Hakutulokset

  1. S

    Miten napauttaa exän nyksää oman lapsen häissä?

    Hajoon sen tunteen kans, miten exän nyksä yrittää löylyttää mua mun oman lapseni häissä. Se haluu osallistuu kaikkiin hääjärjestelyihin ja olla niin äitinä siinä, vaikka se on pelkkä äitipuoli. Mun mielestä sulhasen vanhemmat istuvat hääpöydässä morsiamen oikealla puolella eli minä ja ex. Exän...
  2. S

    Aloitan uuden elämän Turkissa

    Saan vihdoin tuntea olevani nainen 100-prossasesti :heart: Miten maaltaaan oottaaaa talventuloa :) Muoksmuoks... en Turkissa vaan turkissa. Löysin kirpparilta kivan turkin vitosella :)
  3. S

    Kaunein nuori kuninkaallinen

    Jouduin rajoittaa listaa vain kruununperijöiden puolisoihin, pl. Madeleine, koska hän on vain niin kaunis <3 on kaikki muutkin, mut ketä sinä ihailet eniten?
  4. S

    Onks se sit miehelle täys egon menetys, jos ilmottaa et on kiinnostunut sen kaverista??!

    Joo hyvät huomenet vain kaikille! Tosiaankin näin treffipalstalla kuvan, mis oli tämä ilmotuksen jättäjä ja taustalla toinen mies...Sellainen joka oli enempi mun makuuni. Ni sit rohkeesti laitoin sille viestiä, et hei onks toi sun kaveris vapaa et voisin olla kiinnostunut. Ni sit sain vain...
  5. S

    Exän nyksä vaatii multa hääpukua lainaan

    vaikka kerran jo antoi sen mulle mun häitä varten!! Sitä paitsi mun mielestä on tosi tökeröä se, et se on käyttämässä samaa hääpukua jo toista kertaa ja eri miehen kanssa. Kyl mun mielestä pitäs eri puku olla, varsinkin kun tää on liian avonainen eikä mun mielestä sovi niin hyvin jos toisen...
  6. S

    Ärsyttää, ku ihmiset ei osaa enää kirjottaa suomea oikein!!

    Tuntuu tosi typerältä, et semmoset ihmiset jotka kirjottaa päin peetä, niin tulevat sit muita neuvomaan, et miten pitäs kirjottaa. Esim. ku feseen joskus kirjotin (ex-) nyksästäni tai tänne, niin heti tuli ihmiset naljailemaan "nyxästä". Vaikka kyseessä ei oo oikeesti mikään nyxä niin ku exä...
  7. S

    Hyvää huomenta palsta!

    Onko jo muut aamuvirkut heränneet? Harmittaa, kun tähän aikaan ei vielä voi aloittaa suursiivousta. Herättäisi pian muut imuroinnilla :D Tiskauksestakin kuuluu tosi paljon kolinaa. Kai se on vain aloitettava ikkunan pesulla :) Juhannussiivous, here I come! ^^ Jotenkaan en meinannut saada viime...
  8. S

    Saaks rekkaa pysäköidä kerrostalon nurtsille/ pihaan yön yli?!

    Olis tulossa ens yönä kylään yks vanha tuttu, joka ajaa rekkaa.. nyt meidän ystävyys on syventynyt facebookissa ja aateltiin nähdä. Vähän huono siinä vaan se, et sen reitti kulkee just tästä ohi yöaikaan...Niin sit vähän vaikee mihkään kaffelle lähtee. Mut ei se olis ku yön yli siinä se rekka...
  9. S

    Kuinka monta annosta alkoholia juot viikossa keskimäärin?

    "Suomessa alkoholiannoksella tarkoitetaan määrää, joka sisältää 12 grammaa 100-prosenttista alkoholia. Yksi annos on esimerkiksi viinilasi (12 cl), pieni (0,33 l) keskiolut- tai siideripullo, annos väkevää viiniä (8 cl) tai annos viinaa (4 cl). Annos 0,5 l pullo tai tuoppi keskiolutta tai...
  10. S

    Palstan virallinen SINKKUketju - vain sinkuille!!

    Tänne saa kaikki sinkut tulla avautumaan, miksi on kurjaa olla sinkku ja miten vaikeeta on se, kun ketään ei löydy, vaiks kaikki muut pariutuu sun ympäriltä!! Ja parisuhteessa olevien on turha tulla lällättelemään, et miten kivaa on ku on joku, jonka kaikkuun nukahtaa joka ilta.
  11. S

    Paljonko sulla jää rahaa elämiseen?

    Kuussa pakollisten menojen jälkeen. Eli tuloista vähennettynä verot, vuokra, sähkö-, vesi- ja puhelinlaskut. Ne kai ne on ne pakolliset menot.
  12. S

    Laitoin raksun tänään sit kiertoon ja peruin kesähäät

    Et sellasta pikkusta tapahtumaa ollut tänään. Oli raksulle kyl tosi kova paikka, siis ex-raksulle, ja tuntu itestäkin vaikeelta hylätä, mut se oli tässä tilanteessa ainoo vaihtoehto. Koska en oikeesti vaan tunne yhtään mitään (siis sellasta mitä haluisin tuntee) mun raksuani kohtaan. Oli se joo...
  13. S

    Onko se lakka vai hilla?

    Vai kenties jokin muu? Se hieno marja Suomen luonnossa? Tuli tuosta amme-vanna-ketjusta mieleen tällättinenkin äänestys ;D
  14. S

    Olen ehkä ottsnut pari liikaa mut

    Hlauun tunnustaa keaikkle että Rkastan OMAA RAKSUANI enemmän ku kukaan uskookaan vaikka oma raksuni ei ole namu kalju vaan tylsä rillipäinen vaaleaverikkö...niiin silti tänään ku heräsin oli raksuni jättänyt rakkauskirjeen mulle yöpöydälle :heart: jossa kertoi et rakastaa mua just tälläsenä...
  15. S

    Kuinka pitkään olet palstaillut?

    Nimimerkillä tai ilman. ))
  16. S

    Kivasti alkoi kesä irtisanomisilla

    Joo oli siihen syykin :D Eikä täs tyhjän päälle tiputa että onneks on toi raksuni mun :heart: Silti kyl pisti mielen matalaksi ja jäin kyl kelailee niitä juttuja, et miks miks miks näin :( mut joskus käy näin ja syitä on monia.... Piti silti viel ennen ysiä muutama sidukka hakee mut oliks...
  17. S

    Kuinka useasti käyt päivän aikana facebookissa?

    Jotenkin ite turhautunut tähän nyt tosissaan, et aina käy facessa mut ei siel mitään kuitenkaan oo :D siis joka päivä...
  18. S

    Raksu-ruokaohjeita miehelle

    Heitelkääs hei jotain tosi hotteja ruokia jolla vois hellii miestä :heart: Aattelin järkätä biksu-barbeque-yllärin mun omalle raksulleni ku se tulee töistä :heart:
  19. S

    Suostuisitko "taukoon" 2 kk:n seukkauksen jälkeen?!

    Mitä mietteitä sussa heräis jos sun raksus ehdottas taukoa sen jälkeen kun olisitte noin 2 kk seukanneet ja häitä jo suunnitelleet???? Parantaako suhdetta vai ei??

Yhteistyössä