40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Jam jam mur-mur, lettusia :p.
MS Tsemppiä sulle huomiseen :hug:! Toivottavasti pelkkää hyvää kuuluu. Olet ajatuksissani.

Me käytiin mökillä, paistettiin perhosleikkeet ja syötiin ne uusien perunoiden kera. Kastikkeena meilläkin pelkkää voita ;).

lumeton Kuva olis kiva, mutt ollaan men hengessä mukana ilmankin :heart:.
 
Ottis
Amanta65 Sut kp-listalle lisäsin. Tsekkaapa tiedot, ett ovatko oikein. Monesko yrityskerta teillä nyt on? Jos sun kierron pituus 30 päivää, niin tuleeko sulla ovis sitten kp14-16 vai oletko testaillut?

I-K Maltti on valttia ja pääasiahan on, ett täti pysyttelee poissa :). Plussapuhureita :heart: :heart: :heart:!!
 
mur-mur sain jo vastauksen siihen raskauskeijulle lähettämääni kysymykseen =) . Ihan mahtavan nopeeta palvelua heillä ja vieläpä sunnuntaina :whistle: En ole ikinä mitään tilannut raskauskeijulta mut siellä olis nyt kotidoplerit alennuksessa ja sitä mietin...
 
ottis Kiitos! On menkka maista kipua vähän eilen joka meni ohi ja nyt illasta kanssa ollut :( Ettei tässä ihmeitä odotettavissa ole. Voipi olla ettei kannata edes r-testiä tuhlata..
Kasvimaalla olen kyykkinyt tänään ja lasten koulun loppumisen kunniaksi tein ison mansikkahilloja kermavaahto täytteisen kääretortun. Eilen olin niin myöhään kotona ettei ehtinyt, mutta maistuihan tuo tänäänkin ihn yhtä hyvin.

Tampereelle saisi ajan ensimmäistä käyntiä varten elokuulle, en ole kuitenkaan vielä varannut sitä.
 
jääris miulla on juuri tuo sama Angels Souds perus doppler ja hyvä on..tosin, miehän en vaavin sydänääniä kerinnyt kuullakkaan mutta sitäkin enemmän poikanen on sydäntään kuunnellut ;) ..jospa sille vielä käyttöä olisi:heart:
 
Kyllä oli plätyt namia:p ja nyt vielä "huikopalaksi" grillimakkaraa ja leipää - kyllä pärjevää yön yli :D


Kaikille kesäinen +++++++++ tuulahdus, raskautuneille hyviä vointeja, sekä oikkein kauniitta unosia ja mukavaista tulevaa viikkoa!!!:heart:
 
Toivotaan, että oivikin vuodot loppu siihen. Mulla tuli taas illalla veristä limaa. Just ku olin ehtiny aatella, ettei oo koko päivänä tullu mitään tuhrua, vaikka miehen kanssa aamulla paikkoja rassattiinki. Keskiviikkona on ultra polilla. Sitten tiedän enemmän. Pahoinvointi on ainaki alkanu, vaikken ihan vielä ole pyttyä halaillukaan. Eli oireet on hyvät, mutta nuo tuhrut ja veriset limat ei oo mulla enteilly kertaakaan hyvää :ashamed: .
 
Kiitos Nillanilla, Ida-K ja Rominas.

Rominas kiva, kun teillä on sillä noin hyvin varustettu neuvola ja ystävällinen palvelu.

Mur-Mur harmi, jos jäi olvuloimattomaksi tämä kierto. Lättyt maistuisi minullekin, mutta ei ole minusta niitä nyt paistamaan.

MamaS hyvä liikunta rupeama sinulla siellä. Uudet perunat ovat niin hyviä, minäkin eilen ja tänään niitä söin. Muista syödä riittävästi liikuntaa nähden, niin ei keho mene säätöliekille.

Lumeton ihana, että viiva on vahvistuntu toivottavasti jatkaa vahvistumistaan :heart:

Jääris ai siellä on vielä se dopleri tarjouksessa, pitää käydä kurkkimassa.

Ottis hyvää ruokaa tielläkin tänään =)

RKTT:läisille +++++ testeihin :whistle:

Hyvä yötä kauniinta unia
 
Täällä vielä valvon, pohdin jossittelen ja murehdin. Söin vielä oikein ison annoksen salaattia. Eipä ole sitten muuta maistunut. Kyllä mun vaan pitää saada pömppis pois, etten näytä raskaana olevalta. :( se on tullut kun keskenmenon jälkeen en ole niin aktiivisesti liikkunut. Ja enhän ole pudottamassa kuin sen ylimääräisen 5kg. :)
Kiitos ottis :hug: kyllä jännittää ja pelottaakin :( :eek: :/
Palailen kun olen viisaampi.
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

onlydream (37)............kp7/23-29..........yk?................3.
nillanilla (42)...............kp?/28-33..........yk11..............1.
amanta65 (44)............kp13/30..............yk?................4./1.yht.
Ottis (42)....................kp14/23-28.......yk12................1.
mur-mur (44)..............kp16/24-28..yk13 (km2/10).....3./2. yht.
Ballerina Bolero (40)..kp17/25-28.......yk30...............3.
MamaStella(40)..........kp20/27-28........yk2.................6./2.yht.
Inia (43)......................kp21/26-30........yk22...............1.
Iida-Karoliina (45)......kp22/23-29........yk13...............5./1. yht.
haave3 (41)................kp25/28-36.........y.2v................3.
liiza (44)......................kp26/24-27........yk26...............4.
Rinafina (44)...............kp29/31..............yk2.................6.
ikiemo (45)..................kp35/20-50.........y?..................4.
taavi166 (38)..............kp47/28-42.........yk13..............3.
Sariella09 (43)............kp67/40..............yk?................5./1.yht.



RKTT

taavi166 (38)....................dpo28
ikiemo (45)........................dpo23
liiza (44)............................dpo14
rinafina (44)......................dpo14
Iida-Karoliina (45)............dpo14
mur-mur (44)....................dpo5
Ottis (42)...........................dpo2

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.



 
Ottis
Huomenta! Loman eka päivä ja aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta. Voiko päivä enää ihanammin alkaa :)?

MS Peukutuksia!

Happis Harmin paikka sitä limaista vuotoa. Keskiviikkoon ei onneksi enää niin valtavasti matkaa olekaan.

Oivikki Vuoto pysyköön poissa :heart:.

Lumeton Huomennahan se virallinen testipäivä on, eiköstä juu? Vahvan plussan puolesta täällä peukuttelen.

Mulla on nyt raskautumisen suhteen vähän metka fiilis eli en osaa jännäillä ollenkaan. Meinaan ihan napit ja greippimehunkin unohtaa. Toisaalta ihan hyvä ku ollaanhan tässä päänahka ruvella jännäiltykin. Lähden toiseksi lähimpään kaupunkiin, vie mennessäni matkalahjakortit matkatoimistoon ja ehkä vähän shoppailenkin. Kivaa alkavaa viikkoa kaikille! t. ottis
 
lumeton, jaksamista! Tuo varmaan kamala stressi kun sulla huonojakin kokemuksia vuodoista on. :hug:

lumeton ja oivikki, oliko teillä mitään oireita tai omaa muutenvaan tuntemusta ennen plussaa? Mulla taas niin negaolo, tosin ei kai muuta vielä voisi ollakaan kun vajaa viikko siirrosta. Oivikki, eikös sulla ole tänään ultra? Toivon taas hyviä uutisia!

Mukavaa kesäistä viikkoa kaikille!
 
Mulla kun on niin kamalan monesta siirrosta kokemus, niin ei nää plussahoidot ole mun mielestä muista eronneet. Lukuunottamatta huhtikuun epäonnistunutta pas-hoitoa, mulla on aina ollut kovasti vatsakipuja, ihan kun kuukautiskipuja. Oikein siis hiestä märkänä ole sängyssä pyörinyt kun on sattunut niin kovasti. Mutta onnistuneissa on aina siinä kp4-6 ollut kuukautiskipuja, joita ei negakierroissa ole ollut. Negoissa kivut on alkaneet myöhemmin.

Mulla ei tule rinnat kipeäksi, lämmöt ei nouse mihinkään jne. Enkä nytkään oikein usko oikeasti raskaana olevani.

Minä sinulle täällä niin kovasti peukuttelen!!!
 
Näyttää jo tuo rktt -lista tulleen turhan pitkäksi, joten päivittäjä nappaisitko mut pois sieltä ja saa lisätä listan yläpäähän kp1:llä :/ . Näyttää tätikin ajatelleen, että mitäpä sitä turhaan piinailemaan, kun pari päivää etuajassa saapui vierailulle.
 

Yhteistyössä