13v ja 19v suhde onko ok?

MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
no ei oo. ite olin 15v ja ex 22v kun alettiin seurustella enkä vieläkään tajuu miten mun vanhemmat ei sanonnu ei. :eek:
oliks se sun exä sit jotenk paljon "lapsellisempi",ku 22v;stä vois kuvitella? Jos sun vanhemmat ei vaik osannu ajatella et se on niin vanha?
ei ollu ei. :eek:
ootko koskaan kysyny sun vanhemmilta, miks ne salli sen?
en. kai sitten vanhempana kysyn. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:
Hui, yhden profiilia luin;

"olen 17 ja tulossa äidiksi. olen seurustellu kihlattuni kanssa joka on 23 vuotias n. 4 vuotta. ja saimme muutama viikko sitten tietää että olen raskaana"

Mulla ei oo mitään teiniäitejä vastaan ja hienoa, että on noin monta vuotta ollut saman kanssa, ettei ole mitään hetken huumaa :)

Mutta kääk, jos oma tyttö seukkais 13-vuotiaana 19v kundin kaa.
Mutta siis eihän kysymyksessä ollut edes 13 v ja 19v,vaan 17 ja 23...
 
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:
Hui, yhden profiilia luin;

"olen 17 ja tulossa äidiksi. olen seurustellu kihlattuni kanssa joka on 23 vuotias n. 4 vuotta. ja saimme muutama viikko sitten tietää että olen raskaana"

Mulla ei oo mitään teiniäitejä vastaan ja hienoa, että on noin monta vuotta ollut saman kanssa, ettei ole mitään hetken huumaa :)

Mutta kääk, jos oma tyttö seukkais 13-vuotiaana 19v kundin kaa.
Mutta siis eihän kysymyksessä ollut edes 13 v ja 19v,vaan 17 ja 23...
no mutta alkaneet seurustella tuollon 4vuotta sitten
 
hehe
mää aloin 13v seurusteleen 21vuotiaan jätkän kaa ja oltiin varmaa pari vuotta yhes..kai se oli jotenki lapsellisempi ku ei musta se ikäero paljo missään näkyny..nyt ku aattelee nii ois kyl aika karua jos joku tuttu seukkais 13v kans..!
 
Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
No se vähän riippuu.. ei ne välttämättä sillon 13v+19v seksiä ole harrastaneet jne. Kyllä ne 13-vuotiaat voi samoja juttuja tehdä sen 15-vuotiaan poikaystävän kanssa jos haluaa. Riippuu kyllä vähän ihmisistä, joten en heti suorilta käsin olis tuomitsemassa. Kuitenkin tuo miekkonen on tosissaan tytön kanssa näköjään alusta lähtien ollut :)
Oletpa naiivi.
Öö, millä perusteella?
 
Asiasta voi muuten tehdä rikosilmon ja vanhempana ei tod tarvi kaikkea hyväksyä, seksi kuuluu aikuisille, piste. Naivia on luulla parikymppisten keskenkasvuisten kollien haluavan olla kavereita pienten teinityttöjen kanssa! 15 vuotiaskin liian nuori rikosoikeudellisesti.
 
Mitä merkillistä liikkuu päässä sellaisella 19-vuotiaalla nuorella miehellä, joka seurustelee 13-vuotiaan (7-luokkalaisen!) varhaisteinin kanssa?
Ei ihan todella ole kyllä kaikki inkkarit kanootissa. Mitä ihmeen yhteistä voi olla tuolla ikäerolla tuon ikäisenä.
*täti ei tajuu*
 
mä olin 15 just täyttänyt kun aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa joka silloin oli 20 vuotias..
Mun vanhemmat kielsi aluksi asian..mutta mä menin ja tein oman pääni mukaan...
Vanhempien mieli muuttui kun tutustuivat kunnolla kaveriin ja ihan reilusti vietettiin aikaa meillä jne..
En vielä tiedä miten reagoin samanlaisiin tilanteisiin joskus sitten kun tuo oma neiti kasvaa...
 
teppis
Kun mä olin seiskalla (8 vuotta sitten) oli paikkakunnalla eräs silloin jo 21-vuotias poika joka ajoi punaisella golfilla kyyditen yläasteikäisiä tyttöjä. Ihmeteltiin silloin jo tätä toimintaa. Noh, aikaa on kulunut ja edelleen se sama mies kyyditsee näitä tyttöjä, nyt vain 8 vuotta nuorempia :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
Asiasta voi muuten tehdä rikosilmon ja vanhempana ei tod tarvi kaikkea hyväksyä, seksi kuuluu aikuisille, piste. Naivia on luulla parikymppisten keskenkasvuisten kollien haluavan olla kavereita pienten teinityttöjen kanssa! 15 vuotiaskin liian nuori rikosoikeudellisesti.
Nojuu, kyllähän se siltä voi alkuun vaikuttaa ja jotkut sellasia kuspäitä ovatkin. Mutta ei kaikki! Se kun on pelkistä numeroista vaikea sanoa millanen tyyppi on milloinkin kyseessä ;)

Noin suorilta käsin kun kysytään niin juu, en minäkään varmasti ilosta hyppisi jos oma likka tapailis tuon ikästä, mutta mitäs sitten jos vaikka tytön kaverin isoveli jota jo pienestä asti olis nähnyt ja tietäisi millainen on (eli kiltti, järkevä, asiallinen, "hyvä tyyppi") ihastuis tyttöön ja päinvastoin, ja ikäero ois tollanen, niin ei se niin kova juttu varmaan sitten olisi. Varsinkin jos tosiaan seurustelusuhde olis sellanen kun nyt teineillä normisti on eli yhdessä hengailua, ei ne oikeasti välttämättä pussailua ja halailua pidemmälle mene, kun vasta myöhemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:
Hui, yhden profiilia luin;

"olen 17 ja tulossa äidiksi. olen seurustellu kihlattuni kanssa joka on 23 vuotias n. 4 vuotta. ja saimme muutama viikko sitten tietää että olen raskaana"

Mulla ei oo mitään teiniäitejä vastaan ja hienoa, että on noin monta vuotta ollut saman kanssa, ettei ole mitään hetken huumaa :)

Mutta kääk, jos oma tyttö seukkais 13-vuotiaana 19v kundin kaa.
Mutta siis eihän kysymyksessä ollut edes 13 v ja 19v,vaan 17 ja 23...
no mutta alkaneet seurustella tuollon 4vuotta sitten
Ai juu,niin olikin :)
 
mietin vaan
mie oon ollut 23v ja nykyinen mieheni 14v kun on aikoinaan alettu seukkaamaan;) Ikää ei voi aina mitata vaan numeroilla tai sitten on ukkoni viettänyt kohdussa monta vuotta yli 9 kk:n=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
Asiasta voi muuten tehdä rikosilmon ja vanhempana ei tod tarvi kaikkea hyväksyä, seksi kuuluu aikuisille, piste. Naivia on luulla parikymppisten keskenkasvuisten kollien haluavan olla kavereita pienten teinityttöjen kanssa! 15 vuotiaskin liian nuori rikosoikeudellisesti.
Nojuu, kyllähän se siltä voi alkuun vaikuttaa ja jotkut sellasia kuspäitä ovatkin. Mutta ei kaikki! Se kun on pelkistä numeroista vaikea sanoa millanen tyyppi on milloinkin kyseessä ;)

Noin suorilta käsin kun kysytään niin juu, en minäkään varmasti ilosta hyppisi jos oma likka tapailis tuon ikästä, mutta mitäs sitten jos vaikka tytön kaverin isoveli jota jo pienestä asti olis nähnyt ja tietäisi millainen on (eli kiltti, järkevä, asiallinen, "hyvä tyyppi") ihastuis tyttöön ja päinvastoin, ja ikäero ois tollanen, niin ei se niin kova juttu varmaan sitten olisi. Varsinkin jos tosiaan seurustelusuhde olis sellanen kun nyt teineillä normisti on eli yhdessä hengailua, ei ne oikeasti välttämättä pussailua ja halailua pidemmälle mene, kun vasta myöhemmin.
Keep on dreaming.

 
Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
Asiasta voi muuten tehdä rikosilmon ja vanhempana ei tod tarvi kaikkea hyväksyä, seksi kuuluu aikuisille, piste. Naivia on luulla parikymppisten keskenkasvuisten kollien haluavan olla kavereita pienten teinityttöjen kanssa! 15 vuotiaskin liian nuori rikosoikeudellisesti.
Nojuu, kyllähän se siltä voi alkuun vaikuttaa ja jotkut sellasia kuspäitä ovatkin. Mutta ei kaikki! Se kun on pelkistä numeroista vaikea sanoa millanen tyyppi on milloinkin kyseessä ;)

Noin suorilta käsin kun kysytään niin juu, en minäkään varmasti ilosta hyppisi jos oma likka tapailis tuon ikästä, mutta mitäs sitten jos vaikka tytön kaverin isoveli jota jo pienestä asti olis nähnyt ja tietäisi millainen on (eli kiltti, järkevä, asiallinen, "hyvä tyyppi") ihastuis tyttöön ja päinvastoin, ja ikäero ois tollanen, niin ei se niin kova juttu varmaan sitten olisi. Varsinkin jos tosiaan seurustelusuhde olis sellanen kun nyt teineillä normisti on eli yhdessä hengailua, ei ne oikeasti välttämättä pussailua ja halailua pidemmälle mene, kun vasta myöhemmin.
Keep on dreaming.
:) onhan tuollasiakin tapauksia, mutta ilmeisesti oot sit liian vanha tajuamaan tai jotain muuta. Esimerkiksi vaikka lestadiolainen, nehän ei sekstaile ennen avioliittoa. Kyl oon kuullu että niissä piireissä on näitä tälläisiä,
 
Alkuperäinen kirjoittaja teppis:
Kun mä olin seiskalla (8 vuotta sitten) oli paikkakunnalla eräs silloin jo 21-vuotias poika joka ajoi punaisella golfilla kyyditen yläasteikäisiä tyttöjä. Ihmeteltiin silloin jo tätä toimintaa. Noh, aikaa on kulunut ja edelleen se sama mies kyyditsee näitä tyttöjä, nyt vain 8 vuotta nuorempia :(
Tee poliisille ilmoitus miehen toiminnasta. Toi on ihan selvä pedofiili.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mietin vaan:
mie oon ollut 23v ja nykyinen mieheni 14v kun on aikoinaan alettu seukkaamaan;) Ikää ei voi aina mitata vaan numeroilla tai sitten on ukkoni viettänyt kohdussa monta vuotta yli 9 kk:n=)
Oletko aivan tosissasi :eek: Sähän olet sekaantunut alaikäiseen :x
 
no jaa
meillä olin mä 14 ja mies 18 ja ei me kyllä heti sekstattu, taisin ehtiä täyttää jo 15 ennen sitä. voi sitä seurustellakin vain, jotkut nuoret miehet on niin ujojakin.
 
Jos kyseessä olisi mun tyttäreni, sanoisin jätkälle että jos et häivy ikuisiksi ajoiksi niin soitan poliisille. Ja soittaisin kanssa. Ja jollei sekään auttaisi, ottaisin varmaan pesäpallomailan ja käsittelisin jutun ite.
 

Yhteistyössä