13v ja 19v suhde onko ok?

hui
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:
Alkuperäinen kirjoittaja mietin vaan:
mie oon ollut 23v ja nykyinen mieheni 14v kun on aikoinaan alettu seukkaamaan;) Ikää ei voi aina mitata vaan numeroilla tai sitten on ukkoni viettänyt kohdussa monta vuotta yli 9 kk:n=)
Oletko aivan tosissasi :eek: Sähän olet sekaantunut alaikäiseen :x
No huh huh!!! Että näinkin päin voi käydä! Ja kun aina sanotaan että pojat on pari vuotta tyttöjä jäljessä henkisellä puolella...
 
Sipsi
Joo, jos neiti tuo 2,5v kuluttua kotiin 19v poikakaverin, veikkaan sen lentävän neidin isän toimesta niska-perseotteella suoraan huitsin nevadaan... Ja jos syystä tai toisesta lentoa ei isän toimesta tule, annan minä hyypiölle sen ilmakyydin...
 
vieras
Mä olen alkanut seurustella mieheni kanssa silloin, kun olin 15-vuotias. (Täytin puolen vuoden sisään 16) Ja mieheni siis oli silloin 21-vuotias.
Eikä siinä ollut meille mitään ihmeellistä. Siinä vaiheessa olin paljon kypsempi kuin esimerkiksi ikäiseni pojat tai jopa osa tytöistä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen alkanut seurustella mieheni kanssa silloin, kun olin 15-vuotias. (Täytin puolen vuoden sisään 16) Ja mieheni siis oli silloin 21-vuotias.
Eikä siinä ollut meille mitään ihmeellistä. Siinä vaiheessa olin paljon kypsempi kuin esimerkiksi ikäiseni pojat tai jopa osa tytöistä.
Ja nyt siis ikää minulla 35 ja miehellä 41. Neljä lastakin siunaantuneena. :)
 
piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen alkanut seurustella mieheni kanssa silloin, kun olin 15-vuotias. (Täytin puolen vuoden sisään 16) Ja mieheni siis oli silloin 21-vuotias.
Eikä siinä ollut meille mitään ihmeellistä. Siinä vaiheessa olin paljon kypsempi kuin esimerkiksi ikäiseni pojat tai jopa osa tytöistä.
Ja nyt siis ikää minulla 35 ja miehellä 41. Neljä lastakin siunaantuneena. :)


aikuisikä vähän eri kuin teini-ikä
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen alkanut seurustella mieheni kanssa silloin, kun olin 15-vuotias. (Täytin puolen vuoden sisään 16) Ja mieheni siis oli silloin 21-vuotias.
Eikä siinä ollut meille mitään ihmeellistä. Siinä vaiheessa olin paljon kypsempi kuin esimerkiksi ikäiseni pojat tai jopa osa tytöistä.
Kyllä mäkin 16v löysin tuon mieheni (silloin 21v) ja muutin 16v jo kotoakin omilleni.

Mutta jokainen vuosi kasvattaa teiniä. 13v on eri asia kuin 15v, jos puhutaan keskiverto teineistä. 15v ja 21v on enemmän ok kuin 13v ja 19v. Esim vuosi takaperin heidän ikänsä olisi ollut 12v ja 18v, olisiko se ok, entä 11v ja 17v?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja teppis:
Kun mä olin seiskalla (8 vuotta sitten) oli paikkakunnalla eräs silloin jo 21-vuotias poika joka ajoi punaisella golfilla kyyditen yläasteikäisiä tyttöjä. Ihmeteltiin silloin jo tätä toimintaa. Noh, aikaa on kulunut ja edelleen se sama mies kyyditsee näitä tyttöjä, nyt vain 8 vuotta nuorempia :(

Kai olet tehnyt tästä miehestä rikosilmoituksen??
 
Keijo 50v
Jos 13-vuotias tyttäreni seurustelisi jonkun 19-vuotiaan nulikan kanssa niin saisi tämä nulikka tulla käymään saunan takana. Tyttäreni lähettäisin sisäoppilaitokseen, jossa on vain tyttöjä.
 
Seija
Tiedän sellaisen jossa tyttö oli 14 ja mies 27v.. siis mun sukulaispariskunta joka vieläkin yhdessä.. mies on jo nykyään yli 50v..
Aika kauhealta kuulosti kun tämä nainen kertoi että he harrastivat jo heti silloin seksiä kun oli tuon 14v ja kärsi kokoajan vti:stä ja teki kipeää.
Musta ihan sairasta että on antanut sen silti jatkua.. yöh
 

Yhteistyössä