<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3



Keskiviikko 28.5.2014

Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko...

KP 40 -->

Maatilanprinsessa87........43/??............1...........04/14........

KP 30 -->

desider83……........30……..36/27……..….tjot…………...05/14……….2

KP 20 -->

Mariannika.........28...........29/35...........7.............08/13........1
Bella-...............21...........27/26-29.......5.............01/14........1
Kaneli88...........25...........25/27-33........4............02/14........1
lottaevelii.........33............20/28-31........2............03/14........4

KP 10 -->

Hep87..............27.............19/??...........1.............5/14.........1
carna...............26...........19/30.............2.............04/14.......1
Jks14................27..........19/28-30........4.........01/14........?
KultaSieni..........28...........18/27-31........2..............04/14......1
Ujm..................25..........17/28-31..........6........12/13........1
Ikkuspikkus.......23...........12/27..............3...............03/14........1
Wivi................25...........12/28-44.........5/1(trlt)......01/14........1
Niuski..............31..........11/25-26..........7.............12/13..........1
Wuf................ 29...........10/30.............2...............04/14........2
Sirppanainen.....24..........10/30..............7..............12/13..........1

KP 1 -->

mymosa............31...........9/27...........4/2(c)..........12/13........4
Liipa................24............6/27.............5.................??............2
Minisport...........27...........7/34............10............08/13........1
Spukka............20+..........2/??..............2..............04/14..........1
Vappuvaavi.......31............1/28.............2...............5/14............2

Taustalla

Haavemaa........25...........................1.........05/14......1
Katey..............25.........../39............3.......12/13........1
kiskisnami..........23........../30-35........2........02/14.........1
jammaillen.........23.........../??.............3........02/14........1

:popcorn:Piinailijat:popcorn:

Vappuvaavi
KultaSieni (dpo5)
Jks14 (dpo8?)


..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...



Plussanneet:




2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)



Plussanneiden ketju *klik*


BLOGEJA
kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi :) Mukaan pääsee taas uudestaan kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvältä näyttää! :)

Tänään on ollut kyllä pinna kireällä. Oon tiuskinut miehelle ihan turhasta.. onneks se kestää mun pienet äksyilyt. Ja nyt on menkat loppu! Sit vaan pohtimaan tikutanko tässä kierrossa ovista..
 
Huomenna ajattelin tehdä r-testin.. Saa nähdä mitä näyttää.. Eihän ne antihistamiinit tietenkään mikään ehkäisykeinokaan ole, joten ei voi tietää vaikka olisikin tärpänny.. Toivossa on hyvä elää :)

Hyvältä näyttää uus ketju :)
 
mymosa
hieno :)

Tuo plussanneiden ketju on tosi hiljanen, toivottavasti päästäis kaikki pian piristää sitä tai tekee uusi ketju..

Mäki mieluiten liittyisin ennen taukoa tonne plussanneisiin.
 
Täällä kp 12/27-31. Mies lähtee lauantaiaamuna reissuun. Ovis oletetusti sitten sunnuntaina tai maanantaina. Mies palaa vasta keskiviikkona eli kun oletettu dpo jo 3 tai 4 eli jos tämän kierron pupuilut on tänään illalla ja sit toisen kerran lauantaiaamuna. Jospa niillä tärppäis. Tai ainaki nää no ainoot tärppimahdollisuudet, kun se rutjake lähtee livohkaan :D
Tänään siis illalla miehen kellistämistä luvassa :D Vielä ei oo tällä viikolla peittoja heiluteltukaan ku on menny aikataulut sen verran tehokkaasti ristiin, mut toisaalta ei se hedelmällinen aikakaan oo ollu veilä :)
Voi että mä niin jaksan toivoa että tää kierto olis se jossa nappais. Ainaki kaikki on sit tehty mitä voi. Greippimehut kokeilussa, minisun mama vitamiinit käytössä, kahvin juonti rajoitettu yhteen kuppiin päivässä, alkoholia ei käytetä ollenkaan saatika tupakkaa, ruoat ollu mahdollisimman terveellisiä ja liikuttu on kans kunnossa. Ni ja painoindeksi on nyt 24.9 eli normipainossakin ollaan! :D
Ja mieski on syöny sen vitamiinit! :D
Eli ei oo ainakaan siitä kii että jotain olis tehty väärin :D

ps. ihana tää kesäketju, kiitos tästä :) Jotenki tuli ihan kesäfiiliski ku foorumikin siirtyi keväästä kesään :D

ainii ja ovulaation testausta yritellään tässä kierrossa davidin herkillä, koska pc ei antanu mulle tuloksia. Katotaan jääkö se ovis testeihin. Jos ei niin ens kiertoon varaan ajan lääkärille ja vaadin et ne kattoo sen oviksen kans tapahtuvan :)
 
Kiitos Sissinen:flower: Päivitätkö mulle yhden päivän vähemmän eli kp 23/28, on jossain vaiheessa lähtenyt edistämään toi lasku ;) Olisin mielelläni jo pidemmällä niin pääsisi testailemaan :D

Kesäfiilikset täälläkin! Tosin nyt olen ollut pari päivää kotona töistä pienen kuumepotilaan kanssa.. mutta nyt jo paranemaan päin :)

Päästään miehen kanssa pitkästä aikaa huomenna kavereiden kanssa istuun iltaa, olis tietysti kiva tietää että voiko sitä yhtäkään lasillista illalla ottaa, mutta testit ei vielä kerro mitään, niin sitten tyydyn lähtemään autolla :) Mun alkoholinkäytön vähyydellä ei sitä kukaan edes ihmettele ;)

Ihanaa kesäpäivää kaikille ja plussatuulia!
 
ujm
Mun päivitys on näköjään tippunut jostain välistä pois elikkä nyt ois:

Ujm..................25..........11/28-31.............6........12/13........1

Pikkuhiljaa alkaa flunssa menemään ohi ja pitäis tuo pupuilu alottaa hetimmiten. Nyt kierrot tosin olleet vähän pidempiä joten ihan ei taida kp14 olla ovulaatio välttämättä. Sais alkaa kyllä tästä kierrosta jo tärppäämään, käsittämätöntä että mekin ollaan jo puoli vuotta yritetty.
 
Hienot sivut on. :)

Täällä tänään kp 29 ja 14 dpo, joten olin odottanut menkkoja tänään alkaviksi, mutta vielä ei mitään ole kuulunut...Tein sitten aamulla hätähousuna yhden OVIStestin (kun sekinhän saattaa näyttää raskautta), ja testiviiva siihen tuli, muttei kylläkään yhtä tumma kontrolliviivan kanssa, eli eipä se mitään taida kertoa. Olen kyllä ollut satavarma, että menkat alkaa (eilen oli jo sellainen tunne), mutta nyt kun aloin niitä odottelemaan, alkoi jopa jo pikkuisen jännittää, että mitäpä jos eivät alkaisikaan...:D Mutta eka yk tosiaan vasta menossa, ja enköhän täällä jo huomenna saa ilmoitella uuden kierron alkaneen.
 
Nii joo, ya 1/14.

Mitä vitamiineja te ootte miehet laittanu syömään? Marjon mies on ainaki jotain syöny? Kattelin googlella ja vastaus oli ainaki D, C, E, beetakaroteeni ja sinkki... :O Eikai nyt noita kaikkia.. Jos ei sitten jotain yhdistelmäporetablettia tms.
 
Viimeksi muokattu:
Liipa Mä en kyl muista mitä se miehen vitsku on, mut joku monivitamiini se oli jossa on myös se foolihappo kun miehillekin se on lukemani mukaan yhtä tärkee naisilleki. Tosin sitä ei miehen tarvii vissiin ihan yhtä paljoo saada ku raskaana olevan tai imettävän naisen.
Ei sillä varmaan hirveesti oo väliä mitä merkkiä on kun ostaa jonkun monivitamiini+hivennäisainevalmisteen :)
 
Mun mies syö ihan oma-alotteisesti ja muutenkin (ei siis nyt vain kun yritetään) vaikka mitä vitamiineja, kaapista löytyy ainakin c- & d-vitamiinit, magnesiumia, sinkkiä ja monivitamiinia, jonka selosteesta löysin ilokseni myös sen foolihapon. :D Itellä ollut nyt säännöllisesti käytössä mamapillerit, d-vitamiini, kalaöljy ja vehnänalkioöljy (e-vitamiini).
 
Meillä mies syö jotain pilleriä jossa on foolihappoa, seleeniä ja sinkkiä ym. Valitteli väsymystä tuossa keväällä ja lueskeli jostain että noi auttaisivat siihen ja nostavat testosteronia ja sanoi vähän aikaa sitten että ovat kyllä piristäneet.

Meillä on nyt tosi vähän pupuiltu tässä kierron puolivälissä. Ei ole vaan jaksanut ja kun kerran otetaan tämä nyt stressitömästi niin en oo yrittänyt puoliväkisinkään. Todennäköisemmin ei tärppi ole käynyt. Nautiskellaan kesästä ;)
 
Hyvä kun tuli nuo vitamiinit puheeksi! Pitäisi varmaan omalle ukolle alkaa kanssa jotain nappeja syöttämään. :D Itse syön jotain raskaus- ja imetys monivitamiinia. Foolihappoa on siinä ja kaikkea muutakin. Kalaöljykapseleita olen myös nappaillut.

Mitenkäs teillä kahvinjuonti? Olen lukenut että raskaaksi halajavan tulisi juoda max 2-3 vanhanajan kupillista päivässä. Mulla menee paljon enemmän... en tiedä kuinka paljon se sitten voi vaikuttaa vai onko hiusten halkomista. :D
 
Kiitos Sissinen mun kiertopäivien päivityksestä!

Ja kahvista, luulis että suomalaiset olis kuollu jo sukupuuttoon jos kahvin juonnilla olisi niin suuri merkitys raskaaksi tuloon :D Ei vähentämisestä varmaan haittaa ole, kohtuus on varmaan hyväksi vauvatoiveille. Itse olen jo 2-3 kupillisesta päivässä tärisevä kofeiinihuimaustapaus, että se on mun kropalle liikaa, kuppi tai max. kaksi menee täällä. Mutta ihmiset on niin yksilöitä näissäkin :)

Meilläkin mies syö ihan muuten kuin vauvantekomielessä d:tä, kalaöljyä, sinkkia, magnesiumia ja mitä kaikkea lihasten kasvuun tarvittiinkaan ;) On siis himourheilija, toisin kuin tää toinen puoliskonsa :D

Onnea ovisplussista! :flower:

Tänne ei MITÄÄN. Ei tuntemuksen tuntemusta, eli asennoitunut jo seuraavaan kieroon, keskiviikkona pitäis menkkojen alkaa, eli vielä ei kannata testaillakaan. Vaikka turhaa sekin olis, kun usko tärppiin on hyvin vähäinen :D
 
Oi miten ihana kesäinen uusi pino :) Mietin tässä josko sitä alkais taas pikku hiljaa kuumeilemaan. Täällä on tilanne rauhoittunut ja elämä takaisin uomissaan. Oviskin varmaan pian tekee tuloaan, ehkäpä sitä jaksamista vois tähän kiertoon taas jostain kaivaa, mutta en aio alkaa itseäni pakottamaan. Testejä ei ole eikä muuten tule!

Ja voi hitto. Yk 7. Aaauuuuts. Mä oon hengaillu täällä joulusta asti ja kohta on juhannus...

SJ mä olen niin pahoillani sun puolesta ettei sanat riitä :( ja Liipalle myös suuret pahoittelut (en muista sanoinko mitään jo aiemmin...)

MUOKS: Noista vitamiineista, meillä menee miehelle monivitamiini-kalaöljy sekä lisäksi vielä sinkkiä. Itellä foolihappo 1000 mikroa, kalaöljy ilman A-vitamiinia ja sinkki. Nyt ekaa kiertoa tuo sinkkilisä käytössä ja mulla myös se primaspan 50mg. Saa nähdä onko niistä mitään hyötyä. Ei ainakaan jos ei ole mitään pupuilujakaan tiedossa :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Hengissä ollaan täälläkin.

Ensinnäkin SJ:lle valtavasti voimia.. ihan kamalaa kuulla tälläisia uutisia :hug:

Gislie Hurjasti onnea! Jotenkin oli sellainen tunne, että plussaat :)


Oon vähän pysynyt kauempana täältä.. yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa. Jospa ei sitten stressaisi niin paljoa.. meinaa välillä olla sellaisia pelonsekaisia tuntemuksia, että mitäs jos ei tärppää ollenkaan. Yrityskertoja on toki vasta 2 takana ja kolmatta mennään, mutta minkäs ajatuksilleen voi :/
Voi kun mekin mentäis kaikki räjähtämällä tuonne plussanneisiin!
 

Yhteistyössä