40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Poutuiainen, mutta tuulinen päivä on täällä koulun päätäjäis päivänä. Tuossa päivitystä tehdessäni kiinnitti huomiota, kuinka loppukierto painotteinen on lista. Kaikille + onnea.

Onlydream ja Ikiemo mikä on tilanne??

Satku mukaan vaan, sitten kun siltä tuntuu ja täällä saa myös oasllaistua keskusteluun vaikka ei olisi listallakaan voi olla tuolla taustailijoiden listalla.

Liiza reipas olet, kun vasta TOTT päivänä testaat.

Taavi pupuiluhan se tärkein juttu onkin.

MamaS hienoa, että pääsit jo tutkimuksiin ja ma saat tuloksia, parempi aina tarkistaa tilanne kuin jäädä miettimään itsekseen.

Kiitos Ottis, liiza, tyynetuulia ja mamastella, kyllä tämä vuodottomuus on ihana juttu. Eilen illalla ja tänään on ollut vähän tuntemuskia tuolla alavatsalla ja alhaalla, mutta yritän ajatella sen olevan asiaan kuuluvaa.
 
Ottis
Oivikki Mulla alkoi loma, jess :wave:! Ja kyllä, irtiotto tapahtuu, mutt aiemmasta lyhemmällä kaavalla. Systeri on vuokrannut mökin, jonne menee poikansa kanssa lomaviikkoa viettämään ja mut on sinne kutsuttu keskiviikkona viettämään tyttöin iltaa. Tänään olis toisel puolel jokkee valmistujaiset ja yo-juhlat, joten sinne menen sitten illemmalla, jahka saan miestä sen verran kiinni, ett tiedän miten toimitaan, meneekö hän yksin mökille vai odottaako minua jne. Mies ei ainakaan vielä eilen lupautunut mukaan.

Nyt on väsy päällä ku aamulla oli niin aikainen herätys. Tekis mieli ottaa päikkärit |O.
 
Ottis täältä sulle virtuaalinen lohtuhalaus tulee :hug: . Ihanaa kun noit voit tunteesi ääneen sanoa. Muistan elävästi ne tunteet ennenkuin esikoinen onnistui. Tuntui itsestä niin pahalta kun näki pikkulapsi perheitä ja imettäviä äitejä. Jospa se kesä rentouttaisi ja ensi talvena saisit sitä masua kasvatella. Sun iässä plussa on kuitenkin vielä ihan realistinen mahdollisuus.

MS toivotaan ettei mitään hälyyttävää löydy
 
Ottis
Tyynetuulia Kiitos virtuaali :hug: :sta :flower:! Toi kateudentunne onkin metka miten se toisinaan yllättää. Yleensä en ole kade enkä edes pahasti kärsi vaikka vauvoja ja pikkuisia näkisin, mutt toi imetys näemmä kolahti :).

Onlydream Pahoittelut tädin ikävästä vierailusta :hug:. Ensi viikonlopulle sulla kuitenkin ihan kivalta kuulostavat suunnitelmat. Periksi ei pidä antaa eikä toivosta luopua :).

Mur-mur Juu, tyttöjen illat on aina huippuja :). Tekee hyvää päästä vähän parantamaan maailmaa välillä. Mulla olis tällekin illalle menoa, mutt laiskottaa lähteä. Yritin päikkäreita ottaa, mutt väsy ei vaan väisty. Ongelmana on nyt se, ett tiedän tuolla juhlissa tarjottavan alkoholia, mutt mies olettaa mun sieltä hoppuilevan mökille saunaan ja se meinais sitä, etten vois ottaa, jos pitää ajaa. Pitääköhän muistuttaa, ett hän on mökillä aiemminkin pärjännyt ilman minua ja ett saa pärjätä nytkin ;)?
 
Ottis
No nih.. Tää plikka on käynyt suihkussa ja maalannut itelleen silmät ja korkkas punaviinipullon eli juon lasillisen ja sitten hilipasen jalan juhlakalua onnittelemaan. Mies on mökillä. Saa tulla sieltä yöksi kotiin jos malttaa olla juomatta, mutt mulla on sellanen olo, ett minä saatan vetää ns. lärvit näin alkavan loman kunniaksi :). Saatan vielä tänään ruudulle palata, jos en ihan mahdoton hippelissä ole, mutt huomisen päivitys voi vähän 'viivästyä'. Kivaa ehtoota kaikille!! t. ottis
 
ottis kiva kuulla että kuuluu hyvää. :)
Hyvää matkaa jo etukäteen ja mukavia juhlia.
Masua kummasti juilii... ei tietoakaan ovisplussasta mutta äsh. Olkoon mitä on.
Päätin aloittaa dietin ettei luulla raskaana olevaksi. Se kyllä loukkaa pahasti varsinkin,
kun siitä km niin vähän aikaa...
 
Se on sitten loma! =)
Tämän päivän kuohuviinitarjoiluja silmällä pitäen tein aamulla r-testin, jonka jännityspaikka oli totaalisen blanco.
Nyt siirrän nämä aatokset toistaiseksi taka-alalle ja suuntaan työporukalla ilottelemaan.
t. ikiemo
 
onlydream hyvä suunnitelma teillä ensi vkolopulle =)

Teille Ottis ja ikiemo railakasta iltaa ja ihanaa lomaa B) B) :flower: :flower:

MamaS harmi tuo, että luullaan raskaana olevaksi, mutta laihdutuskuuria et tarvitse.

Oivikki ja Suoma
 
On pari päivää mennyt juhliessa, ja mitä silmäni näkevätkään eka sivulla: lumeton plussanneissa! Onnea onnea! :hug: Niin ihanaa, tuli taas ihan kyynel silmään! Nyt vain onnea matkaan pikkuiselle, että pysyisi matkassanne! Jippii!!!
 
Höh!! Sainpas selville,että yksi ihminen,jonka en haluaisi tietävän elämäni vaiheista,lueskelee täällä :eek: :eek: ..no hänelle tiedoksi vaan,että kun sitä omaa elämää yrittää piilotella nii silloinhan se kiinnostaa muitten elämä,eiks jeh???

t;hölmistynyt tiru |O |O |O
 
Huomenia!!

Lumeton: Onnittelut!! :heart: :heart: Ihana Uutinen!! :heart: :heart:

Ottis: Nyt on SE kierto!!!!! Ihanaa rktt aikaa ja plussaa!!!! :heart:

Oivikki: Miten jakselet? Onko vuoto jo kokonaan loppunut??

Happihyppy: Miten siellä voidaan?

Taavi: Täti ei ole tullut? Jospa kuitenkin .... :heart: :heart:
 

Yhteistyössä