11/08 masunkasvattajien murut *toukokuussa*

Moimoi!
On niin kiirusta mukamas taas ettei paljon ehdi kirjotella.

Esikoinen osallistui sellasiin urheilupäiviin, on nyt ti-pe joka päivä klo 10-14 ja siel sit on kaikenlaista liikuntaa heillä. Se siin on tylsää että se on toisella puolella kaupunkia ja mun pitää kävellen viedä sinne ja mennä sit hakemaan. En uskalla Lumia vielä pyörän istuimeenkaan laittaa. Oon nyt jo aivan poikki aamun kävelystä ja kohta pitäs mennä taas. Nooh, hyvää se vaan mulle tekee :) Onneks ei oo nyt ihan niin kuuma ja aurinkokin pilvessä, mukavampi on lasten urheilla. Vettä kun nyt vaan ei alkais sataa vaikka sitä on luvattu koko loppuviikoks :(

Koitanpa kirjotella myöhemmin lisää, nyt bataatit odottaa muussausta. :wave:
 
Moi!
Juhlat juhlittu ja Olli taas kipeä. Käytiin eilen Oysissa hengittelemässä lääkespiiraa ku pojalla akuutti kurkunpään tulehdus:(kuume nousi sunnuntaina ja on nyt laskussa ja hengityskin vähän helpomman kuuloista..tulin vain merkkaan, nyt pitää mennä itkuisen pojan luokse :wave:
 
heippa!
mä ilmoitin tänään töihin että loppuvuoden kanssa olen kotona, todella tiukille menee, mutta pakko pärjätä. kelaankin soitin ja kuulemma sieltä tulee automaattisesti laput postissa, kk ennen vanhempainrahakauden päättymistä. Laskeskelin nopeeta että kotihoidontukee jäis käteen yhteensän.300eur ja siihen kuntalisät nettona n.230eur eli 530eur, josta maksan lainan 420...niin jihuuuu mullehan jää kuitenkin vielä melkein satanen. :D Siitä sopii miettii ostaisko bensaa...vai käviskö kahvilla, vai laittasko oikeen säästöön... :LOL:
Onneksi mullaon suunnitelmaKAKSI: lainasta vois syksyn maksaa vaan korot (jos ne olis silloin hieman pienemmät kuin nyt) tai sitten keikkailen tai koitan saada hoitolapsen.

Se mun suunnitelmista. Ja syksyn aikana mietin menenkö takas vanhaan, vai etsiskö jotain uutta? Haluisin johonkin dementiakotiin töihin tai sitten päiväkeskukseen..katsellaan nyt. =)

me muuten asuttiin esikoisen vauva-aika ja siihen kun hää oli 1,5vee, niin vanhassa 50-luvun kerrostalossa, hissittömässä ja 3.kerroksessa. Ja vaunuille ei olut paikkaa muutakuin kellarissa, jonne ei ollut kuin raput!!! :kieh: Ja voi luoja mä kirosin niitä rappuja....ja mielenkiintoisia oli kauppareissut, kun mietti veiskö pojan nopeeta ylös ja pinnasänkyyn ja sitten hakis kassit vai toisinpäin. Joten ymmärrän mistä puhutte (paitsi hm, mulla ei hajuakaan siitä miten niistä rappusista selviää KAHDEN-NELJÄN KANSSA) :hug: Muuten rakastin sitä taloa ja ihanan tunnelmallista kaksiota! :heart:

olin muutens äsken lenkillä...oikeen reippailin heti kun pojat sain maate. Huomenna puistoon aamusta tai sitten kaveri poikansa kanssa tulee meille ja illalla isomummon synttäreille...

nyt kattoon uutisia iltalehden sivuilta ja fbookista!
 

Yhteistyössä