Hakutulokset

  1. H-E-P-P-U-L-I

    Vaasalaisia paikalla?

    Mitäs kivaa Vaasassa on? Kauppoja?
  2. H-E-P-P-U-L-I

    Kokemuksia Vaasasta?

    Ketkäs on ollu riemulomalla Vaasassa? Mitäs tykkäsitte? Missä hotellissa vai leirintäalueella? Mitäs teitte, muutakin kuin Wasalandia+Tropiclandia?
  3. H-E-P-P-U-L-I

    Katoitteko tuota uutta hääohjelmaa?

    Mulla kyllä hirvittää kuin pahasti se morsianrukka pettyy niin tärkeänä päivänä :'(
  4. H-E-P-P-U-L-I

    Tietokoneista tietävä paikalla. Minkä näistä valitsisit?

    Tarttisin uuden edullisen kannettavan. Minkä näistä ostaisit? Compaq, Presario CQ57-318 15,6" kannettava Hp, 635 15,6" kannettava Acer, Aspire 5349 15,6" kannettava Asus, X54C-SX132V 15,6" kannettava
  5. H-E-P-P-U-L-I

    Mitä eroa on BabyBjörnin tavallisella ja active rintarepulla?

    Niin kysymys otsikossa: Mitä eroa on BabyBjörnin tavallisella ja active rintarepulla? Huutiksesta ajattelin huutaa jomman kumman. Activea ainakin on kohtuuhinnalla uusiakin myynnissä.
  6. H-E-P-P-U-L-I

    Onkohan BabyBjörnin rinbtareput ollut jossain tarjouksessa?

    Niin otsikossa kysymys. Niitä näyttää olevan paljon uutena myynnissä huutiksessa.
  7. H-E-P-P-U-L-I

    Onkoutis hiljentynyt? Miksei kohteessa kattojia/huutajia?

    Siis onko tuo huutis hiljentynyt? En oo vähään aikaan siellä myyny lasten vaatteita. Nyt laitoin paketin pieneiä vauvan vaatteita myyntiin, mutta koko päivänä vain 2 katsojaa. Onkohan mun ilmossa jotain vikaa, vai kattovatko ihmiset vasta lähempänä sulkeutumista?
  8. H-E-P-P-U-L-I

    Uudet kirpparilöydöt :)

    Olikohan uutta ketjua kirpparilöydöistä?
  9. H-E-P-P-U-L-I

    Mitä tarjottavaa disco-synttäreille? Entäs ohjelmaa?

    Mitä tarjottavaa keksisitte 8-vuotiaan tytön disco-synttäreille. Synttäreille tuleen ensin 25 8 vuotiasta, sen jälkeen tunnin siivoustauko ja sitten sukulaiset niitäkin tilanteesta riippuen 30-50 hlöä. Itse olen ajatellut: musiikki aiheinen täytekakku poppareita, sipsiä, dippiä karkkia...
  10. H-E-P-P-U-L-I

    Pakko esitellä kun tuli niin ihana. Tuunasin äp makuupussin :)

    Pitkään olen aikonut, mutta en ole saanut aikaseksi. Nyt otin itteä niskasta kiinni ja tuunasin vauvalle vanhan äp makuupussin. Mielestäni siitä tuli ihana. Kangas on kierrätetty Finlaysonin verho. Kanttinauhan tikkaus meni päin p... mutta muutoin tuli tosi ihana. Ja en todellakaan ole mikään...
  11. H-E-P-P-U-L-I

    Kuinka moni saanut Miniriskiltä Puuhamaan liput?

    Kiinnostais tietää moniko ostanut Miniriskejä ja saanut Puuhamaahan liput. Ja kuinka nopeesti tuli. Just lähetin nimittäin kuitin, ja jännässä ootan että saadaanko vai onko rajoitettu erä jo loppunut, ja että jos saadaan, niin saadaanko ennen kesälomareissua.
  12. H-E-P-P-U-L-I

    Merenneitosynttäreille ideoita ?!?

    Tyttö täyttää 7v. ja haluaa Ariel-juhlat. Hmmmmm. Ideoita ei hirveesti, mielelläni kuulisin teiltä mitä tekisitte. Kakuksi tulee varmaan kerroskakku tytön toiveesta. Lisäksi ajattelin simpukkasalaattia (simpukkamakaroonia, kinkkua, omenaa jne), suolakaloja, ja jos löydän kalan mallisia ja...
  13. H-E-P-P-U-L-I

    Jes! Sain tehtyä tytölle muumikakun :)

    Tyttö toivoi synttäreilleen muumikakkua, jossa muumit pussaa :D Mutta enhän mie osaa sellasta piirtää. Onneksi oli kuitenkin tyytyväinen kakkuunsa jossa muumit halaa (sen kuvan kopsasin tyynyliinasta). Itsekin olin kovin tyytyväinen kun sain sen tehtyä. Ja ei en ole mikään...
  14. H-E-P-P-U-L-I

    Mistä sais inspiraatiota että sais tehtyä loppuun keskeneräsen projektin?

    Pitäis jaksaa tehdä asuntovaunun sohvanpäälliset loppuun (reilusti yli puolet tehty, mutta 2 pahinta jäljellä). Ei millään jaksais, eikä tässä tietty kiirekään ole, kunhan ennen kesän reissuja sai tehtyä, mutta ärsyttää keskeneräiset projektit! Mistähän kaivais motivaatiota ompeluun?
  15. H-E-P-P-U-L-I

    Pakko näyttää teille, elämäni ensimäinen aplikaatio

    Elämäni ensimäinen aplikaatio tehty. Kaukana täydellisestä ja kruunu vinossa |O|O Mutta tyttö tykkää. Ja oli kivaa tehdä, taidan tehdä useamminkin. Muoks, idea ei todellakaan ollut oma, vaan näin tällaisen lakin ja halusin kokeilla osaanko tehdä.
  16. H-E-P-P-U-L-I

    Paras pannariohje ikinä????

    Antakaa tulla, paras pannariohjeenne. Lupasin lapsille pannaria iltapalaksi :p
  17. H-E-P-P-U-L-I

    Tyttö osallistui eskarin kautta paikallislehden piirustuskilpailuun

    Jännä nähdä miten käy. Tosi hienon piirustuksen oli kyllä tehnyt. :D
  18. H-E-P-P-U-L-I

    On noissa kova homma, mutta tuleepahan hienot. Ompelutaitoisille kysymys!!

    Teen siis asuntovaunuun sohvien päällisiä, ja tulee kyllä hienot, vaikka työläitä ovat ommella halpis ompelukoneella. Ollappa saumuri :) Mut siis kysymys ompelu-ihmisille, miten tekisitte kaarrepalat (vaunun keulassa U-ryhmä, jossa kaksi kaarre-selkänojaa) Nykyisin niissä on napit, mutta uusiin...
  19. H-E-P-P-U-L-I

    Hitsi, noita blogeja on vaarallista selailla ja lueskella :(

    Iski hirvee hinku ommella jotain. No eihän siinä muutes, mutta kun kangasvarastot olemattomat, eikä taidoillakaan kovin voi kehua... Kauhea hinku silti, joten kaivelin kaappeja. Ja jotain eriparikankaita löyty, ja ihan väärän värinen vetskari. Saas nähdä millaisen pussukan saan aikaseksi...
  20. H-E-P-P-U-L-I

    Huivilakkeja netistä?

    Tilasin pari vuotta sitten joltakin huivilakkeja lapsille, niihin sai itse valita värit ja brodeeraukset. Nyt olen etsiny sitä myyjää, mut en enää löydä. Tietäkö kukaan/ootteko törmänny tällaseen myynti-ilmoitukseen? Kiitos jos joku osaa auttaa

Yhteistyössä