Hakutulokset

  1. P

    Johan mennee hankalaksi tuo tulevan eskarilaisen haku...

    ...tai sitten mä ite oon vaan niin tampio, etten jaksa hoksata :D , kävis kyllä sekin. Mutta siis onkelmanahan on se, että poika pitäs hakee eskarista pois klo 13. Ok, mutta meidän kaksi nuorimmaista vetelee silloin päikkäreitä. Joo, nuorin nukkuu niitä ulkona rattaissaan, joten hänen...
  2. P

    Hei, sinä :), joka työskentelet vastaavana....

    ...eli et ihan ole koulutuksellisesti pätevä ko.paikkaan mutta teet kuitenkin sitä...miten neuvottelit palkkasi eli esim. vt. esimiehen tehtävissä toimiessasi saatko ko.esimiehen palkkaa vai omaan koulutukseesi pohjautuvaa palkkaa :saint: .... :whistle: ...?! (ja tulipas taas selkokielellä...
  3. P

    Ihmettelyä - miksi ihmeessä annetaan yhden perheen terrorisoida leikkipuiston käyttöä?

    Olen reissussa muksujeni kera, ja tässä kyläilypaikan lähistöllä on kiva, iso leikkipuisto, jota on uudistettu ja laitettu tyyliin jokaiselle jotakin :). On lääniä juosta ja telmiä, nähdä kavereita ja tutustua. Joka kerta kun olemme käyneet, niin paikka on ahkerassa käytössä. Paitsi viimeksi...
  4. P

    Mies kyselee lasten unilaulu-cd:n perään ;)...

    ...mahtaiskohan kukaan osata auttaa? :) Elikäs miehelleni tuli tässä mieleen idea; hän voisi pitkillä ajomatkoillaan opetella nuita lasten unilauluja ja yllättää muksut iloisesti, kun "iskäkin muistaa nyt laulun sanat" :). Mutta - nyt sitten kaipailtas sitä cd:tä, missä olis ihan näitä tuiki...
  5. P

    Eskarilaisten sisäjalkineista...

    ...mites on? Kun siinä eskarikirjeessä ilmoitettiin, että olis hyvä olla sisällä jalassaan jarrusukkaa tai tossua, niin...mitä luulette, voisko tuohon määritelmään sisältyä myös croccsit :ashamed: ?! Kun mä en niin mistään löydä tuolle isojalkaselle nuita sukkia/tossuja |O !!! :snotty: ..vai...
  6. P

    G: Tämän päivän sana...

    ..tai lause, mikä nostatti verenpainettasi :kieh: ?! Minulla - lintukoto :x
  7. P

    Kaverisynttäreistä...

    ...infotkaapa nyt minua, kun olen näemmä puusta tipahtanut jo aikapäivää sitten :ashamed: . Että. Minkä ikäiselle olette niitä järjestäneet? Ja minkä ikäinen on ollut nuorin juhliin osallistuja? Itse alustavasti pohdiskelen moisten juhlien järjestämistä - olishan se helpompaa, kun ei olis...
  8. P

    Kolmipyörä...

    ...miten on - onko aivan hyödytön turhake vai?! Meillä ei ole aikaisempaa kokemusta, mutta nyt tyttö (1v2kk) rassaa nuita veljien pyöriä siihen malliin että hinku olisi kova päästä kyytiin ja 12" ei vielä aikoihin kuitenkaan ylety... Joku jossain sanoi, että kolmipyöräsestä oppis väärän...
  9. P

    Sataa, sata ropisee....

    ...vihdoinkin!! Ei nyt kamalasti ja kohisten, eikä edes tarviiskaan, kun maa on aivan ritikuiva, mutta - arvatkaapas onko ihanaa!! Lohdullista huomata sadepilvienkin olemassaolo..:D Ja ilmakin viilentyi muutamalla asteella heti kerta vedosta - ja siis Lappeenrannan liepeillä mennään ;)
  10. P

    Pähkäilen kirppistavaroitteni kanssa...

    ...elikäs hissuksiin olen laittelemassa myyntiartikkeleitani kasaan, JOS nyt ylipäätänsä tuonne helteeseen ja paahteeseen kykenen tavaroitteni kerta suoriutumaan, NIIN nyt sitten tuli mieleen, että onko alkuunkaan järkevää lähteä myymään näillä keleillä mitään farkkuja tai muuta ns.paksumpaa...
  11. P

    Sisäinen sinkkuus nostaa päätään.... (turhake)

    ...eli kotiäidillehän ei kuulu edes päiväkään lomaa, eihän. Tuli väsymys. Ja sitten tietysti se kilahdus. Helteelläkin oma osuutensa. Vaan oi, kuinka se olisi mukavaa...viettää yksi päivä, ne kokonaiset 24 tuntia pyhitettynä kerrankin vain itselleni. Nukkuisin keskeytyksettä sen max...
  12. P

    Menisitkö vai etkö...

    Tilanne siis tämä: Meille tuli sitten kutsu miehen veljen tykö juhlistamaan heidän jälkikasvunsa synttäreitä. Ei siinä mitään, mutta... Matkaa heille on karva auki 400km, meidän pienin on 1-v. ja juhla-aika kuulema kiinteä klo 16. Pienin kyllä nukkuu automatkoilla mutta kaksi isompaa sitten...
  13. P

    7-vuotiaalle pojalle lahja-apuja...

    ...kiitos :flower:. Mä yleensä oon ollu suht hyvä keksimään nuita lahjoja mutta nyt lyö tyhjää ja kovasti. Tuttavaperheen poijalla olis synttärit siis tiedossa...kaveri on musikaalinen ja liikunnallinen, ja syksyllä menee siis kouluun. Vaatteita en lähtis kuitenkaan hankkimaan, vaan jotain...
  14. P

    Huonosti syöviä ja nukkuvia 3- vuotiaita..?!

    Onko kenelläkään :wave: ? ..ja miten te jaksatte?? Mä en jaksa. Kuittipoikkirättiväsy olen, niin on mieskin, ja sisaruksetkin on hissukseen jollain tapaa oireilemassa keskimmäisemme olotilasta johtuen. Enkä mä tiiä enää, mitä tehdä vai antaako asian olla. Joka paikasta meille sanotaan...
  15. P

    Se pukkaa kohta rähinäremmiä...

    ..sillä ihmiset ovat niin kettuuntuneita (eritt. lievä ilmaisu) tähän elintarvikelakkoiluun :kieh: Kaupoista ei löydy sitten mitään. Leipä on varsinkin kortilla; itse juuri kaupasta tulin ja ihmiset jo rähisivät, kun leipää ei saa mistään. Se on aika pelottavaakin olla liikenteessä, kun...
  16. P

    Pitkähiuksisten 1-vuotiaiden tyttöjen valokuvauksesta...

    ...miten olette laittaneet hiukset? Onko liehunut valtoimenaan vai oletteko laittaneet kiinni? Jos kiinni, niin miten ihmeessä olette saaneet kampauksen pysymään ruodussaan :o ?! Meidän tirpulle on tulossa muutaman viikon kuluttua 1-v. kuvaus ja mä en ymmärrä, mitä kummaa teen noille...
  17. P

    Lastenvaatteiden hinnoittelusta...

    Olen tässä viikon sisään osallistumassa paikallisen MLL:n järjestämään kirppistapahtumaan :) ja nyt kyselisin alustavasti teiltä, että mitä olette valmiita maksamaan todella hyväkuntoisista ja -laatuisista lastenvaatteista kokoluokan ollessa 56-68? Mukana on mm. värikkäitä bodyjä...
  18. P

    Migreenistä kärsivät...

    ...mikä ehkäisymenetelmä teillä on käytössä? Sopiiko teille esim. hormonikierukka? Mä ite mietin kovasti, mikä olis se paras vaihtoehto. Sohlaaminen nykyisellään kondomin kanssa tuntuu niin teiniseltä hommalta että ei tosikaan :ashamed: ...ja e-pillerit ei tässä tilanteessa ja...
  19. P

    Juhlajärjestelyiden itsemääräämisoikeudesta...:o

    ...miten on - saatteko järjestää perheenne juhlia - olivatpa ne sitten mitä tahansa - omalla aikataulutuksellanne vai määrääkö vieraat juhla-ajankohtanne ?! :whistle: .... :o .... :kieh:
  20. P

    Neuvolassa koettua...:(...

    Kävin eilen 10kk neuvolassa uon meidän nuorimmaisen kanssa, joka nyt sitten sattuu olemaan tyttö :) (ja siis kaksi vanhimmaista ovat poikia :) ). Niin aivan yhtäkkiä mihinkään asiaan sen kummemmin liittyen lähti neuvolantäti loihtimaan, että "onpas se tosiaan mukavaa, että teidän perheeseen...

Yhteistyössä