35v+ odottajat, vol 3

:attn: :attn: Kyselen tässä sellaista asiaa että olisiko joku halukas alkamaan päivittämään tätä pinoa, aloin silloin muka vähäksi aikaa sijaistamaan Neviä , mutta Nevi katosi kokonaan täältä

En oikein kuulu enää tänne odottajiin ja aika ei kohta taida riittää..... lähdetään kesäkuussa 2 viikoksi sinne reissuun ja sitten heinäkuussa aloitan työt. Sitäpaitsi päivittelen kuitenkin 35+ äitien pinoa.

Käytiin tänään Saran ja miehen kanssa viemässä päiväkotipaikan vastaanotto ilmoitus päiväkotiin ja samalla käytiin katselemassa paikkoja valmiiksi. varmaan kesäkuun alussa pitänee mennä keskusteluun ja harjoittelemaan, kun sitten lähetään sinne reissuun + päiväkoti on kiinni heinäkuun.

Meillä Sara ei ole vielä ainakaan vierastanut kummemmin, muutaman kerran on näyttänyt että itku tulee mutta ei kuitenkaan. Päiväkodissakin äsken vain naureskeli kaikille =)



Anja ja Sara 9,5+kk
 
Moro!

Mä kävin tänään vihdoinkin viemässä kelaan noi mun vanhempainetuus- ja lapsilisähakemukset liitteineen. Nyt pitäis jaksaa odottaa pari viikkoo niin sais pakkauksen ja sitä sitten ruveta pesemään ja laittelemaan kaappiin... :D

Samalla viikolla pitäis sitten käydä sokerirasituksessa ja sitten olis viimeinen työpäiväkin siinä samassa. Saa nähdä miten sitä malttaa kaikki tehdä yhdessä rysäyksessä. No onpahan sitten määrittelemättömän pitkän loman aluksi tekemistä tuossa kun pesee ja laskostaa vaatteet kaappiin.

Anja: Missä päin tyttäresi on tarhaan menossa? Muistan oman esikoisen ensimmäisen hoitopäivän tosi hyvin... Oli perhepäivähoitajalla samassa pihassa missä asuttiin. Ei meidänkään neiti vierastanut vaan viihty alusta asti tosi hyvin. Harmi vaan kun ei voinut olla pp-hoitajalla kuin 4kk kun perhesyyt sitten veivät neidin vuorohoitoon.

Olkkis ja Ötzki Masupallero 23+2
 
Olisiko joku halukas pinonpäivittäjäksi, vai perustaako Olkkis sen kerhon josta oli hieman puhetta? Jos tämän pinon jättäisi sitten "lepäämään" ellei kovin aktiivihalukasta kirjoitusporukkaa ilmaannu. Minultakin taisi jäädä siihen kerho-kyselyyn vastaamatta :ashamed: mutta mielelläni kerhoon liittyisin. Pinopäivittäjäksi en taida juuri nyt olla halukas.

Tänään tuntui sarja jykeviä potkuja :heart:
~Tiila ja Kauno 17+0
 
Mäkään en tuohon pinonpäivitykseen jaksa lähteä kun on jo pari pinoa (täällä yks ja toisella foorumilla yks) mitä hoitelen. Katson mitä tuon kerhon suhteen sitten teen. Josko täällä olis tarpeeksi halukkaita niin ilman muuta sen sinne perustan ja vetäjäksi rupean.

Niin, ja sain sitten selvyyden viikonlopun viettotapaani. En sitten lähde hautajaisiin. Mies olis halunnut minut mukaansa (kun sen lopulta sai sanottua) mutta äitinsä halus että ovat keskenään. Hieman tuntuu pahalta mutta en haluu haastaa riitaa tunkemalla tahallani sinne sekaan.

Olkkis ja Ötzki Masupalleroinen
 
Tota miten pino päivistys tapahtuu?Mää oon aika surkee tän tietokoneen kanssa.Jouduin tässä ykspäivä kysyyn esikoiseltakin apua :LOL:
Eli jos ei ketään suostu niin voin yrittää.Ettei vaan pino kuihdu.Kuitsekin on kiva vaihtaa kuulumisia samanikäisten kanssa.Taikka sitten tuo kerho,jos olkkis haluaa perustaa.

tiila onnittelut potkuntuntemuksista!!

Olkkis :( :hug:

Viime yö meni taas supistellessa ja ilkee tunne alapäässä.
Nytkin olotila on jotenkin outo.Liikkeet ja hikka on kyllä tuntunut =)

Mukavaa päivää kaikille

äiti kengu ja pikku kengu 31+5
 
Päivityksiin kiinnostuneena täälläkin jos vaan tieto ja taito riittää. Meillä ei siis tiedossa mitään reissuun liittyvääkään kun miehellä loamtkin vasta elokuussa kun vaavin pitäisi syntyä.

Joten sillä saralla mä olen paikalla aina :| ja täälläkin käyn päivittäin vaikka ei aina tulekkaan kirjoitettua kun tuntuu että ei meillä tapahdu niin paljoa mikä jaksais kiinnostaa muita.

Ulkoillaan vaan päivät joka on oikeesti todella ihanaa pysyy mieli äidilläkin rauhallisena ja pojat pääsee ajoissa illalla nukkumaan. Ja äiti ja isi saa ihan rauhassa olla kahdestaan kun vaan isommat menee nukkumaan.
Oi tätä suurperheellisen onnea :LOL:

Mutta nyt taas piha kutsuu kun on noi kaunis ilmakin kun vaan lämpis nyt vähän enemmän.

Spooky ja Aino 26+1
 
Pinon päivittäminen on ihan helpointa uudessa pinossa. Se joka ottaa päivityksen vastuulleen, kirjoittelee ekan viestin (jossa pinon "osallistujalista" ). Ainoastaan omia viestejään pääsee muokkaamaan, nimittäin! Sitten kun tulee uusia kirjoittajia tai vanhojen tiedot muuttuvat, menee vaan siitä muokkaa-napista viestin sisään ja lisää/muuttaa tekstiä.

Jo olemassaolevan osallistujalistan voi kopioida ihan normaalisti kopioi-liitä -tekniikalla. Siis vaikkapa mustaamalla tekstin ja valitsemalla hiiren oikealla näppäimellä kopioi (tai näppäimistöstä ctrl + c) ja sitten uuteen viestiin naksauttamalla hiiren oikeasta näppäimestä liitä (tai näppiksestä ctrl + v). Ei siis tarvitse itse kirjoitella koko listaa.

~Tiila ja Kauno 17+1
 
:hug: Sapfo :hug: :'(

Kuka nyt alkaa päivittämään, niin laitan yksityisviestinä etusivun kopion jonka voi siirtää pohjaksi jos ei halua uutta etusivua itse tehdä. Sitten vain aloittaa uudenpinon 35+ odottajat, vol 4 ja siirtää etusivun sinne ja sitä aina päivittelee =). Minä olen ollut vähän huono päivittäjä, siinä mielessä että en jaksa kirjoitella ja huhuilla vaikka käyn joka päivä lueskelemassa.

Tiila hei ! olen tulossa Saran kanssa Kuopioon ensiviikolla sukuloimaan =) Ymmärsin että olet sieltäpäin koska kysissä kävit punktiossa????

Olkkikselle vielä lisään tähän viestiin että asutaan Kirkkonummella ja Sara pääsi Jolkbyn päiväkotiin.
 
Anjamarita täälläpä olen Kuopion lähistöllä! Tai tunnin matka meiltä suunnilleen on Kuopioon, että ei nyt ihan joka hetki siellä käydä. Mutta mukava olisi vaikka treffatakin, laita vaikka yv:nä aikataulutusta (koska tulette - lähdette ja milloin voisi olla vapaa hetki tms) niin katsotaan sopisiko meidän ajella sinne! Tai jos ei nähdä, niin mukavaa Savon reissua kuitenkin!! :wave: Kalakukkokaapuntiin piäsette käämään :D
 
Huomenta!

Tässä oon jo puolisen tuntia istuskellut ja miettinyt että mitä tässä tekis... Kahvia varmaan tarvii keittää kun kohta mieskin nousee tuolta töihin. Hällä onkin sitten viimeinen työpäivä ennen raskasta hautajaisviikonloppua. Mua ärsyttää jo valmiiksi se että joudutaan tänään lähtemään vielä vaatekaupoille vaikka vihaan niitä putiikkeja yli kaiken. Mä sain miehen sovittamaan vielä tumman pukunsa housuja eilen ja eihän ne mahtuneet sille jalkaan. Lääkkeet sitäkin lihottanut tjsp. Onneksi ainakin Dressmannin nettisivuilla näytti olevan mainos jossa oli juhlavaatteet miehille -20-50% alennuksella. Toivottavasti löydetään tänään sopivat.

Sen verran vielä noista hautajaisista: Mä en sitten ole lähdössä vaikka alunperin piti lähteä. Mies kysyi äidiltään suoraan että saako ottaa mut mukaan ja vastaus oli että ei saa. Vain perheen lähimmät on kutsuttu. No ei tuo mitään: anoppi on nyt sitten oma-aloitteisesti tulossa kesäkuun ekalla viikolla meillä käymään kun on täällä työmatkalla. Sanoi itse haluavansa tulla selvittelemään asioita ilman riitaa. :D Mä oon tuohonkin tyytyväinen sillä itsellä ollut sama tavoite jo suhteen alusta asti kun huomasin että asiat alkaa mennä pieleen. Nyt vaan on ruvennut pelottamaan ihan hirmusti se että menen ja mokaan tuon koko jutun. Pidetään peukut pystyssä itse kukin...

Olkkis ja Ötzki Masupalleroinen 23+4
 
Huomenet

Olkkis toivottavasti löytyy vähällä vaivalla miehelles housut.Kyllä se hyvin menee,jos anoppis haluaa todella selvittää välit.Niin ja sut on hyväksyttävä sellaisena kuin olet.

Meillä on tänään hääpäivä ja tarvis kehitellä jotain spesiaalia.Kortin olin laittanut illalla valmiiks eväslaukkuun.Oli sen kyllä lukenut,kun löyty tästä koneen vierestä.

Yö meni onneksi hyvin.Kovin vaihto asentoo illasta ja tuntui kipeeltä.Onneksi löysi mieluisen asenon itelleen =)

Mukavaa päivää kaikille =)

äiti kengu ja pikku kengu 32 poks :heart:
 
Ilmoittauduin sitten pinomme päivittäjäksi toivottavasti onnistuu ja osaan :ashamed:

Mutta nyt valmistudun kyläilyyn ja uuteen tatuoinnin ottamiseeen joten katsellaan ja kuullostellaan tänään myöhenpään :)

Spooky ja Aino 26+4
 
Moro!

Täällä taas ollaan, huolesta soikeana vaikka tiedän ettei pitäis suurta hätää olla. Ötzki meinaan totutti mut jo tiettyyn päivärytmiin ja nyt on se rytmi ihan hukassa. Toivottavasti Ötzkillä on kaikki kunnossa. En jaksais jos ei olis.

Kohta tulee sitten sisko 3v poikansa kanssa käymään. Ei olla nähty yli puoleen vuoteen vaikka välimatkaa meillä vain 160km. Jostain syystä en oo jaksanut lähteä ajelemaan vaikka tykkäänkin autoilusta. Mennään iltapäivällä sitten varmaan Linnanmäelle jos tää olo antaa myöten kun ei oikein tullut viime yönä nukuttua kovinkaan hyvin vaikka väsyttikin. Tuo saamarin kissa (nuorempi ) järjesti sellaisen shown ettei toista. Kaipaa varmaan miestäni yhtä paljon kuin minä...

Huomenna tulen sitten virallisesti siihen ikään että saan kirjoitella tähän pinoon. En tiedä vetääkö sekin sitten hieman mieltä matalaksi. Tunnen oloni niin pirun vanhaksi kaikkine huolineni ja murheineni.

Olkkis ja Ötzki Masupallero 23+6
 

Yhteistyössä