai kahta niin vauva on maailmassa..hurjaa!!! Supistelee paljon, ja juuri öisin kun makaa. Lääkärin pedissäkin ku pääsin selällee tuli kipeä supistus ja melkein nähtiin vavva nahkan läpi kun niin kireeks...
  6. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    EVÄISTÄ: Itse en muistaakseni synnytyssalissa saanut kun juoda limsaa ja vettä..en kyllä edes tajunnu niissä kivuissani kysyäkkään ;) osastollahan saa jääkaapista hakea hedelmiä, jogurttia, leipää... ja tuntui ainakin itse että koko ajan syötiin, aamupala lounas välipalakaffeet ruoka...
  7. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Ei täälläkään ole normaalisti, kun kaksi ultraa. Ylimääräisen ultran sain rv29 koska epäiltiin että lapsivettä tihkuu, joka olikin vain runsasta valkovuotoa. Tuota painoarvio ultrajuttua luen täällä ja pohdin miksi sitä ei ole omalla kohdallani vai meneekö se niin että kun äiti on pienenkokoinen...
  8. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    KUSMALLE JA NELLIMOLLE Tsemppiä, jokohan täällä alkaa meidän pinon vauvoja syntyyn pian...:heart: Koska ootte ajatellu keitellä pulloja/tutteja??? Mä kasasin tänään pinnasängyn ja hoitopöydän..kaikki on ostettu nyt kun vielä jotenkuten jaksaa kaupassa kulkea :) Onko muilla kävellessä...
  9. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    SABRINAFAIR ai nii en muista kanssa koneissa nähneeni 80 asteen pesua mutta äiti osti viikko sitten uuden koneen jossa yhtenä pesuvaihtoehtona lukee VAUVANPYYKKI....Hauska että sekin on erikseen kirjoitettu. En sitten sen paremmin tutkinut mitä tuo pesuohjelma sisältää :D
  10. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    IMN & KUSMA Jaksamista teille, ja toivonpuhallus että vavvat viihtyisi vielä tovin masussa!! LENA Mua on janottanut koko raskausajan just noin että ei tahdo hanasta niin lujaa vettä tullakkaan että se sammuttais mun janon :) ennen kun meen nukkuu niin uppoo helposti iso tuopillinen vettä, ja...
  11. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Sataa sataa ropisee, pili pili pom :) Syksy, ihanaa.. rakastan syksyn pimeyttä kun saa laittaa lyhtyjä ja kynttilöitä!! Tuota vesisadetta nyt en niinkään rakasta..varsinkaan kun perheessä on kultainennoutaja, joka kantaa koko pihan hiekat märkänä tupaan :) MURMELI88: Mulle sanottiin...
  12. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    _JANZKU_: Totta, meillä on lähekkäin lasketut ajat ja hyvällä säkää ollaan samaan aikaan TAYSIS synnyttämässä. Osastolla ainakin jos ei muuten ;) LIIKELASKENNASTA: Täällä Tampereen kyljessä tuppukylässä ei oikein oo käsketty laskea liikkeitä, sanottu kyllä että niitä voip seurata ja iltaisin...
  13. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Elokuussa**

    KILLI12 Saatetaan olla samaan aikaa TAYSissa..katselin sun viikkoja jotka on ihan liki meikäläisen :)
  14. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Elokuussa**

    Syksyinen tervehdys mammat :) Iski silmään keskustelu painoarvioista, ja muistan kuinka esikoisen kohdalla ultrassa painoarvio oli 2,2kg ja kätilö ei sanonut mitään muuta kuin että siro on niinku äitinsäkkin. Syntyi rv 39+5 ja oli sillon vähä päälle 2,5 kiloinen. Itse oon ollut syntyessäni...
  15. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Heinäkuussa**

    Hikistä heinäkuun viimeistä päivää!! En oo taas päässyt/jaksanut kirjoittaa, lukenut olen kyllä.. Omaa oloa heti sen verran että tuossa oli polikäynti viime viikolla, neuvolan lähetteellä kun valkovuodon runsaudesta puhuin..epäili jos sittenkin vuotelee lapsivettä..mutta ei, kaikki oli...
  16. T

    Myynnissä lasten vaatteita (50cm-98cm)

    Hei! Eli 50 senttiset olis hakusessa, myös 56 kiinnostaa. Lokakuun vavvalle etsin ulkoasujakin että niistäkin saa laittaa kuvaa jos löytyy. tanja.pihlajamaki@hotmail.com. Ja poikaa odotan syntyväksi :)
  17. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    en osannu taas noita värejä.... eli POIKALUPAUS ja iäksi voi päivittää 29
  18. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    Sateista kesäkuun alkua kaikille! Kiitos taas uudesta pinosta, aika rientää..tosiaan pari pinoa ja seiiten se kuuluisa viimeinen meidän oma kuukausipino :heart: En ole töiltäni, esikoiseltani ja väsymykseltäni ehtinyt yhtään kirjoittaa..lukemassa olen käynyt kuulumisia pikaisesti. Onnea...
  19. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Hei pitkästä aikaa!! Olen elänyt nettipimennossa, tapahtunut lähipiirissä paljon surua joten voimat ei vaan ole riittäneet kirjoittamiseen. Ajatuksissa olette silti olleet :) En muista kirjoitinko np-ultrasta, mutta siis siellä oli kaikki hyvin ja turvotuksia ei ollut :) Neuvola ensi...
  20. T

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Onnea ultrakuulumisista !!!! Neuvolalääkäri takana ja leijuin koko eilisen päivän kun sain vihdoin kuulla ne ihanat sydämenlyönnit! Kaikki olii hyvin ja sunnuntain nt-ultraa odotellessa...IIK! Ihan hyvillä mielin sinne oon menossa mutta koskaanhan ei tiedä.. KAHVI tekee huonon olon joten...

Yhteistyössä