*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Arvatkaas mitä? Täällä aukesi hanat yllättäen :LOL: Taisi tulla tehtyä ns. surutyö jo tuolloin tiistaina niin ei edes harmittanut, vaan päinvastoin. Hitot me millekään taukokierroille aleta vaan uutta yritystä putkeen :D Huomenna mennään sitten katsomaan hyvällä omallatunnolla yhden artistin esiintymistä ;) Uuteen kiertoon toivottavasti hiukan maltillisemmin, jos ovista tikuttaisi limojen perusteella tai sitten vasta kp21 alkaen.

Alkuperäinen kirjoittaja Wanhan Willan nuori emäntä;30620139:
Milloin olette saaneet ed. raskauksissa plussan, siis aikasintaan kp/dpo?
Esikoisesta tein ekan testin vasta, kun menkat oli jo pari viikkoa myöhässä. Testiviiva piirtyi jo ennen kontrolliviivaa niin ei siinä ollut edes tulkittavaa :D Olin jo luovuttanut tärpin suhteen etten enää rekisteröinyt kuukautisten alkamispäiviä. Sen 1½ vuoden aikana en muista edes tehneeni kovin montaa raskaustestiä..
Kuopuksesta näkyi plussa vasta labran kokeessa vaikka tiesin jo viikkoja aiemmin olevani raskaana ja neuvolanki kirjoille mut otettiin jo paljon ennen plussan näkymistä.
Molemmista on merkitty plussaus rv6+3 (kiertopäivät oli tuolloin ~30 tänään tarkistin), kp45 taisi olla.
Kolmannessa raskaudessa plussaa ei ehtinyt testeissä näkyä. Raskausoireet ja niiden katoaminen vuodon ja supistusten alkaessa varmisti asian. Oli hoitajankin mukaan selvä keskenmeno rv4+5 (pilleriraskaus).

Mä tossa tuumin että miksei kukaa(?) täällä testaile cb:n digitaalisella raskaustestillä?
Siinä on oma jännityksensä tiirailla puhdasta valkoista ja vetää ne viivalasit päähän :whistle: Mä en raaski ostaa noita digejä ennen kuin saan testiin edes oikean haamun/viivan :D

Mikäs muiden piinailijoiden tilanne? Teitä oli joukossa vielä useampikin ;)

Lasihelmelle pahoittelut uudesta kierrosta :hug:

Kyllä sä viipulainen vaan olet raskaana, noin selkeää tulosta ei ole 2+:lla nähty miesmuistiin :heart: Mitä oon tuolla hätähousuissa tiiraillut muidenkin puhtaan valkeita tikkuja.. ja niitä omia :D
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
digitesteistä mäkin vähän karsastan niitä niiden hinnan takia. Ja se on totta, että se on aika raaka peli. Joko tai. Ei mitä tulkinnanvaraisuuksia. " ehkä raskaana " :p

heidip hyvä että hanat aukes ja pääsette uuteen yritykseen. Jospa tää olis nyt SE kierto.:heart:

viipulaisen plussa on kyllä kedehdittava! Onnea vielä. Ihanaa. Toivottavasti jokainen meistä pääsee täällä näyttämään tollaisen tikun!

Ei tää greippimehu nyt mitään mun lempijuomaa ole, mut toistaiseksi on hyvin uponnut lasillinen päivässä.
Oon kans nyt innostunut noista ovistesteistä. Ainakin on joku testi johon saan plussan:LOL:
niitä on tuolla kaapissa viime kierrosta vielä jäljellä ja ihan taatusti aion dippailla, vaikka kivut kertookin millon se tapahtuu.
Mulla on ihan toivoton vauvakuume:heart:

Tänään nyt siis kp7
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea Viipulainen! :)

Mä plussasin aikoinaan molemmista lapsista rv 3+6, mutta en testaillut ollenkaan ennen tuota päivää ja tuolloin olikin Apteekin omalla testillä jo selkeä plussa.

Ystäväni kanssa molemmat haaveilemme 3. lapsesta ja eilen tuli puhetta, että eikös täällä Porissa kevään aikana aukeava uusi naisten ja lastensairaala olekin oikein hyvä syy mennä synnyttämään vielä kerran! Täytyyhän uusi hieno synnytyssairaala päästä näkemään, vai mitä! ;)

Minulla näyttää olevan huonot päiväkirjamerkinnät rakausoireistani ennen plussaa. Lukee vain, että väsymystä, pahaa oloa ja nippailua & nappailua kohdun seutuvilla... Onko teillä parempaa kirjanpitoa ja kuinka pian oviksen jälkeen oireita on ollut?
 
Viimeksi muokattu:
mamina:
Minähän sain sen haamujen haamun testiin kp22/29 dpo6-7 oli silloin ja selvemmän haamun kp25/29 dpo9-10 ja siitä alkoi nopsasti vahvistua.:)
Olen kuopuksesta myös alkanut aikaisin saamaan haamua testiin ja vahveni, kun joka toinen päivä testasin, samoin nyt kävi, vaikka testailin kylläkin reilummin :D
 
  • Tykkää
Reactions: mamina ja heidip*
Mammi78 Uusi sairaala on ehdottomasti hyvä syy synnyttää vielä kerran! :)
Mulla ei ole ennen plussaa ollut muita oireita kuin parantunut hajuaisti ja NÄLKÄ! Ja sitten vain on ollut sellainen olo, että nyt on tainnut tärpätä. Noita oireita on ollut ehkä viikon verran ennen plussatestiä. Sitä ei ole tarkkaan ylhäällä.

heidip Hyvä, ettei menkkojen alkaminen harmita niin paljoa. Nyt tulta päin ja jospa tää uusi kierto toisi toivotun tuloksen! :)

viipulaiselle onnea varmoista plussatesteistä! Paljon hyvää odotukseen. :)

Lasihelmelle pahoittelut uudesta kierrosta. :hug:

Täällä ei mitään ihmeellistä. Eilen kysyin samalla, kun varasin lapselle neuvola-aikaa, että miten kierukan poisto hoidetaan eli kuka sen täällä tekee. Neuvolalääkäri sen voi kuulemma nappasta pois. Sain ajanvarausnumeron, mutta vielä en soittanut aikaa. Jos odottelis viikon ja soittaisi sitten. Maaliskuun loppupuolelle sen ajan kuitenkin vasta haluaisin. :)
 
Viipulainen jätä vähän plussatuulia meille ;) Ja oikein ihanaa ootusaikaa teille :heart:

Heidip :LOL: mie repesin tuolle hitot taukokierroille :LOL: Aivan oikein :)

Anskuna Ihanan positiivinen asenne :) Plussat tikussa on kyllä ihania oli tikku mikä hyvänsä :heart:

Mammi mulla oli pikkukakkosesta kunnon oirepäiväkirja. Ihan ekana tuli muutaman päivän kestävä iskiasvaiva ja aivastelut. Sitte tulin kipeäksi, oli lämpöäki lähelle 38 monta päivää ja tissit tuntu vähän isommilta. Mutta mulla tuntu ne aina ennen menkkoja isommilta, ettei se ollu mikkään erikoinen juttu. Kahviaki oikein TEKI MIELI ja olin ihan että en voi olla raskaana... :)

Kiehinen maltaksie oottaa maaliskuulle? ;)

ON mie eilen pyyhin kaikki vauva-asiat aktiivisesta ajattelusta ja vietin oikein mukavan päivän lähinnä lumitöitten parissa. Sivuhuomautuksena että kyllä vain tuli eilen lunta, vissin koko talaven eestä yhtenä riivatun päivänä. Illalla vauvanpalleroista imetellessä ihan tosi napakoita supistuksia taas ja vauva-ajatukset tuli heti taas mieleen. Tarkistin niin nyt on nuo imetyssupistelut kestäny jo pari viikkoa! Eikö niitten menkkojenki olis pitäny jo alakaa, jos tuo supistelu olis sitä enteilly? Ja toisaalta jos olisin raskaana niin johan se testi olis sen näyttäny. Lisäksi tietenki lantion alueella juilii ja nipsii pitkin päivää. Mie pysyn siinä suunnitelmassa että teen maanantaina kuitenki vielä sen apteekin oman ja tiistaina on se vauveloisen neuvola niin saan siellä avautua asiastani. Höh. Mien kestä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: heidip*
Viipulainen, mietin vaan millon uskaltaa ekat testit uittaa :D oviksesta kun en oo varma oliko su/ma vai ei. Jos ois ollu niin nyt ois dpo 4/5. Tosin etovaa oloa ollu jo kaks päivää et tuskin vois vielä täs vaiheessa oireita olla. Kroppa kehittää mielen mukaiset oireet :LOL:

noniin, ja muokataan lisää tietokoneella:

Heidip oikee asenne! Mitä sitä taukoilemaan ;) maistelet vielä vähän greippimehua... :D

Mammi78 miulla saattaa olla oirepäiväkirjat mutta ne on jo varaston uumenissa, edellisestä odotusajasta on jo moonta vuotta. Googlettelin kuitenkin omalla nickillä ja löysin jonkun edellisen raskauden pinon mihin olin kirjotellut ja siel olin kirjottanut ettei ois ollu oikeestaan mitään oireita. Olin saanu ekan haamun vissiin dpo9 =)

Kiehinen Miultakin otettiin vasta kierukka pois, nopee toimenpide, joskin vähän kivulias kun langat oli kadoksissa ja piti ronkkia... mut loppu hyvin, kaikki hyvin =)

Pupelaattori nii siulla ei oo tullu vielä ensinkää menkkoja tän vauvelin jälkeen? jospa ne sieltä sit piakkoin alkas, oishan se vähän helpompaa pysyä kärryillä itekin kun ois joku kierto edes.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille onnitteluista!:kiss:

Minä suorastaan eritän plussausta teille tänne, en minä niin vaan suostu siihen, että tässä itsekseen ainoana haaveilioista siirtyisin. Eiköhän tuo kasvava valonmäärä tee tehtäväänsä ja alkaa plussapallot kolista muillekkin:D:heart:

mamina:
Jos olet yhtä malttamaton kuin minä, hulluksikin kutsuttu, niin aikasintaanhan sunnuntai/maanantai akselilla voisit tikkuja uittaa jos herkkiä ovat :D Jos taasen olet maltillisempi niin sittenhän jaksat tiettykin odottaa keskiviikkoon (jotenkin veikkaan että nyt tuhahdat tuolle keskiviikolle siellä):LOL:

Tämä ja periaatteessa vielä huominenkin on aika hysteerisiä. Joka vessakäynnillä pitää tarkistaa ettei vuoto ole alkanut:kieh:
 
  • Tykkää
Reactions: mamina
Viipulaiselle onnea!

Me pidetään nyt taukoa vauvailun kanssa, ei olla talleteltu tässä kierrossa mitään. Mulla on pitkään ollut kroppa ihan sekaisin ja oudommaksi vaan menee. Ihan kaikki oireet olisi selitettävissä kilpirauhasten vajaatoiminnalla, mut parempi nyt tarkistaa mikä mua oikeesti vaivaa. Yksityiselle lääkärille oon varannut ajan ensi viikolle. Katotaan mitä tulee, vauvatouhut saa nyt olla katkolla.

Tsempit piinailijoille ja tärppejä kaikille! Poistun takavasemmalle :wave:
 
heidip ihan mahtavaa, että heititte taukokierrot hittoon! Nyt vaan taistelija fiilis päälle ja tulta kohti! :wave:

Täällä kp22 ja dpo:sta ei niin tietoa..joko se on 8, 12 tai 13. Ja menkkojen pitäis alkaa nyt vkonloppuna tai ens ke to akselilla. :LOL: Himppasen arpapelillä siis mennään, mutta saapahan testailla taas, ihan vaan varmuuden vuoks. :D
Nyt on meneillään eka kierto missä tuntuu jotain oireita. Nyt on tullu nännit hiton aroiks, alkuviikosta oli pari päivää koko tissit ihan hellänä.
Meinasin testailla huomen tai su aamuna..jos ei oo menkat siihen mennessä alkanu. :)

Mukavaa vkonloppua kaikille! :wave:
 
Gorthaur kiitos!
Toivottavasti selviää mikä on, tietämättömyys on hirveä tunne, jos kroppa ei toimi niin kuin pitäisi:hug:

Unnaunna:
Kuulostaa järkevältä, testailu ihan vain varmuudeksi on se juttu tässä vai mitä ja oireiluakin jo ilmassa, pidän teille peukkuja!:D

Sonay:
OIKEASTI!!! MAHTAVAA, IHANAA, ONNEA!!!!:flower::heart:

Lisäys:
Tuli muuten mieleen, että en ainakaan pikaisesti löytänyt odottajista kolmatta odottavien pinoa, olisiko ideaa laittaa sellaista pystyyn? :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: heidip*
Sonay: paljon onnea!! :) meillä onkin saman ikäiset lapset. Vauva-ajoista siis jo hetkinen. No mutta ihanaa että pääset kokemaan sen suloisen vauva-ajan jälleen. Toivottavasti me muutkin! ;)

Mulla tänään ovistestissä todella selvä ovulaatio. Jee!

Unnaunna: ettetköhän sinäkin ole raskaana kun tuollaisia oireita on. Mulla ainakin oli yks r. oire aikanaan :)

Kiehinen:multakin otettiin kierukka muutama kk sitten pois. Oli nopea juttu ja ovulaatiot ja kiertojen pituudet palasi heti ennalleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Sonay ja heidip*
Kiitos pimu83! Plussapuhuria sullekin!

viipulainen, semmosen ketjun kyllä voisi pystyttääkin jos ei oo vielä :).

Joku jossain kohtaa kyseli missä kohtaa on plussannut aikaisemmat lapset. Mä oon testannut molemmat heti menkkojen oletettuna alkamispäivänä kp 28, esikoisen apteekin Onni testillä (vahvat viivat), kuopuksen cb:n digitaalisella.

pupelaattori, mullahan nuo oireet tyssäs kanssa joksikin aikaa. Eli älä heitä kirvestä vielä kaivoon. Peukutan :heart:!
 
Oumaikaad: pakko oli tulla selaa ketjua, et kenen mies se olikaan kuka toimi raskaustestinä. Ja Viipulainenhan se oli. Tuo mun ihana ukko tokas äsken saunassa mua kattoessaan, että kyllä mulla taitaa jotain masussa olla. :heart: Kysyin että kuin nii? Tietää kuulemma. :O Sano että mun tissit, tai nännit on jotenki "oudon" näköset, tummemmat. :D

Antakees hei muutkin sisaret ukkojenne tutkailla teitä... ;)
 
Unnanunna:
Siis kyllä, ukko kulta ennusti että olen "niin paksuna" :D
Ihan mahtavaa, näinköhän lokakuisia tulisi nyt hyvä läjä:heart:

Laitoin muuten odotus puolelle uuden ketjun meille kolmatta odotteleville, sinne sitten jokainen kun plussa tulee, ei edes jos vaan KUN!:popcorn:

Kärkyn teitä täällä aktiivisesti :D

*muoks
Hahahha ai kamala katto ny miun oikeinkirjoitusta, en edes korjaa tuota mokaani, siis Unnaunna, ei nunna!:LOL::heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sonay ja Unnaunna
Sonay ihanaa!!!! Onnea ???? Tulipa hyvä mieli ittellekki, mieki aivan sain sen plussausfiiliksen ? Ja kiitos tsempistä, vaikka kyllä se niin taitaa olla että emmie ennään tälle vuojelle vauvelia saa, pakko vaan hyväksyä ?

Unnaunna sitte seuraavana joohan ? Hui jänskäksi mennee viikonloppu!

Mamina joo, mie täällä haaveilen raskauesta vaikka ei ees tietoa koska se vois onnistua :LOL: Ne menkat tosiaan olis enämpi ko sata jänistä. Plussasta en uskalla ennään puhuakkaan.. ?

Gorthaur tule terveeksi ja sitte takas tänne ?
 
Hahahhahh, mä ees huomannu tota kirjotusvirhettä!! Te ootte ihania. :heart: Ku mietin alkujaan nicciä tänne, ni oisin halunnu olla Unnan Unna, mut sit ku makustelin sitä ni siitähän tulee melkee Unnan nunna. Et melkee nunnia tässä ollaan. :LOL:

Ja joo, viipu vois tehä meitin poppoolle omaa ketjua valmiiks. Täältä tullaan hitaasti, mutta varmasti kaikki perässä! :)
 

Yhteistyössä