35v+ odottajat, vol 3

Kiitos onnitteluista kaikille :flower:

Ihanan kuuloista tuo raskaushieronta, Aurinko73! Varmasti todella nautittavaa. Itse kävin ed. raskauden loppuvaiheessa jalkahoidossa, ja voi että se teki hyvää! En ollutkaan koskaan aiemmin käynyt, ja siinä vaiheessa ekstrapainon rasittamat jalkapohjat kyllä olivat todella kiitolliset saamastaan huomiosta.

SpookyMamalle onnea uudesta kuvasta :) ja kiva että otat uuden pinon päivittääksesi.

Toivottavasti Olkkis Ötzki vain vaihtaa rytmiä nyt, mulla esikoinen teki sen pari kertaa raskausaikana. Ja mukavaa syntymäpäivää huomiselle :flower: sähän olet ihan juniori sitten vielä kun huomenna vasta pääset virallisesti tämän pinon listoille! Onnea kovasti!

~Tiila & Kauno 17+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiila:
Toivottavasti Olkkis Ötzki vain vaihtaa rytmiä nyt, mulla esikoinen teki sen pari kertaa raskausaikana. Ja mukavaa syntymäpäivää huomiselle :flower: sähän olet ihan juniori sitten vielä kun huomenna vasta pääset virallisesti tämän pinon listoille! Onnea kovasti!
No toivottavasti tuo on noin. Onneksi sentään yksittäisiä liikkeitä tuntuu aina välillä. Ei siis ihan huonosti asiat ole. Ja voihan se olla että Ötzki vaistoaa että jotain on "vialla" ja senkin takia on rauhallinen.

Mä oon muuten ihan puhki... Olin sitten siskon ja hänen 3v poikansa kanssa Linnanmäellä. Ja jotta sisko kavereineen sai rauhassa hurvitella niin kävin poitsun kanssa sitten Sea Lifessa. Jätkä katteli ihan ihmeissään kun joka puolella oli "iso kala". Oli ihan kiva sitten itsellekin kun joku tuli "ulkoiluttamaan" ja pitämään seuraa. Huomenna jossain välissä sitten tuleekin kaveri 10pv vanhan poitsunsa kanssa kakkukahville. Ex:llekin ajattelin kahvit tarjota kun tuo tytön kotiin.

Olkkis ja Ötzki

 
Täällä potkuttelut tuntuu parhaiten iltasella kun laitan sänkylle pitkäkseen =)
Onko kukaan jo hommannut imetystyynyä tai meinaatteko hommata ?
JA ootteko ylipäätään ostanu tulevalle lapselle vaatetta ja muuta tavaraa etukäteen ?
Mä ite olen ostanu jo vaattetta jonkin verran ja sit saanu vanhoja. Mut esim. sänkyä aletaan sit vasta loman jälkeen katteleen jos kaikki hyvin menee.
 
Hii haa! Ötzki palasi parin rauhallisemman päivän jälkeen omaan kipakaan rytmiinsä. Potkuja satelee hiljakseen koko ajan.

Aurinko73: Mä oon ostanut jo vaunut ja vaatteita. Tiedetään ötzkin sukupuoli niin on ollut helppoa. Tosin osa vaatteista väreiltään neutraaleja mutta ihan tarkoituksella. Ei kaikki sentään paljastu... Kävin perjantaina ensi kertaa kirpparilla katselemassa vauvan vaatteita ja tein ihan kivoja löytöjä. Pari uutta Tuttan pitkähihaista bodya, pari muuta ja yksi unihaalari yhteensä 3.5?. Noi Tuttan bodyt uutena maksaa vähintään 10?/kpl joten hienoa säästöä tulee kun vain jaksaa kiertää. Kunhan tässä parin viikon päästä jään pois töistä niin vois sitten ottaa ihan asiakseen kiertää kirpparillä 1pv/vko niin että löytäis sitten mahdollisimman edullisesti siistiä vaatetta. Lisäksi tiedän mistä saan hakea sitterin, pinnasängyn, turvakaukalon ja hoitopöydän/tason joten isommat hankinnat alkaa olla jo hyvällä mallilla. Vaatetta vielä täytyy jotain kattella....

Hitto kun mä tunnen itseni vanhaksi... Tänään pamahti virallisesti tuo 35v täyteen ja olo on kuin vanhainkodin asukkaalla, älkää kysykö miksi. On vaan.

Olkkis ja Ötzki 24+0
 
Onneks olkoon Olkkis74 ! Mikäs vanha sä nyt olet ! Minkämerkkiset vaunut ostit, olko hinnakkaat ?

Mä kans ostin Suomessa käydessä kirpparilta suomalaisia bodeja ja potkupukuja, ol ihan kun uusia =) Ja edullisesti :) Tarttee taas lomalla katella lisää.
Mulle sanottiin ultrassa että tyttö olis tulossa, mut ei 100 % varma, mut tilasin mä silti netistä vaaleenpunasen bodyn ja potkarit, kun ol niin nätit ! Mut enimmäkseen molemmille sopivia värejä olen ostanu.


 
Aurinko73: Mulle tuli 35v täyteen. Ostin käytetyt vaunut. En muista nyt yhtäkkiä merkkiä enkä jaksa enää lähtee parvekkeelle rymyämään.

Mä kävin puolitoista viikkoa sitten neuvolassa ja kun juteltiin vauvan sukupuolesta niin neuvolan täti sanoi että kyllä se nykyään on lähes 100% varmaa tuo vauvan sukupuoli jos vain sen osaa katsoa. Nyt sitten vaan pitäis jaksaa odottaa reilu 3kk ja sitten olis oma vauveli... :D

Olkkis ja Ötzki
 
Huomenet.

Aurinko73 imetystyyny on harkinnassa.En ole aikasemmin kokenut tarvitsevani ja nyt teksi mieli hommata.Samoin on liinakin mietinnässä.en vain osaa päättää mikä olis hyvä.
Hankinnoista.Mulla on kaukalo hommattuna,uudet vaunut ja hieman kesävauvalle vaatetta.Mulle ei ole sukupuoli selvinnyt 100% varmuudella,mikä tietysti vaate hankinnoissa hieman haittaa.

Olkkis kiva,että liikkeet tuntuvat hyvin!

Omassa olotilassa yö meni hyvin,mutta nyt taas seälästä ottaa ja on kestopinkee.Myllerrystä onneksi tuolla masussa on.Eilen oli ainakin poikittain,että toivottavasti ei käänny pt tarjontaan.
Kauhulla odotan neuvola käyntiä.Eipä niistä käynneistä mulle apuja ole.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille =)

äiti kengu ja pikku kengu 32+4
 

Yhteistyössä