Hakutulokset

  1. V

    raskaaksi tulemisen mahdollisuus kp 20/28

    Onko kuinka moni tullut raskaaksi noilla kp lukemilla?
  2. V

    kokemuksia: eskarilaiset koululuokassa

    Haluaisin kuulla kokemuksia tästä, että kuinkas se eskari on sujunut kun eskarilaiset on laitettu 1-2 luokkalaisten kanssa samaan luokkaan. Onko päivän lepohetki järjestetty, jos on niin miten? Itseäni mietityttää tässä monikin asia, meillä kun tämä on ensi syksynä edessä. Lapseni päivärytmi...
  3. V

    Menkat myöhässä, testi negaa...

    Tein testin ja negaa näytti. Joten nyt vaan odotellaan niitä menkkoja saapuvaksi. Vastahan ne on 5 päivää myöhässä....
  4. V

    lämmöt alkuraskaudessa

    Mites ne lämmöt nyt menikään alkuraskaudessa? Onko ne koholla alussa? Mutta kuinka pitkään? Kokemuksia!
  5. V

    Menkat myöhässä, testi negaa...

    ottoliina: kuinkas siellä menee? Täällä ei mitään uutta asian suhteen. Lähden kohta ostamaan uuden testin. En kestä tätä odottelua. Meillähän ei siis ole ollut suunnitelmissa raskautuminen... vaan ihan täysi ylläri tämä koko juttu.
  6. V

    Opettakaa lapsianne kohtaamaan koira!

    Huvittavaa tekstiä joiltakin! Koiria ei tosiaankaan pidä lähestyä huutaen, riehuen ja hyppien, etenkään tuntemattomien! Ja sit vielä nuo että aikuiset ärsyttää tahallaan koiraa... huh, huh! Meidän koirille jos joku tekisi noin voisin aivan hyvin sanoa että nyt lasken koiran irti ja ärsytäppä...
  7. V

    4vuotiaalla yövaippa

    Tuota olen kyl miettinyt, että jos vaan jättäis sen vaipan pois, mutta mutta.... Jotenkin vaan luulen että se sänky on sit yltäpäältä pississä... Kehtaiskohan olla rohkea ja kokeilla tuota.
  8. V

    Matkustelitteko paljon kun olit lapsi?

    Kun minä olin lapsi niin eipä paljoa matkusteltu. Yhden reissun muistan sukulaisten luo muutaman sadan kilsan päähän. Nyt itelläni on kaksi lasta ja ollaan reissattu aika paljon, ihan vaan Suomessa. Itse en alussa ollut kovinkaan kiinnostunut lähtemään reissuun mutta mieheni on suunnitellut...
  9. V

    Koska "kuuluisi" tehdä jako uimahallissa

    Jos me menisimme johonkin "uuteen" uimahalliin ja meidän ekaluokkalainen ei tietäisi kuinka siellä esim. nämä kaapit lukitaan jne. niin ottaisin hänet naisten puolelle. Paitsi tietenkin jos mukana on esim. lapsen iskä niin silloin tottakai poikakin menee miesten puolelle.
  10. V

    4vuotiaalla yövaippa

    Meidän 4v.7kk pojalla on edelleen yövaippa käytössä. Joka yö vaippaan tulee pissiä, välillä niin paljon että sänky on märkänä. Millä ihmeellä tuon pojan saisi yökuivaksi. Olen jutellut hänen kanssaan asiasta ja hän on itse sitä mieltä että hän jättää yövaipan pois kun on 5v. Onko jollain jotain...
  11. V

    Menkat myöhässä, testi negaa...

    Miulla olis pitäny kans menkat alkaa sunnuntaina ja äsken tein testin joka näytti negaa. Outoa!
  12. V

    mitä ihmettä?

    Menkat on jo neljä päivää myöhässä ja äsken tein testin ja negaa näytti. Mitä ihmettä tää oikein on? Voiko nuo menkat noin vaan olla useamman päivän myöhässä, ilman mitään sen ihmeempää syytä? En ole vielä tähän ikään mennessä tälläseen törmänny. Vai voiko tuo apteekinoma testi näyttää vielä...
  13. V

    menkat myöhässä

    Menkat on 3 päivää myöhässä. Periaatteessa en voi olla raskaana, kondomi on ollut ehkäisynä. Tää on on vaan jotenkin niin rasittavaa tää oottelu. Mistähän syistä (muista kuin raskaus) menkat voivat olla myöhässä? Kuinkahan kauan niitä voi odotella ennenku pitää ottaa yhteys lääkäriin?
  14. V

    7- vuotias

    Luulisinpa, että kyllä pitäis olla huolestunut.
  15. V

    keliakiaa sairastavat

    millasia oireita oli kun ruettiin epäilemään keliakiaa? Oliko sinulla nivelkipuja, kieli kipeä, vatsa kipua ruokailun jälkeen?
  16. V

    Mitä mieltä olette tästä?

    Naapurimme 6v. poika tuli meidän pihalle leikkimään ja hänellä oli mukanaan sellainen ihan isokokoinen linkkari. Meillä on 7v. ja 4v. lapset. Mieheni oli ottanut tältä naapurin lapselta tän linkkarin pois ja vienyt sen tämän lapsen isälle, sanoen että meillä ei ole tapana antaa lasten käyttää...
  17. V

    Lämpöjen nousu ja flunssan oireet just ennen menkkoja? Mistä johtuu?

    No ainahan raskaus on tietenkin mahdollista, mutta aika pienellä todennäköisyydellä. Kuukausi sitten oli normaalisti menkat.
  18. V

    Lämpöjen nousu ja flunssan oireet just ennen menkkoja? Mistä johtuu?

    Neljä viikkoa sitten miulla alkoi muutama päivä ennen menkkoja lieviä flunssan oireita sekä pientä lämpöä (37,3 - 37,2) useampi päivä peräkkäin. Ja nyt siis neljäviikkoa myöhemmin on taas samanlaiset oireet. Ja menkkojen pitäisi alkaa maanantaina, ja nyt on ollut jo neljä päivää tuota lämpöä...
  19. V

    haluaisin vauvan mutta mies ei

    Minä haluaisin kolmannen lapsen mutta mies ei halua. Olen ehdottanut miehelle tätä kolmatta lasta jo kolmen vuoden ajan sillain tasasin väliajoin. Mutta hän ei vaan lämpene ajatukselle. Nytkin viimeksi (viikko sitten) sanoi, että hän on ihan tyytyväinen näin (kun on siis kaksi lasta). Joo, mut...

Yhteistyössä