40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
MamaStella Ihanaa, ett kuvat olivat puhtaita ja pääsit terveen paperein kotiin :). Sulla onkin nyt totisesti haastetta sen 'pömppiksen' kurittamisessa, mutt ei paha haaste lainkaan, kun palkkiona on ihanan hääpuvun täydellinen sopivuus.

Mun pitäis myös alkaa liikkua enemmän. Mies leikkaa nytkin nurtsia, vaikka vähän niinkus itselleni sitä huomiselle säästelin. Tulis edes hyötyliikuntaa harrastettua. Taidan ottaa salaattikuurin tästä juhannukseen, kun mies päivät töissä ja minä täällä issekseni eli saan syödä just mitä haluan tai olla vaikka kokonaan syömättä.

amanta65 Hyvää pupuilua nyt sitten vain. Alkaa olla Oili ihan käsillä näillä kiertopäivillä jos kierto sen 30 päivää :).
 
Ottis oliko mukava päivä ostoksilla, mitä ostit?

Inia täällä peukut pystyssä, että sinut + yllättäisi. Minulla ei ollut mitään tavallisuudesta poikkeavia oireita eli se normaali aamuöinen hikoilu tuli niikuin nega kierroissakin.

Lumeton toivottavasti kaikki jatkuu hyvin edelleen.

Rinafina :hug: tädistä. Onnea alkaneeseen kieroon.

MamaS tosi upeaa, että tulokset olivat kunnossa, nyt vain hyvin mielin häitä kohden.

ON ultrassa Suoman sydän sykki :heart: . Koko oli päivää pienmpi kuin rv:t tällä hetkellä. Kohdussa näki sellainen kohta, mistä vuoto on mahdollisesti tullut ja saattaa vielä tulla ruskeaa vuotoa uudestaankin. Tilasin neuvolaan ajan se on juhausvko ma =) .
 
MS Loistavaa että kaikkki kunnossa!!!! :flower:

Oivikki hienoa että ultrassa kaikki hyvin. :heart: Ja kyllä ne dopplerit ovat kuulemma koko kesän tarjouksessa vaikka mainoksessa luki että toukokuun ajan (sitä sieltä juuri kyselin). Ja nolona tunnustan että hävisin taistelun itselleni ja tilasin sen juuri äsken ;) . Kallista on mutta jos sen avulla saan mielenrauhan niin olkoon!
 
Jääris kiva kuulla, että on terjouksessa pidempään, toivottavasti saan itsekin sen tilata, mutta odottelen vielä, että sillä voisi kuullakin ne sydänäänet. Kyllä on hyvä hankinta se, kun sillä saa mielen rauhaa =)
 
Ottis
Oivikki Kiitos kysymästä :). Ostin miehelle shortsit ja itelle pikkuhousut, siinä kaikki. En sit ollut oikein shoppailutuulella.

Kiva, ihana, mahtis juttu, ett Suoman sydän siellä sykki :heart:. Tarrasukkia ja vauvaliimaa edelleen :hug:.
 
Mamastella, ihanaa, että kaikki hyvin!

Oivikki,
ne on sellaisia millin juttuja tuossa vaiheessa ultrausjutut (kokemusta on, sillä meidän neitiä aikoinaan ultrattiin melkein joka toinen päivä yhdessä vaiheessa) ja päivän kahden heitto ei sano mitään. Joten kaikki on varmasti hyvin :heart:

ON: kölin alta mennään taas, testasin kumminkin kahdella testillä tänään ja viivat haalenneet selvästi. Kemiallinen taas :'( Toivotaan, että kaikki mikä ei tapa vahvistaa.
 
rinafina :hug:
oivikki ihanat ultra kuulumiset. :heart:
Minä ostin uuden kaksplus-lehden, valmista omena-kaurapaistosta (hyviä uutisia pitää juhlia, :) dieetti jatkuu taas huomenna ;) ) Ja se hääpuku onkin tämänmoinen http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?page=1&style=A3449 kampaus tulee samaa tyyliä kuin kuvan tytöllä hiuksiin vaaleanpunaisia liljoja joista myös se hääkimppu. 1kk & 3pvää siunaustilaisuuteen :heart: Kiitos teille tuesta taasen!!! :) :heart:
 
Leivoskelin tässä alku illasta mantsikka-kerma kääretortun - niin alkoi mieli jotain namia tehdä :p ..vaan sitten kun oli valmis, ei niin maistunutkaan!!..tuli huono oloinen ihan..olenkkos mie kipiä kun ei käämyrätorttukaan maistu??:eek:Höh!!!

Huomenna, aamusta aikaiseen menen kilpparitestiin ja verenpaineen mittaukseen, saas nähdä mitä tulee tulokseksi sitten..toivottavasti hyviä arvoja molemmaisista! =)


Oikkein rattoisaa maanantai iltaa kaikille ja niitä ++++++++++ tuulia paljoooooooon!!! :heart::heart::heart:
 
En ole testannut, enkä aiokkaan. Taitaa vaan kierto venähtää... Mulla oli jo monta päivää sitten tyypillisiä kuukautisten alkamisoireita; eli finni leuassa, valkkaria ja huono yöuni, mutta ei ole täti tullut vielä kuitenkaan. Kumma juttu.
Mutta lomafiilis tuli! =)
 
Liiza kiitos! Tädistä :headwall: , miten se nyt sinne löysi. Onnea alkaneeseen kiertoon.

MamaS Niin oli se hienoa nähdä taas se syke. Kiva, kun juhlit hyviä uutisia. Pukusi on todella KAUNIS!!!

Mur-mur huomiseksi sitten on kääretorttu valmiina :) . Hyviä tuloksia sinulle huomiselle.

Ottis no ei haittaa vaikka jäi vähille ostelu, kohtahan alkaa alennusmyynnit :D

Hyvä yötä kaikille.
 
Ottis
Lumeton On todella epistä jos raskaus nyt kemialliseksi osoittautuu :'( :hug:.

ikiemo Kiva, ett sullakin lomafiilis. Minä en ole tänään jaksanut stressata mistään, vaikka talokin kuin pommin jäljiltä. Juhannukseksi siivoan, jos jaksan ;).

Mur-mur Hienoa, ett pääset kokeisiin ja tulee vp:eetkin mitattua. Ihania herkkuja sulla siellä taas. Minä olen ahminut tänä iltana Lidlen Gouda-juustoa. Että pitikin mennä ostamaan, ku en kuitenkaan osaa pitää näppejäni siitä erossa.

MS Ihana hääpuku sulla :). Ihanaa myös, ett sun mielikin jo parempi.

Liiza Pahoittelut tädin tulosta :hug:, ei paljoa säästö lohduta tuossa vaiheessa :(.

Kauniita unosia!! t. Ottis
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Rinafina (44)...............kp2/31..............yk3.................6.
onlydream (37)............kp8/23-29..........yk?................3.
nillanilla (42)...............kp?/28-33..........yk11..............1.
amanta65 (44)............kp14/30..............yk?................4./1.yht.
Ottis (42)....................kp15/23-28.......yk12................1.
mur-mur (44)..............kp17/24-28..yk13 (km2/10).....3./2. yht.
Ballerina Bolero (40)..kp18/25-28.......yk30...............3.
MamaStella(40)..........kp21/27-28........yk2.................6./2.yht.
Inia (43)......................kp22/26-30........yk22...............1.
Iida-Karoliina (45)......kp23/23-29........yk13...............5./1. yht.
haave3 (41)................kp26/28-36.........y.2v................3.
liiza (44)......................kp27/24-27........yk26...............4.
ikiemo (45)..................kp36/20-50.........y?..................4.
taavi166 (38)..............kp48/28-42.........yk13..............3.
Sariella09 (43)............kp68/40..............yk?................5./1.yht.



RKTT

taavi166 (38)....................dpo29
ikiemo (45)........................dpo24
liiza (44)............................dpo15
Iida-Karoliina (45)............dpo15
mur-mur (44)....................dpo6
Ottis (42)...........................dpo3

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.





 
Ottis
lumeton, joko tälle aamulla dippailit? Toivon kovasti viivan vahvistumista :heart:.

Minä myös testasin tänä aamun dpo3 :LOL:, mutt ihan oikeasti ja vilpittömästi huvikseni, ku ei ollut oikein muutakaan tekemistä ja pitihän mun se viivan paikka nähdä mihin se sitten tulisi jos on tullakseen.

Mur-mur Ylihuomenna on TOTT-päivä, testaatko silloin? Silloin sulla olis jo dpo8 ja vois ehkä aavistuksena jotain näkyä.
 
Ottis
Taavi166 Oletko harkinnut gynellä käyntiä? Uskomattoman korkeat noi sun RKTT-päivät.

ikiemo Sinä et siis aiokaan testailla :). Toivottavasti ne menkkaoireet vähän huijaavat.
 
Tiistaita!!:flower:

jeps, nyt on sitten käyty verikokeissa ja verenpaineet mittailtu..aika kauheat lukemat kyllä VP:sta tuli :ashamed: ..

142/98!!!!!!!!! :eek: ..tosin..TH sanoi, että vaikuttaa se kun kovasti jutusteltiin miulle tärkeistä, surullisistahin asioista - ja mie tosissani puhuin kun Ruuneperi kun sain sanaisen arkkuni auki!! :D
.. ja siksi ainahin yläpaineet on saattaneet nousta - ja muutenhin ne miulla aamulla korkeammat jos aikaiseen ollut nousu ylös ja väsy!

..mutta sanoi kyllä suoraan, jotta pitäisi tarkkailla ja jos eivät näytä eri lukemia seurannalla, verenpainelääkitys kehiin :/ ..tai..ensiapuna ensin painon laskeminen.. *huoks*..helpommin sanottu, kuin tehty!!
 
Ottis
Oottekos nähneet näin selvää viivanpaikka? Kaivoin aamullisen tikkuni roskista, vaikka pitäis jo kovasti olla menossa nurtsia leikkaamaan, mutt eikös sitä saa kesälomalla vähän leikkiäkin? http://sekunti.com/upload/img/26580IMG_4131.JPG
 

Yhteistyössä