40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (44)......................................................3./2. yht
ikiemo (45)..................kp4/20-50..........y?.............4.
haave3 (41).................kp4/28.............y.2v..........3.
Taikakuu (41)..............kp5/27-32........y.n.3v.......2./1.yht.
ninni-70 (39)...............kp5/29-35........yk10.........2.
Solakka Silakka (40)...kp10/24-28.......yk19........1.
haave2010 (43)..........kp12/29-30........yk13......4./1.yht.
liiza (43)......................kp12/24-25.......yk22........4.
Ottis (42).....................kp13/23-28........yk8........1.
Rominas 40...................kp15/25-27........yk8...........2.
Leena65 (44)..............kp15/25-27..........yk9........3./1.yht.
Rinja (39)....................kp16/23-24......yk3..........1.
Minnihiiri68 (41).........kp17/28...............yk3..........2.
Iida-Karoliina (45)......kp18/23-26.........yk10.......5./1. yht.
Little Bear (37)...........kp18/23-24..........y.n.3v.............1.
happihyppy (39).........kp19/28...........yk5(26).....3./1.yht.
onlydream (37)...........kp20/23-29.........yk?...........3.
Inia (43)..................kp21/26-30........yk18.....1.
Lumisydän (45)...........kp22/28-32.........yk?..........?
MamaStella (39)..........kp22/28............yk1...........6/2.yht
Terri (45).....................kp23/27-32.........y.2,5v.........2.
mimmimamma (47).....kp27/28............yk100............4./1. yht.
nillanilla (42)...............kp29/28-33.......yk8...........1.
Mahdotontako (45)......kp30/29.............yk4...........1.yht.
oivikki (41)..................kp32/23-27.......yk9...........1.
AinoEmilia (45)............kp42/31...........yk?..........4./1. yht.
Siiri Sisilisko (39)........kp42/28................yk22........1.
taavi166 (38)................kp43/28-42..........yk10............3.
Sariella09 (43).............kp46/40............yk?..........5./1.yht.

Kadonneet lampaat:
Äiti7 (41)......................kp51/28................y?.............8.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

Mahdotontako (45)........dpo16
Onlydream (37).............dpo14
nillanilla (42)..................pp13
oivikki (41).....................pp11
Mamastella (39).............dpo9
Terri (45)........................dpo8
Minnihiiri68 (41)............dpo5
happihyppy (39).............dpo5
Inia (43)..........................pp5
Iida-Karoliina (45).........dpo4
Rominas (40)..................dpo3
Rinja (39).......................dpo3
liiza (43).........................dpo1
Ottis (42)........................dpo0

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)2.5.2009/kp24(24-30),yk7,6./1..poika 1.1.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii (40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht.....tyttö 22.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 kp29/28..........yk8.............3.
vauvatoive10 (42)......21.1.2010 kp30/28-31........yk2.....3./1. yht.
Emily67 (42)..........5.2.2010 kp28/24-28/dpo15.......3/1.yht.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Ämy,nallekalle, pääpilvissä, Räystäspääsky, erka, Wiara, Tirlittan1968, Emily67, Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL.6)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1608427
40+ SO WHAT (VOL. 5)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636


 
Ottis
No nih! Täälläpä on hissuiksi varhain heittäydytty. Mur-murkin nukkumassako jo :p?

Mies yliaktivoi aivojaan ja vedin herneen nenääni ja aloin kattoa "Äideistä parhain"-elokuvaa kuulokkeet korvilla omalta koneelta. Siinäpä tää myöhäisilta meni. Mies vetäytyi yöpuulle reilu tunti sitten sanaakaan sanomatta, mutt aionpa silti peräänsä kömpiä. Oli miten oli, mutt en todellakaan jaksa sitä, ett katotaan töllöä samaan aikaan kun radio pauhaa taustalla. Se ei ole minun mielestäni rentouttavaa ajankulua. Tuolla miehellä on vielä paljon opittavaa, mutten just nyt viiti pauhata ku simppoja tarttis kuitenkin vielä huomenna talletella.

Miehen ärtymys tätä palstailuani kohtaan sen verran kirvelee, ett päätin hänelle huomenna kertoa mitä ja miksi täällä pyörin. Ilman teitä nimittäin en varmaankaan olisi tätä rumbaa jaksanut. Nyt on kuitenkin edellisistä todellisista epätoivon hetkistä vierähtänyt 2 kk kuin siivillä ja taas on toiveet katossa. Ei paha, mutt en siltikään tahdo tehdä tätä varkain ;).

Ai niin juu. Ku elokuvaa aloin katella, korkkasin siiderin. Mies huuteli yläkerrasta, ett pitääkö sitä litkua aina lipitellä. Sanoin, ett just korkkasin ja sit mies olikin hiljaa. Silti ottaa päähän, ett millä ilveellä hän voi kuvitella 'varkain' juovansa ja olettaa, ett hänet mökiltä kotiin kuskaan, jos sitten aukoo päätänsä jos siiderin juon relatessani. Olis kai sitä salmarin tissuttelua pitänyt jatkaa niin mieskin olisi ollut tyytyväinen, kun ryyppään kunnolla. Perk**les sanon minä, että on juntti toi mun mieheni :headwall:-

Listan päivitin kuitenkin nyt jo, ettei kovin hankalaksi mene jos miestä korpeaa tää mun koneiluni. Aamusta tietenkin jännätään niin Oivikkin kuin mimmimamman ja onlydreaminkin plussia :).

Oivikki Sä todellakin olit mielessäni aamulla hetimiten kun heräsin.

Muttt nyt, kauniita unosia kaikille :wave: :wave: :wave:!
 
Minä täällä valvon, kun kauheeta nipistelyä tuntuu koko alamasulla. Sitten Stellakin nukkuu tosi levottomasti. Välillä vikisee ja sätkähtelee kuin säikähtäisi jotain. Vahdin samalla myös tytön unta. Pitää taas mennä yrittää nukkumaan. Panadolia nappasin pahimpaan nipistelyyn.
Turkanen, nyt neiti parahti kunnon itkuun. Öitä.
 
Sunnuntaita kaikille, vaikka onhan tämä ketju jo tänään korkattu, kun listauskin löytyy. Yökyöpelit olleet liikkeellä.

Jännittävä päivä tästä tulee, toivottavasti sataa plussia taivaalta kuin mainoksessa. Mahdotontako jo eilen sai viivaa, samoin mimmimamma. Oivikkikin testaa takuuvarmasti? Entäs muut? Tehkääpä tästä supersunnuntai eli monta plussaa riviin.

Tuosta nega-arvosta sen verran, että Helsingin Naistenklinikalla tulkittiin hcg negaksi, kun oli alle 5. Felicitaksessa taas arvot 0-3 on nega, yli 10 plussa ja 3-9 otetaan uusintatestaus. Sitä en tiedä, ovatko arvot keskenään vertailukelpoisia, uskoisin kuitenkin. Oma nega-arvoni pyöri alle 2:ssa viitisen vuotta sitten, kun sitä puolivuotta seurattiin muutaman viikon välein.

Mutta siis uutta päivää päin. Innolla odottelen kuulumisianne linjoilla.
 
Ottikselle vielä, muista, että mies voi olla sitten niin utelias surffauksesi suhteen, että penkoo jostain sivut millä kirjoittelet.

Mulla mies tietää surffailuni, muttei oikein ymmärrä. Meille tuli ihan ilmiriita kerran, kun halusin järjestää tapaamisen erään vauvahaavekaverini kanssa, jolle oli syntynyt lähes samaan aikaan vauva kuin meille. Mies ei kertakaikkiaan ymmärtänyt, että kutsun kotiimme täysin vieraan ihmisen. Ja hänen "toivomuksestaan" sitten peruin tapaamisen. Media toitottaa kaikenlaista nettihörhöilystä ja se häneen oli sitten iskostunut. Ja tietysti myös pelkää, että meidän henkilökohtaisista asioista puhellaa kylillä. Olen yrittänyt sitten kunnioittaa tässä hänenkin mielipidettään, vaikka eihän hän minua voi määräillä.
 
Mitä näinkään täällä palstalla - mahdotontako ja mimmimamma saaneet plussaviivoja - WAU!! Peukutan teille lisää plussan vahvistumiseksi; hyvältä näyttää!! :heart:

Muillekin RKTT-listalla oleville hurrrrrjasti plussatuulia ++++++++++ :whistle: :heart:

ON: eipä tunnu tällä hetkellä siltä, että olis raskaana..... :ashamed: :ashamed: Eilen oireet vähenivät huimasti, alavatsa tuntuu litteältä vaikka aiemmin pömpötti, rinnat ei niin turvonneet enää ja pahoinvointi oikeastaan pois......vuotoja ei ole vielä mutta yöllä jomotti lantiota ja alaselkää. Tänään ei kai voi muuta kuin odotella......se on piinaavaa..... Olin kyllä elellyt tosi terveellisesti, otin vitamiinit ja kaikki, mutta ehkä tämä viikko oli liian stressaava töissä.....harmillista, jos tämä nyt siihen kaatui :'(

Kuitenkin piristävää pakkaspäivää koko poppoolle ja sitä vauvelipölyä :heart:
 
No voi harmi emily, että olo tuntuu epävarmalta. Mutta sitähän se alkuraskaus on, edestakaisin pilvilinnoihin ja maan kamaralle. Uskotaan kuitenkin, että massussasi kaikki on kunnossa, sillä oireettomuushan on niin tavallista. Se vaan on helppoa sanoa toiselle, omalla kohdalla kuitenkin aina pelkää pahinta. Jaksuja tähän päivään.
 
Miten toi teksti tollai hävisi juuri kun olin kirjoittanut stoorit :attn: eli uusiksi...
Ottis ja Terri meilläkään ei mies ymmärrä tätä netissä roikkumistani. En minä ennen tiennyt tällaisten palstojen olemassaolostakaan mitään mutta vuosi sitten äkkäsin tämän palstan ja siitä asti täällä surffaillut.

Täälläkin jännätään toisten puolesta ja malttamattomana odotan kuulumisianne!!!
 
emily67 pelko pois! :heart: Kaikki todennäköisimmin täysin kunnossa. Jos kovin epävarmuus raastaa niin sitten vois auttaa se että käy ultrassa jotta saa mielenrauhan eikä turhaa tartte sitten stressata. Minusta itsestäni tuntuu välillä että aiheutin itse itselleni keskenmenon kovalla stressaamisella että onko kaikki varmasti kunnossa.
 
Huomenta!

Nega edelleen testissä. Tämä linja varmasti jatkuu, joissakin kierroissa näillä samoilla päivillä on tullut se roskishaamu eli testiajan jälkeen vaalean punainen viiva. Sitä ei sitten enään ole tullut virallisina testi päivinä. Nyt ei sitten sitäkään tule, joten eiköhän tämä ole tässä nyt. Luin sen LB laittaman linkin. Ihanaa, että olivat saanneet apua siinnä, se perhe. Nyt vaan alkoi enemmän harmittamaan, että en ole osannut kovistella niitä vasta-aine testiä :headwall: , ärsyttävää, kun ei sitä automaattisesti tarjota, jos 15% on niitä!!!! Ja minulla on muitakin autoimmuunitauteja!!

MamaS sinulla toivottavsti pikkuiset kiinnittyvät siellä.

Emily toivottavasti kaikki on hyvin edelleen, mutta varmasti voi noita oireettomia aikoja olla, joten yritä olla huolestumasta.

Vauvatoive hienoa, kun kaikki sujuu hyvin siellä.

Mahdotontako testi tulostasi jännään!
 
MIMMIMAMMA ja MAHDOTONTAKO hyvän onnen peukutukset teille! Jipiii! :flower: :flower:

TERRI :LOL: niin, ilman testaustakin voi olla raskaana tai sit ei, hyvin kirjoittelit ymmärsin kaiken

OIVIKKI :hug: lohtuhali sinulle. Niin, lääkärien kanssa saa todella olla kovana, kysyä kysymisen perään ei haittaa omaa etua kannattaa valvoa

Minulla menkkamaiset tuntemukset senkun jatkuu, eilisestä asti on tuntunut tasavahvasti. Uskon että nega sieltä huomenna tulee :ashamed: mutta onhan mulla viellä kaksoset pakkasessa.(toivottavasti selviävät sitten sulatuksesta) Minusta tämä tuoresiirto on ollut ihan erillainen kuin mun kaksi edellistä. Johtuukohan lääkityksen vaihdosta, pitää muistaa kysyä tai ainakin sanoa klinikalle asiasta.

VAUVATOIVE10 Hyvää oloa sinulle ja mukavaa mahankasvatus aikaa!

EMILY67 Voimia sinulle, kyllä kaikki siellä on hyvin! Malttia vaan, sinä olet samaa hyvää vuosikertaa kuin minä, sinun raskaus antaa minullekkin uskoa plussaan

KAIKILLE tsempitykset omiin tilanteisiin.
 
Ottis
Terri Suorastaan olen odottanut, ett mies käyttämiäni sivuja lukisi, mutt ei vaikka kuinka syötiksi jättäisi. Näitä en kuitenkaan haluaisi hänen lukevan. Meillä on kummallakin omat koneet ja oman sivuhistoriani tyhjennän säännöllisesti ja tämäkin sivusto salasanan takana. En minäkään hänen sivujaan kattele ja monestakin konehommasta hakee mielipiteitä keskustelupalstojen kautta. Tuskin itse kirjoittelee kuitenkaan. Enpä varmaan mielipidettään tiedä jos tästä kertoisin ;).

Emily67 Äläs nyt sure. Toisinaanhan oireet voi kadota ja sit tulee taas takaisin. Vauvaliimaa ja tarrasukkia rekkalastillinen sinne, ett pikkunen kyydissä pysyisi :heart:. Millon sulla se ultra olikaan?

Oivikki Pahoittelut negasta :(. Mutt ehkä kuitenkin parempi tälleen hiljalleen varustautua siihen lopulliseen negaan, vaikka toivoa vielä onkin. Sitä ei sovi unohtaa. Tsemppi :hug:.

Nillanilla Kun olin kesällä raskaana, nimenomaan menkkaoireita podin ainakin 3 vrk, kunnes oli vain pakko alkaa pikkuhiljaa uskomaaan, ettei se täti sieltä tulekaan. Oireet alkoivat siis ihan 'oikeaan' aikaan eli ennen TEP-päivää ja sit alkoivatkin oudommat tuntemukset :). Toivotaan sinuakin kroppasi huijailevan.
 
Suurkiitokset tsempityksistä!! :heart: :heart: :heart:
NillanillaSe vuosikertajuttu oli hyvä! =) =)

Olin varannut yksityisen gynelle ensi viikon perjantaiksi ja neuvola on torstaina, saa nähdä onko aihetta mennä.... Meillä on huomenna pieni reissukin suunniteltuna omien tyttöjen kanssa: junaliput on ostettu ja hotelli varattu. Lapset odottaa sitä kovasti, joten toivon että olen huomenna matkustelukunnossa.....

Onnea testailuihin :heart:
 
Nillanilla juu, yritän pitää mielessä, kun lääkärin seuraavaksi kohtaan. Sinulle peukutukset huomiselle +!

Ottis niin tämä tapa tosiaan on minulle sopivampi, että testaa ajoissa, mutta kaikki tavallaan, niinkuin Terri kirjoitteli eilen.

Emily mukavaa matkaa teille, niin se torstaikin on vikkelämmin täällä, kun on mukavaa tekemistä.

Aloitan tästä siivous ja pyykinpesu hommat.
 
Ottis olin mie vielä valveilla, vaan punkku teki simmut niin raskahiksi että soffan pohjalle jo vajosin TV:tä tölläämään-ja sinne nukahdinkin hetkeksi ;) ..sitten valvoskelin taas ja uudestaa unta kaaliin! Kympin jäljestä kuiteskin nousin aamulla kun mies läksi metsästysseuran kokoukseen ja otti poikasen mukaan-menevät mummulaan sitten..nyt tässä kaffetta&muffinia nautiskelen..


Oivikki :hug:..iso harmitus tuosta negasta :( ..koeta jaksaa siellä ystäväiseni:heart:..


MamaStellalla masussa nippailuja&kipuja..hmmm..mitähän se?..toivottavsati juuri SITÄ!! =) :heart:

emily67 mie sanon sen, vaikka ei välttämäti mitään auta.."Ole ihan rauhassa, oireet kun välistä saattavat kadota ja tulevat sitten taas":heart: :)



..oma olo jo huo-mat-ta-vas-ti parempi! =) ..ei satu enää virtsaputken suulle-Yes!!..se aikas kurjake kipu onkin :/ ..



mimmimamma..Mahdotontako, oletteko testailleet tänä aamuna?..mie niin toivon teille molemmille sitä VAHVAA&PYSYVÄÄ plussaa!!!!:heart:
:heart:
 
emily67 toivotaan että olet reissu kunnossa ja jos näin-mene ja nauti muksujen kera!!:wave:..saat ajatukset pikkasen muuanne..

..helpommin sanottu kuin tehty, tiedänhän mie sen :ashamed: ..vaan kyllä se "hie-man" tuo muuta ajateltavaa, et koko aikaa tarkkaile ittiäsi niin tarkkaan..jaksuja&maailman vahvinta, erikoisvahvaa tarraa sinne laitan!!!! :heart: =) :heart:
 
Ottis
Mur- mur Olikohan toi negaharmitus Oivikille :ashamed:? Minäkin tänään negan testasin ja ihan odotetusti o-testillä. Puhtaan pallonaaman sain, en hymyä lain :whistle:.

Kiva, ett olet jo paremmassa kunnossa. Muista nyt juoda ihan puhdasta vettä paljon, jookos?

Mies ettii netistä sopivaa töllöä itellensä. Kysyinkin jo, ett voiskohan siitä sitten joskus viikonloppuisin oikein jotain elokuvaa kattoa yhdessä ilman, että radio pauhaa taustalla. Sanoi, että voihan siitä sitten kahtoa kahta ohjelmaa yht'aikaa.. Voi video sanon minä, että osaa olla ikävä ihminen. Jos aikoisin viikonloppuisin saada relata, mun pitää joko karata mökille tai ajaa mies sinne, mutt sama osoite näemmä mahdottomuus :(.

Emily67 Kivaa lomareissua teille. Toivotaan, ett kaikki kunnossa ja reissukin menee hyvin :saint:.

MamaStella Melkeinpä vain mur-muria komppaisin noiden nippailujen suhteen, ett taitaapi olla hyviä uutisia tulossa + :heart:.

Mimmimamma ja Mahdotontako Äläkääs nyt enää pidempään meitä piinailko. En usko ollenkaan, että olette malttaneet olla dippailematta :). Plussia molemmille toivon ma + :heart:.

Pitänee tuota ukkoa yrittää kohta kellistellä. Täällä kanssa nippailee ja välillä ihan tuntuu paukkuvan munisten paikkehilla. Luulisi, ett nyt tunnen oviksen ;).
 
Ottis
mur-mur Täytyy yrittää nyt vähän rauhoittua. Herppasin totaalisesti äsken kun tulin yläkertaan ja mies täällä viihdyttää ihteään 3:lla masiinalla. TV päällä ja äänettömällä näkyy Voice, Radiosta kuuluu Iskelmä-radio ja istuu netissä. Uskoisin miehellä olevan ihan normaalit aivot, joten hän ei pysty käsitellä kaikkia saamiaan virikkeitä ja silloin se on pelkkää melusaastetta. Ja tähän sitten vielä kuvittelee hankkivansa uuden TV:n :headwall:. Kyll mä ne simppaset kohta kiristän :).
 
oivikki, jaksamista! :hug: Mutta kyllä peukut on edelleen pystyssä!

nillanilla, tuo erilaisuushan kuulostaa hyvältä! Onnea testiin! Miten sulla on nyt muutettu lääkkeitä?

Mahdotontako ja mimmimamma, toivottavasti tulis nyt kunnon plussa!

Täällä hiljaiseloa, ei mitään oiretta (mahdollisesta kiinnittymisestä), eikä rinnatkaan pahemmin reagoi progeihin, niin kuin aikaisemmin. Viikko vielä odotettavaa...
 
Nillanilla, minäkin olen 67, joten samoin kuin Emilykin....
Emily, ihmisen mieli tekee kummia kepposia, sen ekan ultran jälkeen kun sykettä ei löytynyt, kuvittelin juuri että oireet hävisi ja rinnat lätsähti,,,,,,ja kun näin sykkeen ja sain toivon takaisin johan tunsin oireetkin. Joka päivä ei ole samanlainen, se kai johtuukin siitä hcg:n noususta, ehkä, ei mene tasaisesti.
Toivotaan kaikki yhdessä että kaikki hyvin, niin minäkin jo olin ihan maani myynyt ja luopunut toivosta ja täällä kaikki minua tsemppasi ja kaikki oli hyvin.
Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille muillekin!
 
Nyt on sellainen fiilis että rakkula puhkeilee sisuksissa. Simpat tallessa, eli sen kun puhkeaa :LOL: ! Kiitos ovis-spesialisteille =)

Vauvatoive sulla jo mammapöksyvaiheessa raskaus! Ihanaa! öklötyskin on ihanaa kun se kuuluu asiaan, kaikki on hyvin :flower: :)

Mulla on nyt miehen kanssa mennyt ihan ok, en reagoi hänen suuttumisiin ja kiroiluihin enää. Teen saman kuin sanon lapsillekin jos joku ärsyttää; väistän. Eli jos hän kiroaa ja suuttuu sanon pusipusi tai sitten lähden pihalle lumitöihin. Ja sitten on rauha maassa B) Pänniihän mua välillä pirusti, nytkin hän lähti harrastuksiinsa ja kukaan ei ruokaa laita jos minä en laita. Voisihan hänkin tehdä mutta parempi näin. Olen neljä kuukautta odottanut että hän laittaisi vessan kuntoon, olen tehnyt kaiken mitä osaan, maalannut seinät. Lvi-hommia en osaa vaikka tuskin ne mahdottomia olisi. Samoin kaakeleiden laitot. Nyt päätin että jos ne ei tämän viikon aikana tule valmiiksi, työllistän jonkun lafkan sen homman tekemään. Ei siinä mene kuin yksi päivä. Siitä se ukko suuttuu, tiedän, mutta mua rasittaa tekemättömät hommat pirusti. Auta armias jos ruikutan häntä tekemään, sieltä tulee taas '''ttu ''''tanaa niin että korvissa vinkuu :/ Puh noita ukkoja. Ja ilmankaan ei oikein osaa elää. :attn:
 
Ottis
ON Täällä mitä muhevimmat limat ja mies vain makoillee lueskelemassa. Hänelle kyllä ilmoitin hyvissä ajoin, että tänään vielä pitäis touhuilla :heart:. Eiköhän se tästä :p.

Liiza Hommahan on hanskassa jos simpat tallessa :). Minä en myöskään voi sietää keskeneräisiä hommia. Onnea vessaremppaan sulle!
 
liiza juuri noin sie teetkin jos se mieheke ei saa sitä rempaa loppuun asti itse tehtyä!!!:wave:..eihän se nyt mukava ole jos keskeneräistä täytyy viikko tolkulla kattella..


Kiva kuiteskin että jonkinmoinen "yhteinen sävel" teillä on hiljaksiin löytynyt!!:)
 

Yhteistyössä