Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

Janzku kiitos vinkistä!:)
Apina25 ja IMN onpa ihanaa että lähipiirissännekin lisäännytään samaan aikaan!:) Minä en ole ainakaan toistaiseksi saanut kuulla tuollaisia ilouutisia.
Joshua87 Ollaan avokin kanssa oltu pian yhdeksän vuotta, eikä häitä ole ainakaan tällä hetkellä tiedossa.:) Ollaan niin senioripariskunta ettei se avioliitto olis enää kuin paperi, ei muuttaisi mitään. Ehkä lasten ollessa isompia jaksan innostua ajatuksesta ison juhlan järjestämisestä, nyt se tuntuu kaukaiselta. Jos menisin naimisiin, tahtoisin kunnon häät. Se taas vie sellaisen summan rahaakin, että mieluummin lähtisin vaikka reissuun kun käyttäisin yhteen päivään. :D Tapahtui avautuminen.Lapsivapaasta Tytön mummi oli kerran meillä yötä kun käytiin mieheni kanssa ulkona, ja silloinkin minä nukutin neidin ja heräsin tytön oltua pari tuntia mumminsa kanssa. Siinä meidän eroilut. Isänsä kanssa on ollut, en ole kokenut tarvetta sen suurempiin eroihin vielä kun toinen on niin pikkuinen. :heart:
 
Perjantai-illan terveiset kaikille ja tervetulua uusille!

Pahoinvointi: Tsemppiä kaikille pahoinvoinnin kanssa kamppaileville! Mulla on muutama päivä ollut nyt selkeästi pahaa oloa. Mulla tosiaan jo useampi vuosi ollut tosi pahaa närkästystä ja sitä kautta pahaa oloa ja yökkäilyä, josta ihmiset luulleet, että olen raskaana. Olen aina ajatellut, että mulle ei raskauspahoinvointi olis mitään uutta, mutta kyllä tämä on pahempaa, kun on ihan jatkuvaa. Onneksi ei oksentaa ole tarvinnut.

Ihosta: mulla on ollut akne viimeiset 8 vuotta. On mennyt varmaan tonneja kaikenlaisiin hoitoihin, mutta mikään ei auta. Jollain tavalla se oli kurissa tässä ennen raskautta, mutta nyt on taas pahentunut. Mulla on normaalisti hormoneissa jotain häikkää, siitä iho-ongelmat ja menkkahäiriöt. Joskus on väläytelty, että vois korjaantua lapsen saannin jälkeen, joten sitä kovasti toivon.

Sukupuolesta: Oon jotenkin aina halunnut ajatella, etten haluais tietää, mutta kyllä mä nyt oikeasti luulen, että haluan. Helpottais tavaroita hankkiessa.

Vaunuista: Mäkään en lämpene mustille vaunuille. Kun on ensimmäinen eikä ole mitään kokemusta, en osaa sen kummemmin vielä sanoa, millaiset vaunut haluan. Vähän olen netistä selaillut, mutta en sentään kauppoihin ole vielä kehdannut mennä.

Parisuhteen kestosta: Me ollaan tunnettu lukion tokalta asti. Ollaan toistemme high school sweetheartit. Naimisissa ollaan oltu kohta 7 vuotta.

Sussu: meillä on sitten ultra samalla viikolla. Mulla on 6+6 kun on se ultra ens torstaina. (laskeskelin, että sulla olis kans) Vähän jännäsin ottaa ennen 8 viikkoa, kun ajattelin, että näkyyköhän mitään, mutta kovasti kätilö mulle puhelimessa vakuutteli, että voi jo silloin mennä.

Sabrinafair+ pikkuruinen 6+0.
 
IMN
Yhdessä ollaan oltu 3,5 vuotta (jos en nyt ihan väärin laskenut) ja kihloissa kolme vuotta :) Eli nopeaa toimintaa :D Esikoinen sai alkunsa aika lailla heti kihlautumisen jälkeen.

Yökyläilyjä meidän esikoinen harrastaa nykyään kovastikin, kun mökkikausikin on aluillaan ja mun vanhemmilla kova hinku aina saada poika mukaan sinne :) Muuten on yökylässä ehkä n. kerran kuukaudessa, osaa jo itsekin vaatia että haluaa mummolaan/enolle/jonnekin yöksi. Harvemmin kyllä silloin lähdetään kotoa mihinkään, viime viikonloppuna ihme kyllä jaksettiin raahautua elokuviin ja syömään asti.

Iho on tosi huonossa kunnossa. On ollut jo pidempään tapana kuoria kasvojen iho pari kertaa viikossa ja joka aamu ja ilta putsarilla pestä. Nyt kuitenkin iho rasvoittuu aivan hirveästi, otsasta voi melkein peilata.. Finnejä tulee hirveät määrät, varsinkin hiusrajaan ja pienempiä suun ympärille. Yök :/

Kavereiden lisääntymisestä olen nyt ihan tohkeissaan =) Juuri kun pääsin täällä kertomasta että kaverilla on myös lokakuussa la, niin toinen kaveri (tai oikeastaan todella läheinen ystävä) soitti tehneensä testin ja hänkin odottaa pikkukakkosta saapuvaksi lokakuussa, pari päivää ennen minua :) Meidän esikoisemmekin syntyivät samana vuonna, tosin ikäeroa 8kk, joten jännää nyt katsoa miten raskaudet eroaa toisistaan kun mennään niiiin samoilla viikoilla :) Itkuhan siinä pääs kun kuulin, hormonit..
 
Jo
Taas on hetki vierähtänyt edellisestä kirjottelusta, mutta oon kyllä käynyt kaikki jutut lukemassa päivittäin. Oireita on edelleen vähänlaisesti, maha turpoaa, näläntunne, nenä tukossa aamulla, väsymys ja välillä vähän etoo. Enkä pääse edes mihinkään neuvolaan ennen kun suoraan ultraan 13/3 - sillon mennään sitten jo mun laskujen mukaan 12. viikolla. Odotan kun kuuta nousevaa. Olis kiva saada jostain ihan virallista tietoa, että mitä pitää / ei saa syödä jne.

Vaunuista - ei mitään hajua. Ei olla yhtään mietitty vielä mitään hankintoja...

Sukupuolesta - halutaan tietää. Kuulin yhdeltä tutulta, jolle vahvan poikaolon tuloksena oli tyttö, että vauva ei tuntunut alkuun siltä, joka mahassa oli ollut. Tottakai rakas lapsi nyt, mutta oli ihan ekoina tunteina tuntunut vieraalta. En tiiä sitten voisko niin käydä itellekin, ei kai.

Parisuhteen kestosta - ollaan oltu yhdessä 7 vuotta, josta kohta 3 kihloissa. Koskahan sinne naimisiin asti pääsis?
 
Me ollaan oltu yhessä 13 vuotta. Tuosta ajasta kihloissa 8 vuotta ja naimisissa 4,5 vuotta.

Vapaailtoja meillä vietetään 2-4 vuodessa. Viimeksi käytiin konsertissa kun sattu suosikkiartistin kiertue paikkakunnalle. Yleensä ne on jotain tapahtumia minne mennään ja neitokainen menee silloin mummolle.

Sukupuoli kysyttiin esikoisesta ja aion kysyä nytkin. Sehän on sitten kokonaan eri juttu näkyykö/kertooko ultraaja sen.

Mukavaa viikonloppua kaikille :)

Tää lähtee koiran kanssa kentälle hillumaan ja sitten pitäis isosti käydä kaupassa (huoh). Virtaa aamupäivisin on ihan hyvin, iltaa kohti hyytyy :D

Sakuliini ja kultahippu 6+6
 
Huomenta!

Oletteko huomanneet, että teillä olisi vuorokausirytmi muuttunut raskauden myötä? Mä olin ennen ihan toivoton aamutorkuttaja, mutta raskaaksi tulon jälkeen olen herännyt poikkeuksetta tunnin kaks ennen herätyskelloa. Ja iltasella unelmoin sängystä puol ysiltä :)

Sukupuolesta: Ajatuksena olisi kiva, että vauvan sukupuoli tulisi yllätyksenä, mutta kun uteliaita ollaan niin toisin tulee käymään. Ja on se mukava tietää hankintojakin ajatellen (vaikken vaal.punasesta ja sinisestä tykkääkään).

Unelmoin harmaista vaunuista, mutta mallit yms. eivät ole vielä alkaneet kiinnostaa. Toisin kun vauvan huoneen sisustaminen! Voi kun sitä saisi jo alkaa laittamaan!

Yhdessä ollaan oltu seitsemän vuotta ja viime vuonna mentiin naimisiin.

Aiemmin kyseltiin vinkkejä lapsettomuudesta kärsineiltä miten kertoa ystäville/sukulaisille, jotka ovat tahattomasti lapsettomia. Itse arvostin rehellisyyttä ja olisin ehkä kokenut loukkaavana, jos mua olisi säästelty raskaudesta kertomisesta meidän taustan vuoks. Toisaalta pystyinkin iloitsemaan ystävieni raskauksista aidosti. Kannattaa antaa läheisille aikaa, sillä raskaus voi herättää erilaisia tunteita. Ja jos pystyy ymmärtämään ja olla loukkaantumatta, vaikka yhteydenottoon tulisikin taukoja. Vaikka iloitsinkin ystävien raskauksista niin kaipasin omaa aikaa varsinkin silloin, kun hoidot tai tutkimukset olivat käynnissä. Ja oma toive olisi, että vaikka toki raskaudesta puhuukin ja kertoo voinnista niin muistaisi jutustella kaikesta muustakin.

Rentoa viikonloppua kaikille! Ja kovasti tsemppiä kaikille pahoinvoiville!


naapuri ja ? 6+1
 
Heips!

Kiva oli taas lukea pitkä pätkä tekstiä.

Tervetuloa kaikille uusille ja onnea plussasta!

Täällä kaikki edelleen ennallaan. Tuntuu, että oireita voisi olla enemmänkin ..

Vaunuista, itse olen ajatellut Emmaljungan vaunuja. Mutta katsellaan sitten lähempänä mihin päädytään.
 
IMN
naapurille kiitokset mielipiteestä tuohon lapsettomuusasiaan! :) ja muillekin jotka ovat vastailleet kysymykseeni, olen laiskistunut enkä jaksa enää kommentoida kaikkea, saati että vielä muistaisinkin kaiken :D
Tilanne on nyt taas vaikeampi kun kuulin veljeni vaimon saaneen jälleen keskenmenon, la olisi ollut lokakuussa.. Lisäksi heille on tulvinut raskausuutisia nyt ovista ja ikkunoista. Ahdistaa ajatuskin siitä että pitäisi kertoa, saati sitten kulkea maha pystyssä, kun näemmekin aika usein (sunnuntaipäivällinen vanhempien luona on muodostunut jotenkin tavaksi), eikä omalta veljeltä haluaisi tietoa pantata. Eiköhän tämä kuitenkin iloksi muutu heidänkin osaltaan, kovasti toivon niin :)

Vuorokausirytmi todellakin muuttunut, mutta huonompaan suuntaan. Iltaisin menee puoleenyöhön asti että saa unen päästä kiinni ja aamulla hakkaan torkkua niin kauan kuin mahdollista. Onneksi kahdeksan aamuja on tässä jaksossa vain yksi viikossa.

Taas unohtui varmasti puoliakin asioita kommentoida joita oli tarkoitus..

IMN & Tuutikki 6+5
 
Mukavaa lauantaita!
Pikaisesti käyn täällä kirjoittamassa...

Yhdessäolosta: Meille tulee tosiaan 10v täyteen lokakuussa, ihan lähellä vauvan mahdollista laskettua-aikaa. Naimisiin mentiin viime kesänä.:heart:

Sukupuolen selvittämisestä: Tällä hetkellä tuntuu ainakin, että halutaan ottaa selvää ja tuskinpa se salassa pysyy muiltakaan sitten. :LOL:

Maanantaina ultraan, jänskättää! Tämä ultra siksi jo näin varhain, kun kärsin silloin muutama viikko sitten niistä valtavista vatsakrampeista. Lääkäri määräsi seurantaultraan tuolloin.

tänään meillä poksuu 6+0
 
Hellou!Täällä nukuttiin autuaasti melki 11 asti,hupsista:) Normisti aamuherätys 5:15 ei oo tuottanu mitään onkelmaamut nyt ku sai nukkua ni kyllä nukutti!Ja näin ihan huippupimeitä unia:) Eli virtaa on taas hirveesti!!

Sukupuolesta halutaan tietää hetipaikalla kun vaan pystyy,en kestä ajatusta ettei tiedettäis ennen ku syntyy,oli se sit kuinka piste iin päälle tahansa!Mitään tyttö/poika oloo ei oo,mut jos jossainvaihees tulee ni kai sen sit vaan tuntee:)

Niin ja Mr.Nurmon kanssa olemme olleet yhdessä 3 vuotta,joista naimisissa tasan kaksi viikkoa..Tai siis kolmen tunnin päästä oli vihkiminen:)

Voi että,huomenna on meikäläisen vikat pelit ennen piiiitkää taukoa.Toivottavasti virtaa on huomennakin yhtä pirusti ku ny ni teen ainakin sata maalia!!

nurmo ja tyyppi 8+0
 
Viimeksi muokattu:
Sukupuoli kysyttiin esikoisesta ja ei suostuttu kertomaan.... Sitten olin ennenaikaisista supistuksista päivystyksessä ja siellä selvisi, että poika tulossa, itselläni oli tyttöolo. Varmaan kysytään tästäkin raskaudesta, mutta jos eksytään samalle ultraajalle niin satavarmasti ei kerro... Puolensa kussakin, että tietääkö vai ei :)

Vaunujen väristä: Olisin halunnut kirkkaan punaiset, mutta tyydyin sitten vaalean harmaaseen. :) Tylsäthän ne on, mutta ei ainakaan kuumat kesällä, kun ime aurinkoa itseensä ja ovat sukupuoli neutralit :) Sitä kannattaa kyllä miettiä, että esim mustat vaunut ovat kuumemmat kun vaaleat.

Tervetuloa anu84 ja muutkin uudet!! :wave:

Oma olo on ollut aika kiukkunen / itkunen viimiset pari päivää. Kaaduin eilen pihalla ja siitä sain hirveän pelon, että onko kaikki hyvin. Lisäksi minulla oli esikoinen sylissä ja siitä syytin itseäni kauheasti, kun toinen löi vähän päänsä ja pelästyi toki myös... Kävin päivystyksessä varmuuden vuoksi, mutta siellä ei paljon tietoa saanut, kun ultralaite oli niin vanha. Vuotoa ei onneksi tullut niin uskon, että selvisin hemmetin kipeällä takamuksella...
 
Kerron itsestäni vähäsen...
Eli yksi poika meillä on joka syntyi heinäkuussa 2011, ja tämän pojan yrittämiseen meillä meni yli 3 vuotta, olin valmis heittämään kirveen kaivoon!! Ja tosiaan nyt ei käytetty ehkäisyä ollenkaan syntymän jälkeen, koska haluamme molemmat lapsia lisää ja tämä on niiiiiiiiiiiin positiivinen juttu, että tärppäsi näin nopiaa, olin varma että taas se kolme vuotta menee! :/ :)

Anu ja pieni masuasukki 6+2?
 
Onnea anu84! Pitkä piinailu pikkukakkosta kuumeilevissa päätyikin tosi mukavasti. :)

Keksin ehkä yhden jutun, mikä auttaa hieman pahoinvointiin. Juon välillä veden sijasta laimeaa mehua. Mulla on koko ajan ihan tajuton jano ja oon tähän asti juonut vaan vettä (varmaan valehtelematta 4 litraa päivässä). Ei voi tehdä hyvä ololle?

Lumi & muru 8+5
 
Hei!

Täälläkin yksi mitätodennäköisin lokakuussa pikkukirpun saaja :)
En vielä ehtiny täysin lueskella näitä viestejä mutta ilmottaudun mukaan :)

Elikkä meillä odotuksessa toinen lapsi, edellinen pikkuprinsessa 6,5kk ja hiukka yllätyksenä plussasin juuri imetyksestö huolimatta! Mutta ihana yllätyshän tämä on, vaikka ei sitä vielä yhtään usko että tässä "taas" ollaan <3

Laskettu aika vähän hukassa, kun ei oikein ehtinyt vakiintua tuo kuukautisten väli synnytyksen jäljiltä, mutta maanantaina tarkotus soitella neuvolaan.. siitä se taas lähtee :) Ja etelän suunnalta ollaan ja synnyttämään tod.näk. taas Jorviin..

ps. Arvasin kyllä kakkosen tulon jo ennen plussasta, sellainen pikkunen huono-olo sen taas kerto :) Nyt jännityksellä odottelen miten keho jaksaa pikkukirpun odottelun ja pikkusen isomman kirpun imetyksen yhtäaikaa :)

Lisäys siis toinen odotuksessa,itsellä ikää 21, LA=hukassa :) synnyttämään Jorviin.
 
Viimeksi muokattu:
Mahatauti oli ja meni ja nyt palasi raskauspahoinvointi.

Tänään on taas kummitellut kaikki mahdolliset uhkakuvat mielessä siitä, että siellä mahassa ei mitään elämää olekaan. Aloin tarkemmin miettimään sitä ultrakäyntiäni ja muita oireita, ja kyllä mun pitäis olla niin pitkällä että alkio ja syke jo näkyvät. Muistan ihan tarkalleen kuinka kiinnittymisvuoto (siksi sitä ainakin luulen) tuli 27. ja 28.1. ja testi oli selvä positiivinen 30.1. eli viikkoja oli tuolloin 3+
Kun nyt vaan menisi mahdollisimman nopeasti tämä aika ja pääsisi kontrolliultraan 7.3! Kaikkea sitä tuleekin ajatelleeksi...

Yhdessä ollaan miehen kanssa oltu nyt reilu 2 vuotta ja naimisissa 1v4kk, salamatoimintaa siis täälläkin! :D

Jos tämä raskaus nyt kaikesta epäluulostani huolimatta etenee normaalisti, niin olen taas kahdenvaiheilla haluanko tietää sukupuolen.. Esikoisesta saatiin tietää sukupuoli rv 26 tai 29, siis haluttiin tietää.. En osannut silloin edes ostella mitään sukupuolineutraaleja vaatteita, vaan halusin ostaa joko pinkkiä tai sinistä :D Tällä hetkellä olen sitä mieltä että voisin pitää salaisuutena loppuun saakka, mutta mieli muuttuu vielä sen sata kertaa matkan varrella!

Vaunujen väristä: Esikoisella ihan ensimmäiset vaunut olivat tummansiniset, miehen siskolta saadut, ihan hirveät suoraan sanottuna :D Sitten ostettiin gracon matkarattaat, jotka oli tummansiniharmaat turkoosein koristein ja kun ne hajosivat tilalle tulivat viininpunaiset gracon matkikset.. :) Nyt olen haaveillut ruskeista tuplista, matkikset jää tottakai säilöön tulevaa varten ja ne miehen siskolta saadut menee parvekevaunuiksi :)

Vapaailtoja meillä on ehkä kerran kuussa, joskus pari kertaa, joskus harvemmin.. Riippuu niin monesta asiasta. Meille se parisuhteen yhteinen aika on todella tärkeää ja halutaan sitä vaalia. Esikoinen on mummolla hyvässä hoidossa, ja mummokin tykkää kun saa päiviinsä piristettä :)

Nyt taas neiti täystuhon perään.... :D

-Minki ja ylläri rv:t hukassa-
 
Minki: Jee, minäkin huomasin äskettäin sinut! Samassa veneessä tosiaan ollaan ja tiedä vaikka synnyttämäs samoihin aikoihin Kysissä!

En ole ennättänyt kirjoitella tänne, kun touhukas esikko pitää kiireisenä, yrittää tukea vasten seisomaan sellaisissakin paikoissa missä se ei tosiaankaan onnistu. Huh! Ja hän nukkuu päivisin niin vähän, että ihme jos ehdin sähköpostit lukea.

Bio-oil näyte oli Vauva-lehden välissä, aivan liian voimakkaan tuoksuista mulle. Ceridalin voiteet ja öljyt on mun suosikkeja.

Pahoinvointia on nyt joka aamu ja hajusteherkkyys on niin pahana, että miestä jo ärsyttää, kun käsken hänen viedä työvaatteet heti ulos (autojen kanssa tekemisissä)...Käskin hänen ostaa hajusteetonta nestesaippuaa niin toi kaikkein hirveimmän hajuista =laventelin tuoksuista! Miehen logiikka!?

Vaunut: Meillä on Oran yhdistelmävankkurit(musta-harmaat) ja on tosi hyvät olleet. Syksyllä hankimme sisarusrattaat, punaisia Easywalkereita olen ihastellut, punainen käy mielestäni hyvin sekä tytölle että pojalle.

Onnitteluja uusille palstalaisille!

Lilyanna 7+2
 
Viimeksi muokattu:
IMN
Raskausarpivoiteista mulle ei ole jäänyt mitään hyvää sanottavaa viime raskaudesta :/ Tuhlasin omaisuuden eri voiteisiin ja öljyihin, niin apteekin kuin päivittäistavarakauppojenkin, eivätkä säännöllisellä käytöllä auttaneet mitään. Varmaan riippuu ihan ihotyypistä tuleeko arpia vai ei, itselleni ensimmäiset ilmestyivät jo rv 14-15. Olin kuitenkin onnekas ja arvet ovat hävinneet melkeinpä huomaamattomiksi kun kesällä ottanut hieman rusketusta pintaan.

En ole ikinä kuullutkaan ultraajasta joka ei suostuisi kertomaan sukupuolta :eek: onko se sitten joku vakaumuksellinen asia vai..? Minulle kerrottiin joka kerta, kysyin tosiaan rv 19 jälkeen jokaisella ultrakäynnillä "onhan se vieläkin poika?", viimeisen kerran käynnistyspäivänä :D

Mitäköhän omasta olosta.. Tänään ihan hyvä, aamut on aina vaikeimpia kun pitäisi se ensimmäinen ateria saada alas, mutta sen jälkeen helpottaa. Kahden ja puolen tunnin sisään uponnut kaksi lautasellista perunamuusia ja jauhelihakastiketta, jäätelö ja kupillinen mansikkarahkaa :D Kyllähän tässä alkaa kohta paisua.

IMN & 6+5
 
Viimeksi muokattu:
ail
Täällä pikasesti tulin lukasemaan uudet jutut :) Olen äidillä paossa kun sanoivat että pahoinvointiin voi auttaa paikanvaihdois.....ja just joo,oksettaa ihan ku kotonakin helpottaa vaan ku nukkuu ja päikkärit onkin kova sana täällä.Vaunuja ei olla vielä kateltu mutta jospa tuossa kesällä :) Oikein paljon tervetuloa uusille ja tsemiä kaikille pahoinvoinnista kärsiville!

ail ja saaga 5+5
 
Me käytiin aamulla automarketissa ruokakaupassa koko ensiviikon ruokatarpeet hakemassa ja on sen jälkeen oltu molemmat ihan puolikuolleita :LOL: Maattu vaan ja katottu kun laps leikkii. Välillä ainakii minä torkahdin. Miehellä joku tauti, toivon kovasti et se on se sama jonka minä jo sairastin, muuten olen kohta uudestaan taudissa...

Tänään on siis taas oirepäivä. Väsyttää, haistan kaiken turhankin tarkasti ja kauppareissulla tuli pariin otteeseen kuvotus. Toivon olevani tästä hyvästä sitten huomenna pirteä, tänään löyty pikaulkoilulla uusi kiva polku mitä voisi huomenna käydä koirien kanssa kävelemässä. Ja huomenna ois treenit...

Vuorokausirytmi on muttunut parempaan. Illalla uni tulee aikaisemmin ja siitä hyvästä jaksaa aamulla paremmin ylös.

Mietin tuossa että kun sikiölle kehittyy jossain vaiheessa tulevaisuutta unirytmi, niin voisikohan siihen vaikuttaa? Ekan odotusaikana valvoin aina sinne klo 23 ja kun vauva syntyi, se meni yöunille klo 23... Eli jos jatkan tätä 21.30 unille menoa, niin katsotaan loppuvuodesta onko sillä mitään vaikutusta mihinkään :D

Lähipiiristä sen verran että mulla kaverilla meni kesken viikkoa ennen kun minä plussasin... He varmaan yrittää jossain vaiheessa uudestaan. Muita vauvoja ei lähipiiriin tiettävästi ole tulossa. Vaan elämä voi yllättää.

Ultrasta meillä esikon aikaan yritettiin kattoo sukupuoli sillon kun sen olis jo pitäny näkyä. Mutta ultraaja joko ei osannu kattoo tai sitten ei halunnu kertoo mitä näki, koska vastaus kysymykseen kumpi se on, oli jotain todella ympäripyöreää. Jäi olo, että hän näkee vaan jos et osaa itse katsoa, ei hän kerro. Synnytystapa-arviossa lääkäri tokaisi heti että tyttö. Ja siihen aikaan jostain kuulin, että jollain ultraajalla on periaate, että sen pitää olla ylläri...

Sakuliini ja kultahippu 6+6 (enää 5 vko:a maagiseen 12:sta) :)
 
Nyt ehdin vähän selailla näitä tekstejä :)

Täällä pientä pahoinvointia ilmassa, niinku ykkösenkin aikana.. Mutta helpolla oon siinä päässy, lähinnä vaan iltaisin etovaa oloa ja ittellä auttaa säännöllinen syöminen! Jos ruokaväli venyy pahaolo iskee, ja tietenki esim. likaiset haisevat tiskin on miehen hommia iltaisin :D

Meilläki mennään ykkösen vaunuilla joihin ollaan oltu kyllä tosi tyytyväisiä! Voin vaan suositella kaikille brion happyjä, on ihan mahtavat tuolla lumessa(ja ilmakumi renkaat ihan parhaat)..Meillä värinä vihreä.Sitten tietenki jonku tason tuplat varmaan pitää ostella:)

Meillä miehen kanssa yhdessä oloa noin 2,5 vuotta ja naimisissa 1,5vuotta :)

Alkaa tuntua ihan todelliselta tämä odotus, kun tänne eksyin.. ;)
 
Mä varasin yksityiselle ultra-ajan 2.3, silloin olisi viikkoja menkkojen mukaan kasassa 7+1, mutta jos onkin ollut myöhempi ovis niin onko mun ihan turhaa sinne mennä vielä?? Hitto ku alko mietityttää jos onkin tuulimuna, kun testeissä ei anna ihan kirkkaanpunaista viivaa ja siinä digitestissäkin viikkoja 2-3, mutta toki kun digin tein niin pissa ei ollut rakossa kun alle 2h!
Tuossa vielä kuvaa....

Aijaa.com - 9640928.jpg
 
anu84: mä oon menossa ultraan sitten kun on viikkoja 6+6 menkkojen mukaan. Kätilö puhelimessa sanoi, että siinä näkyy jo hyvin, ku niillä on hyvät laitteet. Toisessa lääkärikeskuksessa olis antanut mulle ajan aikaisintaan 7+3. Että tuli mieleen, että ehkä se riippuu niistä niiden laitteista, milloin näkyy jo hyvin. Ja ainakin Oulussa se edullinen yksityinen, josta täällä on ollut puhetta, sanoo netissä että aikaisintaan 6+6 eli ainakaan parin päivän ero ei pitäis haitata. Itse kun mietin, että oonko menossa liian aikaisin, löysin netistä kokemuksen, että jollain oli näkynyt syke jo 6+4. Siinä digitestissähän sanotaan, että viikkoja varten testi pitäis tehdä aamupissasta että ne viikot voi olla siksikin niin vähäiset.
 

Yhteistyössä