40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
:heart: Kaikille kiitos onnitteluista :heart: Te ootte niin mahtavaa porukkaa.

Mutta nyt ei auta kuin toivoa sormet ja varpaat ristissä ettei tämä lopu ennen kun alkoikaan. Se pieni vaaleanruskea vuoto alkoi taas, aivan samalla tavalla kuin joka raskaudessa. Eli se vihonviimeinen suoni vuotelee taas :( Se miten käy, on korkeammassa kädessä.

Tirulii, oon joskus miettinyt, että onkohan joku mut täältä tunnistanut. Lähipiirille (ja kaukaisemmillekin tutuille) olen aika avoimesti meidän lapsettomuudesta kertonut, joten ei se sitten niin suuri uutiskynnys ole.

Kaikille toivonsäteitä :heart:
 
Moikka taas pitkästä aikaa. Keskenmenosta oli viime jouluna. Nyt ollut kainaloista asti rintojen kipuja ja alavatsasta juilinut ja repinyt, että eilen tuli tippaa vuotoa, mutta ei sen enempää. Kk:sta oli 10 pv. sitten. Olenko sitten raskautunut vai oliko vain sellaista kiinnittymisvuotoa, kuten viime kesänä oli samalla tavalla tapahtunut eikä sen enempää? Ja sen jälkeen sitten ilmeisesti vasta syksyllä raskautunut. Se oli kyllä yllätys, joka meni kesken, mutta nyt jäi edelleen vauvakuume sitten :|. Noh, ainakin sukuumme tulee nyt vauva eli pikkusiskoni saa ensimmäisen lapsensa jouluna :flower:
 
Rominas kiva, että pääset neuvolan kautta varhaisultraan, onko teillä siellä neuvolassa se laite, vain menetkö sairaalaan? Minulla on tosiaan toistaiseksi pysynyt vuoto pois ( kolme päivää ), mutta olen edelleen varapillani. Huono-olo oli eilen aika voimakas tänään ei ole niin vahvaksi yltynyt.

Lumeton toivon kovasti, että tällä kertaa rakasus etenee hyvin, suonen vuotamisesta huolimatta. On sinulla kyllä kovin hermostuutava tilanne, voimia sen sietämiseen :hug: .

Amanta ihanaa, että pääset tädin roolissa pientä hellimään. Oletko testannut?
 
Oivikki: Tämä kunta, jossa asutaan liittyi vuosi sitten terveyspalveluiden osalta naapurikuntaan, ja me ilmeisesti voidaan käyttää myös sen toisen kunnan palveluita, vaikka omassa kunnassa tk. Omassa kunnassa ei ole muuta kuin se dobbleri (?) mutta tuolla toisessa kunnassa ultrakin tk:ssa.

Perjantaina soitin suoraan isomman kunnan neuvolaan ja olisin ihan vaan kysyny, että voinko päästä ultraan siten, että varaan gynelle ajan ja pyydän ultrausta, niin neuvolan täti sanoi, että "Haluaisitko neuvolan kautta tulla varhaisraskauden ultraan?"... Piti ihan kysyä että voinko niin tehdä, kun olin ihan äimänkäkenä... =)

Todella ihanaa kuulla että vuoto on loppunut!!!!! :heart: :heart: :heart:
 
Ottis
Rominas Hienoa, ett ajan ultraan sait ja vielä neuvolan kautta.

Ikiemo pahoittelut negasta :hug:. Voihan se silti vielä iloksi muuttua. Toivottavasti sulla olo kiva ilta työporukan kanssa.

Amanta65 Meilläkin kävi niin, ett vasta sen jälkeen, kun olin kerran ollut raskaana, tajuttiin, että me ihan oikeasti halutaan se oma vauva. Nyt on 'jännät' paikat edessä ku tulee just kohta vuosi siitä kun raskauduin ja toiveet on tietty korkealla.
 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

onlydream (37)............kp6/23-29..........yk?................3.
nillanilla (42)...............kp?/28-33..........yk11..............1.
amanta65 (44)............kp12/30..............yk?................4./1.yht.
Ottis (42)....................kp13/23-28.......yk12................1.
mur-mur (44)..............kp15/24-28..yk13 (km2/10).....3./2. yht.
Ballerina Bolero (40)..kp16/25-28.......yk30...............3.
MamaStella(40)..........kp19/27-28........yk2.................6./2.yht.
Inia (43)......................kp20/26-30........yk22...............1.
Iida-Karoliina (45)......kp21/23-29........yk13...............5./1. yht.
haave3 (41)................kp24/28-36.........y.2v................3.
liiza (44)......................kp25/24-27........yk26...............4.
Rinafina (44)...............kp28/31..............yk2.................6.
ikiemo (45)..................kp34/20-50.........y?..................4.
taavi166 (38)..............kp46/28-42.........yk13..............3.
Sariella09 (43)............kp66/40..............yk?................5./1.yht.



RKTT

taavi166 (38)....................dpo27
ikiemo (45)........................dpo22
liiza (44)............................dpo13
rinafina (44)......................dpo13
Iida-Karoliina (45)............dpo13
mur-mur (44)....................dpo4
Ottis (42)...........................dpo1

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

 
Ottis
ON Valehtelisin jos väittäisin, ettei ole krapula. Tuli otettua kaikki kaksi lasillista liikaa sitä juhlissa tarjottua boolia. Sieltä tosin lähdin pois yhdeksän aikaan, kun sain kaverini kuskiksi ja niin lähdettiin mökillä käymään, kun ukko kiukutteli. Päädyttiin baariin ja yöllä vielä saunottiin kotona. Totisesti tästä ällöstä olosta muistaa, ettei ole viisasta 'lärvejä' vetää, mutt enpähän murehtinut yhtään mitään muutamaan tuntiin.
 
Mie olen nyt vain varmempi, että taisi olla ovuloimaton kierto..tai kovasti sitä ovista yritti pukata mutta ainakaan munarakkulaa ei puhjennut.. :(
..lämmöt nimittäin olleet vain 36.6-36.8..parina iltana myöhään 36.9-37
..muina kiertoina lämmöt kuitenkin noustuaan, pysyneet tuolla yli 37..miun normi lämpö on siinä välillä 36.4-36.6..

..kyllä se nyt näin tämä kierto taisi mennä :'(
 
Ottis
Voi mur-mur :hug:, ikävä jos noin kävi, että on ovuloimaton kierto, vaan sellastahan se on, ett niitä on :(.

MamaStella Mitkä ovat tän päivän fiilikset, tuntuuko yhtää paremmalta?

ON Pitäis lähteä mökille saunomaan, mutt on niin kepuli olo, ettei naurata yhtään :x .
 
Sorry, että taas jankkaan, mutta minkä ikäisiä ootte miehenne kanssa. Sitä vaan, että oon ite 44v ja mies 56v. Ollaanko liian vanhoja enää yrittämään? :ashamed: Tosin meillä on ennestään isoja poikia, mulla on kaksi ja miehellä yksi, mutta ei yhteistä yhtään.
 
amanta65 minä itse olen myös 44v(elok. 45v) ja mies 38v
..tokihan miehenkin ikä vaikuttaa(siittiöiden ikä/laatu)mutta vähemmässä määrin, kuin naisen ikä..

..ja jos pienestä vielä haaveilette, onko kenelläkään lupa sitä kieltää? :) ..ainahan tosin niitä arvostelijoita löytyy, harmillisesti näin vaan on :(

Plussatuulia jos pientä vielä päädytte yrittämään ja toivon, että tärpin käydessä, pikkinen jaksaisi tarrata lujaa!!:heart:

..siulla oli km myöskin?..aina suru asia se on :'( ..miullahan se oli 01/10..ja tosiaan, vaavin kaipuu vain tuntuu kasvavan..
..oliko siun kuukautiset siis 10vrk sitten? ..vaiko ovis?..kuinka pitkä kierto normisti on(viim. kuukautiset milloin?)
 
Siis, sanoin väärin, kuukautiset oli 12pv. sitten, joten varmaan nyt ovis. Kierto näköjään nykyään normalisoitunut eli 30pv. :) . Niin mäkin täytän marraskuussa 45v. En tiedä haluaako mies enää vauvaa, kun välillä tuntee olevansa siihen liian vanha. :/
 
Mie täällä lettusia paistelen kaffen kanssa..jotain lohduketta kun niin iski armoton keljutus jos ovista ei ollutkaan.. :(
..alkaapi tosissaan sellainen luovutus fiilis jo tulemaan:ashamed:..
..joskushan se on osattava luovuttaa..pakko..
 
ottis :hug: onhan tänään suht ok pvä. Dieetti alkanut, siis kävin juoksemassa 5km (vaan tiedän) sekä kuntosalilla olin tunnin. Sen lisäksi tein tunnin vaunulenkin Stellan kanssa.
Ja söin juuri 10 pienehkö uutta perunaa voin kanssa :LOL: en muuta olekaan vielä tänään syönyt. Huominen jännittää.
mur mur minullekin ne lettuset maistuisi näin jälkiruoaksi :p
amanta äidin työkaveri saa vauvan ja on lähempänä 50v kuin 40v. :)
 
Ottis Ei ole tullut vielä testailtua..eikä yhtään r-testiä nyt kotona jemmassakaan ole , en siis huomenna aamullakaan testiä voi tehdä.

Tervetuloa uusille minunkin piolestani!!

Lumeton Ihanaa, mahtavaa!! Onnea vauva uutisesta. Tarra sukkia kosolti laittelen pienelle!
 
Kiitos vielä onnittelijoille :heart: Kunpa kaikki pian pääsisivät plussatestejä katsomaan.

Harmitus, Mur-mur, jos tosiaan ei oilia tässä kierrossa ollut.

Amantalle tervetuloa, täällä on mahtavaa väkeä.

Mulle iski kamala epätoivo päivällä ja tein uuden Clearbluen testin ja viiva oli vähän vahvempi kuin perjantaina. Sitten alkoi epäilyttää, että josko oli liian hailu kumminkin ja ostin vielä Apteekin oman raskaustestin (ei tässä konkurssissa noiden hoitojen jälkeen enää tunnu missään....) ja siihen tuli kyllä aika selkeä viiva. Yritän laittaa kuvan, jos osaan vielä jossain välissä. Seuraavan kerran testaan tiistaina, jolloin on virallinen testipäivä ja toivon, että kunnon viiva tulisi vielä silloin. Mutta kyllä mua pelottaa.
 

Yhteistyössä