Hakutulokset

  1. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Pakko tulla pikaisesti avautumaan :D Meidän lapsoselle oli tiistaina syntynyt uusi pikkuserkku. Siis miehen serkulle toinen lapsi. Tänään kerroin neidille että sukuun on syntynyt vauva, pikkuserkku sai pikkuveljen. Neiti mietti hetken ja tuumasi "minullekii pikkuveli!" :D Eihän hällä varmasti...
  2. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Piiti_* juttelin eilen neuvolantätini kanssa ja kerroin että mulla on alamahassa pallo. Täti sanoi kaiken menkkajomotuksen, kohdun olemassaolon tuntemisen, jomottelun, pistelyn jne olevan täysin normaalia. Eli nou hätä :hug: tunnet kohtusi kasvavan. Mulla alavatsassa tosiaan tuntuu olevan...
  3. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Voisiko joku ihana ihminen laittaa nettiosoitteen (tai kaksi) mistä tilasi kotidopplerin??? Mulle kans :D
  4. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Tervetuloa uudet ja pahoitteluni rankkoja asioita kokeneille. Ruokahalusta: täällä olis ruokahalua enemmän kun vatsa kestää. vetäisin valtavan suuria annoksia, mutta koska siitä seuraa aivan karmea olo, joudun joka kerta lopettamaan syömisen kesken kaiken. jatkuvasti on nälkä ja kuvottaa...
  5. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Täällä on ihan järkyttävä olo. Kokoajan tuntuu että oksennan justiisa, mutten sit oo kuitenkaa tähän mennessä oksentanu. :headwall: Välillä palelee, heti kohta sen jälkeen on kuuma. Haukottelen kokoajan. Miks jokainen raskaus ei voi olla samanlainen..... :(
  6. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Me käytiin aamulla automarketissa ruokakaupassa koko ensiviikon ruokatarpeet hakemassa ja on sen jälkeen oltu molemmat ihan puolikuolleita :laugh: Maattu vaan ja katottu kun laps leikkii. Välillä ainakii minä torkahdin. Miehellä joku tauti, toivon kovasti et se on se sama jonka minä jo...
  7. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Me ollaan oltu yhessä 13 vuotta. Tuosta ajasta kihloissa 8 vuotta ja naimisissa 4,5 vuotta. Vapaailtoja meillä vietetään 2-4 vuodessa. Viimeksi käytiin konsertissa kun sattu suosikkiartistin kiertue paikkakunnalle. Yleensä ne on jotain tapahtumia minne mennään ja neitokainen menee silloin...
  8. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Karsu87 Tosi ikävää että oireet on noin voimakkaat :hug: Kyllä saa valittaa! Jaksuja! Tervetuloa uudet ja tsemppiä rankkoja asioita kohdanneille. Minä oon ihan järkyttävän turvoksissa. Se vähäinenkin vyötärönmutka on hävinny ja toppahousut puristaa... Tänään tuli töissä ulkona kova...
  9. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Meille on sisaruksille tulossa ikäeroa 3 vuotta ja 1 kk. Eli tämä ymmärtää ja osaa jo olla mustasukkainen. Ja kun tää meitin neiti ei mistään lepsuimmasta päästä ole, vaan kun jotain tunnetaan, niin se tunnetaan täysillä. Ja kuitenkin hän on viellä niin pieni, että eväitä ilmaista niitä...
  10. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    nurmo se mun eilinenhän ei ollu ees pommi, ei sattunu mihinkään jne. Eli järki kyl sanoo et mitään ei voinu mitenkään käydä. Eikä voi vielä pitkään aikaan. Näkyy vaan ajoittain tunteet ottavan vallan järjestä ja sillon sitä ollaan et apua. Järkevä ajattelu siis katoaa ajoittain.... Koirahan...
  11. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Täällä väsymys on päiväkohtaista. Tänään normaalihko pirteystaso. Heitteleekö se hormonitaso oikeesti niin kovaa. Olen vissii hysteerikko. Tänää lapsi juoksi päin mua ja halasi mahan kohdalta ja minä jo olin et apua, ei kai kohdussa mikään nyt irtoo/mee rikki :laugh: Järkevä ajattelu on...
  12. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Huomenta Nyt se iski: armoton väsy. Eilen painelin pehkuihin jo 19.30. ja sammuin samantien... Miten ihmeessä selviin esikon kanssa kun mies lähtee työn puolesta helsinkii....Siihen on kyllä viellä muutama viikko, että josko se tästä helpottas... Viimeyö oli kummallinen, heräsin siihen että...
  13. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Huomenta (haukotus) Täällä erittäin huono yö takana. kahden maita närästi niin ettei ikinä. poltteli oikee kunnolla. Ei ois millää jaksanu nousta vaan pakkohan se oli ja kahden rennien jälkeen nukahdin, hetkeksi.... Sitten oli kauhean kuuma. Mies vieressä nukku tyytyväisenä kokonaan peiton...
  14. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Tervetuloa uudet :) Täällä oireet katos joten tein sitten uuden testin :D Testiviiva ilmestyi näkyviin ennen kontrolliviivaa ja oli loppujen lopuksi kontrolliviivaa puolet tummempi. Juu uskotaan, vahvasti raskaana :) Jännä juttu muuten että esikon aikaan en kolmella testillä saanut yhteenkään...
  15. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    IMN Kiitos! Eli eikös se mene niin että kun sulla on LA päivän myöhemmin kun mulla nii mulla on viikkoja yhden päivän enemmän kun sulla? :D Eli nyt ois 5+5 ja vasta sunnuntaina se 6 :( puolet siitä maagisesta 12:sta... Tolla sun kaavallakin sain kyllä tulokseksi 5+4 tai 5+5, riippuu siitä...
  16. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Söin äsken rahkan ja antibiootin ja tässä nyt odottelen millon ne tuloo ulos :$ Olo on justiisa semmonen, ekaa kertaa koko raskauden aikana. Turvotus: Mulla on turvotusta tasan sen verran kun joka kuukausi pari päivää ennen kuukautisia. Mielialan vaihtelut on ihan kummaa. Eka oli noin 3...
  17. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Ompa tosiaan ollu tympeä lääkäri ultrassa :( Pää pystyyn, sait kuitenkin varmuuden, että kaikki on niinkuin pitää. Minäkin pelkään myös kokoajan että menee kesken... Joka vessareissulla pitää tiirata housut ja pönttö peläten punaista vuotoa. Vaikka eihän se punainen vuoto edes välttämättä...
  18. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Ikäero: meille tulossa ikäeroa 3v 1kk :) Melko paljon, mutta minkäs teet. Toivon että tuo neitokaisen erittäin vahva uhma helpottaa ennen syksyä... Meillä ollaan päiväkuiva, kesällä on sitten hyvä opetella täysin kuivaksi jotta voi sitten syksyllä ottaa takapakkia... Jei! Nyt ei uskalla ulkoilla...
  19. S

    onko eskarissa lasten vastuussa jo se pistääkö pakkasella villasukat tai villapuvun?

    Ei pitäisi olla lasten vastuulla, eli kyllä niiden aikuisten pitäs sen verran kattoo...
  20. S

    Raskaus ja lääkkeet???

    Sehän on reseptilääke, että kannattaa varmaan kysyä lääkäriltä... Itsenikin kyllä ko. lääkettä mieleni tekisi, auttaa niin hyvin tukkoisuuteen. Mutta tällä hetkellä mennään luonnon konstein :D Päivystys sanoi mulle et vain panadolia ja kotikonsteja...

Yhteistyössä