40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Mur-mur Hurjat oli lukemat sulla!! Ei ihme jos on välillä huono olo :hug:. Toivottavasti aikainen herätys ainakin osin selittää.

Mutt nyt mä lähren hommiin. Vielä ei vettä sada, mutt on vähän sellainen hytinä, ett saattais sataakin. Bye :wave:!
 
Ottis siun virtsan koostumus on jotain "ytyistä" kun noin selvästi näkyypi!! :D
..vaan luulen, että kun ovis+:sta se 5vrk siulla vielä sitä LH:ta sen verta elinmistössä(pisussahin), että reagoi selkeällä viivan paikalla..mie siis fundeeraan näin =)
..vai, onko siulla aina tullut noin selkeä viivan paikka jo ihan noilla alkupäivillä testatessa?..virtsan koostumus kun on jokaisella erillainen ja se vaikuttaa paljon!

..miulla oli viime kierrolla eka testaus muistaakseni dpo4-5 ja juuri samanmoinen tuli kotitestin liuskaan - mie en vain niitä teille saanut tänne näkymään kun kamera ihan susi!! :kieh:
 
Juuh Ottis ei siis mikään ihme jos en raskaudukkaan :( ..Th sanoi, että mm. stressihormoni on yksi sellainen tekijä, mikä estää kyllä jopa ovulaation, puhumattakaan raskaudesta..tai sen jatkuvuudesta, mikäli alulle lähtisikin.. :'(

Pakko alkaa skarppaamaan ja painoa n. se 10% pudottaa - sillä kuulemma Th:N mukaan voisi paineet jo olla siedettävämmällä tasolla!! :)

..testailusta..

Kyllähän se täytyypi TOTT-päivänä, yksi testi dippailla - vaikka sitten huvin vuoksi ja urheilun kannalta!! ;)
..vaikka oirehia ei niin minkään moisia ja raskauteen en usko hetkeäkään!..
 
Ottis
mur-mur Ei ole noin selkeää viivanpaikkaa ollut, ainakaan noin leveänä, mutt se todellakin näkyi jo silloin viiden minuutin sisään valkoisena ja kapeana niinkuin monesti ennenkin ja nyt sitten kun roskiksesta kaivoin oli kai muuttunut harmaaksi tai jotain. Onnea sulle hirmusesti TOTT-päivän testailuun. Silloin taitaa mulla jäädä testaaminen väliin, sillä näillä näkymin olen silloin siskon luona mökillä enkä viittis vieraassa paikassa alkaa purkkiin pissaamaan. Ainakin touhunsa olis vaikea selittää :).

Uskon kyllä, että painon pudotus vaikuttaa, vaikkei varsinaisesti lihava olisikaan, sillä minä olin toissa vuonna saanut jussiin mennessä painon putoamaan sinne 56 kiloon kauhistuttavasta 59:stä ja sen painon onnistuin koko vuoden pitämään ja taas viime jussille paino putosi rehudieetillä miltei automaattisesti 53 kiloon ja silloinhan minä raskauduin eli äkikseltään laskettuna mulla noi painonpudotukset olivat 10%:n luokkaa. 53 kilosena minä olen vielä normaalipainoinen.

Mulla on nyt paino pysynyt siitä hetkellisestä pudotuksesta kiusallisen jämptisti 58 kilossa ja alkaa ärsyttää ku en saa itselleni mitään, ett edes sen kolme kiloa pudottaisin :(. Sen luulis lähtevän jo nesteenä.
 
Juuh, kylläpä se tuo paino on naiselle monesti sellainen "peikko"..oli sitä sitten liikaa, tai liian vähän! :eek: ..

Mie laskin, jotta n. 13kg pitäis pudottaa ja sitten se olis jo pare..
Viimeiks raskautuessa, olin pudottanut painoa välillä: 16.8-20.12. 2009 sen 7.5-8kg..uskon siitä olleen apuja raskautumisessahin..pitäis vaan samoin nythin toimia..tämä kesä vain ON vaikiampaa aikaa tuossa painon pudotuksessa(ainahin miulla)kuin sysky/talvi..

Nesteitä kyllä lähtee mutta ei läski pala!:whistle: :headwall:
 
Ottis
Näin se on mur-mur :headwall:, ett painon pudotus ei todellakaan ole helppoa. Minä leikkasain nurtsia tunnin ja oikein hienkin sain pintaan, mutta kun tulin tupaan ja miehelle soitin, oli hän tulossa käymään kotona ja niin minä sitten keittää turautin maitoperunat. Itse söin 2 lautasellista ja 3 palaa leipää päälle ja tietty joka leivän päällä muheva pala goudajuustoa ja herkkukurkkusiivu :p. Nyt on kylläinen olo. Vaan enhän minä tänään ole muuta syönytkään, joten jos tuohon jää niin hyvä on. Pitänee illaksi tehdä salaatti.
 
Miekin tulin kurkkasemaan saunan jälkeen ja hissua tosiaan tänään ollunna :/

..mie äskettäin käväisin saunassa ja miulle iski kauhea päänsärkyinen&vilutus, että piti lähteä poijjes - niin huonoa oloista pukkasi ja vieläkin hieman on:x ..öklö äklö oloisen luulin ensin johtuvan nälästä mutta kun vetelin pottumuusia&kalapihviä antaumuksella ja olo ei parantunut, syy jokin muu..ehkäpä väsyinen painaa, aamulla kun heräilin aiemmin kuin normisti.

..tisustahin tuli muuten taasen puristamalla kirkasta nestettä.. :whistle:
 
Lumeton mikä on tilanne?

Mur-Mur
tsemppiä painon pudotukseen. Onko sinulla joku tuttu, jolla olisi koti verenpainemitari, minulla oli lainassa hetken aikaa ja kotona verenpaineet oli matalemmat kuin terkkarin tai puhumttakaan lääkärin mittaukset.

Ottis komia on viivanpaikka.

Inia onko sinulla mitään tavallisesta poikkeavia oireita? Peukutukset sinulle.

Oivikki ja Suoma
 
Oivikki eipä ole sellaista tuttua jolta mittaria lainata..mutta on ollut jo harkinnassa ostella, joten pitänee nyt ihan ostaa heti miten..ovat vaan ne laadukkaat aika tyyriitä :( en enää sellaista halppis mittaria toista osta, vaan mieluiten esim. Omronin mittarin..mie vaan joudun vielä ostamaan erikseen sen olkavarsi mansetin kun M-koko on liian tiukka ja hintaa tulee sitten lisää n. 30-40e.. :eek:


Mukavaista illan jatkoa kaikille tasapuolisesti!! :wave:
..ja :heart: +++++++++++++ :heart: tuulia!!!!
 
Ottis
Oivikki Kivasti sanottu toi 'komia viivanpaikka' :). Sitä se kyllä on ja nyt tiedänkin niiden mun joidenkin aiempien haamujen olleen vain viivanpaikkoja, sillä paljoa ei pitäis mielikuvitusta lisätä ku siinä vois jo väriäkin nähdä, varsinkin nyt illemmalla ku tausta on hämärämpi.

Mur-mur Kysäseppä tk:sta lainaako ne sieltä vp-mittareita kotiin? Meilläpäin taitaa ainakin olla tapana lainata jos on tarvetta kontrolliin. Näin muistelisin.

Kauniita unosia kaikille! t. ottis
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Rinafina (44)...............kp3/31..............yk3.................6.
onlydream (37)............kp9/23-29..........yk?................3.
nillanilla (42)...............kp?/28-33..........yk11..............1.
amanta65 (44)............kp15/30..............yk?................4./1.yht.
Ottis (42)....................kp16/23-28.......yk12................1.
mur-mur (44)..............kp18/24-28..yk13 (km2/10).....3./2. yht.
Ballerina Bolero (40)..kp19/25-28.......yk30...............3.
MamaStella(40)..........kp22/27-28........yk2.................6./2.yht.
Inia (43)......................kp23/26-30........yk22...............1.
Iida-Karoliina (45)......kp24/23-29........yk13...............5./1. yht.
haave3 (41)................kp27/28-36.........y.2v................3.
liiza (44)......................kp28/24-27........yk26...............4.
ikiemo (45)..................kp37/20-50.........y?..................4.
taavi166 (38)..............kp49/28-42.........yk13..............3.
Sariella09 (43)............kp69/40..............yk?................5./1.yht.



RKTT

taavi166 (38)....................dpo30
ikiemo (45)........................dpo25
liiza (44)............................dpo16
Iida-Karoliina (45)............dpo16
mur-mur (44)....................dpo7
Ottis (42)...........................dpo4

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.







 
Omaa napaa....

Eilen en tehnyt yhtään testiä, en vaan jaksanut. Soitin sitten klinikalle, että lopetan lääkkeet, mutta hoitaja käski konsultoida lääkäriä. Lääkäri soitti ja sanoi, että raskaustesteissä on joskus havaittu välillä haalenemista (oli ihan uuttaa, mahtaako pitää paikkaansa?) ja sanoi laittavansa lähetteen verikokeeseen. Sit tänään hain testin ja tein kun ajattelin etten jaksa enää ja lopetan ne lääkkeet jos ei mitään näy.

Ja sit tuli heti selkeä viiva vaikka pissaamisesta oli tunti ja en meinannut saada edes tikkua märäksi. En tiedä, kauanko pysyy, mutta tuo pieni sitkeä sissi itkettää nyt ihan kamalasti, se pieni yrittää :heart:

Lumeton ja OnniToivo
 
Lumeton, mullekin tuli itku silmään, kun viestisi luin. :heart:

Nyt sitten vaan hcg-testiin toivotaan hyviä lukemia. Parasta olisi, jos pääsisit uusimaan testin parin päivän päästä, jolloin näkyisi määrän nousu. Ajatuksissani olet.

Terkkuja kaikille muillekin!

 
Ottis
Lumeton Voi kuinka ihanaa. Kyynellyin täällä minäkin :hug:. Uutta minullekin tuo, että testi saattaa näyttää haaleampaa välillä. Tule heti kertomaan meille verikokeen tulokset, jookosta? Valtavasti tarrasukkia ja superhypervauvaliimaa pikkuiselle :heart: :hug:.
 
Ottis
http://sekunti.com/upload/img/42836IMG_4133.JPG
Tässä mun tämän aamuinen testiviiva. Kuva otettu alle 10 minsan pissaamisesta. Ihan jo alko sydän satasella läpättää, kun viiva alkoi hahmottua alle minuutin. Kävin muuta puuhastelemassa ja palasin viiden minsan päästä kattelemaan ja petyin tietty ku ei viiva ollutkaan väriä itseensä saanut :(. Tiedän, tiedän, että on varhaista testailla, mutt kuten hulluimmat meistä tietää, niin korkkattua pulloa on hankala jättää rauhaan :LOL:.
 
lumeton testeistä, voihan sitä haalenemista olla, kun virtsakin voi olla eri vahvuista ym. Voi kun toivon, että pikkanen pitää nyt lujasti kiinni ja pysyy!!! :heart: Hermoja sinulle!

Ottis tuossa on toinen viiva!! :flower:

ON ei tapahdu mitään. Kana sai haudottua tipuja, mut en tiiä montako tuli, kun pitää suojassa allaan ja nokkasee heti kun menee kurkkimaan. Ainakin yhden vaaleanruskean pörröisen untuvikon ehdin tänään nähdä. Pikkuinen piipittää kovasti ja leivoin sille siemenleipää :heart:
 
oivikki, ihanaa että Suomalla oli edelleen kaikki hyvin!

Samoin lumeton, OnniToivo on nyt varmasti sitkeää lajia! Näin uskomme!!! :hug:

Mulla ei ole niin mitään oiretta. Rinnatkin on jopa löpsymmät kuin normaalissa loppukierrossa. Eli luulen että huti taas... :'(
 
Ottis
SS Voi ku ihkua! On varmaan aivan ihana nähdä pikkusen maailmaan tulleen. Tässä sulle :flower: uuden tipusen omistajana.

Juu, siinä on toinen viiva, mutt noi on varmaan jotain viallisia testejä ku testiviivaa noin vahvana näin pienillä dpoilla näyttävät. Tai sitten minä olen raskaana ainakin seuraavat 9 päivää tai kunnes täti tulee :'(.
 
Hellou Naiset!

Lumeton voi kunpa se pikkuinen olisi oikein sitkiää laatua..toivon todella parasta :heart:
Ottis kyllä määkin nään tossa ihan selvän toisen haamuviivan :eek: ..toivotaan että se liuska alkaisi värittyä punaiseksi eikä sitten muutaman päivän päästä pikkarit :p
Inia älä ainakaan noitten rintojen perusteella vielä luovuta..nii mullakin löpsähti viime keväänä rinnat eikä kipuilleet yhtään vaikka ensin olivat kippeenä johtuen lääkkeistä kun oli tuoresiirto.
Ainakaan mulle ei siis merkannu löpsähdys mitään :/

tiru ja pikkuinen peikkoliini :heart:
 
Ottis
Inia Voihan raskaana olla, vaikkei oireita olisikaan. Toivotaan näin. Peukuttelen kaikin raajoin, ettei olisi hutikierto.

Tirulii Kiitti :flower:! Juu, mä täällä huokailen, kun en tiedä mihin uskoa ja kun tiedän senkin, ett TEP-päivään on tuskastuttavan pitkä matka ja ihan mitä vain voi tapahtua :headwall:.
 
lumeton siis MITEN IHUNAAAAAA!!!!!!! :) mullehin tuli niin liikuttunut olo kun luin tekstiäsi :'( ..vaan ihana, että pikkiriikkinen on sitkeää lajia - Älyttömän paljon pienelle taimelle tarraa&vaaviliimaa!!!!:heart::wave:

..tulethan kertoilemaan hcg:n tuloksen sitten.. :)
 

Yhteistyössä