Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*



HUOM!!!! LAITTAKAA PÄIVITYKSET TUMMALLA JA SINISELLÄ VÄRILLÄ!!!




Nimimerkki_______Ikä_______Synnytyssairaala_______Monesko lapsi


  • LA?
    [*]Linda1981_______NKL_______5
    [*]Kuumeilija_______26_______MKS_______1

    25.2
    [*]Larezki_______20_______K-PKS_______1

    26.2
    [*]NinnaN_______33_______OYS_______5
    [*]Memelisa_______28_______JORVI_______1

    27.2
    [*]Tea84_______27_______OYS_______2

    1.3
    [*]kolibro_______28_______?_______2
    [*]Marika27_______27_______EKKS_______1
    [*]Kirikaze_______20_______NKL_______1

    2.3
    [*]syysmama_______26_______OYS_______3
    [*]Jenduka84_______26_______satks_______2
    [*]Wiivi83_______27_______KYS_______1
    [*]OLIVIA-_______26_______?_______1
    [*]Memssi_______24_______HUS_______1
    [*]-ruska-_______22_______OYS/RAS_______1
    [*]nan-nan-naa_______25_______HYS_______3
    [*]soraya_______37_______Tays/Vas_______2

    3.3
    [*]Rhonda74_______37_______TAYS_______2

    4.3
    [*]Turvottaja_______27_______TAYS_______2_______tyttöolo
    [*]syysmama_______26_______OYS_______3
    [*]maalismamma_______23_______MKS_______2
    [*]Vaniljarinkeli_______25_______KÄT/NKL_______1
    [*]Hayley82_______28_______OYS_______2_______Poikaolo
    [*]Nelly2_______18_______SEKS_______2. & 3.


    5.3
    [*]nenne89_______22v_______TAYS_______1
    [*]Juupe_______38_______?_______3
    [*]Viola30_______?_______?_______?
    [*]jenikk_______19_______KOKS_______1
    [*]Katjuska-80_______30_______LKS_______4_______Tyttöolo

    6.3
    [*]Pööppis_______33_______?_______1_______Poikaolo
    [*]Tuplamamma-12_______27_______RAS/(OYS)_______2
    [*]sunniee_______22_______TAYS_______2_______Tyttöolo
    [*]Nanniga_______28_______TYKS_______1
    [*]Eleanor78_______32_______KÄT/NKL_______3

    7.3
    [*]Kengumamma_______27_______LS?_______2
    [*]Minnarun_______31_______SKS_______3
    [*]TP75_______36_______TAYS_______4
    [*]Kina_______?_______JORVI_______2Tyttöolo

    8.3
    [*]mimma_______18_______SeKS_______1_______Poikaolo
    [*]Sonsku_______32 _______PHKS_______6
    [*]Kerttu83_______?_______?_______1


    9.3
    [*]Nappi1984_______27_______NKL_______2
    [*]Hepaliini_______28_______SatKS_______1
    [*]jendde_______19_______KÄT_______2. & 3.
    [*]Riikkari_______25_______KYS_______1_______Poikaolo

    10.3
    [*]MM-11_______26_______?_______1_______ Tyttöolo
    [*]H.o.p.e_______31_______KHKS_______1
    [*]Hopea_______22_______PKKS_______1_______Poikaolo
    [*]Hepuhi_______25_______K-PKS_______1
    [*]cherrrye_______21_______EKKS_______2_______Poikaolo

    11.3
    [*]Lyytinen_______33_______KÄT_______5


    12.3
    [*]Mesisa_______30_______TAYS_______2_______Poikaolo
    [*]Gerliini_______35_______KOS_______1

    13.3
    [*]Away_______ 27_______?_______1
    [*]Imoen_______33_______TYKS_______ 2_______ Tyttöolo
    [*]Kirskis_______26_______?_______1

    [*]14.3
    [*]Keiju83_______28_______HYS_______1
    [*]hille78_______32_______OYS_______2
    [*]miisupiisu_______20_______LKS_______1
    [*]Kellukka_______34_______KYS_______ 2_______Tyttöolo
    [*]Sisa78_______33_______NKL_______2
    [*]Katikaish_______23_______SEKS_______1

    15.3
    [*]eksynyt_enkeli_______19_______Pkks_______1
    [*]desire_ _______23_______NKL_______1
    [*]Vilunen_______24_______?_______1
    [*]Lilli88_______23_______OYS_______1
    [*]Tunturihilla_______23_______LKS_______1

    16.3
    [*]jenzkuu_______22_______LKS_______2
    [*]Sipsunen_______30_______Jorvi_______2
    [*]Loretta_______31_______?_______2
    [*]ItäHki_______24_______KÄT_______1

    17.3
    [*]Punakaneli_______31_______?_______4
    [*]Jadeza_______28_______OYS_______1

    18.3
    [*]Lina81_______30_______?_______1
    [*]pikkumökö_______26_______pkssk_______4
    [*]Alfonsiina_______?_______PS_______3
    [*]Sinisilmä91_______20_______LKS_______1

    19.3
    [*]Carla85_______25_______PS_______3
    [*]Ilja_______32_______EKKS_______4Tyttöolo
    [*]Epa_88_______23_______TYKS_______1

    20.3
    [*]Melinda_77_______34_______?_______2
    [*]Milla3_______23_______KYS_______2
    [*]5uvi_______22_______SEKS_______?
    [*]Different_______18_______PKKS_______1

    22.3
    [*]Olive10_______27_______SatKs_______3

    23.3

    24.3
    [*]Donna81_______30_______OYS_______2

    25.3
    [*]-Bambi-_______23_______JORVI_______1
    [*]Baby wipe_______34_______LS_______5
    [*]Teollisuuskypärä_______32_______JORVI_______2

    26.3
    [*]Mariaja_______25_______TYKS_______1_______Tyttöolo
    [*]Jansku-89_______22_______PHKS_______2
    [*]susanna85_______26_______VAS_______2

    28.3


    29.3
    [*]Pähkinän äiti_______33_______KÄT/H_______2_______Poikaolo
    [*]Annelin_______?_______TAYS_______2

    30.3
    [*]Syysmyrsky_______22_______SATKS_______1
    [*]Ninnuli82_______29_______JORVI_______2

    31.3
    [*]Moomin_______34_______KÄT_______3_______Poikaolo
    [*]Kekkuvekku_______23_______?_______?





Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus





:hug:Suuren surun kohdanneet:hug:

  • Toiveena
  • Adora
  • Aracia
  • PIKKUVIIKINKI
  • Sintu74
  • Sati
  • Viivi76
  • Tessu84
  • Vaavimasu
  • Naive88



Aikaisemmat ketjut:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1991289-maaliskuun-muruset-2012-a/sivu50.html

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2006974-maaliskuun-muruset-2012-elokuussa/

Helmi-/huhtikuuhun loikanneet:

Samirja
Linn


Linkkejä matkan varrelle:

Bola-korujen verkkokauppa | bolakorut.fi | bola riipus, odotuskoru, raskauskoru
PROUD MAMA BABYBEL- SYD
Kinderwagen- Shop / Teutonia Kinderwagen Shop / Teutonia Fun System
Babyidea - Vauvanhoidosta - Jokas
Raskaus, synnytys ja naistentaudit - EPI-NO Delphine Plus - Pedihealth Oy
 
Viimeksi muokattu:
Jihuu! Syyskuu, ihanaa! :) Niin se leidit taas yks kuukausi meni :) Taas ollaan vähän lähempänä päämäärää ;) Haluan nostaa turvakaukalo-galluppia! Eli mikä turvakaukalo tulossa? Ite oon nyt kallistunut Britaxin römer baby-safe plus telakalla tai Brio primo kaukalo (Ellei ny saada sitä uutta autoa, jossa ISOFIX.) Onko kokemuksia? Vielä huomautus siitä emmaljungan kaukalosta; Ei kannata ostaa! Autoliiton testissä kaukalo irtoaa telakasta.

kn&murunen 13+6 POKSPOKS!
 
Viimeksi muokattu:
Hienoja ultrakuulumisia taas:flower:

Muillakin on maha ja -asukki kasvanut:heart:

Mulla on pahoinvointi loppunut kokonaan, eilenkin unohdin syödä kunnolla kun ei ollut näläntunnetta tai pahoinvointia. Söin kyllä sitten illalla. Menin kaverille kylään ja kävin ostamassa kaupasta omat eväät mukaan:D Maitoa meni litra eväiden seurana :) Nyt on kyllä nälkä. Pitää käydä ostamassa taas maitoa :)

Tissit on kasvaneet ihan älyttömiksi. Uusimmat rintsikat ei enää sovi, vaan nekin jo puristaa.. Käytän tälläkin hetkellä E kuppia, joten saa nähdä mihin saakka nämä kasvaa.:ashamed:

Ensimmäinen työpäivä kesäloman jäljiltä. Hieman tuntui mahassa erilaista jännitystä, kun nostelin 20 kilon laatikoita.. Työpaitakin oli alamahan kohdalta jo aika tiukka :) Huomasi, että ei ole normaalia kesäloma lihomista :) Onneksi hommasin uudet työhousut. En ostanut mammahousuja, vaan Onlyn mustat suorat housut joissa on kunnolla joustoa.

Onko kenelläkään kokemusta mahatuista raskauden aikana? Ajattelin että olisi hyvä kun seisomatyötä teen.

hepuhi:heart:käpy 12+5 (apua, kohta mennään jo viikolla 13! )
 
Kiitos uudesta pinosta Mariaja! :flower: Kerkesin kirjottamaan tohon vanhaan pinoon, joten laitan nyt sitten samat jutut tänne :)

Onnittelut kaikille hyviä ultra-uutisia saaneille! Ihanaa kun kaikki on saanu ainoastaan hyviä uutisia np-ultrasta :heart: Toisaalta alkaa se oma ultra jännittämään nyt tosi paljon, kun pelottaa, ettei vaan olis nyt sitten täällä se huonojen uutisten "kiintiö" :ashamed:

BB: Joo seuraan ja on täällä myös 24/7 tilattuna :ashamed: :D Muilta osin pidän itseäni suht fiksuna ja järkevänä ihmisenä :LOL:

Kertominen: Olen kertonut kahdelle kaverille ja kahdelle lähimmälle työkaverille. Np-ultran jälkeen täytyy sitten kertoa jo pomollekin. Sekä tietysti vanhemmilleni ja muille kavereille :) Se on muuten kumma, että kun tietoa on salannut näinkin kauan, niin ei oikeen meinaa enää halutakaan kertoa :confused:

Tekonimi: Meidän esikoinen oli Pulla tekonimeltään (miehen keksimä), niin tuo Pikkupulla tuntui vaan jotenkin luontevalta tekonimeltä pikkusisarukselle =)

ON: Mulla on ollu muutaman päivän taas pientä vuotoa (edellisen kerran oli rv 6-7). Että on ärsyttävää, kun aina saa olla huolissaan :( Kävin kyllä tiistaina gynellä, kun hermot ei enää kestänyt huolissaan oloa... Kaikki oli kuitenkin hyvin: sydän löi, sikiö vastasi viikkoja ja liikkui :heart: Vielä pitäs odotella 4 päivää np-ultraan... Jännittää! :)


SiSa & Pikkupulla 12+0 POKS!!! :heart:
 
Pööppis
Hei, valottakaapas miuta, miten saatte lisättyä tänne kuvan vaikkapa nyt mahasta, suoraan, ei esim aijaan kautta?



tekonimestä joku kysellyt, mulla tää Rusinapulla tuli siitä kun se muistuttaa lapsen isää <3 Liittyy tähän pieni tarinakin,mutten kehtaa täällä sitä kertoa ;p


bb ostin 247 heti tiistaina :ashamed:



ihkuu päästä saunaan, sit katon jos ilkiän ottaa mahastani kuvan..oon nimittäin lihonut jo sellaiseksi sotanorsuksi et alkaa jo harmittamaan :(

Kiitos Mariaja uudesta pinosta :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Laretzki
Pööppis Kaikki kuvat pitää lisätä jonkun nettiosotteen kautta. Mä ite ainakin saan lisättyä suoraan niin että napautan kuvan päällä kakkoshiirellä ja otan "kopio kuvan URL-osoite" eikä niin että pelkän osotteen jossa kuva on..
 
Kirjoitin pitkät löpinät ja kaikki otti ja katosi :kieh: Nyt lyhennytysti uusiksi...

Kiitos uudesta pinosta Mariaja!

SiSalle jaksamista vuotojen kanssa. Ikävää, että pitää olla tuollaista ylimääräistä huolta aiheuttavaa vaivaa.

Hepuhi: Mun täytyy tunnustaa etten ole edes kuullut sellaisista ennen :ashamed: Pitää vissiin vähän googlailla, jotta valaistuisin...

Kaukalo galluppiin vastauksena, että meillä on Recaron turvakaukalo telakalla joka siisrtyy SV:lle perintönä. Hyvä kaukalo, mutta käy nopeasti ahtaaksi isokokoiselle vauvalle. Tyttö siirtyi 7kk iässä Recaron Polaric istuimeen. Kaukalo oli ahdas jo 6kk iässä, mutta meni juuri ja juuri ohuehkon fleece-lämpöpussin kanssa.

Omassa olossa ei kehumista.

Sipsunen & SV 11+6 :heart:
 
terve taas kaikille:) kiitos MARJAJA uudesta pinosta:) en oikeen osaa ottaa kantaa turvakaukalo asioihin enkä muihinkaan noihin tavara juttuihin ku en niistä mitää tiä mut äidiltä luultavasti saan kaikkea mm.auton turvakaukalon,syöttötuolit,ym.. pinna sängyn teen itse koulussa:)

BB:katson teeveestä nuo normijaksot mutta en hirveen kiinnostunut..

kuinka moni katsoo SALKKAREITA? minä minä minä:D

ja sitten vielä POKS POKS:)

mimma & piskuinen 13+0<3 POKS
 
Moi kaikille!
Oon ollut ihan pimennossa, kun oon kirjotellu tonne vanhaan foorumiin..hih.. (paatunut koneen ja foorumeiden seurailija :D)
Kiitos vinkistä cherrrye! :)


Päivityksiin siis :
Olen Helsigistä, ItäHki 24v, esikoista odottava, LA 16.3 ja Kättärille olis tarkoitus mennä.



Haluaisin vain jakaa kaikkien kanssa ensimmäisen ulrtakäynnin. Oli aika ihmeellistä.
Katsottiin alakautta että vatsan peitteiden läpi. Kätilö puhui vauvasta..kääkk..sitähän se tässä vaiheessa alkaa jo olemaan!!
Meijän vauva oli 4 päivää keskim.pinempi, mutta kaikki silti hyvin. Näkyi selvästi kaikki rakenteet ja napanuora. Baby olis vain halunnut nukkua, piti painella mahaa aikalailla et lähti liikkeelle ja sai otettua mitat. Mulla oli 11+5 vk ja vauvan pääperämitta oli 42,6mm. LA muuttui 1:llä päivällä. Uusi LA 16.3.12

Sipsunen vointeja! Onko mitään mikä auttaa? Muuten oletko kokeillut akupunkitorannekkeita? Työkaverilla sellaist, kuulemma auttanut... apteekista saa. Itselläni kyllä vielä tälläkin viikolla lentänyt yrjö kaaressa..mutta 12 viikon paremmalla puolella aletaan olemaan, joten ehkä helpotusta pian tiedossa..


Mä oon kertonut töissä jo kaikille, toisaalta ihan kiva, mut joka päivä jokainen kysyy "no mikäs vointi tänään ja blaa blaa blaa.."
Mullakin aika ajoittain aika seisomatyö, ei oo vielä käynyt erityisesti voimille (tosin ei oo kuitenkaan niin fyysistä ja raskaiden tavaroiden nostoa)
Mulla ei oo toivookaan mahtua vanhoihin farkkuihin, legginseissä mennään..katsotaan kuinka pitkälle syksyyn pärjää niillä.

Jakamisia kaikille! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hopea
Täälläkin maha alkaa pikku hiljaa näkyä. Viikonloppuna käytii yhessä saunassa ja mies tokas et kyllä tuo maha alkaa jo näkyä selvästi. :) Tekee mieli kyllä vähä jo esitelläkin vaikkei kellekään vielä olla kerrottu. Ajateltiin ens perjantain ultran jälkeen kertoilla isovanhemmille, toivottavasti kaikki hyvin. Suurin osa saa ite huomata perheen lisäyksemme ja kerrotaan jos joku kysyy.. Tai saa nähä millaset fiilikset on ultran jälkeen tekeekö mieli kailottaa kaikille. :D

BB oon kattonu joka kautta vaihtelevalla mielenkiinnolla ekan kauden seurasin aika tiiviisti, mut muut on sit menny sillei et jos on ollu aikaa nii kattonu.. Katoin tän vuoden asukkaatkin kun taloon meni, mut jotenkin tuli sellanen fiilis nuista suurimmata osasta asukkaista et ovat tosi ärsyttävän olosia saa nähä jaksaako sit tänä vuonna miten kiinnostaa..

Turvakaukalosta Meillä vauva saa isosiskon vanhan Oran kaukalon kun tuolla kaapissa vielä on. Oli keväällä kaupan seinällä ilmotus et myisin tuon pois, mut kukaanei vissiin tarvinnu ja hyvä niin kun tämä toinen ilmoitti tulostaan niin onpahan sitten hänelle valmiina. :) Se kun on vielä ihan uudenverosessa kunnossa.

milla3 ja masuasukki 11+2
 
Viimeksi muokattu:
Kiitoksia tästä uudesta topicista! :)

Niin ja miulla nuo tiedot taitaa mennä seuraavanlaisesti: 22vuotta, PKKS ja 1. mukero tulollaan & poikaolo. :)

Oioi! Meiltäkin tulee hyviä ultrakuulumisia! Kuten jo vähän epäilinkin, miulta otettiin ultra ihan sauvalla sisäisesti (+kotiin muutama kuva myös mahan päältä), ja mutta erikoisinta tässä kaikessa oli se, että ei jännittäny läheskään niin kuten odotin! :D Haha, ja mie oon ihan hirmunen jännittäjä. Ja plus kätilö oli ihan mukava :)

Kaikki oli hyvin masussa. :heart: Oli kolme päivää pidemmällä kuin oletettiin, eli viikot muuttu 13+1 (eli keskiviikkona vaihtuu vko, eikös?), mutta laskettuaika ei kuitenkaan muuttunu. Kohtu miulla on edessä, kuten kasvaneesta masusta voi hyvin epäillä. :D Pituutta 6,9cm ja nt 1,3. Ultraaja sano, että onpas itsepäinen asukki meillä (kun ei meinannu millään pyörähtää tarvittuun asentoon, että olis voinu nt:n mitata); hah, tietäähän sen, tulee vanhempiinsa! :'D Syke oli 130, ja niin, eihän sitä muuta kuin oli se vaan niin ihana nähdä/kuulla kasvava beibi. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: sunniee
Hopea: Onnea sinnekin hyvistä ultra-kuulumisista! :flower: Tuli mieleen, et noi viikot ei voi kyl muuttua, jos LA ei muutu :D Viikot ja LA kulkevat aina käsi kädessä, koska niiden täytyy vastata toisiaan (ei olla ristiriidassa). Eihän raskauden kestosta muuten oltais selvillä ;)
 
Mariaja: Voisitko päivitellä pikkasen miun tietoja ? :) laskettu 10.3 ja poikaolo, kitoos :)

Hei te, joilla piskuisen koko vastannut suurempaa/pienempää, mutta kuitenkin siten ettei laskettua olla lähdetty muuttamaan ! Ette kai te muuta
noita viikkoja kuitenkaan ? :O

Ihastuttavia massuja, voi että ! :heart: Itte kyselen mieheltä about päivittäin,
ett onko miun massu kasvanut. On se kuulemma Vähän jos oikein jankkaan.. :D
Miekin haluan vaavimasun jo !

Ruoista: Ainoo makkara, jota voi kuvitella syövänsä on meetvursti. Leivistä
alas menee ainostaan ruis vuokaleipä. Ja joo, entiset lemppari-syömiset muuttuneet miltei inhokeiks.. dislike.

cherrrye ja muwu 12+5
 
Syyskuuta mammat :wave:

Mariaja, kiitti uudesta pinosta

Sipsunen: mulla on tuo sama että päiväunien jälkeen on tosi etova olo:x

Epa88: ihan paras päivä mennä naimisiin, mun synttäripäivä :D

Susanna85: meilläki neiti räpsyttelee valoja, juurikin tänä aamuna heräsin siihen kun laitto kattovalon palamaan

Masut on kyllä mukavasti mammoilla pyöristyny =)

Salkkarit: kyllä katotaan, koko perhe yhdessä

Masuasukin nimi: sanoin siskoni tyttöä vauvana lilliksi ja jotenki se vaan nyt tuli mieleen

BB: tuskin tulee katottua

Kaukalo: en ole vielä varma millanen hankitaan, tytöllä oli brio telakalla ja minusta se oli ihan toimiva

Äiti lähti tänään kotia ja olen itkenyt koko päivän..:'( On jotenki niin epäreilua että se asuu niin kaukana ja tulee nähtyä niin harvoin, tyttöki ehti kiintyä mummiin parin päivän aikana ja silleki tuli itku ku mummi lähti..meillä on hoitajat aika vähissä ja äiti ois niin ihana apu lasten kanssa mutta minkäs teet, seuraavaa lomaa odotellessa
Mulla paino vaan nousee kun tekee mieli syödä kaikkea:popcorn: isomummi toi tänään jäätelöä ja söin yksin melkeen litran :O tätä menoa sitä tulee taas hankittua ihan liikaa painoa..mutta jotenki on vaikeaa hillitä itteään kun koko ajan on pikkunen nälkä..

Jospa sitä lähtis nukuttaan tytön jotta pääsis ukon viereen kölliin:heart:

Jaksuja ihanaiset:hug:

Katjuska ja lilli 13+3:heart:
 
No voi persehdys! :D taidatte olla oikeassa. :D Pahoitteluni (jälleen kerran)! :ashamed: Mie se aina sekoilen noiden viikkojen kanssa.. Eli sitten kai voi vaan sanoa, et miulta on tulossa iso "jytky".. :D :confused:

Hopea ja Alien 12+5 :D
 
Siis ne ei ala yleensä muuttamaan LA:ta jos ei päivät heitä yli 5päivää ultrassa. Vai puhunko mä nyt ihan väärästä asiasta :) Migreeni taas päällä niin hieman kohmeessa aivot :)

Muoks. Jaa joo luinki uudestaan kommentit ja pääsin kärryille mistä oli puhe :D
 
Viimeksi muokattu:
Ajattelin samaa, että on kyllä kiva hääpäivä Epalla :) Miun miehelläkin synskärit samaisena päivänä :D

Kaukalosta: Sama kaukalo kuin esikollakin, merkkii/mallii en muista nyt
äkkiseltään, mutt voin selvittää sen myöhemmin :) Kaukalo on tosi kevyt ja näppärä, meijen jäbä paino syntyessään päälle 4kg ja hää on muutenkin kasvanut
hyvin(jäntevä kaveri ollut aina), nii oli kyllä miellyttävä kanniskella koppaa, kun ei
painanut itessään paljoa :)

Salkkareista: Kyllä katotaan, aina :D
 
Hei! Olen nyt ihan uusi täällä koko kaksplussan foorumilla, mutta mahtuisikos tähän ketjuun vielä yksi maaliskuista odottava äitee? Mulla on la 11.3 ja olisi kiva päästä vähän jakamaan kokemuksia toisten odottajien kanssa. Ikää olis ittellä 33v, ja Kättärille olen menossa.

Menee varmaan oma aikansa että opin käyttämään tätä systeemiä... :)
 
Tervetuloa Lyytinen :) ja huomenta muillekkin :)

Kaukalo meillä on hauckin kaukalo, mutta varmaan myyn sen ja ostetaan sitten noihin britaxeihin sopiva baby safe yms. vaikken ole varma onko sille sitten niin paljon käyttöä..

Tänää nt-ultra! :) jokohan siinä näkyis sukupuolesta viitteitä kun viikkojakin on jo 13+5..

H&mörrykkä

Mariaja: Muutako mulle emmuska10 = Hayley 82, kiitti :)
 
Viimeksi muokattu:
huomenta =)


salkkarit
juu katotaan :snotty: tai lähinnä minä,ukkoa ei kiinnosta mut pakko kattoo ku mäki katon ja toinen tv on vielä muuton jäljiltä laatikossa :D

turvakaukalo meillä on Brion turvakaukalo esikoisen jäljiltä,oon ollu tosi tyytyväinen enkä vaihda !

ruoista kana on sellanen joka tökkii,tökki esikoisenkin aikana ja nytkin nostaa kuvotuksen pintaan HETI. :/ yh. mut pakko sitäkin kokata et lapsi saa monipuolista ruokaa.. mä mussutan sit leipää :D metwurstia syön minäkin !

Epa88lla tosiaan kiva hääpäivä,ja lähestyy lähestymistään ;)

Tervetuloa Lyytinen !! =)

omaa napaa massu pyöristyy ja ai että on rinnat kipeenä aina aamusin.. huh ! kun nousee ylös niin tuntuu että halkee tissit,ja aivan kun olisivat maitoa täynnä. :D ihan samanlainen tunne,kivistää ja kihelmöi :/

Mariajajalle kiitokset uudesta pinosta :flower:

sunniee ja vilperi 13+3
 
Tuun vaan pikasesti POKSUMAAN! Eli tänään 14+0!! :heart:

Salkkarit En seuraa mitään sarjaa säännöllisesti, mutta voin katsoa jos satun tv:n ääressä olemaan :)

Tervetuloa uudet, aina mahtuu mukaan! :)

Hayley82 Tsemppiä ultraan, nauti! :)

Täällä pitäis töihin suunnata, onneks vaan lyhyt päivä kun 9-15! Huomenna oliskin sit ilta :( En oikein noista illoista välitä.. Tänä aamuna taas facebookissa oli kaverille syntynyt prinsessa :heart: Voi että kun itte pääsis samanlaisen tekstin kirjottaan! Mut illalla uudestaan tänne, kivaa päivää kaikille! :)

kn&murunen 14+0! :heart:
 
Huomenet mammat ja kiitos uudesta pinosta! Voitteko kuvitella, jo syyskuu!! :vampire:

Eilen huomasin ensimmäiset kipuoireet vatsan kanssa treenien jälkeen. Alavatsa tulee oikealta puolelta tosi kipeäksi kävellessä ja loppuu vasta kun pysähdyn. Esikoiselta nämä kivut alkoivat vasta yli 20 viikolla, joten nyt kyllä huolettaa että kuinka vaivaseksi sitä tulee. Samoin olen huomannut niitä nopeita "sukkapuikkokipuja" hieman lievempinä nyt jo! : / Eihän tässä nyt voi jo näin raihnanen olla kun viikot on oikeasti vielä niin vähissä! Miten ihmeessä sitä meinaa töissä sinnitellä kun nyt jo prakaa paikat..

Kaukalosta Meillä on vielä tallessa esikoisen jäljiltä Maxi Cosin kaukalo ja sitä käytetään toisellekkin. Itse tykkäsin kovasti siitä vaikkei telakkaa olekkaan.

Salkkarit Kyllä katson aina kun olen telkkarin ääressä mutta BB on jotain sellasta skeidaa etten voi myötähäpeän tunteeltani katsoa.

Tea ja Ihme 14+4:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea

Yhteistyössä