Kävitkö tänään prismassa (monta peräkkäistä voimasanaa)

Olipa sellainen näky tänään prisman parkkipaikalla, että pistää vihaksi vieläkin.

Kaupasta tuli ulos äiti kaukalossa olevan vauvan kanssa ja mukana oli myös ehkä 5 v poika ja toinen nainen (mummo??) Molemmat naiset pistivät tupakaksi heti ulos päästyään ja äiti sauhutteli tupakka samassa kädessä kuin kaukalossa oleva vauva :kieh:

Eikö ihmiset ajattele mitään :headwall: :headwall: :headwall:
 
No voi kristus, jos tuo on sun mielestä kauheaa niin voi voi. Että oikein samalla kädellä :headwall: No sentään ulkona, raittiissa ilmassa.
Itse en polta mutten kyllä jaksa kyylätä toisten tupakointia.
 
Sori vaan peppari, mutta ei tarvinnut kyylätä että sen huomas kun samaan aikaan kaupasta ulos astui.

Tykkäätkö sinä (joka voit sentään astua sivummalle) et joku röyhyttelee sinun naaman edessä. Melkoinen riski oli vauvan myös saada tuhkaa päälleen.

Niin ja kyllä, poltan minäkin, mutten minkään ikäisen lapsen vieressä
 
Pukeutukoot läskit minun puolestani vaikka jätesäkkiin jos se heitä itseään miellyttää tai ruipelut minigrip pussiin.

Kummasti täällä on ymmärtäväistä sakkia tänään. Minä ainoastaan säälin sitä vauvaa. Ei olisi ollut vaikeaa laittaa vauvaa hieman sivummalle ja polttaa sitten :headwall:
 
mie
Ei se kylla ole heidan oma asiansa, jos vauvaa pain savua honkailevat. Eipa ole vauvalta kysytty, haluaako han mahd. myohemmin passiivisen tupakoinnin aiheuttamia sairauksia. Kuvottava aiti!
 
kastor
eihän se kiva ole jos vauvan nenään menee savua mutta ei siitä ny tollasta meteliä tartte nostaa. Kaverini kun oli vauva hänen äitinsä vaihtoi vaipatkin sätkä huulessa, sisällä. En puolustele röökinvetämistä mutta kyllä liian voimakas reaktio oli tuo. On kuule asiat nyt vähä väärässä järjestyksessä, katsele enempi ympärillesi, tuo on hyvin hyvin pientä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja kastor:
eihän se kiva ole jos vauvan nenään menee savua mutta ei siitä ny tollasta meteliä tartte nostaa. Kaverini kun oli vauva hänen äitinsä vaihtoi vaipatkin sätkä huulessa, sisällä. En puolustele röökinvetämistä mutta kyllä liian voimakas reaktio oli tuo. On kuule asiat nyt vähä väärässä järjestyksessä, katsele enempi ympärillesi, tuo on hyvin hyvin pientä..

Voimakas reaktio kirjoittaa siitä palstalle?

Mielestäni voimakas reaktio olisi ollut mennä raivoamaan siitä äidille :whistle:
 
nikki
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Mä olen joskus katsellut samaa, että ihan vieressä poltellaan :(
Tupakoin itsekin, mutta lastaan tytön autoon ensin ja sitten polttelen savut samalla kun vien ostoskärryt pois.
Mikään ei ole kuvottavampaa kuin äsken tupakoinut ihminen samassa autossa. Haisee ihan kauheelle, eikä pääse pakoon.

Itse jouduin raskausaikana tuollaisen ääliön kanssa samaan autoon pitkällä matkalla. Arvatkaa tekikö mieli oksentaa päälle! :x
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kastor:
eihän se kiva ole jos vauvan nenään menee savua mutta ei siitä ny tollasta meteliä tartte nostaa. Kaverini kun oli vauva hänen äitinsä vaihtoi vaipatkin sätkä huulessa, sisällä. En puolustele röökinvetämistä mutta kyllä liian voimakas reaktio oli tuo. On kuule asiat nyt vähä väärässä järjestyksessä, katsele enempi ympärillesi, tuo on hyvin hyvin pientä..
Voin laakarina kertoa, etta passiivisen tupakoinnin riskit eivat ole aivan pienet. Luepa hieman enemman, tekee varmasti hyvaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jonteri:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ei se kylla ole heidan oma asiansa, jos vauvaa pain savua honkailevat. Eipa ole vauvalta kysytty, haluaako han mahd. myohemmin passiivisen tupakoinnin aiheuttamia sairauksia. Kuvottava aiti!
Peesailen vaikka pahempaakin maailmassa tapahtuu :(
Tapahtuu, vaikka mitä pahempaa. Tämä on sellainen asia mihin hyvin helposti voi itse jokainen vaikuttaa (siis äitinä ollessaan).

Mutta ehkä tilanne kuvaa hyvin nykyajan ihmisten itsekeskeisyyttä, mene ja tiedä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja nikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Mä olen joskus katsellut samaa, että ihan vieressä poltellaan :(
Tupakoin itsekin, mutta lastaan tytön autoon ensin ja sitten polttelen savut samalla kun vien ostoskärryt pois.
Mikään ei ole kuvottavampaa kuin äsken tupakoinut ihminen samassa autossa. Haisee ihan kauheelle, eikä pääse pakoon.

Itse jouduin raskausaikana tuollaisen ääliön kanssa samaan autoon pitkällä matkalla. Arvatkaa tekikö mieli oksentaa päälle! :x
No sun matkatoveri ei ole ollut kauhean huomaavainen. On keksitty myös kurkkukarkkeja mitkä vie tupakanhajun pois hengityksestä.
Kerro sille ensi kerralla niistä. Jotkut suosii sisuja, niitä kannattaa kokeilla =)
 
nikki
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja nikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Mä olen joskus katsellut samaa, että ihan vieressä poltellaan :(
Tupakoin itsekin, mutta lastaan tytön autoon ensin ja sitten polttelen savut samalla kun vien ostoskärryt pois.
Mikään ei ole kuvottavampaa kuin äsken tupakoinut ihminen samassa autossa. Haisee ihan kauheelle, eikä pääse pakoon.

Itse jouduin raskausaikana tuollaisen ääliön kanssa samaan autoon pitkällä matkalla. Arvatkaa tekikö mieli oksentaa päälle! :x
No sun matkatoveri ei ole ollut kauhean huomaavainen. On keksitty myös kurkkukarkkeja mitkä vie tupakanhajun pois hengityksestä.
Kerro sille ensi kerralla niistä. Jotkut suosii sisuja, niitä kannattaa kokeilla =)
Ei se sisu-pastilli tai mynthon vie tupakanhajua vaatteista pois
 
Mua jotenkin ärsyttää, kun joillekin mun kavereille pitää ihan erikseen sanoa että voitko mennä vähän kauemmas, kun laittavat mun lasten vieressä tupakaksi.... Sen verran pitäs aikuisen ihmisen ymmärtää että kysyis edes haittaako jos mä tässä sun vauvas vaunujen vieressä poltan... :headwall:

Nää on näitä tupakoimattoman päähänpinttymiä :|
 

Yhteistyössä