40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Ja sitten omaa napaa taas. Ihmeellistä, että nyt ei sitten tunnu missään, ei ole kipuja, ei nippailuja eikä nappailuja, ei vihlontaa, ei yhtään mitään :confused:. Sit tietty illemmalla taas äityy pahemmaksi, mutt gyneaika on aina vain lähempänä =). On mulla vähän tukka kipeä, tai siis herätessä oli ihan oikea krapula ja ihmettelenkin, ett miten siitä määrästä voi tulla semmonen olo, mutt mä en syöny eilen paljoa, oli stressipäivä jne. Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Mutt sanonpa vaan, ett teki hyvää vähän tuulettaa päätään ja päästää vapaalle.
 
On tää jännää!!!! Vielä hetki ni onn se sitte 5h ollu sisässä...vieläköhän pystyis toisen tunnin pidättämään???

Nyt on muuten koettu sekin et käyty kakkosella silti pidätellen täysillä ykköstä:D:LOL::LOL:

Mites Ottis-kattis... Ootko SINÄ testannu tänä aamuna??? Sulle sitä super ylläriä toivon ihan kybällä!!!
 
Ottis

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Minttu2011 (43).........Kp3/??..............yk 9( 4/11)..3
Ninni69 (41)...............Kp8/23-30.........yk n.3v............1
Nöpsö (42).................kp12/29-32.........yk?................2.
Mahdotontako(46)......kp18/27............yk12....................1. yht.
AinoEmilia (46)...........kp20/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
oliivitar (40)...............kp20/27-30.......yk4 (05/09)7.
mur-mur (45).............kp21/24...........yk2v.(02&08&11/10)3.
Euphonia (39).............kp22/25-26......yk18..........1
pikkutirri (41).............kp30/28-30.......yk6........4./2yht.
Tringa (40).................kp36/28...........yk1.................2
Ottis (43)...................kp38/24-30......yk21( 08/09)1.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71





pikkutirri (41)............dpo12

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Ottis
Pikkutirri Jeps, toistaiseksi viimeisen testin dippasin tänä aamuna ja ihan puhdas nega, niin puhdas nega ku RFSUn testillä vain voi tulla :|.

Mä lähden tästä terassia käsittelemään ennenkuin siihen alkaa aurinko liian kovaa porottaa, mutt tuun kurkkimaan, Pikkutirri, sun dippauksen tulosta välillä. Hirmusesti peukutuksia, kyllä se olis ihanaa jos plussan saisit :heart:.

mur-mur Etkös dipannutkaan :confused:. Tsemppiä!!
 
Voihan sie pikkutirri jo nyt liritellä kun noin pitkään jo olet jaksanut pidätellä!!!!:wave:
..se muuten onhin taidonnäyte, miekin joskus vain kakkendaalilla käyny ja jättänyt pissan vielä rakkoon jemmaan dippausta varten - ei oo helppoo jos kova hätä!:D
 
Ihan hirmuisesti plussapuuhkua pikkutirrille!!! :heart: :heart: PUUHHHH ++++ Käy nyt jo vaan dippaamassa, niin saadaan tietää tulokset pian :D

Mur-murillekin silti vielä plussapuuhkut - jospa se viivanen siihen tulisi viiveellä... :heart: - eihän sinun dpo:tkaan ole vielä kovin isot :confused: - vai?

ON: mulla lomailua tiedossa taas, enkä koneella juuri käy muutamaan viikkoon. Tällä hetkellä on menossa kp 27 (mun kierto 24-26), eikä mitään tietoa menkoista. Dippailua en ole harrastanut, eikä ole yhtään sellainen olo kuin pitäisi, jos olisinkin raskautunut. Tämä on vaan ilmeisesti sen toukokuun tärpin jälkeinen hieman pidempi taikka ovuloimaton kierto. Mutta otan lomalle pari testitikkua mukaan, jos ei menkkoja näy vielä ensi viikollakaan =). Ovulaatiosta tai sen ajankohdasta ei siis minkäännäköistä tietoa.

Hyvää kesänjatkoa kaikille ihanaisille ja paljon plussia!!!
 
Ottis
Putunen Eipä sitä tiedä jos olisi kyytiläinen sulla jo matkassa :heart: :). Ihanaa lomaa sulle :kiss:.

mur-mur Voi harmin paikka, olen pahoillani :hug:. Silti on vielä pikkasen toivoa jäljellä, onhan?

Totta muuten toi ykkös- ja kakkoshätäjuttu =). Joskus ollut totisesti temppua ku kakkonen on tehnyt tuloaan, ett sais ensin sen ykkösen lirutettua purkkiin :LOL:.
 
Viimeksi muokattu:
putunen, Ottis - miulla nyt dpo11..

Sattaishan se huomenna vielä olla mahkut..m u t ta..lämmöt hienovaraisesti laskussa(tänään aamusta huomasin)..ja se masun turvotus oloinen, vaihtunut sellaisiin supistuksen omaisiin kramppeihin - koko vatsa kovettuu..tämä miulla tiennyt yleensä tätin tuloa..:(
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Äääh :headwall:. Taas sain huutia :ashamed:. Pesin terassin oikein harjalla ja tehopesuaineella ja huuhtelin sitten mopin kanssa paljaalla vedellä ja tyhmyyksissäni innoten laitoin miehelle viestin mitä tein samalla ku kahvia keittelin ja mies soittaa, että:"Miks sinun pitää pilata kaikki? Nyt sen pitää taas antaa kuivua monta päivää!" Joopa joo, hän siis pelkää, että jos en ole tänään saanut terassia käsiteltyä ennenkuin hän tulee kotiin, joutuu hän sen tekemään. Ja sitten, mulle ei kuulema kelpaa mikään mitä mies tekee, sitähän se on monta päivää hokenut, mutt kysynpä mä nyt vaan, että kenelle ei kelpaa ja mikä :LOL:. Minä tiesin, ett vaikka kuinka tekisin ohjeiden mukaan, niin teen miehen mielestä väärin kuitenkin :mad:. Pesuni perustelen sillä, ett öljy tarttuu puhtaaseen pintaan paremmin ja kuivumisen suhteen olen varma, että jos öljy on tällä säällä pintakuiva muutamassa tunnissa, kuivaa pelkkä vesi varmasti nopeammin, ei tarvi siis päivätolkulla odotella :).
 
Ottis
Minttu2011 Kivaa risteilyä teille kans :wave:. Tuo hyvät tuliaiset tullessas =).

Pikkutirri Vieläkö pidättelet? Pisss... pisssss.... pissss.....pissssssssss.......pisss......pissssssssssss...
 
Kiitos mur-mur ja Ottis toivotuksista!!! :kiss:

Ja Oliivittarelle myös isot plussapuuhkut!! Eikös sinullakin ollut niitä tuntemuksia :wave: :heart:

Salmelle mukavaa tjottailua ja kesää! Aika samanlainen vaihe taitaa olla kuin minullakin. Nykyinen elämä on niin hyvää, että vähän jopa arveluttaa muutos, jos se tulisi. Mutta jos tulee niin tulee, ja on varmasti onnellinen asia =) Plussapuhallus sinullekin :heart:
 
Viimeksi muokattu:
ÖH ja PÖH!!!! 6h pisusta ja 2 tuskasen tunnin pinnistelyn jälkeen puhdas nega!!!! sinä testissä oli kontrolli viivakin hailakan lainen??? Joten tuhlasimpa sitten viimeisen(CB:digi on jäljellä mut sitä en tuhlaa kun varmassa tapauksessa...) Davidin testinkin sekin testiajalla puhdas nega...Tosin!!! hyvällä mielikuvituksella siihen vois nyt (15 min päästä)viivanpaikkaa kuvitella!!!! Mut...samasta pisusta tein myös ovis testin ja siihen ihan halju testiviiva, joten empä usko tän mitään muuta olevan ku että mä oon "kehittyny" vaan paremmaksi dippailujen tulkitsijaksi... PÖH!:(...vähän ehti jo aamunen testi antaa toivoa ja siinä muuten nyt kuivuttua näkyy viivan paikka edelleen ja selkeemmin kun aamusella...
 
pikkutirri - dippasitko siis kaksi kertaa/mitkä testit(puikko/liuska)?
Oliko aamuinen se David liuskatesti?

Voihan..mie niiiiiin kovin siulle sitä plussaa olisin toivonna:hug::kiss:

..vaan ihan älä vielä heitä kirvestä tällä kiertoa kaivoon..joohan?!:)

Nyt en muista - bongasitkos sie oviksen testillä?

Hei:wave:..saisitkos sie siitä aamuisesta testistä tänne kuvaa laiteltua..ja muistahin - olis ihuna tiirailla.;)
 
Viimeksi muokattu:
Mut...antohan tää nyt ees vähän toivoa... kun mä oon aina ajatellu teijen haamutteluja katellessa et mulle ei oo ikinä tullu kun puhdas nega..et voi kumpa mullakin edes viivanpaikka tulis:LOL::LOL:

Testit loppu ja nyt en kyllä enää testaa!!!!
 
Mur-mur...bongasin oviksen testillä ja tunteella myös ja lämmötkin nous joten uskon kyllä oviksen olleen ja just silloin kp18 eli toissa sunnuntaina...
Nii ja oli Davidin herkkä liuska testi ja nää kaikki 3 joista siis keskimmäinen meni mönkään ku en varmaan sit kastellu tarpeeks syvälle...punaväristä suurin osa ei lähteny liikkeelle ja kontrolliviivakin jäi haljuks...

Kiitos teille kaikille kanssa jännääjille ihanille naisille!!!::heart: Ihanaa kun tänne voin näitä samantien kertoilla ni eipä tarvi yksin kärvistellä...

Mulla muuten on jo monta päivää sillai juilinu ala kylestä??? kummasti ja ja niin tekee parasta aikaakin...jotenkin oon sitä tunnetta kuulostellu ja aatellu että JOSKO???:rolleyes: mitään muuta poikkeavaa oiretta ei oo...ei finnejä eikä flunssaakaan:LOL:

MUOKS:
Voi että tää mun kotikone on kullä hidas!!!:mad: kun töissä tottunu siihen tehtaan sika nopeeseen...

Nyt on kyllä kerättävä kaikki testi arsenaali pois ennenku mies tulee töistä...mitään tälläsiä juttuja en haluu sille näyttää...:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Onpas täällä taas tapahtunut :) Pikkutirrillä ollut sutinaa siellä, kuullostaa ihan minun touhultani pari viikkoa sitten... Nukkuako vai dippaillako.. :)

Ottiksen mies kuullostaa ihan pahaiselta kakaralta, ja mun yhden kamun mies on kyllä aika paljon samanlainen.. tietää kaikesta kaiken ja kohtelee avokkiaan kuin halpaa makkaraa. Ärsyttävä ukko. Tekevät eroa keskimäärin kerran kuussa.

ON: Mä olen vaarallinen! Lähdin autolla kauppaan, ekaa kertaa muuten talven jälkeen autoilin, ja ennen lähtöä pähkäsin, kumpi olikaan jarru- ja kumpi kaasupoljin... Ihan oikeesti ei ollu mitään käsitystä :ashamed: Onneks meillä on sentään automaattivaihteinen auto, ettei tarttenu ottaa kättä avuksi siihen kolmanteen polkimeen... No, kyllä se äkkiä jostain sitten palautui, se muisti siihenki hommaan.. Ajoin ajokortin vasta 30v, joten ihan kamalasti ei oo tullu autoiltua muutenkaan.

Kinkkupiirakan kuvat silmissä kauppaan läksin - unohdin vain ostaa sen kinkun :cool: Vielä on päivää jäljellä, innolla odotan mistä itseni vielä löydän...

Ihanaa päivän jatkoa teille kaikille ja plussapuuhkutuksia tasaisesti myös jokaiselle :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: mur-mur
Täällä on niin jännät hetket Pikkutirrillä ja Mur-murilla :heart: Nyt seuraaviin testeihin plussatuulahdus



Ja kiitokset Putunen puuhkutuksista :kiss: Vieläkin tosin tikutan ovista, kaiketi turhaan :confused:. Alan kyllä uskomaan, että Oili oli heti alussa. Ja ne masutuntemukset saattoivat olleen mahdollisen kiinnittymisen aikoihin... :p Mutta jälleen oireettomana kulkea saan : / Ajattelinkin vielä 2 päivää kokeilla ovista ja sitten R-testillä. Luulenpa, että kierto taitaa sittenkin pidentyä :kieh:

Putunen toivottavasti sinulla olisi matkassa varsinainen salamatkustaja :heart:
 

Yhteistyössä