40+ ODOTTAJAT, vol 2

No voihan vompatti, mihin mä sut oon kadottanut.... Koitanpa katsoa kopsasinko väärän listan.

No nyt pitäisi kaikkien loppupään odottajien olla taas listalla, tarkistan vielä joutaessani tuon alkupään.

Onkohan näillä ketjuilla muuten joku maksimipituus jonka jälkeen pitäis tehdä uusi? Koitin etsiä mutta en äkkiseltään löytänyt mainintaa asiasta. Mur-mur ?
 
Viimeksi muokattu:
Ja samalla Morticia jos otat ne pois listalta, jotka on jo varmasti tai mitä ilmeisemmin jo synnyttäneet joulu-tammikuussa, vaikka kaikki ei ookkaan käyneet täällä kertomassa milloin ja kumpi tuli...Pitäskö ne laittaa jonnekin "kadonneet/Missä oot?" listalle, joista ei ole kuulunut?

Ja onko noi tyttö/poika laskennat oikein..mä sain 14 tyttöä ja 12 poikaa...?

Murmur peukut pystyssä :heart:
 
Vois tehdä noin LB. Ja varmaan on nuo laskennat väärin kun yleensä joudun näitä laittelemaan niin että Ipana roikkuu niskassa tai vaihtoehtoisesti nakkelee läppäriä leluillaan kun ei tykkää yhtään että oon koneella. :)
 
Ja just huomasin, että siellähän onkin jo se "kadonneet lampaat"

Juu, Morticia eipä se munkaan silmään varmaan muuten ois tökännyt, kunhan vain yks päivä mielenkiinnosta laskin, että onko tosiaan noin tasaista tyttö/poika rintamalla kun vielä syksyllä pojat oli niin "johdossa" :)
 
Kuulkaas leidit, käviskö sellainen että aloittaisin uuden pinon ja laittaisin tuon nyt mukana kulkevan listan pelkästään etusivulle? Koen jotenkin kamalan hankalaksi kuljettaa sitä mukana kun oon tottunut toisenlaiseen systeemiin. Edelleenkään se ei taida olla ihan ajan tasalla mutta I'm working on it.
 
vaikka tylsistyneenä täällä sairaalassa olenkin, en jaksa jatkuvasti surffailla, vaikka mieli tekisi :)
täällä rv:33+2 olo taasen ollut parempi, eikä liiemmin ole supistellut. Mur Murko meinaa seuraavaksi plussata? :heart:
 
MrsBree, onko sulla ihan läppäri millä surffaat vai kännykälläkö? Mua harmitti Kättärillä ollessani kun siellä ei ollut langatonta verkkoa potilaisen käyttöön, ei päässyt siis surffaamaan millään.

Nyt ois muuten uusi triidi aloitettu, tulkaahan jatkamaan jutustelua tänne.
 
Heips!!!!
Wiiwillä viikoja 14.
Olipa mukava huomata että mur-murilla jännät paikat menossa,jännittää sun puolesta ihan tosissaan.:p kipaisen katsomassa tuolta toiselta puolelta,onko asiat edennyt toivotulla tavalla...

:wave::wave:
 

Yhteistyössä