Hakutulokset

  1. J

    LIBERON KERÄILYKIRJEET??

    Kysyisin, että milloin te olette saaneet ensimmäisen kirjeen liberolta, jolla voisi saada joitakin tuotteita?? Pupu merkkejä nimittäin on kertynyt.. Poika on kohta 8kk ja kirjettä ei ole tullut... :/
  2. J

    parisuhteen pahin kriisi

    Mikä se oli ja kuinka siitä selvisitte?Jos selvisitte?Haluaisin vähän kokemuksia...itselläni lienee sellainen nyt.Asiallisesti vaikka olen harmaa,jooko? :ashamed:
  3. J

    G.Lastenne synttäri vieraista

    Eli käykö kaikki vieraat yleensä sinä päivänä millon päivät on? Meilläkun ei kaikille satu just se päivä ni tullee sit useampana päivänä vieraita.
  4. J

    vihti, kuntalisää??

    eli maksaako? muuttoaikeet menossa..
  5. J

    Sitteristä

    Onks kaikki ostanu sellasen? Niiku eihän siinä turvakaukalossa voi sit pitempään istuttaa. :wave:
  6. J

    kastellitalon rakentaneet, kokemuksia..

    ottaisitko uudelleen, teittekö paljon itse, mitä tuli maksamaan, minkä kokoinen...
  7. J

    kumpi turvallisempi vaihtoehto?

    tilan puute eli turvaistuimessa 1v 11kk, selkä menosuuntaa etupenkillä vai kasvot meno suuntaan takapenkillä?
  8. J

    4-vuotis neuvola

    Eli mitähän siellä tehdään? =)
  9. J

    Kuparikierukka ja kuukautiset

    Joo...sellaista vaan, että olikos se niin että kuukautiset vois jäädä kuparikierukan aikana kokonaan pois? Vai oliko se mahdollisuus vain hormoonikierukan kanssa? Kauhulla tässä mietin, että olenkohan raskaana, kun menkat ovat jo myöhässä ja olen tässä jo aiemmin havainnut joitain samantapaisia...
  10. J

    oatly kaurajuoma plus

    käyttääkö joku vakkariinsa? löysin eilen kaupasta ja vertasin ravintoarvoja niin todella lähellä maitoa, missään en ole nähnyt ettei saisi antaa alle 3v.
  11. J

    maitoallergia dietti/ kalkin saanti

    eli meillä alkoi dietti 1v10kk ja hain apteekista nutrisoija valmistetta jota tyttö ei juo, no kaupan soija maitoa juo, siinähän ei ole kalkkia eli annanko lisä kalkkia? mites muut oleette toimineet?
  12. J

    jorvi, synnytys jakkara/ amme

    onko jakkaroita monta? suostuuko kaikki kätilöt siihen? kokemuksia? entä amme onko kukaan päässy synnyttämään jorvin yhteen ammeeseen?
  13. J

    Kirjeystäviä

    Hei! Olen 27v kahden lapsen (-98 ja -00) äiti Kymenlaaksosta ja etsin kirjeystäviä. Harrastuksiini kuuluu mm. lukeminen, kirjeenvaihto, neulominen, askartelu... tykkään pitkistä kirjeistä, kauniista ja söpöistä kirjepapereista (käytän itse niitä, en oleta että kirjeystävänikin käyttäisivät ;)...
  14. J

    MIEHET! P.illuun vai p.yllyyn?

    Kuviteltu tilanne, joka voi olla myös totta... ainakin meillä mieheni kanssa. Eli, jos teistä on kiva harrastaa seksiä kumpaankin reikään, mutta p.illu on p.yllyä tiukempi, niin kummanko reiän valitsette? Meillä siis mieheni pitää anaaliyhdynnäs, mutta kun se ei hänellä oikein tunnu missään...
  15. J

    Kysely turvavistuimista!!

    Hei Mikä turvaistuin teillä on osoittautunut hyväksi/huonoksi? Ja miksi? =)
  16. J

    1. sektiolla, seuraava?

    Kiinnostaisi kuulla sektiolla ensimmäisen lapsen saaneiden äitien kokemuksia seuraavasta/seuraavista synnytyksistä. Miten meni? Pelottiko? Sektio vai alakautta? jne.... kertókaa tuntemuksistanne!!
  17. J

    Kasvispihvejä?

    Olisiko teillä hyviä kasvispihvi-ohjeita? Tuli mieleen että voisi kokeilla sellasia :flower:
  18. J

    onko äitejä jotka ei revenneet ekassa, mutta toisessa kyllä?

    onko kuinka yleista...
  19. J

    Miten tulkita taulukkoa??

    eli pamin kaupan alan palkkataulokkoa kunnan perusteella ensin jo katson kuuluvani kuntaryhmään yksi. entäs kun niitä tasoja on 1-6? ja myyjäryhmiä I ja II. kumpaan myyjäryhmään kuulun? on 4v työkokemusta, ja kaupanalan tutkinto. ota noista nyt selvää :o
  20. J

    Miten kun työsuhde loppuu...

    mulla eka määräaikainen työ loppuu jolukuun lopussa eli 31.12,yli vuoden olen ollut. eli mites ne kertyneet lomat ja lomarahat? vai voiko/pitääkö ne lomapäivät pitää ennen työsuhteen loppua, esim just joulukuun lopussa?

Yhteistyössä