*

stressaa että lapsesta jää tosi lyhyt (tyttölapsi)
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 26 - 50. Osumia 70

Ketju: stressaa että lapsesta jää tosi lyhyt (tyttölapsi)

asdfased
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vcxz Näytä viesti
    Mä taas ymmärrän sua hyvin!!!

Oma lapsi on VASTA 10-vuotias (136cm ja 26kg) mutta silti murehdin jo nyt sitä, kun tuntuu kasvavan niin hitaasti ja pelkään, että jää lyhyeksi.

Olen itse pitkä nainen ja olin jo 12-vuotiaana 174cm (lopullinen pituus 176) ja mieskin on pitkä (190), niin tuntuu ihan oudolta, että meidän lapsi on yksi luokkansa pienimmistä...

Ja kyllä minua kovasti surettaisi jos jäisi alle 165 senttiseksi...

Öööö mitäs helvettiä? Surettaa jos jää alle 165cm, MIKSI IHMEESSÄ? Oletan että puhut tyttölapsesta? Mun isä on 190cm ja äiti n. 170cm. Itse olen 161cm ja pituuteni ei ole koskaan häirinnyt minua, päinvastoin, olen aina pitänyt "lyhyydestäni". Ei 155-165cm nainen ole kuitenkaan mitenkään huomattavan lyhyt, enemmän vain pienikokoinen, mikä on usein ihan "suotavaa". Enemmän nykypäivän nuoria tyttöjä häiritsee se, jos pituutta on yli 170cm. Vaikka sitäkään en ymmärrä...

Mä taas ymmärrän sua hyvin!!!

Oma lapsi on VASTA 10-vuotias (136cm ja 26kg) mutta silti murehdin jo nyt sitä, kun tuntuu kasvavan niin hitaasti ja pelkään, että jää lyhyeksi.

Olen itse pitkä nainen ja olin jo 12-vuotiaana 174cm (lopullinen pituus 176) ja mieskin on pitkä (190), niin tuntuu ihan oudolta, että meidän lapsi on yksi luokkansa pienimmistä...

laskurin mukaan 168 senttinen tulisi olemaan.

Mie oon 155cm pitkä ja ihan aikuinen Höpöhöpö. Kenenkään mielestä en ole ollut koskaan "liian lyhyt" vaan mitoiltani sopusuhtainen ja esim. kuukautiset ovat olleet normaalit, alkoivat 12-vuotiaana. Ihme juttuja taas.

000
    Vierailija
    Laskureitten mukaan mun kahdesta vanhimmasta tytöstä piti tulla 168 - 169-senttisiä, mutta jäivät siis 161-senttisiksi. Hyvän pituisia ovat.

"vieras"
    Vierailija
    Laskurit ei koskaan kerro koko totuutta, kasvuun vaikuttaa niin moni muukin asia kuin pelkkä geneettinen potentiaali.

ijehd
    Vierailija
    Kyllä nyt menee suremiset ihan hukkaan. Itse olen 161 cm, miehen 13- ja 16-vuotiaat tyttäret kasvaneet ohi, eikä sureta/harmita yhtään.

Mä olen paljon mieluummin lyhyt kuin pitkä. Toki jos mallintyöt olis olleet kiikarissa, niin sitten ehkä vois harmittaa. Mun toiveammatti kun oli jo lapsena äiti, niin ei ollut pituus esteenä sille

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Katylina Näytä viesti
    Lapsen pituusennuste
    tuon mukaan teidän lapsestanne tulisi 166,3 senttinen.
    laskin noita mun 10v ja 9v ikäisten tyttöjeni ennusteita niin 10v:n oli 176cm ja 9v:n 162cm.

"Hmh"
    Vierailija
    Miksi stressaat? Kaikki lyhyet naiset, jotka tunnen, ovat hyvin ylpeitä pituudestaan ja "kantavat" sen erittäin hyvin ja itsevarmasti. Ovat usein hyvinkin miesten suosiossa. Sen sijaan melkein kaikki huomattavan pitkät naiset tuntuvat olevan kovin epävarmoja ja miehiä on vaikea löytää, kun ei kehtaa kävellä korkokengissä kadulla. Miehet kun kuulemma näyttävät kävelykepeiltä vieressä.
    Taas joku hukkapätkä, koittaa tollasella jauhannalla olla sinut pituutensa kanssa lyhyet ei vaan voi olla kauniita, mut söpöjä ja nättejä voi. Lyhyys ei aan vastaa nykypäivän naisihannetta.

Hmphf
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "Hmh" Näytä viesti
    Taas joku hukkapätkä, koittaa tollasella jauhannalla olla sinut pituutensa kanssa lyhyet ei vaan voi olla kauniita, mut söpöjä ja nättejä voi. Lyhyys ei aan vastaa nykypäivän naisihannetta.
    Mulle kelpaa söpö tai nättikin

t. 161 cm "pitkä" äiti

"jaajaa"
    Vierailija
    Usko tai älä, mutta nuoret itkevät enemmän sitä, että ovat pitkiä. Työskentelen nuorten parissa, ja kuulen harva se päivä valituksia pituuskasvusta ja kyselyitä miten sen voisi lopettaa. Tytöt haluavat olla sen 160cm, ei 175cm.

190cm
    Vierailija
    Mun tuttavan tytön ennuste on 190 cm. Tuo jos mikä on kauheeta tytölle. Ole tyytyväinen että on pieni.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Tönt Näytä viesti
    laskin noita mun 10v ja 9v ikäisten tyttöjeni ennusteita niin 10v:n oli 176cm ja 9v:n 162cm.
    Mun lapsen ois 176-179cm Ja ollaan aikalailla samanpituisia kuin ap ja hänen miehensä. Ajatella kuinka paljon vaihtelua noissa on, toi on aika koukuttava laskuri
    Tönt tykkäsi tästä.

Oon 171, joten ei oo omaa kokemusta lyhyydestä.

Ja jos miettii esim. Kim Kardashiania, niin hän on yllättävän kaunis ollakseen 160 senttinen.
    Viimeinen muokkaaja Katylina; 29.06.12 12:14.

kesänainen
    Vierailija
    Mun tyttö oli 11 kun menkat alkoi ja painoi vain 33 kiloa. Nyt hän on pian 14 ja pituutta löytyy 159. En tiedä kasvaako enää? Itse olen 168 ja tytön isä 176.

vcxz
    Vierailija
    laskurin mukaan 168 senttinen tulisi olemaan.
    Näin laskin itsekin... kiitos vaan linkistä.
    Tuo olisi toteutuessaan oikein hyvä pituus

Joo ja mitä nyt noi "hukkapätkät" kuten Kylie Minogue (154cm), Natalie Portman (159cm), Salma Hayek (158cm), Hilary Duff (155cm), Shakira (155cm), Eva Longoria (155cm) ja monet, monet muut.. Söpöjä ja nättejä?
    Lex ja kielletty tykkäsi tästä.

En kyllä henkilökohtaisesti koe jääneeni mistään paitsi vaikka olenkin lyhyt.

Terveisin 153,5 cm raavasta naista

"Hmh"
    Vierailija
    Oon 171, joten ei oo omaa kokemusta lyhyydestä.

Ja jos miettii esim. Kim Kardashiania, niin hän on yllättävän kaunis ollakseen 160 senttinen.
    Mutta olisi kauniimpi kokonaisuudeltaan jos olisi edes hitusen pidempi.

tuhlaajatytär
    Vierailija
    Pienuus kunniaan t:160cm.Jos haluaa pituutta voi koroilla koreilla.Sirot ja pienet naiset ovat ihania

Marilyn Monroe - 166cm
    Mila Kunis - 163
    Megan Fox - 163
    Sienna Miller- 165
    Kate Moss- n. 168
    Michelle Williams - 163
    Emma Watson - 165

näin alkuun näistä kauniista naisista.

"kolmen äiti"
    Vierailija
    Lapsen pituusennuste
    tuon mukaan teidän lapsestanne tulisi 166,3 senttinen.
    Hauska laskuri
    Tämän laskurin mukaan meidän
    esikoistytöstä (joka kasvaa neuvolan -1 käyrällä) tulee 169cm
    keskimmäisestä tytöstä (joka kasvaa +0,5 käyrällä) tulee 172cm
    nuorimmasta pojasta (joka kasvaa +1 käyrällä) tulee 192cm

Ja vaikka nämä nyt ei sentilleen paikkaansa pitäisikään, niin ehkä ne suuntaa antaa kuitenkin. Ja hyvät pituudet tulisi kaikille. Varsinkin pojasta tulisi komea mies (itse kun tykkään pitkistä)

"Hmh"
    Vierailija
    Yleensä julkkikset on normaalia kauniimpia... Mutta vaikee sanoa heidän pituudesta mitään kun en ole livenä nähnyt. Pidemmät naiset nyt vaan useimmiten on hieman näyttävämpiä

Yleensä julkkikset on normaalia kauniimpia... Mutta vaikee sanoa heidän pituudesta mitään kun en ole livenä nähnyt. Pidemmät naiset nyt vaan useimmiten on hieman näyttävämpiä
    Saimi Hoyer, grrrrr eiku

"Mie"
    Vierailija
    Ja joka tapauksessa nämä ovat makukysymyksiä...
    Ja tämä on keskustelupalsta...
    Joten annetaan alkuperäisen kirjoittajan ihan rauhassa surra sitä, jos pelkää lapsensa jäävän liian lyhyeksi. Toki jollakin saa olla erilainen mielipide, mutta myös ap saa olla sitä mieltä kuin on.

Itse henkilökohtaisesti myös haluaisin mielummin lapsieni kasvavan pitkiksi ja hoikiksi. Onhan pitkien tutkimusten mukaan todettu jopa tienaavan enemmän...

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "Mie" Näytä viesti
    Ja joka tapauksessa nämä ovat makukysymyksiä...
    Ja tämä on keskustelupalsta...
    Joten annetaan alkuperäisen kirjoittajan ihan rauhassa surra sitä, jos pelkää lapsensa jäävän liian lyhyeksi. Toki jollakin saa olla erilainen mielipide, mutta myös ap saa olla sitä mieltä kuin on.

Itse henkilökohtaisesti myös haluaisin mielummin lapsieni kasvavan pitkiksi ja hoikiksi. Onhan pitkien tutkimusten mukaan todettu jopa tienaavan enemmän...
    Ei pituus automaattisesti painoa kerro Ei se pitkä ja lihavakaan kauhean hehkeä näky ole.

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot