.

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Joko ukko on löytynyt langanpäähän?
Ei ole vielä.
Lähetin nyt tekstiviestin, että jos jän ei ota yhteyttä minuun klo 11.00 mennessä, soittelen sen jälkeen sairaalat läpi ja poliisille. Otan myös yhteyttä sukulaisiin ja kerron mitä on käynyt.

Sanoin myös viestissä että nyt on parempi olla todella hyvä selitys.

taidan kuitenkin tehdä niin, että kun suvaitsee saapua kotiin, kuuntelen ensin selitykset, jonka jälkeen otan avaimen pois ja käsken lähteä. Nyt on paikallaan vähintään se tauko.
Tällainen käytös ei sovi meidän parisuhteeseen eikä varsinkaan minun hermoilleni |O
 
hmph
No niin, tämä meni taas off topic ja hirveäksi tappeluksi, johon ei edes ap osallistu.

Perustakaa oma ketju tappelulle ja tapelkaa siellä sitten uskollisuus vs. kunnioituksen puute -tappeluanne!
 
Jenis
Alkuperäinen kirjoittaja Kiira:
Mitä hittoa?? Mie oon ollu monta monta kertaa miespuolisen kaverin luona yötä, ihan vaan sen takia, että en oo jaksanu lähteä kotiin. Taksia ei oo saanu tms. Ja olen ihan aikusten oikiasti vain NUKKUNUT. Ootte kyllä kauhean epäluuloista porukkaa.
Ja meillä taas tullaan aina, poikkeuksetta, kotiin, vaikka väsyttäis kuinka paljon ja kello ois kuinka paljon. Eipä oo vielä ikinä tullut tilannetta vastaan, ettei taksia sais kun kaupungissa kuitenkin asutaan. Aikuiset osaa ottaa sillä tavalla, ettei tartte jäädä mihinkään luuhaamaan kun bileet on ohi ;)

Tällä palstalla on ihan pirusti näitä ukkoa ei näy, mulla ei oo pennin latia rahaa-ketjuja vkloppuisin. Ja niitä ukko vähän suuttui, nyt on silmä mustana -ketjuja. Ihan tottako suomalaiset perheet on tässä jamassa?
 
Jos se tosiaan olisi vaikka jonkun kanssa intoutunut kännispäissään tappelemaan ja olisi poliisin hoteissa? Sieltä tosin ei välttämättä kerrtoa mitään. :/ Mä olen joskus omaa (ex)miestäni sieltä koittanut kysyä ja ei ne kertoneet.
 
Vieras 2
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras 2:
Se on harmi jos sun suhteet ei ole kestäneet. Kuulostat just sellaselta katkeralta yh mutsilta jolla elämä potkii päähän ja lujaa.
Ei se mikään harmi ole. En haluaisi elää kuin holhottava 5v.
Katkera en ole, elän elämäni parasta aikaa. Ainoa mikä huolettaa on terveys.
Riittikö tämä tilannetiedotus tältä erää lieassa kiemurtelevalle pikku vaimolle? :xmas:
Juu riitti. Ei käy kateeksi sun köyhää elämää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras 2:
Se on harmi jos sun suhteet ei ole kestäneet. Kuulostat just sellaselta katkeralta yh mutsilta jolla elämä potkii päähän ja lujaa.
Ei se mikään harmi ole. En haluaisi elää kuin holhottava 5v.
Katkera en ole, elän elämäni parasta aikaa. Ainoa mikä huolettaa on terveys.
Riittikö tämä tilannetiedotus tältä erää lieassa kiemurtelevalle pikku vaimolle? :xmas:
Ai et ole katkera :LOL:
Se paistaa kilometrin päähän kaikista sun kirjoituksista, jotka jollain lailla liittyy parisuhteeseen.

Mutta jos sulle tulee hyvä olo siitä että kuvittelet kaikkien parisuhteiden olevan jotain lieassa kiemurtelua, niin sen kun ajattelet.
Ikävää jos sä olet sellaista kokenut ja se on jättänyt jotain traumoja :hug:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
parisuhteessa voi elää vain niin, että pitää toisen liekaan sidottuna tai sitten antaa kulkea vapaasti touhuamassa kenen kanssa mitä haluaa.
ehkä nää "vapaamielisemmät" kommentit on annettu siksi, että ap saattais vähän miettiä että jos se ukko kävi vieraissa niin onko se kuitenkaan maailmanloppu ja voisiko suhdetta kuitenkin jatkaa edelleen jos se muuten toimii.

Ei kaikki halua kääntää veistä haavassa ja haukkua miestä ja heidän suhdettaan ja käskeä eroamaan.

 
MintunKukka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
Jotenki tuntuu vaan hassulta etteikö takaraivossa teillä silti raksuta mitkään ajatukset jos toinen on käyny vieraissa.
Kyllä mulla aivotoimintaa on, mutta mitähän ajatuksia sä meinaat että pitäis raksuttaa tuossa tilanteessa..?
Et milloin ne toiset naiset menee oman edelle ja tunteet...
 
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Jos se tosiaan olisi vaikka jonkun kanssa intoutunut kännispäissään tappelemaan ja olisi poliisin hoteissa? Sieltä tosin ei välttämättä kerrtoa mitään. :/ Mä olen joskus omaa (ex)miestäni sieltä koittanut kysyä ja ei ne kertoneet.
Ei mullekaan puhelimessa kerrottu mutta kun menin paikan päälle ja soittelin ovisummeria tarpeeksi monta kertaa niin tunnustivatpa siepanneensa mun mieheni pahnoille :kieh: :saint: :D
Mut vaikka olis putkassakin niin eikö sieltäkin pois päästetä klo8 aamulla? Näin ainakin täällä yleensä.
 
naurattaa ihan
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras 2:
Se on harmi jos sun suhteet ei ole kestäneet. Kuulostat just sellaselta katkeralta yh mutsilta jolla elämä potkii päähän ja lujaa.
Ei se mikään harmi ole. En haluaisi elää kuin holhottava 5v.
Katkera en ole, elän elämäni parasta aikaa. Ainoa mikä huolettaa on terveys.
Riittikö tämä tilannetiedotus tältä erää lieassa kiemurtelevalle pikku vaimolle? :xmas:
Ai et ole katkera :LOL:
Se paistaa kilometrin päähän kaikista sun kirjoituksista, jotka jollain lailla liittyy parisuhteeseen.

Mutta jos sulle tulee hyvä olo siitä että kuvittelet kaikkien parisuhteiden olevan jotain lieassa kiemurtelua, niin sen kun ajattelet.
Ikävää jos sä olet sellaista kokenut ja se on jättänyt jotain traumoja :hug:
Pitäähän yh;iden aina tulla hehkuttamaan omaa hyvääoloaan, ja kuinka parisuhteet on huonoja, kun ovat niin kateellisia
 
Ap:lle voimia, ja tarpeeks vit....maista asennetta siihen hetkeen, ku ukko vihdoin kotiutuu!

Mutta vielä asian vierestä, onko tuo tatska joka sun profiilis niin ihan sun iholta otettu kuva? Aivan sairaan upea!
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja olet onneton luuseri:
Onko yksinhuoltajan elämä normaalia? Ei, ainakaan sen lapsen mielestä; Mutta sä nyt tunnetusti et ajattele lastas, vaan omaa napaas kaikessa!

On. Minusta normaaliin perheeseen kuuluu äiti ja lapset, ei miestä.
Vituttaako? :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
parisuhteessa voi elää vain niin, että pitää toisen liekaan sidottuna tai sitten antaa kulkea vapaasti touhuamassa kenen kanssa mitä haluaa.
ehkä nää "vapaamielisemmät" kommentit on annettu siksi, että ap saattais vähän miettiä että jos se ukko kävi vieraissa niin onko se kuitenkaan maailmanloppu ja voisiko suhdetta kuitenkin jatkaa edelleen jos se muuten toimii.

Ei kaikki halua kääntää veistä haavassa ja haukkua miestä ja heidän suhdettaan ja käskeä eroamaan.
Joo ja mä en ole näin tehnytkään. Mutta ap kuitenkin on itse sanonut, että heidän suhteensa ei ole sellainen että noin voisi toimia. Tuskin hän täällä kirjoittelisikaan jos se olisi ihan normaalia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
Jotenki tuntuu vaan hassulta etteikö takaraivossa teillä silti raksuta mitkään ajatukset jos toinen on käyny vieraissa.
Kyllä mulla aivotoimintaa on, mutta mitähän ajatuksia sä meinaat että pitäis raksuttaa tuossa tilanteessa..?
Et milloin ne toiset naiset menee oman edelle ja tunteet...
Miten ne edelle menee, nehän olis vaan panoja? Siinä vaiheessa jos mukaan tulis muutkin tunteet kuin hetken himo, niin silloin menis edelle, mutta kertapano -kyllä mä olen miehelleni aika perkeleen paljon enemmän kuin kertapano ;)
 
Kiira
Aa juu, jäi tosiaan mainitsematta, että meillä ilmoitetaan jos johonkin muualle kuin kotiin on jäämässä yöksi.
Ja tosiaan jos teillä on aikaisemminkin ollut pettämistä yms. niin siinä tapauksessa ymmärrän huolen! Kun ensimmäisen kerran kirjoitin, niin en ymmärtänyt että aihetta epäilyyn on jo menneisyyden puolesta.
Meillä on seurustelun alkaessa sovittu, että pettämistä ei hyväksy kumpikaan. Luottamuksen menetys on pahinta mitä voi olla.. Luottamus toiseen on luja, eikä se ainakaan vielä ole kummalakaan horjunut. Sen vuoksi en itse vetäisi pulttia, vaikka mies joskus ei ilmottaisikaan heti yöllä että mihin menee.
 
olet onneton luuseri
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja olet onneton luuseri:
Onko yksinhuoltajan elämä normaalia? Ei, ainakaan sen lapsen mielestä; Mutta sä nyt tunnetusti et ajattele lastas, vaan omaa napaas kaikessa!

On. Minusta normaaliin perheeseen kuuluu äiti ja lapset, ei miestä.
Vituttaako? :snotty:
Vituttaako sun lastas?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:
Mut vaikka olis putkassakin niin eikö sieltäkin pois päästetä klo8 aamulla? Näin ainakin täällä yleensä.
Kai se riippuu siitäkin milloin on otettu kiinni. Ainakin mun tietääkseni. Kännissähän ne ei vissiin päästä edes pois, täytyy promillet alkaa laskea.
 
:D Jotenkin niin.... suloista kun vaimo suuttuu jos mies ei tule yöksi kotiin juoppoillan päätteeksi ja vielä sitten otetaan avaimet pois ja paiskataan pihalle.

Mä taas tykkään sopia että mies menee johonkin muualle yöksi jos baariin lähtee eikä tule kotiin. Usein on ollutkin kaverillaan yötä. Mua vituttaa kun en sitten saa kuitenkaan unta kun odotan toista kotiin ja jollei ole tullut tiettyyn aikaan mennessä niin heti pelkään että jotain tapahtunut.
 
öö
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja olet onneton luuseri:
Onko yksinhuoltajan elämä normaalia? Ei, ainakaan sen lapsen mielestä; Mutta sä nyt tunnetusti et ajattele lastas, vaan omaa napaas kaikessa!

On. Minusta normaaliin perheeseen kuuluu äiti ja lapset, ei miestä.
Vituttaako? :snotty:
Miksi et saa miehiä; tai pysymään luonas? Joku vikahan sussa täytyy olla?
 
hmph
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
Jotenki tuntuu vaan hassulta etteikö takaraivossa teillä silti raksuta mitkään ajatukset jos toinen on käyny vieraissa.
Kyllä mulla aivotoimintaa on, mutta mitähän ajatuksia sä meinaat että pitäis raksuttaa tuossa tilanteessa..?
Et milloin ne toiset naiset menee oman edelle ja tunteet...
Miten ne edelle menee, nehän olis vaan panoja? Siinä vaiheessa jos mukaan tulis muutkin tunteet kuin hetken himo, niin silloin menis edelle, mutta kertapano -kyllä mä olen miehelleni aika perkeleen paljon enemmän kuin kertapano ;)
Se on täyttä paskaa, etteikö kertapanossakin olisi tunteita mukana. Jotainhan siinä on mukana heti siitä hetkestä lähtien kun toista alkaa himoitsemaan niin, että sen kanssa pitää orgasmeja saada. =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
parisuhteessa voi elää vain niin, että pitää toisen liekaan sidottuna tai sitten antaa kulkea vapaasti touhuamassa kenen kanssa mitä haluaa.
ehkä nää "vapaamielisemmät" kommentit on annettu siksi, että ap saattais vähän miettiä että jos se ukko kävi vieraissa niin onko se kuitenkaan maailmanloppu ja voisiko suhdetta kuitenkin jatkaa edelleen jos se muuten toimii.

Ei kaikki halua kääntää veistä haavassa ja haukkua miestä ja heidän suhdettaan ja käskeä eroamaan.
voiko suhdetta enää jatkaa,jos munaa on uitettu vieraassa pillussa?onko se silloin ollut toimiva parisuhde muuten,jos tuohon on päätynyt?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
Jotenki tuntuu vaan hassulta etteikö takaraivossa teillä silti raksuta mitkään ajatukset jos toinen on käyny vieraissa.
Kyllä mulla aivotoimintaa on, mutta mitähän ajatuksia sä meinaat että pitäis raksuttaa tuossa tilanteessa..?
Et milloin ne toiset naiset menee oman edelle ja tunteet...
Miten ne edelle menee, nehän olis vaan panoja? Siinä vaiheessa jos mukaan tulis muutkin tunteet kuin hetken himo, niin silloin menis edelle, mutta kertapano -kyllä mä olen miehelleni aika perkeleen paljon enemmän kuin kertapano ;)
Mutta sun miehesi haluaa muitakin naisia. Ja sä olet yksi heidän joukossa.
 
MintunKukka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
Jotenki tuntuu vaan hassulta etteikö takaraivossa teillä silti raksuta mitkään ajatukset jos toinen on käyny vieraissa.
Kyllä mulla aivotoimintaa on, mutta mitähän ajatuksia sä meinaat että pitäis raksuttaa tuossa tilanteessa..?
Et milloin ne toiset naiset menee oman edelle ja tunteet...
Miten ne edelle menee, nehän olis vaan panoja? Siinä vaiheessa jos mukaan tulis muutkin tunteet kuin hetken himo, niin silloin menis edelle, mutta kertapano -kyllä mä olen miehelleni aika perkeleen paljon enemmän kuin kertapano ;)
:eek: niin mutta kuin kauan VAIN kerta panoja.



 
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:
Mut vaikka olis putkassakin niin eikö sieltäkin pois päästetä klo8 aamulla? Näin ainakin täällä yleensä.
Kai se riippuu siitäkin milloin on otettu kiinni. Ainakin mun tietääkseni. Kännissähän ne ei vissiin päästä edes pois, täytyy promillet alkaa laskea.
Juu kunto täytyy olla hyvä kun pois päästävät. Ja tietenkin jos tappelussa ollut niin siinä on vielä kuulustelut yms. tietojen otot aamulla ennen kuin pois päästävät. Tai sitten jos on oikein huono tuuri niin heti juoppoputkan jälkeen pidätykseen :whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä