*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Mamina onko tuo semmonen promatris one step? Mie sain tuon näkösiä tyhyjänpäiväsiä kans. Hurjasti näyttää kuitenki plussalta :)

Pöllömamma onpa ollu kätevät menkkojen alut :) Alakaspa itelläki sitte nuin. Mullaki muuten ennen pikkukakkosen plussaa oli ihan menkkaolo.

Kiehinen ai ku kiva! Pietään me huoli että on tarpeeksi synnytyksiä sairaalassa ;) Aatteleppa jos me tunnetaan oikeassa elämässä! Mie kyllä tunnen muutaman kahen lapsen äitin... :D

Joo oon mieki välillä miettiny että juuriko haluan nämä univelat tuplata mutta aina se vastaus on kyllä! Ei oo järkimaailman juttuja nämä..

Tuulentavoittelija nyt kyllä pistit semmosen tikun jossa miekään en nää mittään :0 Eikö näkkyy ihan vähän niinkö toisen viivan yläreunaa. Ko aikansa kattoo :)

Mie sain tännään ihan ihime itkukohtauksen. Mies sano yhtä maahanmuuttajjaa (joka on minun mielestä aivan ihana) pitsanpaistajaksi ja pam! aukes hanat... Enkä oo muka raskaana!?
 
Pupelaattori, nää on kotitestistä tilattuja One Step erittäin herkkiä. Ei lukenu muuta merkkiä. Nii ja oot iha selvästi raskaana, eikai niitä itkukohtauksia muute tule ;) :D
Palajan tarkemmin kunhan joskus kerkiin tietokoneelle asti :)
 
Hitto ko kaikki on nuita one steppejä. Mie tilasin raskauskeijulta one steppejä ja niissä luki eessä promatris ja ne oli susia. Ne oli samannäkösiä ko nuo millä sie Mamina oot nyt testannu. Nuo one stepit mitä tilasin halpatestiltä vaikutti hyviltä, ne nayttää enemmän pc:n tikuilta.

Aukasin facebookin tovi sitte ja kaveri oli kirjottanu oikein positiivisessa hengessä haastavista lapsistaan. No itkuhan se tuli!! Mitenhän mie selitän nämä itkut jos/kun testi on huomenna nega :LOL:

Mie en oo vieläkkään päässy salille synnytyksen jäläkeen (vauvelin tissinhimon takia), niin aloin tuossa toissailtana jumppaileen kotona. Eilenki pyllistelin telekkarin eessä ja nyt on kuulkaa lihakset kipeänä!!! Ihana tunne :heart: Vaan on sitä menny heikoksi ko 6 kilon kahavakuula on niiiiin jumalattoman painava.... :whistle:

Onko testituloksia tulossa? :popcorn:
 
Mie jo putkahin tuota Unnaunnan testiä, että no nyt on plussa! :D Mut olikin ovis testi :(

Tuulentavoittelijan testissä en nää mitään :/

Vaan empä nähnyt omassanikaan :( Tein aamulla testin, yritin oikeen tiirailla ja ehkä hetken näkyi haaleasti viivanpaikka, mutta muutoin ei yhtikäs mitään. Hyviä testejä, ettei jää tulkittavaa, mutta masentavaa silti :D Mahassa on tuntunut vähän menkkaoloja eilisestä ja vähän semmonen kökkö olo ollut muutamana aamuna, muttei kyllä oo mitenkään erityisesti tärppiolo. Mies on aivan varma tietysti että kyllä se on nyt paksuna, mutta niinhän se on aina :D
 
joo minäki aamulla tein cb:n plus testin... ihan niinku siinä sinistä pystyviivaaki näkyis mutta tuotahan ei kovin helposti puhelimella kuvata ko se pirun muovi heijastuu vain koko ajan siinä... hetken jo harkitsin huomenna kansallispäivän kunniaksi digiä mutta ehkä kuitenki lykkään sen ens viikkoon ku pitäis olla varmasti jo menkat alkanu..
 
Täällä on riittänyt oireita ihan mukavasti. Kävin jo hakemassa r-testin jemmaan. 6 vrk oviksesta alkoi nippailut ja nappailut masussa eikä ne ole loppuneet. Lisäksi tuntemuksia tisseissä ja pahaa oloa. Kahtena aamuna heräsin viiden maissa, kun oli nälkä eikä uni meinannut tulla enää ollenkaan. Ihan kuin edellisissä raskauksissani! Jännittää!!! Silti välillä epäilen suuresti, että olen saanut nämä kaikki oireet aikaan vain kuvittelemalla että olisin raskaana... Ehkäpä lauantaiaamuna testaan... Silloin voisi olla rv 3+5, jos olisi tärppi oikeasti käynyt. :)
 
Pupelaattori: Vitsit, kun hoksasin, että mulla jäi yks synnäri välistä niin ei ollakaan saman synnärin alueelta. Harmi kyllä. :(

Tuulentavoittelija: Kolme viivaa on jo aika hyvin! :D

Porkkana ja Kiiltokuva: Toivottavasti ne plussat ovat siellä tuloillaan! :)

Mammi: Lupaavalta kuulostaa! :)

Ja täällä ei mitään omassa navassa. Aika kuluu hitaasti, vaikka tekemistä on koko ajan ihan kiitettävästi. :stick:
 
Koska en vaan osaa olla erossa noista testeistä, niin tänäänkin tuli testattua :ashamed: Ei tämäkään ihan tervettä hommaa ole, näköä hämärtää ja silmät on ristissä :LOL: Ja tällä mielikuvituksellahan saan tähänkin näkyviin vaikka kolmipäisen koiran :D

[/url][/IMG]
 
Mammi sullahan kuulostaa hyvältä! Nyt peukut pystöön ;)

Kiehinen :D no se aika monelta tuppaa unohtuun tuo sairaala :LOL: Vaan onneksi se sai pari vuotta jatkoaikaa. Ihan vaan jo alueen työpaikkojenki nimessä.

Tuulentavoittelija kyllä mieki näen häivähyksen pinkkiä siellä ruuvun takana! Koska testaat taas? ;)

ON Mulla tuli taas nega :'( No arvattavissahan se oli, mutta on se silti surku. Mie jo eilen valamistauvuin siihen ko ei tuntunu taas missään mittään. Paitsi tuolla häpyluun takana se iänikunen juilinta.

HUOH
 
Tuulentavoittelija minäkin näen viivaa, ei tartte edes tihrustaa :heart: Vahvistumista tuolle :heart:

Unnaunna kyllä tuo kp23 ovistesti on niin selkee positiivinen ettei tosikaan. Harmi että kierto venyy. Kai hyödynsitte tuonkin plussan? Ootko malttanu olla testailematta nyt?

Pupelaattori :hug: Jospa se vielä plussaksi muuttuisi..

ON Tämä päivä vielä saikkua. Eilen soittelin uudestaan hammaslääkäriin, niin oli unohtanut kirjoittaa antibiootit |O Eipä siinä, en niitä ole hakemassa paitsi jos kipua esiintyy vielä. Muuten ei oloihin mitään erikoista, peittoja on heiluteltu ja juuri puhuttiin miehen kanssa että hiihtolomaviikko onkin poikaa = ovis tuona aikana ;) Lääkäriin kirjoitin valmiiksi muistilapun oireista, vuodoista ja kierroista.

Testeistä olitte puhuneet, mulla kanssa One stepin liuskoja enkä tiedä miten luotettavia ovat. First signalin kasettitesti antoi kaikkiin testeihin viime kierrossa testiajan jälkeen roskishaamua, mutta on kuitenkin erittäin helppokäyttöinen ja halpa.
 
Kai tässä pittää nyt alakaa oottelleen sitä kierron käynnistymistä. Ei kai se nyt ennään ihan hiivatin kauan voi kestää ko jo kuukauen on juilinu. Mie tuossa tuumin että tässä kiertoa ootellessa vois vaikka kerran viikkoon testata ko nuita tikkuja nyt kerta on. Muutaman kuukauen riittää jos tuolla tahilla niitä uittaa :)

Ai niin!! Taas heräs toivo, perkele :headwall: Muistin näillä maitoaivoillani, että eilen tuli pissapyllyä pyyhkiessä verta paperiin! Ihan kirkasta ja vain pienen pieni tippa. Mie sitä hetken ihimettelin, mutta unohin sitte ihan tyystin. Nyt muistin sen taas ja heti tietenki kuvittelen että se olis kiinnittymisvuotoa :O=):ashamed: Eli pakkohan se on taas ens perjantaina testata... Ja vaikkei olis kiinnittymisvuotoa niin ehkä tuolla jotaki on alakanu tapahtuun.

Sori tämä itsesäälinen mussutus, mutta nyt vaan on.







:)
 
No ohhoh, jos muutkin tuossa jotain näkee, niin joko muillakin on yhtä hyvä mielikuvitus tai siinä jotain pientä on =) En kyllä yhtään luota omiin silmiin, kun ihan varmasti eilisessäkin oli ne kolme viivaa :D Ohimenevää etovaa oloa on, mutta niin on ollut ennenkin. Tisseihin ei satu, mutta vatsaa vähän aristaa. Ei auta kuin ootella :)

Pupelaattori :hug: Toivottavasti se vielä plussaksi muuttuu!

Porkkana ja Kiiltokuva mites teidän olot? Onko uusia oireita tai uusia testituloksia? :)

Mammi hyvältä vaikuttaa, toivottavasti on tärpännyt :)

heidip Hammassärky on kyllä niin kamalaa :( Onneksi olet jo päässyt säryistä eroon. Ja hyvä, että on ab-kuuri kuitenkin hätävaruina, jos tarvetta tulee :)
 
mulla vieläki samat oireet.. ja vahvat mutta testi samanlaista haamua... ei tuommosella haamulla ees oikein kehtaa tuota digiä uittaa ko se on kuitenki aikasta kallis testi... No jos tähän ei ala selvyyttä tulemaan niin meen verikokeeseen 19 päivä... sitä ennen vois tieten tuon digin käyttää jos ei menkatkaan ala...
 
En testannu tänään. Josko sitä malttaisi ensi viikkoon. Olojakaan ei oo tänään ollut ja uskokin on kadonnu jonnekkin. Ensi pe oisi kosteat tuparit tiedossa, että mukavaa odotettavaa jos menkat tuleekin odotetusti tiistaina :)

Muoks. Katselin edellistä testiä ja nyt aloinkin nähdä siinä viivanpaikkaa tms. Onks tää vähän kun roskishaamu, et kun se on vähän mehustunu niin päättääkin antaa jotain toiveita :D
 
Viimeksi muokattu:
Heräsin viime yönä 03.45 pissahätään ja nälkään, vaikka olin taas syönyt ihan normaalin iltapalan. En saanut unta kahteen tuntiin ja taas oli nälkä!!! Kaksi yöpalaa siis... ;)

Katsoin huvikseni vau.fi sivun raskauslaskurilla, että mihin la sijoittuisi viimeisten menkkojen perusteella huomioiden, että kierron pituus on luultavasti 35 päivää. Yllätyin siitä, että nyt olisi sen mukaan JO rv 4+1 ja la olisi 15.10. niin kuin suunnilleen olinkin laskeskellut. Luulin että tänään olisi vasta 3+4... Huomenna aamulla testaan, iik!
 
Jännää.. Piinailijoille tsempit.. mammi kuulostaa lupaavalta =)

Pakko jakaa teille, kun liittyy tähän tikkujen tuijotteluun. Mun poika vei purkan roskiin ja sit pyysi heti uutta purkkaa. Sanoin ettei nyt saa. Sitten hän meinasi että hakee roskiksesta sen jonka oli sinne just sylkäissyt. Sit mä sanoin että ei roskiksesta oteta yhtään mitään. Poika sit sanoi et ottaahan äitikin aina. Mä olin että mitä tarkoitat? No ottaa äitikin aina vessa roskiksesta :LOL: :LOL: siis en kestä!!! No joo.. Niinhän mä teen kun kurkin haamujen toivossa niitä pissatikkuja.. Voi apua :LOL:

Täällä ovis + tänään aamutestissä.. Eiku hommiin...
 
  • Tykkää
Reactions: heidip* ja mamina
Huoh. Tissit kipeät, siis tosi kipeät. Alamahaa ahistaa istuessa, tämän voisin toki hyvällä mielikuvituksella kuvitellakkin mutta kn edelleen kova ja korkealla.. Ei siis yhtään pehmenny ja kp 29 tai 30 huomenna.. Koskaan ei mulla kuitenkaan ole ollu yli 32 päivän kiertoa.. Tiiä sitten sekottaisko tuo km tilannetta. Eilen tosiaan haamu cb:llä ja tänään päivällä digi negaa... Mitä hittoa tämä minun kroppa tekee..
 
Kyllä määkin näen jotain väriviirua tuossa tuulentavoittelijan testissä. =)

Tääl om ollu niinhelvetin piinaavat pari päivää!! Ku ei oo "saanu" testailla. :D Tänään meinas iltapäivällä hermo pettää, mut onneks menin nopeesti pissille, enkä ehtiny kaivaa välineistöä esiin. :D Kp 29/26-28 ja dpo6, ehkä.. eikä, luojalle kiitos, oo tätiä näkynny. Oireet jatkunu koko ajan ja nyt pari päivää jo tuntunu sellast hentoa menkkajuilimista alavatsalla + välillä muniksia nippaillu. Hitto ku pystyis viel oottaa testaamista ena viikon puolelle. Vähän epäilen. :ashamed:

Tod.näk. mä tuun vielä vkonlopun aikana esittelemää blankojani. :wave:
 
Pupelaattori noin minä laihdutin 40 kiloa kun jumppasin joka ilta telkkarin edessä (ja katoin suurinta pudottajaa :D) ja siitä tuli parissa viikossa tapa jota ei voinut jättää väliin. Telkkaria kattellessa menee tuntikin niin hurahtaen, ja sit on hyvä hiki pinnassa kun vaan tekee koko ajan. Tietysti muutun myös syömistä ja liikuin lisäksi tosi paljon muutenkin mutta vannoin tohon iltajumppaan kun se oli sellainen säännöllinen, jokapäiväinen juttu. Sillon en kehdannu mennä kuntosalille :ashamed:

No nyt on ostoslistalla salikortti ja miehen kanssa ollaan sovittu että alan pari kertaa viikossa käymään, saa vähän omaa aikaa :) ja yritän sit saada noi iltajumpat taas kehiin kun lapset nukkuu, nyt olen jaksanut lasten syntymien jälkeen (2v) vaan satunnaisesti tehdä. Ja raskaudet olen ollut niin huonossa kunnossa ettei mikään ole onnistunut :/ Lähinnä kävelen tosi paljon vaan.

Omaa napaa, ei vieläkään menkkoja :/ Johan tässä alkaa haudattuja toiveita elättelemään. Nytkin ihan kauheet menkkakivut mutta ei pisaraakaan verta :-o Ja muistin sitten että mullahan oli jäänyt tuonne kaapin pohjalle parin kuukauden takaa vielä testi joten pissin tikkuun eilen ihan varmuudeksi, negaa näytti kuten kuitenkin oletin. Onpa erikoista kun oli kuitenkin niitä ovistuntemuksia. Nytkin olen ollut ihan luvattoman kiukkuinen monta päivää (mieskin uumoili jotain hormoniperäistä). Ihan kun ois menkat ilman vuotoa :D

Nythän mennään jo kp38? IKINÄ ei ole venähtänyt MUTTA imetys ja vasta yhdet menkat takana joten eihän se mitään tarkoita... Ja edellämainittuja kummempia oireita ei ole eli siltäkään pohjalta en usko raskauteen. Inhottavaa. Juuri kun hengähdin että ihanaa kun kierto palas ja tietää taas missä mennään niin nyt taas jahkaillaan :/
 
Testasin sitten kumminkin jo eilen illalla. Apteekin omalla selvä nega. :( Mutta pieni toivonkipinä on vielä jäljellä, koska odotan menkkoja vasta maanantaiksi tai tiistaiksi. Todennäköisesti olen kyllä saanut kaikki oireet vain hyvällä mielikuvituksella!
 

Yhteistyössä