Hakutulokset

  1. N

    mätiä ja silliä

    Ravintolassa oli seisovassa pöydässä pirun hyvää mäti hyydykettä/kakkua/pateeta tai jotain sellaista :D ja samaten silliä jossain kermaviilihommelissa. Tietenkään en älynnyt kattoa ruokalistasta nimiä ja nyt on myöhäistä... Onko kukaan tehnyt tuon sorttisia ikinä itse?
  2. N

    Kaikki joilla EI OLE minkäänlaista joulustressiä tähän pinoon

    Lahjat on hommattu ne on kaikki myös paketoitu kummilapsille, mummoille yms menevät lahjat on jaettu kinkku on sulamassa on siivottu on koristeltu laatikot on tehty valmiiksi aika sitten kaikki on valmista ja mihinkään ei oo kiire :saint: IHANAA KUN ON JOULU :xmas: :xmas: :xmas:
  3. N

    Nyt mä meen keittämään kahvia

    Siihen tulee vettä ja kahvinporoja. Keitän sen kahvinkeittimellä. Haluatteko tietää myös sen, kun alan juomaan sitä? Voin toki kertoa sen, vaikka ette haluaisi tietää sitä.
  4. N

    Kuinkas täällä on näin rauhallista

    Nukkuuko kaikki vielä? Täällä ollaan puuhailtu jo aamunavetat ja puolet lapsista on aloittanut kevätlukukautensa. Ihan piti aamulla miettiä, kuka lähtee mitäkin aikaa odottamaan kyytiä... :D
  5. N

    voi halavattu sentään!

    Siis tiedättekö päivän, jolloin vain ja ainoastaan kaikki kiukuttaa. siis todellisen känkkäränkkä-päivän jolla ei ole edes tekemistä kierron kanssa. Mulla on nyt sellainen :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall...
  6. N

    Ei pitäisi sotkeentua

    Tuijottelemaan disney storen sivuja. Mahdollinen tilaus paisuu ja paisuu...
  7. N

    Kylmä kahvi kaunistaa, eiks juu???

    Eihän sekään toki ihmeitä tee... Mulle käy joka aamu näin. Otan ison kupin kahvia ja sit loppu on aina kylmää.. Juon sitä tolkuttomasti, mut jos ottaisin pienemmän kupin, voisin todennäköisesti juoda sen lämpimänä. Mut ei se kahvi maistu yhtä hyvälle pienemmästä mukista :headwall: On...
  8. N

    Tuota, tuota... oonko sokea vai pelkästään myöhässä...

    Kattelin huutonetistä tytölle villapukua, eipä näy ei, ainakaan erikseen myytävänä (kovin montaa sivua en plärännyt, ja haku ei löytänyt). Oonkohan mä myöhässä vai sokea???
  9. N

    Oiskos kellään antaa neuvoja (koululaisten vanhemmille)

    Minulla on useampi lapsi jo koulutiellä. Muilla menee hyvin kavereiden kanssa, mutta yhdellä on vaikeuksia, ollut jo eskarista lähtien. Poika ei oikein pääse mukaan ryhmään ja yrittää sitten päteä päästäkseen sinne. Tämä aiheuttaa sen, että hän puhuu tarinoita, jotka eivät ole totta ja tekee...
  10. N

    Tietääkö kukaan miksi Marianna joutui poistumaan bb-talosta???

    Siinäpä se tärkein kyssä olikin :D
  11. N

    Minulla on tylsää

    Lapset on jostain kumman syystä kiltisti ( siis kaikki neljä (onkohan ne kipeitä )) . Ukko on töissä ja siivottavaakaan ei ole. On se valituksen aihe tämäkin
  12. N

    Suurelementtitalojen omistajat!!!!

    Ollaan tässä viimeaikoina kuultu varoituksia, että suurelementtitaloissa ratkeilisi tapetit nurkista parin vuoden kuluessa. Miten teillä, jotka olette jo sellaisissa asuneet, onko tätä ongelmaa ollut?
  13. N

    Oliko tämä jo täällä? Kouluasiaa

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1572917 Vai vielä lauantaisin kouluun. Koulumatkoineen tulee ekaluokkalaisella kouluviikon pituudeksi 31,40 h kolmas ja neljäsluokkalaisille 35h ja sit haloska haluaa vielä lisää
  14. N

    Sisustusvinkkejä?

    Mistäs voisi löytää sisustustarroja pojalle. Ei enää mitään "lapsekkaita" kuvia. Löytämiltäni sivustoilta en ole löytänyt sopivia. Toinen vaihtoehto on heittää maalausideoita :D
  15. N

    Kävitkö tänään prismassa (monta peräkkäistä voimasanaa)

    Olipa sellainen näky tänään prisman parkkipaikalla, että pistää vihaksi vieläkin. Kaupasta tuli ulos äiti kaukalossa olevan vauvan kanssa ja mukana oli myös ehkä 5 v poika ja toinen nainen (mummo??) Molemmat naiset pistivät tupakaksi heti ulos päästyään ja äiti sauhutteli tupakka samassa...
  16. N

    Poistettiinko ketju joka koski 4 vuotiasta hukkunutta?

    Siinäpä se kysymys tulikin
  17. N

    Voi taivas että väsyttää!

    Siis sellainen yleismaallinen väsymys. Takana kunnon yöunet, mutta mitään ei saa aikaiseksi, vaikka tekemättömät työt huutaa tekijäänsä. Liekö joku vitamiinin puutos vai mikä, mut sais tämä nainen jo vähän piristyä! :headwall:
  18. N

    Sanokaa et tää helpottaa, jookos

    Siis ei jookos, vaan että tää ainanen kituuttaminen ja stressaaminen joskus loppuu! Olo on ihan ja yhtään ei helpota tämä perhanan pessimistinen ja stressaava olo |O Helpottaahan tää helpottaahan?
  19. N

    Uutta galluppia pukkaa...

    Talon hinta ja takaisinmaksuaika? Meillä varattu rahaa 200 000 ja maksuajaksi 20 vuotta
  20. N

    Hartiapankilla vai ulkopuolisella työvoimalla?

    1. Teettekö talon hartiapankilla, vai onko rakentajat pääosin ulkopuolisia (nyt en puhu sähkö- ja putkimiehistä) 2. aikataulu, miten kauan rakentamiseen on varattu aikaa? 3. Kustannusarvio valmiille talolle? ( ei tontin hintaa mukaan) 4. Huoneistoala? 5. Lämmitysmuoto? 6...

Yhteistyössä