*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Voi ei, pahoittelut Miu84! :( Jos kokemuksia haluaa jakaa ja saada nimenomaan keskenmenosta tietoa niin täällä on se km:n jälkeen kuumeilevat. Sieltä itse ainakin sain vertaistukea. Jaksamista sinne!

Vilijonkka kiitos tiedoista Jännää:n kohdalla. Täällä niin odotettiin onnistumista.
Pahoittelut myös negatestistä. :(
Hyvää kesää myös sinulle ja nauti auringosta! :cool:

Onpa nyt huonoja uutisia kaikilla.
 
Pahoittelut Miu84! Ikävä juttu. Samoin Jännää:llä. :(

Mulla on tänään kp31/27-29 eikä menkat oo alkanu. o_O Olin ihan varma, että kyllä ne viimestään yöllä olis alkaneet. En uskalla kyllä tehdä testiä vielä. Odottelen vielä. Yöllä oli alkanut kyllä kamala kurkkukipu. Sattuu pelkkä nielaseminenkin ihan hirveesti ja vähän nenä tukkonen.
 
Miu84 Onpa kurja kuulla... Voimia ja tsemppiä!

Joku muukin jo tuolla sanoi, että tässä viestiketjussa ei nyt kovin hyviä uutisia ole hetkeen ollut.

Täälläkin alkoi tänään menkat, enkä oikein tiedä mitä ajatella... Pettymys on tietenkin yksi päälimmäisistä tunteista, mutta huomaan kokevani myös pelontunteita. Henkilökohtaisesti mun on vaikeampi kestää tätä pelkoa... Mietin, että onko kehossani jotain pahasti pielessä. (n)
Ärsyttää myös se, että joka puolella toitotetaan siitä, että pitäisi lakata yrittämästä ja sit hups vaan huomata, että on raskaana. En vaan pysty uskomaan tuollaiseen "vahinkoon". Sitä paitsi vaikeaa sitä on unohtaa yrittäminen kun tunnen ovulaation...

Äh oon niin ärsyyntynyt, etten pysty nyt näkemään missään mitään positiivista. Ehkä alan jo suunnitella vaihtoehtoista elämänsuunnitelmaa ilman lapsia. :( Oon niin dramaattinen, että nauratan jo itseänikin :LOL:
 
Täällä nyt osastolla vietän leikkauksen jälkeistä päivää. Ei selvitty pelkillä lääkkeillä.Oli jo niin kekehittynyt, syke ja kaikki :(
No hyvä puoli on, että lääkäri sanoi pystyneensä säästämään myös sen puolen piuhat, missä alkio lymyili.
Aikamoinen ensimmäinen raskaus kokemus
oli kyllä...
Nyt ei kai muuta kuin selvitä tästä ja jatkaa yritystä :D
Tiedänpähän ainakin että voin tulla raskaaksi!
Ihanaa kesää kaikille ja onnea vauvahaaveisiin.
 
Voi vitsi, Mustikka4,miten voit malttaa olla tekemättä testiä?!
Täällä sit odotetaan piinassa muiden puolesta :D

Pahoittelut Keinuilija uudesta kierrosta. Mutta uusi kierto=uusi mahdollisuus,jos jotain hyvää hakee.Se eka päivä tuntuu niin musertavalle.
Jostain luin et tyyliin 500miljoonaa siittiötä lähtee matkaan,200 pääsee munajohtimiin,10 pääsee yrittää läpi ja 1 pääsee läpi.Ja tää edellyttää et munasolu irtoaa ja siittiöitä just sillon oikeessa paikassa eli aikaa 24h kuukaudessa.Kuulostaa täydeltä mahdottomuudelta! (n)
Joten ei täälläkään mihinkään vahinkoon uskota.

Hyvä juttu Miu84,että pystyivät säästämään toisenkin puolen.Ainahan sekin on parempi ja mahdollisuus suurempi :)
Nyt vaan jaksamista sinne toipumiseen!

Täällä kp6 ja toivotaan et menkat loppuis tänään.Sanoin eile just miehelle et sen jälkee paneloidaan joka päivä onnistumisen maksimoimiseksi.Sehä oli tietyst ihan innoissaan:D
Meillä ois viikonloppuna juhlat,kun ei niitä tupareita ja kihlajaisia ole vielä pidetty.Mut nyt voi ottaa sit booliakin hyvällä omantunnolla.
No okei,jos raskaus ois vaihtoehto niin jättäsin mieluusti juomatta.
Sit täytyy alottaa taas maca-kuuri tauon jälkee.Viimeeks ainakin tuli aivan jäätävät ovislimat (anteeks yöks). Oisko jopa ollu irronnut tulppa. Mut selvästi hyötyä moisesta pilleristä!
 
Onpas täällä ollut tylsiä uutisia viime aikoina. :( Kovasti voimia ja tsemppiä kaikille! Odottajien puolella olisi tilaa.

Minut voisi nyt poistaa taustailemasta. Kyllä varmasti käyn jatkossakin lueskelemassa kuulumisianne, mutta täällä on odottelu nyt siirtynyt rauhallisesti toiselle kolmannekselle ja masuasukin jumpat käyty aamulla katsomassa ruudulta.

Ja jos nyt jotain rohkaisevaa tästä omasta tapauksestani voin sanoa, niin voi jestas. Ei sitä ihan oikeasti tiedä mistä ja miten se tärppää. Täällä isäntä epäilee vahvasti postimiestä, sillä meillähän sen kaiken yrittämisen keskellä tämä nappasi matkaan kun oltiin päätetty siirtää koko yritys syksyyn ja kierron aikana taidettiin paneloida kolmesti. Eli yrittää tai ei, stressaa tai ei, niin aina on mahdollisuus!

Plussatuulia teille ihanat naiset! Toivottavasti tapaamme odottajien puolella piakkoin. Ihanaa kesää joka tapauksessa ihan kaikille! <3
 
Huoh no ei tarvinnut tehdä testiä Lennis, menkat alkoi tänä aamuna eli kp32 vaihtui kp1:si. :( Ei ollut kyllä itku kaukana, kun töissä olin, mutta purin hammasta että en kyllä ala täällä itkemään. En kyllä ymmärrä yhtään mitä mun kropassa tapahtuu, kun en muista että olis noin pitkää kiertoa ennen ollut. Kauheesti heittää mun kierrot, kun mulla on lyhimmillään ollut kerran tän vuoden aikana 25 päivää ja nyt 31.

Tuli vaan mieleen, että tää oli nyt toinen kierto, kun söin gelee royaleja, voiko ne pidentää kiertoa näin?

Kuudes yrityskierto siis alkoi. Harmittaa kyllä noi menkat taas niin paljon, ehti vielä jo vähän innostua, et oisko nyt tärpännyt, mutta ei. :( Miten tässä oikeesti pitäis jaksaa pysyä positiivisena kuukaudesta toiseen.
Meillä kävi vielä tänään töissä työkaveri näyttämässä kuukauden ikäistä pientä vauvaansa. Ihana vauva oli, mutta kyllä jotenkin niin repi sisintä, että kuinka kauan vielä menee, että mekin saadaan vauva vai saadaanko edes ikinä.
 
Kylläpäs on nyt kesäkuu alkanut huonoissa merkeissä, ainakin tän palstan perusteella :unsure: Vaikkei se menkkojen ekoina päivinä paljon lohdutakkaan, niin kuten Lennis sanoi: uusi kierto on uusi mahdollisuus! Tamariininki tarina taas helpotti tätä epätoivoa hiukan.. Kiitos sulle ja tsemppiä jatkoon! :)
..mut pakko näin peruspessimistinä sanoa, että mun on jotenki niiiiiiiin vaikea uskoa, että koskaan saisin raskaustestiin toista viivaa!! Kun en oo sitä viivanpaikkaakaan koskaan nähnyt. Pakko myöntää, että ajattelin jo tilaavani eri merkkisiä raskaustestejä kun toiset tuntuu niistä aina jotain tiirattavaa löytävän :D Että jos sais itellekin jotain pällisteltävää :geek: Mut tuskinpa se viivanpaikan ihmettely mun raskaaksituloa yhtään edesauttaa.. Nää on vaa näitä ihmeellisiä ajatuskuvioita o_O

Miu84: Voi ei.. Mut hyvä että mukana oli kaiken kurjuuden lisäksi onneakin! Nyt vaan toipumista kaikessa rauhassa.:barefoot: (<-- kuvittelen tuon esittävän jotain pötköttelyä?! :D) Ja tosiaan helpottavaa toki tietää, että raskautuminen on mahdollista! Kyllä se taas siitä.

Mut täällä nyt siis kp 6, yk 15! Jos joku jossain vaiheessa listaa päivittää :whistle:

Inseminaatiota siis jännättiin tähän kiertoon, jos ovis tulisi ennen juhannusta (HYVIN epätodennäköistä). Mut nyt saadaan kyllä unohtaa se muutenkin, kun mies lähti työmatkalle eikä ehtinyt käydä niissä infektioverikokeissa jotka pitäis olla tehtynä ennen inssiä. Yks päivä oli aikaa asia hoitaa ja töissä oli tositosi kiireistä, joten en kyllä missään nimessä syytä sitä tästä skippaamisesta. Ensin meinasin vähän hermostua, kun se vaan intti ettei hän kyllä pysty eikä ehdi yms., eikä tuntunu ollenkaan ymmärtävän että inssi jää sitten tekemättä! Mut loppujen lopuksi ihan sama :) Mennään nyt sitte kaks kiertoa Clomeilla vaan.. (Heinäkuussa klinikan kesätauko)
 
Torstai 11.6.2015




Nimimerkki..........Ikä.....Kiertopv/pituus.....yk.......luomu/lääk.kierto
BlackCat..............29v.....kp 30/26-28.........yk 10.........luomu
Tilulilu.................34v.....kp 7/28.............yk 15.........c+l
Keinuilija..............31v....kp 3/30-32.........yk 7...........luomu
Vilijonkka_...........31v.....kp 39/30-50.........ya 2012.....1. IVF 1. PAS
Jännää................33v.....kp 54/27-34.........yk monta....luomu/1.IVF 1.PAS
Kippu..................35v.....kp 18/22-27...........yk7
Lennis………….…..30v…...kp 6/28……………..yk 4

Vanessaaa………..36v…..kp 27/28……………..yk 5

Danniella…………..35v…..kp ? ……………………yk ?

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Tikru78, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Lennis, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Fiidu, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, Mustikk4, MamaBoo, nenni26, Tiuhtinen

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v..................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2......21.2.
Lennis.................29v.......yk3......16.3. km
Liljah..................31v.......yk4.......3.4.
Hironea...............36v....ya 2010....7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2.......11.4.
Metsäläinen.................................16.4.
tamariini.............32v.......yk4.......20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.......23.4. km
NeitiPelargonia.....32v.......yk1.......24.4.
OmaAurinkoinen....32v......yk2.......14.5.
pöllötär................28v.......yk2......14.5.
Norna.............................yk 4/5....5/15
Rockwell.....................................27.5.


***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.

Kun nyt sattu olee niin hirvee kiire töissä niin päivitin listan, varmaan päin häränpyllyä :LOL:
Päivitellään kuka ehtii, itsekin harvoin koneella. :barefoot:

Jos siellä niitä taustailijoita on, niin tervetuloa mukaan! :whistle:
 
Hei, olen palannut ja tällä kertaa jäädäkseni (ainakin siihen asti, jos tärppää).

Eli taustaa sen verran, että kävin jo keväällä täällä pyörähtämässä, mutta miestä ahdisti ajatus enemmän kuin oli itsekään uskonut ja laitoimme asian hetkeksi jäihin.

Nyt kuitenkin muutama kuukausi vauva-ajatuksetonta aikaa on takana ja mies kosi ja sanoi, että nyt saa tulla jos on tullakseen <3.
Itse päätin, että ovistestit saa joutaa roskiin ja touhuillaan silloin, kun hyvältä tuntuu ja tätä mieltä on myös mies.

Eli nyt saa laittaa tällaiset tiedot

Lili85, 30v, kp28/30, yk. 1 ja luomu.
 
  • Tykkää
Reactions: Milli Mimosa
Käääks! On ollut niin pitkiä työpäiviä että palstailukin on jäänyt. Maanantaina alkoi kuukautiset eli nyt olis KP 4 menossa. Oikeastaan ihmeen positiivinen mieli, juurikin kuten Lennis aiemmin mainitsi, uusi mahdollisuus on nyt kantava voima ajatuksissa :)

Voi kurja ettei kellään oo mitään hyviä uutisia tullut :(

Miu84 Voimia sinulle!

Oon tässä pohtinut kanssa noita testejä kun muut saa viivanpaikkoja jne. Ja minä en edes niitä. Naurattaa samoin kuin Tilulilua että eipä se raskautta edistäisi, mutta tuntuupa sekin jo epäreilulta kun ei ees niitä saa :D

Lennis ja Keinuilija kun pohditte noita mahdollisuuksia tulla raskaaksi, niin sanoin miehille maanantaina kun menkat alko, että ovis osuu juhannuksen paikkeille, joten vedetään kaatokännit ja paneloidaan, jos vaikka kävis vahinko :D Niinhän niitä vauvoja tuntuu tulevan...

Mikä hitto tässä nyt on, olen kuullut viimisen 3 vkon sisään 6 raskausuutista.. Prkl, sanon minä! Mukana yksi vahinkokin ja tuleva äiti "ei kuulemma ole mielissään asiasta".. Voi jeesus.. Mä nauroin ( kun itkeäkään ei jaksa) miehelle että kyllä se maailma on huvittava paikka ja kohtalo tai kuka lie on aika vitsikäs tyyppi.. Minä joka haluan (ja tekin kaikki) en saa lasta ja se joka ei halua sen saa... Hahaaa, ei oikeesti ees naurata :(

Tervetuloa Lili85!
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikki, tulisin mukaan!

Heti alkuun; elämässä ollut ongelmia, mm. vakava sairaus, miksei lasta ole aiemmin aktiivisesti yritelty ja paine raskautua on kova.
Ikä alkaa tuntua, lähipiirisissä ei juuri lapsettomia ole jne.
Kateuden ym. tunteet liian tuttuja :(

Tämä ketju tuntuu oikealta paikalta, siinäkin mielessä että olen jotenkin kovin, kovin, pessimistinen yrittämisen (+ etenkin mahd. onnistumisen) suhteen ja koko homma tuntuu lähinnä pakkopullalta, ei ollenkaan rennolta ja kivan jännittävältä jutulta. Uskon siis löytäneeni paikan ja ikäiseni, missä jakaa tämä kaikki ikävä ja toivon mukaan joskus ihanakin juttu...

Kesäkuu alkanut paskasti lukemani perusteella, ja niin täälläkin.
Menkat alkoi tänään. (Yk vasta 2, mutta aikoinaan aiemminkin yritelty ilman tulosta).

Mirassa, 31v., kp1/32-39, yk. 2, luomu

Meniköhän oikein, kierrot heittää just nyt häränpyllyä, joten... :/
Tsemppiä jokaiselle. Kirjoittelen varmasti tarkemmin, kunhan hieman tutustun menoon :)
 
Tervetuloa Lili85 takaisin (y)
Onnittelut kosinnasta ja mukava, että pääsette vauvakuumeilemaan, vaikka rennosti ottaakin :)

Blackcat, itsekin törmään valitettavan usein noihin "vahinkoihin". Kyllä sapettaa myös kun ei tekemälläkään tule ja aina menee joku pieleen.
Vähänkö nauroin tolle juhannuksen kaatokänni vahingolle :LOL:Sanoin miehellekin, et kokeillaan mekin. Tosin, vähä huono töissä kännissä :D

Tervetuloa myös Mirassa! :) Kiva saada lisää palstailijoita. Toivottavasti onnistuisi raskautuminen sairaudesta huolimatta. Ja onneksi täällä saa avautua kaikesta :LOL:

Täällä jo kp8 ja edelleen tiputtelua. Ennen ei kyl näin pitkään oo tiputellut. En siis usko et kierto normaali, saas nähdä missä vaiheessa ovis tulee. Jotenkin tuntuu, et näinköhän raskautuu tässäkään kierrossa o_O
 
Perjantai 12.6.2015

upload_2015-6-12_9-50-13.png


Nimimerkki..........Ikä.....Kiertopv/pituus.....yk.......luomu/lääk.kierto
BlackCat..............29v.....kp 4/26-28.........yk 11.........luomu
Tilulilu.................34v.....kp8 /28.............yk 15.........c+l
Keinuilija..............31v....kp 4/30-32.........yk 7...........luomu
Vilijonkka_...........31v.....kp 40/30-50.........ya 2012.....1. IVF 1. PAS
Jännää................33v.....kp 55/27-34.........yk monta....luomu/1.IVF 1.PAS
Kippu..................35v.....kp 19/22-27...........yk7
Lennis………….…..30v…...kp 8/28……………..yk 4
Vanessaaa………..36v…..kp 28/28……………..yk 5
Danniella…………..35v…..kp ? ……………………yk ?
Lili85………………….30v.….kp 29/3……………….yk 2
Mirassa……………..31v……kp 2/32-39………….yk 2 luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Tikru78, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Lennis, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Fiidu, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, Mustikk4, MamaBoo, nenni26, Tiuhtinen

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v..................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2......21.2.
Lennis.................29v.......yk3......16.3. km
Liljah..................31v.......yk4.......3.4.
Hironea...............36v....ya 2010....7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2.......11.4.
Metsäläinen.................................16.4.
tamariini.............32v.......yk4.......20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.......23.4. km
NeitiPelargonia.....32v.......yk1.......24.4.
OmaAurinkoinen....32v......yk2.......14.5.
pöllötär................28v.......yk2......14.5.
Norna.............................yk 4/5....5/15
Rockwell.....................................27.5.


***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Tervetuloa Lilli85 ja Mirassa!

Minä kanssa nauroin Blackcatin juhannus suunnitelmalle. :DMeillä kanssa sama vika, kun Lenniksellä, että ollaan töissä molemmat juhannuksena. :D Luulen, että festareille lähteminen teltta majotuksella vois olla hyvä lisä ja siellä paneloida ja "unohtaa" ehkäsy. Olis oikeen kunnon perinteinen vahinko. :LOL:
 
Blackcatin viesti sai kyllä nauramaan melkein ääneen. Kunnon perjantaipiristys! :LOL: Juhannuspaneloinit kaatokännissä. Teltta ryskyen (tai mökki).

Tervetuloa Mirassa! Kyllä kierto tasottuu kun useampi kierto takana, vasta kuitenkin YK2 menossa. Ellet sitten raskaudu heti. (y) Itsellä oli sama homma ja nyt tässä kierrossa (YK7) vasta oli kunnon testeillä ja kivuilla havaittava ovis.

Täällä on aivan törkeä turvotus! Olo on sellanen kun räjähtäisin sisältä. Aamulla meinannut vaatteisiin mahtua. Aivan kamala tunne. :confused: Eli jos viikonloppuna ihmettelette mikä palloilmiö tuolla taivaalla kelluu niin taitaa olla meikäläinen!
 
Hei mä voisin kaa virallisesti liittyä mukaan :)
Eli miu84, 30, 1/28, yk ööh 19?, luomu
Tänään tosiaan alkoi menkkamainen vuoto. En nyt ole varma liittyykö vielä vain tuohon leikkauksen jälkeiseen elämään, vai oisko tää nyt vaan ihan oikeet kuukautiset (ekaa kertaa puoleentoista vuoteen olen iloinen aiheesta).
Ei mulla ainakaan leikkauksen jälkeen tätä ennen muuta oo ollu ku jokunen pikku tuhraus :D
Eli tästä nyt vaan kohti uusia unelmia! Vielä saa kyllä tikit hetken parantua ennen tositoimia, mutta toi juhannusteema kuullosti vallan hauskalta vaihtoehdolta :)
 
Tervetuloa kaikille uusille! Ja pahoittelut miu84.

Tilulilu, mä en halunnut lähtee suoraan yksityiselle tutkimuksiin, vaikka teki mieli, koska jos löytyykin jotain pahempaa ja joutuisi siirtymään julkiselle IVF:n hintojen takia, niin pelkään, että julkiselta tulisi käsky painua takaisin yksityiselle... Muuten oltaisiin jo menty.

Täällä ei mitään uutta, seuraavsa ovista odottelen ensi viikolle. Laskeskelin, et seuraavat menkat (pessimisti!) osuis just ennen meidän lomamatkaa tai pahimmillaan sen aikana, joten toivon että ovis tulee ajoissa, niin saan olla rennosti reissussa. Melkein tekisi mieli jättää tää yk väliin, niin ei tarvitsisi hermoilla ja pohdiskella normaaleja menkkaoireita raskausoireina...

Usko omaan luomuraskauteen on mennyt jo kauan sitten, vuoden yrittämisen jälkeen, ja nyt musta tuntuu, että lasta tehdään veren maku suussa. Yleensä uusi tsemppi tulee menkkojen oviksen lähestyessä, mutta tällä kertaa ei ole sitä.

No tuleepas mulla nyt negatiivista tekstiä, pöh. Mut pöllytelkää te muut peittoja munkin edestä tässä kuussa :).
 
Pakko tästä yrittämisestä on koittaa hakea huumoria aina vaan kun suinkin kykenee :ROFLMAO: Mukavaa että sain naurua tuotettua teillekin :DToi telttaidea saattais kyllä vielä "auttaa" asiaan, olis ainakin puitteet juhannusvahinkoon kunnossa :LOL:

Tervetuloa Mirassa! Toivottavasti sairautesi ei hankaloita yritystaivaltanne

Lennis, kiitos kun olet päivitellyt listaa (y)

Jospa Kippu turvotuksesi kertoisi jostain...:)

Daniella toivottavasti pääsisitte lomaa viettämään ilman turhaa stressiä paneloinnista..

Otin käyttöön tähän kiertoon gele royalet, vaikka en nyt edes ihan varma ole mihin pitäisi auttaa :X3: Jotenkin kait hedelmällisyyteen, mulla kylläkin kierrot on suht samankaltaiset, ainoat ehkä ongelmat on noi kierrot jotka on olleet vain 4 päivää. Oviskin oletettavasti (kivuista ja testien viivoista päätellen) tapahtuu, mutta ajatellaan vaikka näin että onpahan kokeiltu nekin sitten :whistle:
Greippimehun juonti jatkuu edellisen kierron tapaan...
 
Mun tiedot voi tipauttaa tuolta listalta eli siirryn taustalle. PAS ei tuottanut tulosta, jonka viikko sitten jo tiesin. Tänään kp1 ja 1-2 luomukiertoa tässä välissä klinikan kesätauon vuoksi. Meillä ei käytännössä ole toivoa onnistua luomusti, joten kesän otan nyt rennosti. Mitä nyt kuitenkin toivon ihmeen tapahtuvan... :oops:

Mukavaa kesää kaikille. Yhden kesän olen lapsettomuuden vuoksi "pilannut" ja nyt en sitä aio tehdä. Joten yrittäkää muutkin muistaa nauttia elämästä yrityksestä huolimatta. :rolleyes:
 
Danniella: Joo no se pelkohan mullakin vähän on, että julkinen puoli ei enää pidä meidän asiaa 'tärkeänä' kun ollaan oltu yksityisellä. Toisaalta onhan niitten meidät otettava potilaaksi, ei kai sitä voi estää? Jos mennään vaikka koko protokolla alusta asti tk-lääkärin vastaanotolta lähtien. Toki se on aikamoista verovarojen tuhlaamista, kun kaikki perustutkimukset on jo tehty. Mut jos ei muu auta niin oon valmis aloittamaan koko rumban alusta julkisella puolella! (n) Toivottavasti tätä ei tartte kuitenkaan koskaan miettiä ja raskauduttaisiin ilman IVF-hoitoja..

Lili85: Onnea kihloista ja rentoutta yritykseen! :)

Tervetuloa uusille ja Vilijonkalle pahoittelut uudesta kierrosta.. Oikea asenne tuo, ettei kesää saa pilata tän asian takia! Yritetään kaikki tsempata ja ottaa rennosti :) Joo paraskin oon sanomaan, mut yritetään ainaki :p

Mulla siis nyt KP10. Varasin tiistaille ultra-ajan, kun haluan nähdä, että toimiiko tuo Clomi mulla vielä. Siis ovisplussanhan oon aina saanut, mut viime kierrossa ainaki epäilin ettei ovulaatiota tapahtunut. Tässä kierrossa otetaan sitte se loppukierron progesteronikoe. Mut ultraan haluan siis siksi, että mun menkat niukkenee niukkenemistaan ja oon lukenut, että Clomit voi ohentaa limakalvoa ja silloin niitä ei sais käyttää. Minuthan ultrattiin silloin ekassa Clomikierrossa ja silloin kaikki oli ok, mut oon nyt syönyt noita 5 kiertoa ja menkat kestää enää yhden päivän.. Kattelin just viime syksyltä tota kiertokalenteria ja silloin mun menkat oli tositosi paljon runsaammat, olin ihan pulassa välillä kuukautiskupin kanssa. Että jospa nyt sais varmuuden siihen, että onko se limakalvo ok vai ei. Jos ei oo, niin enpä sitten enää heinäkuussa pilaa mahdollisuuksia Clomeja syömällä! :mad: Nii että se siitä rennosta otteesta ja kesästä nauttimisesta! :D Koko ajan joku asia vaivaa..

Mutjoo, Danniellan tavoin mullakin tulee se tsemppi aina siinä menkkojen ja oviksen välissä. On jotenkin varma, että tää on The Kierto! Mut näin 15:nnen yrityskerran ollessa käynnissä, ei se usko onnistumiseen enää kovin voimakas ole.. Siis toki tulee aina (valitettavasti) se "ehkä tapahtuu ihme"-olo, mutta yritän parhaani mukaan olla elättelemättä toiveita.

Nyt ahdistaa eniten se, että meillä on se paikkakunnan vaihto edessä tuossa kesän jälkeen, joten se elokuun kierto jäänee ensimmäiseksi ja viimiseksi mahdollisuudeksi sille inssille! Uudessa asuinkaupungissa kun ei ko. hoitoja tehdä. Menee aika vaikeeksi inssin teko reilun 100km päässä, kun ovisplussan tullessa tulee lähtö inssiin yms. Voiko töistä noin vain olla pois?! Aaaaargh.. :eek:
 
Täälä taas jännäillään onko tärpännyt vai ei, tänään siis piti alkaa menkat. Eilen tuli pyyhkiessä ihan hailakan vaaleanpunaista limaa paperiin ja sama tänään sekä maha on sellainen jännän turpea ja kipeä, muttei samalla tavalla kuin menkkojen aikaan. Ja rinnat on kipeät!

Muoks*. Tästä eilisestä viestistä kuuden tunnin kuluttua alkoi menkat eli kp1/30-31.
 
Viimeksi muokattu:
Lili85: Höh :( Täällä samanlainen turvotus eli odotan vaan koska hanat aukeaa. Ihan kamala kiukku ja menkkaolo jo kestänyt eilisestä asti, tänään vielä pahempi kuin eilen. Saa ravata vessaan tarkistamaan josko ne jo alkoi.

Vilijonkka: Todella harmi ettei napannut. Siltikin nauti kesästä ja syksyllä sitten taas eteenpäin. :)

Mietin jo seuraavaa kokeilua. Pitäisikö vehnikset jo tilata valmiiksi seuraavaan kiertoon. Ja saako sitä edes kurkusta alas oksentamatta! :ROFLMAO: Ja samalla olen jo ihan varma ettei täällä mikään luomusti nappaa. Kuitenkin jo YK8 häämöttää edessä...
 
Pahoittelut Vilijonkka :unsure: ja halaus sinne!

Pahoittelut myös Lili85 uudesta kierrosta.Oireet vaikutti kyllä hyville.

Luin tuossa odottajien palstaa,että mitä heille kuuluu nyt.Valitettavasti Rockwell oli saanut km:n.Jos siellä taustailet niin iso halaus ja paljon jaksamista! :barefoot:

Täällä kp12 ja edelleen tiputtelee!
Alkaa olee aika kypsä tähän :mad:
Meinasin jo et soitan e-neuvolaan et nyt tähän jotain,ei tuu mitään!Mut luulen et ne sanoo vaan et odota.Aina pitää vaan odottaa.Odottasin sitä vauvaa mielummin.
Mielikin meni maahan,sain vaihteeks vauvauutisia.:(
Onneks oon juhannuksen töissä-ei oo kyl pätkääkään juhlafiilis...
 

Yhteistyössä