Eskarilaisten sisäjalkineista...

...mites on? Kun siinä eskarikirjeessä ilmoitettiin, että olis hyvä olla sisällä jalassaan jarrusukkaa tai tossua, niin...mitä luulette, voisko tuohon määritelmään sisältyä myös croccsit :ashamed: ?! Kun mä en niin mistään löydä tuolle isojalkaselle nuita sukkia/tossuja |O !!! :snotty: ..vai tuleeko heti kättelyssä sanomista ja jälki- istuntoa :whistle: ...?!
 
halipupu harmaana
Crocsit on ihan ok sisäjalkineina, mikäli ne pysyvät jalassa. Aika monella te lähtee helposti jalasta tai jos ei lähde, niin ne monet lapset ottaa ne pois ja ainakin lattialla istuttaessa ne on hankalammat kuin tavalliset tossut ja sitten ne häiritsee oppituokiota kun niitä räplätään tai huiskitaan kaveria.
 
Alkuperäinen kirjoittaja halipupu harmaana:
Crocsit on ihan ok sisäjalkineina, mikäli ne pysyvät jalassa. Aika monella te lähtee helposti jalasta tai jos ei lähde, niin ne monet lapset ottaa ne pois ja ainakin lattialla istuttaessa ne on hankalammat kuin tavalliset tossut ja sitten ne häiritsee oppituokiota kun niitä räplätään tai huiskitaan kaveria.
No, oisko sulla sitten vinkata mulle jotain muuta käypästä vaihtoehtoa :)? Vai pistänkö ihan paljainjaloin..? Mä en nimittäin ainakaan nyt muuta keksi, ts. tiedä edes... En tiedä sitten, miten muilla on tapana pidellä nuita crocseja, mutta kyllä meillä ainakin ruukataan nuita jaloissa pidellä - miksi ihmeessä niitä nyt pitäs räpelöidä tai toisia huiskella :eek: ?! Vai oonkos mä nuidenkin käyttötarkoituksen ymmärtänyt väärin :ashamed: ...
 

Yhteistyössä