.

Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmekkös:
Sinä oletkin yh.
Mitä sitten. Ihmettelinkin miten joku jaksaa elää noin, aikuisena. Jatkuvaa vahtimista tai vahdittavana oloa, ihan kuin oltas lapsia ja holhottuja.

Ja jos ihminen panee muitakin kuin puolisoaan, niin voi hurja, maailma loppuu siiihen ihan sillä sekunnilla.
Meillä ei tarvitse vahtia ja holhota, kun me luotetaan toisiimme. Mutta mulla onkin varmaan jotenkin erikoinen mies, kun se viihtyy niin hyvin perheensä ja vaimonsa kanssa :)
No se on hyvä että viihtyy. Newsflash: ihmisiä on erilaisia. Jos jollekin toiselle pariskunnalle on ihan ok että voi olla omatkin menot ja se sopii heille molemmille, niin mikäs kukaan muu on sanomaan sitä sen huonommaki parisuhteeksi?
 
vieras
Katkerat yh:t aina huutelee näissä ketjuissa, että minä antaisin miehelle kaiken vapauden ja vähänkö pidätte ukkoa tossun alla. Miksiköhän miestä ei löydy kun ollaan niin vapaamielisiä, sellaisille naisille on nimityskin eikä kukaan mies sellaista vaimoksi halua, huonoksi panoksi vaan.
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
Kyllä minulle OLIS maailmanloppu jos mieheni olis pettäny :eek:
Ja tiedän et miehellini olis myös jos minä olisin pettäny...

Ja tätä ketjua lukiessa en voi olla kuin onnellinen ettei minun mies juo ollenkaan.
Ei se pettäminenkään aina siitä alkoholista ole kiinni. Mutta siis hyvä vain, että te olette toisenne löytäneet ja olette yhtämieltä tuosta pettämisestä. Jokainen sopikoon keskenään ne oman parisuhteensa säännöt ja niitä noudattakoon.

Ja vaikka itse sanoin, ettei se pettäminen olisi maailmanloppu, niin en silti tarkoittanut että toivoisin mieheni niin tekevän. :D
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ilmankos sinun suhteet ei kestäkään, jotain tärkeää on jäänyt oivaltamatta. Ei parisuhteeseen kannata mennä jos haluaa olla kuin sinkku. Silloin kannattaa hakea vaan sitä hetken hurmaa ja miespuolisia kavereita.
Länkyti länkyti, elä sinä vaan lieassa ja kuvittele että se on normaalia. Ketään et voi omistaa vaikka lausuisit "tahdon" kymmenen papin edessä. Ihmiset ovat erillisiä lihamöykkyjä, paitsi siiamilaiset kaksoset.

 
No kai sen nyt luulis olevan selvää kaikille että ihmisiä on erilaisia. Jos jonkun toisen parisuhteessa pettäminen on ehdottomasti nou-nou-juttu niin ei luulis sen haittaavan sellaista joka haluaa vapaampaa parisuhdetta. Mulle ainakin on ihan sama, jos jollain on sellainen parisuhde että siinä sopii välillä touhuta toisten kanssa, mutta jos mä olen parisuhteessa, niin silloin ollaan mun eikä kenenkään muun kanssa, ja tästähän voi sopia parisuhteen alussa niin ei se sitten kenellekään tule yllätyksenä.
 
Vieras 2
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ilmankos sinun suhteet ei kestäkään, jotain tärkeää on jäänyt oivaltamatta. Ei parisuhteeseen kannata mennä jos haluaa olla kuin sinkku. Silloin kannattaa hakea vaan sitä hetken hurmaa ja miespuolisia kavereita.
Länkyti länkyti, elä sinä vaan lieassa ja kuvittele että se on normaalia. Ketään et voi omistaa vaikka lausuisit "tahdon" kymmenen papin edessä. Ihmiset ovat erillisiä lihamöykkyjä, paitsi siiamilaiset kaksoset.
Se on harmi jos sun suhteet ei ole kestäneet. Kuulostat just sellaselta katkeralta yh mutsilta jolla elämä potkii päähän ja lujaa.
 
Timpuri Rane
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ihmiset ovat erillisiä yksilöitä, paitsi siiamilaiset kaksoset.
Mutta yksilöt voivat olla toimia paljonkin vapaaehtoisesti yhteistyössä ja yhdessä, paitsi siiamilaiset kaksoset, jotka joutuvat toimimaan pakon edessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Katkerat yh:t aina huutelee näissä ketjuissa, että minä antaisin miehelle kaiken vapauden ja vähänkö pidätte ukkoa tossun alla. Miksiköhän miestä ei löydy kun ollaan niin vapaamielisiä, sellaisille naisille on nimityskin eikä kukaan mies sellaista vaimoksi halua, huonoksi panoksi vaan.
ööh, mä olen yh, en katkera, en tosiaan suostuisi sellaseen parisuhteeseen missä voi vapaasti paneskella ketä vaan. Että eipäs nyt yleistetä että katkerat yh:t taas tekee kaiken päin peetä.
 
MintunKukka
Alkuperäinen kirjoittaja Katujen Kuningatar:
Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
Kyllä minulle OLIS maailmanloppu jos mieheni olis pettäny :eek:
Ja tiedän et miehellini olis myös jos minä olisin pettäny...

Ja tätä ketjua lukiessa en voi olla kuin onnellinen ettei minun mies juo ollenkaan.
Ei se pettäminenkään aina siitä alkoholista ole kiinni. Mutta siis hyvä vain, että te olette toisenne löytäneet ja olette yhtämieltä tuosta pettämisestä. Jokainen sopikoon keskenään ne oman parisuhteensa säännöt ja niitä noudattakoon.

Ja vaikka itse sanoin, ettei se pettäminen olisi maailmanloppu, niin en silti tarkoittanut että toivoisin mieheni niin tekevän. :D

No juu ei niin, mut aika usein nuo katoamistemput liittyy ko litkuun.
Ja kiittos kyllä, meillä toimii luottamus tosi loistavasti.
 
vieras
Toista ei voi omistaa, mutta silti molemmille pitäisi olla selvää, mikä on pelin henki. Jos ei halua uskollista parisuhdetta, ei pidä myöskään lupailla sellaista. Monet antavat tekopyhästi kumppaninsa ymmärtää, että tahtovat uskollisen suhteen, koska eivät itse halua tulla petetyksi. Omia pettämisiä se lupaus ei koske...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
Kyllä minulle OLIS maailmanloppu jos mieheni olis pettäny :eek:
Ja tiedän et miehellini olis myös jos minä olisin pettäny...
Selvennökseksi vielä omista mielipiteistäni: ihan ok että teillä on noin, kun molemmat sen tietää ja sen mukaan elätte. Hienoa.

Mutta ymmärtäkää myös niitä jotka voi elää toisin, niitä joille ei ole maailmanloppu että itse / kumppani harrastaa seksiä muidenkin ansa. Sekin on ok kun molemmat sen tietää ja se on yhteisesti hyväksytty.

Ja minä ymmärrän tuon jälkimmäisen, koska minusta seksi on eri asia kuin rakkaus. Mitä minä siinä menetän jos mies kävisi vieraissa? Jos ei tauteja tuoja lapsia siitä. Ja edelleen pitäisi minutkin tyytyväisenä. Minä saisin sen hyvän seksin lisäksi kuitenkin sen rakkauden ja yhteiselon ihanuuden, se vieras panon. Mielestäni saan aika paljon enemmän ;)

 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Timpuri Rane:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ihmiset ovat erillisiä yksilöitä, paitsi siiamilaiset kaksoset.
Mutta yksilöt voivat olla toimia paljonkin vapaaehtoisesti yhteistyössä ja yhdessä, paitsi siiamilaiset kaksoset, jotka joutuvat toimimaan pakon edessä.
:D Aivan.
Mitä te sönkkäätte? No tottakai.
 
MintunKukka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
Kyllä minulle OLIS maailmanloppu jos mieheni olis pettäny :eek:
Ja tiedän et miehellini olis myös jos minä olisin pettäny...
Selvennökseksi vielä omista mielipiteistäni: ihan ok että teillä on noin, kun molemmat sen tietää ja sen mukaan elätte. Hienoa.

Mutta ymmärtäkää myös niitä jotka voi elää toisin, niitä joille ei ole maailmanloppu että itse / kumppani harrastaa seksiä muidenkin ansa. Sekin on ok kun molemmat sen tietää ja se on yhteisesti hyväksytty.

Ja minä ymmärrän tuon jälkimmäisen, koska minusta seksi on eri asia kuin rakkaus. Mitä minä siinä menetän jos mies kävisi vieraissa? Jos ei tauteja tuoja lapsia siitä. Ja edelleen pitäisi minutkin tyytyväisenä. Minä saisin sen hyvän seksin lisäksi kuitenkin sen rakkauden ja yhteiselon ihanuuden, se vieras panon. Mielestäni saan aika paljon enemmän ;)
Minen ymmärrä, mut ei tarvikkaan. Eläköön jokainen niinku tahtoo.
Jotenki tuntuu vaan hassulta etteikö takaraivossa teillä silti raksuta mitkään ajatukset jos toinen on käyny vieraissa.

 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras 2:
Se on harmi jos sun suhteet ei ole kestäneet. Kuulostat just sellaselta katkeralta yh mutsilta jolla elämä potkii päähän ja lujaa.
Ei se mikään harmi ole. En haluaisi elää kuin holhottava 5v.
Katkera en ole, elän elämäni parasta aikaa. Ainoa mikä huolettaa on terveys.
Riittikö tämä tilannetiedotus tältä erää lieassa kiemurtelevalle pikku vaimolle? :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Lunatic: no ne taudit tulee helpoiten juuri siitä pettämisestä. Eli olisko vaikeaa pitää se nollatoleranssi, jos ei halua sukupuolitauteja
Enkä kyllä mielelläni lehtolapsiakaan haluaisi elämäämme.

Mutta mikäs siinä jos itse kokee suhteessa pettämisetkin täysin oikeutetuksi, koska kuuluvathan ne miehen elämään. Eipä voi miestä määräillä.
Ja mikäs siinä. Tehkööt vielä pari muksuakin toisen naisen kanssa. Oma elämänsähän tuo on, mitä mies elää. Eipä ole siihenkään mitään sanomista.

DAH B)
Sukupuolitaudeilta voi suojautua DAH
Raskaaksitulon voi ehkäistä DAH
Vapaassa suhteessa saa MOLEMMAT äydä vieraissa ja jos se on molemmilla tiedossa se ei ole pettämistä DAH

Mikäs siinä jos siihen ukkelin kikkeliin pitää olla yksinoikeus, osta kuule siveysvyö, niitä saa seksikaupoista

DAH B)
No tässä ei olla kuitenkaan vapaassa suhteessa.
Tässä suhteessa molemmat eivät käy vieraissa.
Ja jos on pakko kairata muitakin reikiä, niin silloin voi myös minusta ottaa eron.
Jos minun kanssani haluaa yhteistä elämää viettää, niin silloin mennään niillä ehdoilla, joilla myös minun olisi hyvä olla!
Miehelläkin pitäisi olla se vapaa tahto erota, aivan kuin on se vapaa tahto pettämiseen.
 
Kiira
Alkuperäinen kirjoittaja hilavitkutin:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiira:
Mitä hittoa?? Mie oon ollu monta monta kertaa miespuolisen kaverin luona yötä, ihan vaan sen takia, että en oo jaksanu lähteä kotiin. Taksia ei oo saanu tms. Ja olen ihan aikusten oikiasti vain NUKKUNUT. Ootte kyllä kauhean epäluuloista porukkaa.
mä en ymmärrä tällaista yhtään. Kun on perhe ja lapset, niin silloin tullaan yöksi kotiin. Jos on nuo miesystävät niin tärkeita, niin silloin olis pitänyt vielä elää sitä sinkkualoa. Tällainen ei kuulu parisuhteeseen. Ei ole kysymys siitä, että nukutaanko vai nusastaanko.
no näin!
Ei meillä olekaan lapsia :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Timpuri Rane:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ihmiset ovat erillisiä yksilöitä, paitsi siiamilaiset kaksoset.
Mutta yksilöt voivat olla toimia paljonkin vapaaehtoisesti yhteistyössä ja yhdessä, paitsi siiamilaiset kaksoset, jotka joutuvat toimimaan pakon edessä.
:D Aivan.
Mitä te sönkkäätte? No tottakai.
Miten niin tottakai? :eek: Juurihan sä tuossa hetki sitten tunnuit olevan sitä mieltä että parisuhteessa voi elää vain niin, että pitää toisen liekaan sidottuna tai sitten antaa kulkea vapaasti touhuamassa kenen kanssa mitä haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Länkyti länkyti, elä sinä vaan lieassa ja kuvittele että se on normaalia. Ketään et voi omistaa vaikka lausuisit "tahdon" kymmenen papin edessä. Ihmiset ovat erillisiä lihamöykkyjä, paitsi siiamilaiset kaksoset.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
Jotenki tuntuu vaan hassulta etteikö takaraivossa teillä silti raksuta mitkään ajatukset jos toinen on käyny vieraissa.
Kyllä mulla aivotoimintaa on, mutta mitähän ajatuksia sä meinaat että pitäis raksuttaa tuossa tilanteessa..?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Lunatic: no ne taudit tulee helpoiten juuri siitä pettämisestä. Eli olisko vaikeaa pitää se nollatoleranssi, jos ei halua sukupuolitauteja
Enkä kyllä mielelläni lehtolapsiakaan haluaisi elämäämme.

Mutta mikäs siinä jos itse kokee suhteessa pettämisetkin täysin oikeutetuksi, koska kuuluvathan ne miehen elämään. Eipä voi miestä määräillä.
Ja mikäs siinä. Tehkööt vielä pari muksuakin toisen naisen kanssa. Oma elämänsähän tuo on, mitä mies elää. Eipä ole siihenkään mitään sanomista.

DAH B)
Sukupuolitaudeilta voi suojautua DAH
Raskaaksitulon voi ehkäistä DAH
Vapaassa suhteessa saa MOLEMMAT äydä vieraissa ja jos se on molemmilla tiedossa se ei ole pettämistä DAH

Mikäs siinä jos siihen ukkelin kikkeliin pitää olla yksinoikeus, osta kuule siveysvyö, niitä saa seksikaupoista

DAH B)
Jep, voi ehkäistä, olemalla panematta.
Mikään muu sitä ei sitten satavarmasti ehkäisekään. Seksissä on aina raskauden uhka ja joskus vaan voi käydä tosi paska tuuri.

Mutta senhän sä jo tiesitkin.
 
mai
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja jos on "ilman lupaa" pois,heti petetään.
Ja olisiko sekään nyt maailmanloppu.
Jos vaan tosiaan ei tauteja saisi.. kuten Katujen Kuningatarkin totesi.
Minusta ihmiset ottaa parisuhdeasiat ihan liian vakavasti, toista ei voi koskaan omistaa. Eikö se riitä että ollaan yhdessä se aika kun ollaan ja pääasia että yhdessä viihdytään jos yhdessä ollaan. Pitää muistaa että jokasella on kuitenkin se omakin elämä!
(Ei kenenkään elämä voi olla parisuhdetta 24h/7).
minusta sinä kuulostat aika idiootilta, jos sitoudutaan toiseen ja tehdään perhe yhdessä SEKIN ON SITÄ OMAA ELÄMÄÄ! eikä vain se mitä tehdään ilman perhettä. kuulostat mun exältä, onneksi se on ex :) onnea valitsemallasi tiellä, minulle mieheni on tärkein ja mieluiten vietän aikaa hänen kanssaan :heart:
 
vieras
Silloin kun elää PARIsuhteessa, siihen ei ulkopuoliset kuulu. Johan sen sanoo nimikin.
Mulle se olisi entinen parisuhde jos muita naisia tarttis tuo ukko. Musta ei ole kolmoissuhteeseen, nelossuhteeseen, multisuhteeseen tai muuhun. Parisuhde perustuu molemminpuoliseen KUNNIOITUKSEEN ja RAKKAUTEEN, eikä toista kunnioittava ja rakastava ihminen petä.

Jokainen saa elää itselleen sopivimmaksi katsomallaan tyylillä mun puolesta, mutta olisi ihan kiva jos nämä katujen kuningattaret ja lunaticitkin ymmärtäisi jättää parisuhteessa elävät rauhaan kommenteiltaan. Kyllä mä sanon että jos mulla olisi mies jonka kanssa jo valmiiksi luottamuspulaa ja käyttäytyisi kuin ap:n mies, se aiheuttaisi mulle pahaa mieltä vaikka kuinka olisi vapaa menemään enkä kyttäisi menemisiään. Eikä, edelleenkään, toista kunnioittava ja rakastava ihminen aiheuta toiselle tuollaista mielialaa, ainakaan tahallaan.
 
olet onneton luuseri
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ilmankos sinun suhteet ei kestäkään, jotain tärkeää on jäänyt oivaltamatta. Ei parisuhteeseen kannata mennä jos haluaa olla kuin sinkku. Silloin kannattaa hakea vaan sitä hetken hurmaa ja miespuolisia kavereita.
Länkyti länkyti, elä sinä vaan lieassa ja kuvittele että se on normaalia. Ketään et voi omistaa vaikka lausuisit "tahdon" kymmenen papin edessä. Ihmiset ovat erillisiä lihamöykkyjä, paitsi siiamilaiset kaksoset.
Onko yksinhuoltajan elämä normaalia? Ei, ainakaan sen lapsen mielestä; Mutta sä nyt tunnetusti et ajattele lastas, vaan omaa napaas kaikessa!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä